BMW izplatītājs 'BM Auto' maina nosaukumu
|
|
||
Auto mazumtirdzniecības uzņēmuma „Inchcape” grupas pārstāvji Latvijā maina nosaukumu: „BM Auto” uz „Inchcape BM Auto”, bet „Baltic Motors” – uz „Inchcape Motors Latvia”, šodien medijiem rīkotajā pasākumā sporta kompleksā „333” paziņoja „Inchcape” uzņēmumu grupas vadītājs Latvijā Andris Kulbergs.
Turpmāk zem viena karoga „Inchcape” pārstāvēs vairākas markas – „Alpina”, „BMW” automobiļus un motociklus, „Ford”, „Jaguar”, „Land Rover”, „Mazda” un „MINI”, piedāvājot visplašāko segmenta klāstu Latvijā.
„Nosaukuma maiņa nenozīmē tikai izkārtnes nomainīšanu –, mēs to uztveram kā izaicinājumu kļūt vēl labākiem, vēl kvalitatīvākiem, vēl radošākiem! Apvienojot visus „Inchcape” grupas Latvijā pārstāvotos „premium” zīmolus zem viena jumta, esam kļuvuši par lielāko „premium” auto salonu Baltijā, un šis ir tikai sākums,” norāda „Inchcape BM Auto” vadītājs Ivars Norvelis.
Lielbritānijā bāzētais uzņēmums Latvijā darbojas kopš 2005. gada, kad kļuva par „Mazda” un „Jaguar” markas oficiālo pārstāvi, savukārt 2007. gadā iegādājās uzņēmumus „Baltic Motors” un „BM Auto”. Septiņu gadu laikā „Inchcape” grupa bijusi viens no tirgus līderiem. Piemēram, šāgada pirmajos mēnešos „Inchcape” tirgus daļa Latvijā luksusa automobiļu segmentā sasniedz jau 21,9%.
Par godu svinīgajam notikumam, „Inchcape” visa gada garumā klientiem piedāvās īpašus servisa pakalpojumus – ne tikai esošajiem klientiem, bet visiem autobraucējiem, kuru īpašumā ir kāds no uzņēmuma pārstāvēto marku automobiļiem, servisā nodrošināta bezmaksas auto vizuālā apskate.