Atskats uz "Autoexotica 2002"

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (11)
  • Drukāt
  • 16-09-2002

    Nu ko. Tik ļoti gaidītais autošovs "Autoexotica 2002" ir noslēdzies. Tad nu centīsimies atksatīties uz to, ko mēs redzējām un arī neredzējām šajā ar milzīgo ažiotāžu apveltītajā autošovā.

    Diemžēl bez kritikas neiztikt. Vai šā gada autoexotica ir labāka par iepriekšējā gada izstādi? Par to lai katrs spriež pats. Ejot uz izstādi es cerēju ieraudzīt gan dzelteno Lamborghini, gan kārtējo superauto ar BMW inplantu-Morgan. Diemžēl nevienu no tiem neizdevās atrast.


    Toties visvairāk par visu es un arī vairums apmeklētāju vēlējas ieraudzīt auto, kurš ir radīts ar juveliera precizitāti - Volga V12 coupe. Tas noskaloja visu manu rūgtumu par neredzēto Lamborghini, jo kas gan tas ir salīdzinājumā ar šo unikālo auto.


    Pretājā halles galā gozējās divi citi ekskluzīvi braucamie. Tieši tā - braucamie, jo ar melno, slaido hotroad’u Stroemliner tiek braukts. Tam par pamatu ir ņemts rets Ford modelis Tudor Special, kas Zviedrijā "nežēlīgi" pārbūvēts. Tājā ir ievietots 5.7 litru Chevrolet dzinējs ar jaudu 165zs, bet toties ar max. ātrumu, par kādu vēl tagad sapņo daudzi autoražotāji-330 km/h. Arī par šo auto varētu teikt, ka tas ir juveliera darbs. Mājas lapa


    Jau kādu laiku bembistu aprindās gāja runas, ka Ādažos, Māra Zirņa paspārnē topot riktīgs BMW ar M5 dzinēju-BMW 336i GSR. Lai arī vēl nepabeigts, tomēr arī tas bija redzams izstādē. Dzinēja tilpums 3.6 litri, jauda 340zs (sporta sadales vārpsta), Izmanotjot NOS sistēmu-420zs. Bremžu diski ir no M3, bet suporti no BMW 740. Viena no visdārgākajām pozīcijām ir PROFLEX GROUP A amortizatori. Salonā ir drošības karkass un sporta sēdekļi. No ārpuses šis auto atgādina M3 GTR. Domajams, ka beigu stadijā tas nebūs sliktāks un spēs pierādīt sevi dažādās sacensībās.


    Iepretim Volgai V12 bija aplūkojams vēl viens Krievijā tapis "auto" VVM Ultima. Ne auto, ne motocikls... Tā masa ir tikai 450kg un tas ir aprīkots ar ļoti jaudīgu 1.2l Yamaha V-max motocikla dzinēju, kura jauda ir 147zs. Mēs tikai varam iedomāties, cik dinamisks viņš ir. Tāpat gandrīz visi izstādes apmeklētāji varēja tikai iedomāties kā VVM Ultima izskatās no iekšpuses. It kā jau tā salonu fotogrāfēt nedrīkstēja, tomēr man tas kaut kā izdevās un tas ir apskatāms šeit.


    Vēl nesen lasīju HAMANN E65 testu, kur gāja runa par 22" dikiem. Tad nu lūk vēl nesen visi riepu ražotāji, izņemot pirelli, rādija hamanam "čuk, čuk", viņa iecerei uzlikt E65 uz 22" diskiem. Šeit bija lieliska iespēja redzēt jau 23" ANTERA diskus.


    Vēl vēlētos atzīmēt lietuviešu veikumu- opel moderna. Lai arī no opeļa maz kas palicis, tomēr izskatijās labi. Šajā auto esot ielikts ap 25000$. Vēlējos uzzināt vai arī Lavijā ko tādu var uztaisīt un kā izrādās varot tikai tam vajag diezgan daudz laika un naudas.


    Laikam vajadzēs nodrukāt krekliņu ar lielu uzraktu www.bmwpower.lv, jo savādāk man no Latvijas BMW dīlera nekādi neizdevās izspiest presei paredzētos materiālus par BMW Z4 un jaunākajiem 7. sērijas modeļiem. Kas gan par šiem auto uzrakstīs vairāk, ja ne bmwpower un vispār man ir neizprotama tāda attieksme pret mūsu darbu.


    Par tūninga konkursu un audio sacensībām diemžēl nekas daudz nav zināms. Zinu vienīgi to, ka 600W un vairāk klasē uzvarēja zaļais apvidnieks, otro vietu ieguva BMW X5. Par šo braucošo kinozāli-X5 jūs vēl noteikti dzirdēsiet. Un trešo, godpilno powerietis DARKMAN. Ja kādam ir kas zināms par tūninga un audio sacensībām tad lūdzu uzrakstiet kaut ko.

    Bildes no izstādes
    Bildes no moonlight
    Bildes no Vadika
    Bildes no AV


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties