Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 520iA E34 iegāde

AutorsZiņojums
Artis
16. Jan 2007, 21:43 #21

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Taisniba Bron, ja ella ir mainita laikus un saimnieks nav bijis kapeikas pisejs, tad ar to dzineju vel vismaz 7gadi tibeta bez bedas.
Offline
plakanais
17. Jan 2007, 12:53 #22

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-01-16 21:03, Artis rakstīja:
nu itka biju domajis 16l tilpumu nevis paterinju, pasam bija bija 2.0 e34 24v lai gan manualis, nebija ne vainas. Sieva ar to drapaku maceja zem 8l palist, man gan bija videji 10-12l, vairak gan var pastastit Butix vins vairak iedziljinas tehniskajos sikumos.

p.s. vienu gan no savas pieredzes pateiksu, lai ari 2,5i rij gandriz to pasu ko 2,0, 2,0 ir vieglak atrast labaka stavokli neka 2,5. Labu 2,5 e34 man vacija turpat divi menesi mekleja, tas bija 3gadi atpakalj, varbut viss ir mainijies


Iedziljinies vai neiedziljinies, galvenais ir nopirkt labu auto. Skaties, galvenais, kaarbu un E34 ruusas vietas, ja bruunais taarps nav iemeties, viss paareejais ir pa sameeriigaam naudaam taisaams. Motors ar ir, praktiski, nenokaujams
Offline
KarlixXx
17. Jan 2007, 13:58 #23

Kopš: 18. Oct 2005

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 524 tds, 91. g.

Jaa ar tiem 2,5 ir kaa ir, cik esmu skatiijies vinji ir nopistaaki par 2,0.
Vot man ar bija taads stuks par to automaatu ko teica Bron. Paklau dzeki a kaa lai nosaka kaarbas staavokli (tjip kaa paarsleedzas, nekas negrab ...) No automaatiem parasti esmu izvairiijies, bet nu gribaas pameeginaat.
Offline
Mr-Scorpion
17. Jan 2007, 14:11 #24

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2007-01-17 13:58, KarlixXx rakstīja:
a kaa lai nosaka kaarbas staavokli (tjip kaa paarsleedzas, nekas negrab ...) No automaatiem parasti esmu izvairiijies, bet nu gribaas pameeginaat.


par šo tēmu var runāt/rakstīt daudz. bet ar visu to, ja notestēsi smalki un skaisti to kārbu, tas tik un tā nav 100% garantija, ka kārba ir dzīva.
patiesībā - lai pamēģinātu automātu, Tava izvēle nebūt nav tā labākā. E34, 520 tomēr rekomendētu ar manuāli. da arī ies viņš labāk ar manuāli.
ja Tavam izvēlētajam auto ir automāts un + vēl piekabes āķis, tad uzreiz izstrīpo šo auto no potenciāli iegādājamo auto listes

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
KarlixXx
17. Jan 2007, 14:15 #25

Kopš: 18. Oct 2005

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 524 tds, 91. g.

Aakjis shamajam nav.
Offline
Mr-Scorpion
17. Jan 2007, 14:24 #26

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2007-01-17 14:15, KarlixXx rakstīja:
Aakjis shamajam nav.


un nav bijis ?

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
KarlixXx
17. Jan 2007, 14:28 #27

Kopš: 18. Oct 2005

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 524 tds, 91. g.

logjiskin ka uz sito es atbildeet nevareehu, tirgotaajs jau var dirst zilus briinumus.
Offline
Mr-Scorpion
17. Jan 2007, 14:35 #28

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet

nu grūti pateikt
ja jautātu man, ko es darītu, es noteikti labāk izvēlētos 520 bet manuāli. ja gribi automātu, tad tam gan vajg lielāku motoru.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
martinez
17. Jan 2007, 14:39 #29

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29208

Braucu ar: cietu seju

Ja nevajag raķeti, tad domājams, ka pietiks arī ar 2,0 automātu, it sevišķi, ja patreiz tiek braukts ar 524td
Dafiga runāts par šito motoru tēmu
Offline
KarlixXx
17. Jan 2007, 14:44 #30

Kopš: 18. Oct 2005

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 524 tds, 91. g.

Uztaisiishu taadu tizlu offtopiku- kaadam gadienaa nav sitaada veida kalpaki

Man kko vajag uzgeerpt uz paardoshanu vecajam bumvee.
Offline
KarlixXx
17. Jan 2007, 14:45 #31

Kopš: 18. Oct 2005

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 524 tds, 91. g.

Jaa Martinez taa ir, starpcitu saliidzinoshi ar manu 24 td vinjsh iet vnk lopaa
Offline
bmwaddict
17. Jan 2007, 16:16 #32

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

M50 2.0 ar automaatu nu nekaadi neiet lopaa, bet ir arii savi mazi plusinji..
kluss motors, pa shoseju eed ap 7, policija mazaak shtraafee, beibes domaa ka esi izaudzis no neliidzsvaroto pusaudzhu vecuma..
bet nu pilseetaa ar performanci ir suudiigi, visu laiku nepamet sajuuta, ka traucee citiem braukt.
Offline
DGX
17. Jan 2007, 16:35 #33

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:

Man kādu laiku ir 2,5. Ir tā ka ikdienas braukšanai pilnīgi pietiek, bet būtībā 2,5 ir pats minimums lai vispār ar to bunžu varētu normāli kustēties, kaut cik pieklaigi.
Suka tikai pēc 4,5 rpm sāk saprast ko no viņa grib cilvēks
Offline
bmwaddict
17. Jan 2007, 16:39 #34

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2007-01-17 16:35, DGX rakstīja:
Man kādu laiku ir 2,5. Ir tā ka ikdienas braukšanai pilnīgi pietiek, bet būtībā 2,5 ir pats minimums lai vispār ar to bunžu varētu normāli kustēties, kaut cik pieklaigi.
Suka tikai pēc 4,5 rpm sāk saprast ko no viņa grib cilvēks


jaa arii 2.0 automaats peec briitinja saak saprast, nu kad nometis kaadus paaris robus zemaak un apgriezieni ir virs 4k tad tas verkjis iet labi, BET NU KAADS BENDZIINPATEERINJSH IBIO!!
Offline
Mr-Scorpion
17. Jan 2007, 17:26 #35

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet

te kaut kur bij posts, ka 520 ar automātu varētu būt ideāla kombinācija no tāda viedokļa, ka motors nav īpaši daudz griezts un dzīvojis pa augšējiem apgriezieniem un līdz ar to labi saglabājies.

te galīgi negribu piekrist jo ar automātu šis verķis ... nu viņam visu laiku ir mazliet "jālūdzās" lai šis ietu uz priekšu. līdz ar to ( pilsētā) nemitīgi Kickdown un apgriezieni virs 3000. tā kā - teorija apgāzta.

pirms kādiem gadiem čomam bij šāda kombinācija, tiesa, bez 24V. nu bet uz šī rēķina nav jau tik milzīgs jaudas/griezes zudums.
nu - bij dziļi nelaimīgs par to un laimīgs, ka tika no tās vaļā.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
bmwaddict
17. Jan 2007, 18:53 #36

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2007-01-17 17:26, Mr-Scorpion rakstīja:
te kaut kur bij posts, ka 520 ar automātu varētu būt ideāla kombinācija no tāda viedokļa, ka motors nav īpaši daudz griezts un dzīvojis pa augšējiem apgriezieniem un līdz ar to labi saglabājies.

te galīgi negribu piekrist jo ar automātu šis verķis ... nu viņam visu laiku ir mazliet "jālūdzās" lai šis ietu uz priekšu. līdz ar to ( pilsētā) nemitīgi Kickdown un apgriezieni virs 3000. tā kā - teorija apgāzta.

pirms kādiem gadiem čomam bij šāda kombinācija, tiesa, bez 24V. nu bet uz šī rēķina nav jau tik milzīgs jaudas/griezes zudums.
nu - bij dziļi nelaimīgs par to un laimīgs, ka tika no tās vaļā.


par teoriju var daudz spriedeleet. vispaart jebkuraa gadiijumaa motors ar automaatu kaplos ilgaak jo tiek noslogots pareizaak. labi viena lieta, ka shis dzineejs tipa nevelk bishku un ir "jaapamoca", bet shii slodze ir pareiza un "continuous" nezinu kaa pareizi lai pasaka, respektiivi, teoreetiski dzineejam daudz kaitiigaak ir griezties bezslodzee nekaa ar atbilstoshu slodzi. luuk, automaats neljauj tam notikt, jo tikko slodze zuud, tas met naakamaa robaa. nu ja vien netiek spiidzinaats sportrezhiimaa vai ierobezhots ganjgjis mests laukaa briivgaitaa un tad na hadu cirsts apakalj.. kaa dazhi pagalma "performance draiveri" daraas..
anyway, doma ir - automaats dara visu diezgan pareizi - neljauj killot motoru uz paaraak zemiem apgriezieniem ar paarlieku lielu slodzi un otraadaak, neljauj arii paargriezt bezjeegaa un robus "paarseedz tik aatri", ka nav taas destruktiivaas bezslodzes kas rodas paarsleedzot robus ar manuaalo.

varbuut es kljuudos.
Offline
DGX
17. Jan 2007, 18:55 #37

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:


2007-01-17 18:53, bmwaddict rakstīja:

2007-01-17 17:26, Mr-Scorpion rakstīja:
te kaut kur bij posts, ka 520 ar automātu varētu būt ideāla kombinācija no tāda viedokļa, ka motors nav īpaši daudz griezts un dzīvojis pa augšējiem apgriezieniem un līdz ar to labi saglabājies.

te galīgi negribu piekrist jo ar automātu šis verķis ... nu viņam visu laiku ir mazliet "jālūdzās" lai šis ietu uz priekšu. līdz ar to ( pilsētā) nemitīgi Kickdown un apgriezieni virs 3000. tā kā - teorija apgāzta.

pirms kādiem gadiem čomam bij šāda kombinācija, tiesa, bez 24V. nu bet uz šī rēķina nav jau tik milzīgs jaudas/griezes zudums.
nu - bij dziļi nelaimīgs par to un laimīgs, ka tika no tās vaļā.


par teoriju var daudz spriedeleet. vispaart jebkuraa gadiijumaa motors ar automaatu kaplos ilgaak jo tiek noslogots pareizaak. labi viena lieta, ka shis dzineejs tipa nevelk bishku un ir "jaapamoca", bet shii slodze ir pareiza un "continuous" nezinu kaa pareizi lai pasaka, respektiivi, teoreetiski dzineejam daudz kaitiigaak ir griezties bezslodzee nekaa ar atbilstoshu slodzi. luuk, automaats neljauj tam notikt, jo tikko slodze zuud, tas met naakamaa robaa. nu ja vien netiek spiidzinaats sportrezhiimaa vai ierobezhots ganjgjis mests laukaa briivgaitaa un tad na hadu cirsts apakalj.. kaa dazhi pagalma "performance draiveri" daraas..
anyway, doma ir - automaats dara visu diezgan pareizi - neljauj killot motoru uz paaraak zemiem apgriezieniem ar paarlieku lielu slodzi un otraadaak, neljauj arii paargriezt bezjeegaa un robus "paarseedz tik aatri", ka nav taas destruktiivaas bezslodzes kas rodas paarsleedzot robus ar manuaalo.

varbuut es kljuudos.




Nu man liekas ka tieši sporta režimā tikai var kaut kur tikt ar tādu 520
Offline
bmwaddict
17. Jan 2007, 19:00 #38

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2007-01-17 18:55, DGX rakstīja:
Nu man liekas ka tieši sporta režimā tikai var kaut kur tikt ar tādu 520

man ir E36 ar 2.0 automaatu, pie kam to supersmago ZF 5-aatrumu versiju, nu jaaatziist ka es paarsvaraa paarvietojos tieshi ziemas rezhiimaa, jo tad vinjsh robus sleedz agraak, tobish var braukaat pa pilseetu uz bik zemaakiem apgriezieniem, tobish pie 65km/h tas liek piektajaa robaa, bet normal rezhiimaa tikai pie 70km/h.
anway, staasts ir, ka ja gribi uzraut - klik ar klokjiiti atpakalj un piespied. all what it takes.. kautkur pasen atradu, ka ir pat pachota firmware motora vadiibas blokaa, kas ljauj uz stuures uzlikt pogas, bet iespeejams, ka tas darbojas tikai ar 96 gadu kad ieviesaas iBus.
Offline
automociic
17. Jan 2007, 19:05 #39

Kopš: 17. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 242

Braucu ar: OFB 6VD1, R129, XJ40, FLSTF

Nu jopcik...
Palasot juusu domas nezinaataajs vareetu padomaat, ka riigas ielas ir kaa monako formula1 trasse, bez mentiem un aatruma ierobezojumiem
Nav ne vainas tam 520 (ja nav adata pakaljaa), pasham kaadreiz bija taads, vieniigi nevajag likt 17os platos ripuljus, tad nu degvielas pateerinsh ir
Offline
otomars
17. Jan 2007, 19:41 #40

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

2.0 motors tai buņdžai pa maz,priekš e28 varēja iztikt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo