Oktobra BMW - nu jau ekskluzīvais E30 M3

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (187)
  • Drukāt
  • 21-10-2002

    Lai arī atkal ar novēlošanos, tomēr piedāvājam oktobra BMW – E30 ///M3. Droši vien tikai retais nav dzirdējis par šo BMW. Jā, tas ir tā paša dullā Martini (niks bmwpower’ā) BMW ar kuru viņš ļoti lepojas. Lai arī cik tas nebūtu dīvaini, tas ir vienīgais kustošais E30 M3 Latvijā.

    Izlaiduma gads: 1987
    Dzinēja tilpums: 2302 cm2
    Jauda: ~196zs/6750 apgr. min.
    Griezes moments: 170Nm/4750 apgr. min.
    Cilindru/vārstu skaits: 4/16
    0-100km/h:7.0 sek.
    Transmisija: 5 ātrumu manuālā.
    Krāsojums: “Spīdola 3”
    Izpūtējs u.c: Māris Zirnis

    Bez visa tā ir uzstādīts GREEN sporta filtrs, pārtaisīts izpūtējs, nomainīti svečvadi un vēl šādi tādi sīkumi. Aprīkojumā ir Recaro ādas sēdekļi, elektriskie logi un lūka, 17” M5 diski, sporta stūre. Kā jau visiem E30 M3 reduktors ir ar riteņu bloķēšanos.



    Kā uzskatīja tā laika auto apskatnieki, šis ir pimais īstais sporta BMW kopš 2002tii laikiem. Tas patiešām tā arī ir. Lai arī tam ir tikai 4 cilindri, ir sajūta, ka to var griezt un griezt, kamēr beidzās degviela.

    Auto tika iepirkts pērn diezgan bēdīgā stāvoklī, tomēr acis darba neizbijās un nu jau šis M3 izskatās tam cienīgi, un pat iespēja piedalīties šā gada lielākajā Latvijas autošovā “AutoExotica 2002”. Izstādes laikā pastiprināta interse par šo ///M3 radās tikai tad, kad tika atvērts motora pārsegs, zem kura no abām pusēm rēgojās uzraksti M POWER. Stāvot malā varēja dzirdēt dažādas čalas par to, ka ir vai nav īsts M3 utt. Vairākas reizes apmeklētājiem tika izskaidrots, kā atšķirt īstu M3 no parasta E30. Vēl joprojām daudzi par ///M spriež pec bļembas aizmugurē, bet tā nemaz nav. Konkrēto modeli no parasta E30 var atšķirt pēc vairākām pazīmēm: pūstie spārni, platākas aizmugurējās “stoikas”, bagāžnieka vāks, kā arī S14 dzinējs ar ///M simboliku.

    Auto tika iedarbināts tikai pāris dienas pirms BMW festivāla, bet neskatoties uz to, tas ieguva pirmo vietu BMW Drag Race - klasē 2.0-3.0 litriem. Nomainot izpūtēju un svečvadus uz Jelgavas šosejas tika uzstādīts šī BMW ātruma rekords - 247km/h (rekords 270km/h + pieder citam M3). Ar īpašiem sasniegumiem veiklības braucienos pagaidām vēl nevaru lepoties. Labākais aplis Rullīšu trasē Jelgavā ir 1.12.46, kas īstenībā arī nav nemaz tik slikti.



    Ļoti labs video par ///M’kām no Top Gear

    Un te ir video, kur 15 gadīgs tīnis ar E30 M3 laižas no policijas










    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties