Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Izplūdes zirneklis uz 320i E36

AutorsZiņojums
___Operators___
27. Feb 2007, 22:40 #1

Kopš: 16. Oct 2006

Ziņojumi: 123

Braucu ar:

es te padzirdeju kad var pameginat ar zirnekla palidzibu uzdauzit jaudu un ne tik loti pist motoru kopaa(cena un tt). ve4i tikai ludzu bez liekas muldesanas - tipa nahuj tads pists posts te atkal.... sory par latviesa NEcenzuru
Offline
KristsK
27. Feb 2007, 22:43 #2

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


2007-02-27 22:40, ___Operators___ rakstīja:
es te padzirdeju kad var pameginat ar zirnekla palidzibu uzdauzit jaudu un ne tik loti pist motoru kopaa(cena un tt). ve4i tikai ludzu bez liekas muldesanas - tipa nahuj tads pists posts te atkal.... sory par latviesa NEcenzuru

5 zirgi - zaprasta!

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Simplex
27. Feb 2007, 22:44 #3

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar: www.autodirect.lv

kam tad tu taisies to zirnekli likt?

-----------------
Iepriekš pārbaudītu BMW un citas markas auto piegāde no Vācijas,pēc pasūtījuma, auto tirdzniecība uz ārvalstīm. PM vai [email protected]
www.autodirect.lv
Offline
Dullais
27. Feb 2007, 22:51 #4

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Zirnējklis viens pats neko nedos Tur ir jāpadomā pie gaisa filtra, ieplūdes kolektora, zirnekļa, pašas izplūdes, bunduļiem. Nu karoch būs tev piemērs

Kādu laiku atpakaļ tika noskrūvēta izplūde audi 100 2,3e pie paša motora, iedarbinājām, izbraucām, bija trobels (PIZDATIJĀKAIS PRICHOM!) un varēja just, ka mātors atgāzes vieglāk izstūķē ārā, uz tā rēķina pieauga motora atdeve, jo tika samazināta pretestība izplūdei. Bet ir tādi gudrinieki, kas saka, ka noņemot izplūdi jauda zudīs nu nez mosh kautkam pazuda ar

Bet vispār topik gavno, avtor .....
Offline
___Operators___
27. Feb 2007, 22:56 #5

Kopš: 16. Oct 2006

Ziņojumi: 123

Braucu ar:


2007-02-27 22:51, Dullais rakstīja:
Zirnējklis viens pats neko nedos Tur ir jāpadomā pie gaisa filtra, ieplūdes kolektora, zirnekļa, pašas izplūdes, bunduļiem. Nu karoch būs tev piemērs

Kādu laiku atpakaļ tika noskrūvēta izplūde audi 100 2,3e pie paša motora, iedarbinājām, izbraucām, bija trobels (PIZDATIJĀKAIS PRICHOM!) un varēja just, ka mātors atgāzes vieglāk izstūķē ārā, uz tā rēķina pieauga motora atdeve, jo tika samazināta pretestība izplūdei. Bet ir tādi gudrinieki, kas saka, ka noņemot izplūdi jauda zudīs nu nez mosh kautkam pazuda ar

Bet vispār topik gavno, avtor .....


nu nu nobeigums labzzzz....
ta jau domaju......


klau nu tad ka but ar to 320i gribas kautko jestraku. varbut kads man var uzinstalet to?
kas izmainas , vai patereta litraza pieaug ahujenaaa ....
Offline
Edzja
27. Feb 2007, 23:05 #6

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

Paardod 320 un nopeerc 328.

Dullai, bez izpluudes auto nevar iet labaak.
Offline
ROLEXX
27. Feb 2007, 23:16 #7

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Esi vispār interesējies par to zirnekļu cenām - vai vērts uz e-36 likt???? Tik nesaki, ka tev kkādā servisā uzmetinas no noteku caurulēm - tas nu toč neies cauri - bet brand new - pārāk dārgi e-36, a lietots - pārāk grūtu, lai atrastu!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Dullais
27. Feb 2007, 23:30 #8

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Ja nekļūdos zirnējkli var nopirkt priekš e36 dažādiem motoriem, ko piedāvā tūnu firmas, var uztaisīt pašrocīgi Bet vislabāk beigt spamot, atstāt stock un likties mierā
Offline
ROLEXX
27. Feb 2007, 23:36 #9

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


2007-02-27 23:30, Dullais rakstīja:
Ja nekļūdos zirnējkli var nopirkt priekš e36 dažādiem motoriem, ko piedāvā tūnu firmas, var uztaisīt pašrocīgi Bet vislabāk beigt spamot, atstāt stock un likties mierā

gan jau - tikai padomā - kur būs LV tik specializētas vietas, kur točna tādu uztaisīs un tas nemaksās tikpat, cik tūnu firmās???

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Bimmer
27. Feb 2007, 23:40 #10

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24378

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2007-02-27 23:05, Edzja_Uups rakstīja:
Paardod 320 un nopeerc 328.

Tieši tā!
Offline
ROLEXX
27. Feb 2007, 23:42 #11

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


2007-02-27 23:40, Bimmer rakstīja:

2007-02-27 23:05, Edzja_Uups rakstīja:
Paardod 320 un nopeerc 328.

Tieši tā!

vai ///m3
tikkai no 320 uz m - 80% letāls iznākums!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Kitaps
27. Feb 2007, 23:55 #12

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


2007-02-27 23:05, Edzja_Uups rakstīja:
Paardod 320 un nopeerc 328.

Dullai, bez izpluudes auto nevar iet labaak.

Pilniigi piekrītu!
Ir bijis norauts izpūtējs gan pie motora, gan mazliet tālāk dažādiem auto. Pie motora noraujot nekādīgi negāja labāk, pa vidu noraujot būtībā nekas daudz nemainījās, moš pat mazliet sliktāk gāja, bet vismaz "sporta" skaņa bij
Par to 320 pret 328 nomaiņu piekrītu
Bet cik esmu dzirdējis, tad tīri perspektīvi ir 325, jo patēriņš īpaši neatšķirās no tā 320 un iet krietni labāk
Offline
Dullais
28. Feb 2007, 00:16 #13

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-02-27 23:55, CyberMole rakstīja:

2007-02-27 23:05, Edzja_Uups rakstīja:
Paardod 320 un nopeerc 328.

Dullai, bez izpluudes auto nevar iet labaak.

Pilniigi piekrītu!
Ir bijis norauts izpūtējs gan pie motora, gan mazliet tālāk dažādiem auto. Pie motora noraujot nekādīgi negāja labāk, pa vidu noraujot būtībā nekas daudz nemainījās, moš pat mazliet sliktāk gāja, bet vismaz "sporta" skaņa bij
Par to 320 pret 328 nomaiņu piekrītu
Bet cik esmu dzirdējis, tad tīri perspektīvi ir 325, jo patēriņš īpaši neatšķirās no tā 320 un iet krietni labāk
Offline
bmwaddict
28. Feb 2007, 00:16 #14

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Bullshit!
Bez izpuuteeja ir sliktaaks ceeliens pie zemaakiem apgriezieniem, bet max jaudu dzineejs attiistiis lielaaku. Protams tas juutams tikai kad min liidz galam..

Un ar vienu vien zirnekli prieksh M50 2.0 tieshaam nav nekaadas jeegas, vajag bik kompleksaaku pieeju. Imho ar to dzineeju attiistiit kautkaadu jaudu var tikai griezhot to vairaak un to arii var griezt vairaak kaa 2.5, bet tas savukaart vairs iisti neder normaalai braukshanai.
Offline
Dullais
28. Feb 2007, 00:32 #15

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-02-28 00:16, Dullais rakstīja:

2007-02-27 23:55, CyberMole rakstīja:

2007-02-27 23:05, Edzja_Uups rakstīja:
Paardod 320 un nopeerc 328.

Dullai, bez izpluudes auto nevar iet labaak.

Pilniigi piekrītu!
Ir bijis norauts izpūtējs gan pie motora, gan mazliet tālāk dažādiem auto. Pie motora noraujot nekādīgi negāja labāk, pa vidu noraujot būtībā nekas daudz nemainījās, moš pat mazliet sliktāk gāja, bet vismaz "sporta" skaņa bij
Par to 320 pret 328 nomaiņu piekrītu
Bet cik esmu dzirdējis, tad tīri perspektīvi ir 325, jo patēriņš īpaši neatšķirās no tā 320 un iet krietni labāk



Auto gāja labāk! un tas trobels Tas ir praktiski izmēgināts, padomā tad teorētiski, tad jau sanāk ka iebāžot kartupeli beidzamajā bundulī viņš tev ies labāk? Saproti, jo tas ceļš ir garāks, pa ko vārstiem izspiest atgāzes, jo grūtāk to izdarīt, vēl jo vairāk, ka ir katalizators, priekšslāpētājs un beidzamais bundulis (dažiem auto ir pat vēl 2 priekškatalizatori)
Offline
Dullais
28. Feb 2007, 00:38 #16

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-02-28 00:32, Dullais rakstīja:

2007-02-28 00:16, Dullais rakstīja:

2007-02-27 23:55, CyberMole rakstīja:

2007-02-27 23:05, Edzja_Uups rakstīja:
Paardod 320 un nopeerc 328.

Dullai, bez izpluudes auto nevar iet labaak.

Pilniigi piekrītu!
Ir bijis norauts izpūtējs gan pie motora, gan mazliet tālāk dažādiem auto. Pie motora noraujot nekādīgi negāja labāk, pa vidu noraujot būtībā nekas daudz nemainījās, moš pat mazliet sliktāk gāja, bet vismaz "sporta" skaņa bij
Par to 320 pret 328 nomaiņu piekrītu
Bet cik esmu dzirdējis, tad tīri perspektīvi ir 325, jo patēriņš īpaši neatšķirās no tā 320 un iet krietni labāk



Auto gāja labāk! un tas trobels Tas ir praktiski izmēgināts, padomā tad teorētiski, tad jau sanāk ka iebāžot kartupeli beidzamajā bundulī viņš tev ies labāk? Saproti, jo tas ceļš ir garāks, pa ko vārstiem izspiest atgāzes, jo grūtāk to izdarīt, vēl jo vairāk, ka ir katalizators, priekšslāpētājs un beidzamais bundulis (dažiem auto ir pat vēl 2 priekškatalizatori)


Vot, kad nākamreiz es viņu noņemšu, es pasaukšu tevi, lai tu papūt pa visu to sistēmu Tad redzēs, ka viegli nav. Un to izplūdes esamību pirmie jūt vārsti, tad sadalene, vai 3 sadalenes, un tad jau virzulis, klanis un beidzamā kloķvārpsta. Tur viss saistīts
Offline
Dullais
28. Feb 2007, 00:40 #17

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

bljadj 2 sadalenes (atvainojos) un tas ir gadījumā, kad ir 4 vārsti uz cilindru.
Offline
Gacans
28. Feb 2007, 08:20 #18

Kopš: 25. Feb 2005

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 320 D


2007-02-28 00:38, Dullais rakstīja:

2007-02-28 00:32, Dullais rakstīja:

2007-02-28 00:16, Dullais rakstīja:

2007-02-27 23:55, CyberMole rakstīja:

2007-02-27 23:05, Edzja_Uups rakstīja:
Paardod 320 un nopeerc 328.

Dullai, bez izpluudes auto nevar iet labaak.

Pilniigi piekrītu!
Ir bijis norauts izpūtējs gan pie motora, gan mazliet tālāk dažādiem auto. Pie motora noraujot nekādīgi negāja labāk, pa vidu noraujot būtībā nekas daudz nemainījās, moš pat mazliet sliktāk gāja, bet vismaz "sporta" skaņa bij
Par to 320 pret 328 nomaiņu piekrītu
Bet cik esmu dzirdējis, tad tīri perspektīvi ir 325, jo patēriņš īpaši neatšķirās no tā 320 un iet krietni labāk



Auto gāja labāk! un tas trobels Tas ir praktiski izmēgināts, padomā tad teorētiski, tad jau sanāk ka iebāžot kartupeli beidzamajā bundulī viņš tev ies labāk? Saproti, jo tas ceļš ir garāks, pa ko vārstiem izspiest atgāzes, jo grūtāk to izdarīt, vēl jo vairāk, ka ir katalizators, priekšslāpētājs un beidzamais bundulis (dažiem auto ir pat vēl 2 priekškatalizatori)


Vot, kad nākamreiz es viņu noņemšu, es pasaukšu tevi, lai tu papūt pa visu to sistēmu Tad redzēs, ka viegli nav. Un to izplūdes esamību pirmie jūt vārsti, tad sadalene, vai 3 sadalenes, un tad jau virzulis, klanis un beidzamā kloķvārpsta. Tur viss saistīts
Vainu sadzēries vai sapīpējies,tādu x-ņu dzen !!!Un vispār tā tēma ir 100 reizes izrunāta ,pietiks tās muļķības gvelst !!!!
Offline
montoya
28. Feb 2007, 08:49 #19

Kopš: 20. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1139

Braucu ar: Subaru Outback '06


2007-02-27 22:51, Dullais rakstīja:
Zirnējklis viens pats neko nedos Tur ir jāpadomā pie gaisa filtra, ieplūdes kolektora, zirnekļa, pašas izplūdes, bunduļiem. Nu karoch būs tev piemērs

Kādu laiku atpakaļ tika noskrūvēta izplūde audi 100 2,3e pie paša motora, iedarbinājām, izbraucām, bija trobels (PIZDATIJĀKAIS PRICHOM!) un varēja just, ka mātors atgāzes vieglāk izstūķē ārā, uz tā rēķina pieauga motora atdeve, jo tika samazināta pretestība izplūdei. Bet ir tādi gudrinieki, kas saka, ka noņemot izplūdi jauda zudīs nu nez mosh kautkam pazuda ar

Bet vispār topik gavno, avtor .....

Prātiņ nāc mājās
Atmosfērnieks bez izplūdes un lielāka jauda
Un vispār kāda jēga to sūdu skrūvēt censties skrūvēt ja viņš tāpat neies?
Offline
Dullais
28. Feb 2007, 14:33 #20

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-02-28 08:49, montoya rakstīja:

2007-02-27 22:51, Dullais rakstīja:
Zirnējklis viens pats neko nedos Tur ir jāpadomā pie gaisa filtra, ieplūdes kolektora, zirnekļa, pašas izplūdes, bunduļiem. Nu karoch būs tev piemērs

Kādu laiku atpakaļ tika noskrūvēta izplūde audi 100 2,3e pie paša motora, iedarbinājām, izbraucām, bija trobels (PIZDATIJĀKAIS PRICHOM!) un varēja just, ka mātors atgāzes vieglāk izstūķē ārā, uz tā rēķina pieauga motora atdeve, jo tika samazināta pretestība izplūdei. Bet ir tādi gudrinieki, kas saka, ka noņemot izplūdi jauda zudīs nu nez mosh kautkam pazuda ar

Bet vispār topik gavno, avtor .....

Prātiņ nāc mājās
Atmosfērnieks bez izplūdes un lielāka jauda
Un vispār kāda jēga to sūdu skrūvēt censties skrūvēt ja viņš tāpat neies?


Njā... acīmredzot neko tādu paši neesat pašrocīgi darījuši Es jums iesaku vismaz uzšķirt fizikas grāmatu un nedaudz mēgināt kaut ko saprast
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo