Mercedes-Benz 600 CL
|
|
Mercedes-Benz CL-klase jau izseni ir izcēlusies ar novatoriskām tehnoloģijām un kā rafinēts divvietīgs sporta auto. Ar nākošo CL paaudzi tā kļūs visjaudīgākā šīs klases vēsturē. Šim 2003. gada Mercedes-Benz inženieri ir izvēlējušies izmantot savu Maybach V12 dzinēju šai kupejai. Šis automobīlis uzreiz pēc noripošanas no konveijera kļūs par “superkāru” savu 500 zirgspēku dēļ.
Nesen izstrādātais V12 dzinējs ir ar divām turbīnām, kurš būs pirmais CL spektrā. Šie 500 Zs ir par 36% vairāk kā priekštecim, kā arī tam būs par 51% lielāks griezes moments, salīdzinot ar 2000. gada modeli.

“Papildus divām turbīnām, V12 dzinēja jaunievedumu skaitā ir arī speciāls zemas temperatūras cikls ar diviem ūdens interkūleriem, trīs vārstu tehnoloģija un AC dubultās dzirksteles aizdedze ar konstantu jonu lielumu optimālai aizdedzei. Pateicoties progresīvajai dzinēju tehnoloģijai un kvalificētai emisijas kontrolei, jaunais Mercedes dzinējs jau atbilst EUR-4 2005. gada prasībām,” saka Mercedes-Benz pārstāvis.
Tāpat kā pēdējai E-klasei, arī šai CL kupejai būs Adaptive Body Control. Aktīvā amortizācijas sistēma pirmo reizi CL-klasē parādījās 1999. gadā.

Lielāko daļu “kosmētiskos” uzlabojumus gan no ārpuses, gan no iekšpuses veica Mercedes-Benz speciālisti. Šie uzlabojumi sevī ietver jauna noformējuma vadības ierīces, izsmalcinātākus buferus, jaunas aizmugurējās lampas, sēdekļus un centrālo konsoli. Kopumā dizaineri gribēja saglabāt iepriekšējo gadu CL-klases izskatu.
Tehniskā informācija: V12 5,5-litru dzinējs, SOHC, 3 vārsti uz cilindru, 500 Zs pie 5000 apgr. min., 5-pakāpju automātiskā transmisija, maksimālais ātrums 250 km/h (elektroniski ierobežots) un ieskrējiens no vietas līdz 100 km/h notiek 4.7 sekundēs.
Bimmer