Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
strange_panda
24. Apr 2022, 20:16 #5701

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


24 Apr 2022, 19:38:12 @lony611 rakstīja:
shalom!

2x jautajumi.

vai tas restes kas naak e53 FL bamparam var kaa atjaunot? vai tur kas jaakjiimikjo ?

un jautajums par pneimo.
paradijas selflevel suspension inactive.
Kurš var pieslegt pie kompja un parbaudiit?
speelejos ar pneimo palika pakalj ratrs labaa pusee piepacelies un tgd kaa errors neko nevar izdariit.



http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5...leidung_vorn_ii/

Izvēlies vajadzīgo krāsu un atbilstošo kodu ... Origiņāla cenas rajonā ap 60, ja atceros pareizi (jauns Latvija) pašam apakšējo (viens vesels gabals vajadzētu nomainīt kautkad)

Par pneimatisko piekari, neliela diagnostika ... Ja iedarbini motoru pirmās 10 sek max vajadzētu dzirdēt kompresoru (zem rezerves riteņa, blakus akumulatoram) ... ja nedzird ir liela iespēja ka tas brīnums ir beidzies ap 400 (Jauns, savietojams) ... vai meklē virzuļa remkomplektu (ir redzēti Ebay)... vari paskatīties Vlasov garage vai Youtube kā manuāli nolaist aizmugurējas piekares pneimo balonu ... Ja ir beidzies tieši kompresors, tad to var nomainīt arī pats ...

Mobīlo servisu nezinu. Var sākt meklēt BMW servisu. Brīnums daudzpieredzējuša BMW īpašnieks bez skanera ... Un pat nav savalicīgi atradis šadu vietu(kur savs auto tika remontēts) ... Viens no ieteicamiem aksesuāriem šādam auto ... protams ja nav vēlmes par katru diagnostikas skanera pieslēgumu maksāt no 25 eur

[ Šo ziņu laboja strange_panda, 24 Apr 2022, 20:25:20 ]

Offline
lony611
24. Apr 2022, 20:44 #5702

Kopš: 30. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: E53 FL , e39 2,8


24 Apr 2022, 19:48:15 @Asch rakstīja:
Pastasti no sakuma, ka izgaja ar Webasto


Webasto itka viss chotka. Kad aukstaa riitaa darbinaju auto tad sila ari webasto. Ta ka laikam jau straada. Un jaa kad atslega pagriezta tad var ieslegt gan aux heat gan aud vent.
Offline
lony611
24. Apr 2022, 20:49 #5703

Kopš: 30. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: E53 FL , e39 2,8


24 Apr 2022, 20:16:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 19:38:12 @lony611 rakstīja:
shalom!

2x jautajumi.

vai tas restes kas naak e53 FL bamparam var kaa atjaunot? vai tur kas jaakjiimikjo ?

un jautajums par pneimo.
paradijas selflevel suspension inactive.
Kurš var pieslegt pie kompja un parbaudiit?
speelejos ar pneimo palika pakalj ratrs labaa pusee piepacelies un tgd kaa errors neko nevar izdariit.



http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5...leidung_vorn_ii/

Izvēlies vajadzīgo krāsu un atbilstošo kodu ... Origiņāla cenas rajonā ap 60, ja atceros pareizi (jauns Latvija) pašam apakšējo (viens vesels gabals vajadzētu nomainīt kautkad)

Par pneimatisko piekari, neliela diagnostika ... Ja iedarbini motoru pirmās 10 sek max vajadzētu dzirdēt kompresoru (zem rezerves riteņa, blakus akumulatoram) ... ja nedzird ir liela iespēja ka tas brīnums ir beidzies ap 400 (Jauns, savietojams) ... vai meklē virzuļa remkomplektu (ir redzēti Ebay)... vari paskatīties Vlasov garage vai Youtube kā manuāli nolaist aizmugurējas piekares pneimo balonu ... Ja ir beidzies tieši kompresors, tad to var nomainīt arī pats ...

Mobīlo servisu nezinu. Var sākt meklēt BMW servisu. Brīnums daudzpieredzējuša BMW īpašnieks bez skanera ... Un pat nav savalicīgi atradis šadu vietu(kur savs auto tika remontēts) ... Viens no ieteicamiem aksesuāriem šādam auto ... protams ja nav vēlmes par katru diagnostikas skanera pieslēgumu maksāt no 25 eur


Labs. Buus kkad japamekle taas restes jasaliek jaunas. Savadak ar akmenjiem izsistas.

Bet nu panjemis biju kkadu kljuudu lasiitaaju piespraydu un nevienu kljuudu neizdeva. Tapec domaju ka vajag kadu niknaakku iekaartu panjemt.

Varbut ir kadi ieteikumi kadu diagnistikas skeneri skatities?

Tgd galvenais vajadzetu aizbraukt pie kaada lai piesledz pie kompja un paskataas uz ko dod kljuudu.
Jo kompresors ik pa laikam iedaebojas.
Kkas man teica ka varetu ar kompja palidzibu noresetot stavokli limenja devejiem.
Nez cik tas ir reali.
Offline
strange_panda
24. Apr 2022, 21:23 #5704

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


24 Apr 2022, 20:49:09 @lony611 rakstīja:

24 Apr 2022, 20:16:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 19:38:12 @lony611 rakstīja:
shalom!

2x jautajumi.

vai tas restes kas naak e53 FL bamparam var kaa atjaunot? vai tur kas jaakjiimikjo ?

un jautajums par pneimo.
paradijas selflevel suspension inactive.
Kurš var pieslegt pie kompja un parbaudiit?
speelejos ar pneimo palika pakalj ratrs labaa pusee piepacelies un tgd kaa errors neko nevar izdariit.



http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5...leidung_vorn_ii/

Izvēlies vajadzīgo krāsu un atbilstošo kodu ... Origiņāla cenas rajonā ap 60, ja atceros pareizi (jauns Latvija) pašam apakšējo (viens vesels gabals vajadzētu nomainīt kautkad)

Par pneimatisko piekari, neliela diagnostika ... Ja iedarbini motoru pirmās 10 sek max vajadzētu dzirdēt kompresoru (zem rezerves riteņa, blakus akumulatoram) ... ja nedzird ir liela iespēja ka tas brīnums ir beidzies ap 400 (Jauns, savietojams) ... vai meklē virzuļa remkomplektu (ir redzēti Ebay)... vari paskatīties Vlasov garage vai Youtube kā manuāli nolaist aizmugurējas piekares pneimo balonu ... Ja ir beidzies tieši kompresors, tad to var nomainīt arī pats ...

Mobīlo servisu nezinu. Var sākt meklēt BMW servisu. Brīnums daudzpieredzējuša BMW īpašnieks bez skanera ... Un pat nav savalicīgi atradis šadu vietu(kur savs auto tika remontēts) ... Viens no ieteicamiem aksesuāriem šādam auto ... protams ja nav vēlmes par katru diagnostikas skanera pieslēgumu maksāt no 25 eur


Labs. Buus kkad japamekle taas restes jasaliek jaunas. Savadak ar akmenjiem izsistas.

Bet nu panjemis biju kkadu kljuudu lasiitaaju piespraydu un nevienu kljuudu neizdeva. Tapec domaju ka vajag kadu niknaakku iekaartu panjemt.

Varbut ir kadi ieteikumi kadu diagnistikas skeneri skatities?

Tgd galvenais vajadzetu aizbraukt pie kaada lai piesledz pie kompja un paskataas uz ko dod kljuudu.
Jo kompresors ik pa laikam iedaebojas.
Kkas man teica ka varetu ar kompja palidzibu noresetot stavokli limenja devejiem.
Nez cik tas ir reali.


Pašam ir šāds skaneris www.autophix.com/en/escan/7910.html, derēs jebkurš specializēts BMW skaneris ar E53 atbalstu (cena atkarība no atbalsta (modeļi un atjaunināšana) un ekrāna lieluma un funckionalitātes (skārien jūtīgs vai jalieto navigācijas pogas))

Nolaid aizmugurējos balonus(manuāli,atvienojot gaisa maģistrāles bagāžniekā) ... ja kompresors strādā un tie baloni ir veseli(nelaiž gaisu), viņam vajadzētu tos atgriezt normāla stāvoklī pēc iedarbināšanas, pie nosacījuma ka stāvokļa sensori ir kārtībā. Var paskatīties kā tas notiek Vlasov garage video, kur tika mainītas aimugurējas bukses viņa auto ar pneimatisko piekari un speciāli baloni tika nolaisti bez datora palīdzības.
Offline
lony611
24. Apr 2022, 21:35 #5705

Kopš: 30. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: E53 FL , e39 2,8


24 Apr 2022, 21:23:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 20:49:09 @lony611 rakstīja:

24 Apr 2022, 20:16:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 19:38:12 @lony611 rakstīja:
shalom!

2x jautajumi.

vai tas restes kas naak e53 FL bamparam var kaa atjaunot? vai tur kas jaakjiimikjo ?

un jautajums par pneimo.
paradijas selflevel suspension inactive.
Kurš var pieslegt pie kompja un parbaudiit?
speelejos ar pneimo palika pakalj ratrs labaa pusee piepacelies un tgd kaa errors neko nevar izdariit.



http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5...leidung_vorn_ii/

Izvēlies vajadzīgo krāsu un atbilstošo kodu ... Origiņāla cenas rajonā ap 60, ja atceros pareizi (jauns Latvija) pašam apakšējo (viens vesels gabals vajadzētu nomainīt kautkad)

Par pneimatisko piekari, neliela diagnostika ... Ja iedarbini motoru pirmās 10 sek max vajadzētu dzirdēt kompresoru (zem rezerves riteņa, blakus akumulatoram) ... ja nedzird ir liela iespēja ka tas brīnums ir beidzies ap 400 (Jauns, savietojams) ... vai meklē virzuļa remkomplektu (ir redzēti Ebay)... vari paskatīties Vlasov garage vai Youtube kā manuāli nolaist aizmugurējas piekares pneimo balonu ... Ja ir beidzies tieši kompresors, tad to var nomainīt arī pats ...

Mobīlo servisu nezinu. Var sākt meklēt BMW servisu. Brīnums daudzpieredzējuša BMW īpašnieks bez skanera ... Un pat nav savalicīgi atradis šadu vietu(kur savs auto tika remontēts) ... Viens no ieteicamiem aksesuāriem šādam auto ... protams ja nav vēlmes par katru diagnostikas skanera pieslēgumu maksāt no 25 eur


Labs. Buus kkad japamekle taas restes jasaliek jaunas. Savadak ar akmenjiem izsistas.

Bet nu panjemis biju kkadu kljuudu lasiitaaju piespraydu un nevienu kljuudu neizdeva. Tapec domaju ka vajag kadu niknaakku iekaartu panjemt.

Varbut ir kadi ieteikumi kadu diagnistikas skeneri skatities?

Tgd galvenais vajadzetu aizbraukt pie kaada lai piesledz pie kompja un paskataas uz ko dod kljuudu.
Jo kompresors ik pa laikam iedaebojas.
Kkas man teica ka varetu ar kompja palidzibu noresetot stavokli limenja devejiem.
Nez cik tas ir reali.


Pašam ir šāds skaneris www.autophix.com/en/escan/7910.html, derēs jebkurš specializēts BMW skaneris ar E53 atbalstu (cena atkarība no atbalsta (modeļi un atjaunināšana) un ekrāna lieluma un funckionalitātes (skārien jūtīgs vai jalieto navigācijas pogas))

Nolaid aizmugurējos balonus(manuāli,atvienojot gaisa maģistrāles bagāžniekā) ... ja kompresors strādā un tie baloni ir veseli(nelaiž gaisu), viņam vajadzētu tos atgriezt normāla stāvoklī pēc iedarbināšanas, pie nosacījuma ka stāvokļa sensori ir kārtībā. Var paskatīties kā tas notiek Vlasov garage video, kur tika mainītas aimugurējas bukses viņa auto ar pneimatisko piekari un speciāli baloni tika nolaisti bez datora palīdzības.


Ok. Ta buus janjemaas un jaameegjina
Offline
lony611
24. Apr 2022, 21:45 #5706

Kopš: 30. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: E53 FL , e39 2,8


24 Apr 2022, 21:23:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 20:49:09 @lony611 rakstīja:

24 Apr 2022, 20:16:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 19:38:12 @lony611 rakstīja:
shalom!

2x jautajumi.

vai tas restes kas naak e53 FL bamparam var kaa atjaunot? vai tur kas jaakjiimikjo ?

un jautajums par pneimo.
paradijas selflevel suspension inactive.
Kurš var pieslegt pie kompja un parbaudiit?
speelejos ar pneimo palika pakalj ratrs labaa pusee piepacelies un tgd kaa errors neko nevar izdariit.



http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5...leidung_vorn_ii/

Izvēlies vajadzīgo krāsu un atbilstošo kodu ... Origiņāla cenas rajonā ap 60, ja atceros pareizi (jauns Latvija) pašam apakšējo (viens vesels gabals vajadzētu nomainīt kautkad)

Par pneimatisko piekari, neliela diagnostika ... Ja iedarbini motoru pirmās 10 sek max vajadzētu dzirdēt kompresoru (zem rezerves riteņa, blakus akumulatoram) ... ja nedzird ir liela iespēja ka tas brīnums ir beidzies ap 400 (Jauns, savietojams) ... vai meklē virzuļa remkomplektu (ir redzēti Ebay)... vari paskatīties Vlasov garage vai Youtube kā manuāli nolaist aizmugurējas piekares pneimo balonu ... Ja ir beidzies tieši kompresors, tad to var nomainīt arī pats ...

Mobīlo servisu nezinu. Var sākt meklēt BMW servisu. Brīnums daudzpieredzējuša BMW īpašnieks bez skanera ... Un pat nav savalicīgi atradis šadu vietu(kur savs auto tika remontēts) ... Viens no ieteicamiem aksesuāriem šādam auto ... protams ja nav vēlmes par katru diagnostikas skanera pieslēgumu maksāt no 25 eur


Labs. Buus kkad japamekle taas restes jasaliek jaunas. Savadak ar akmenjiem izsistas.

Bet nu panjemis biju kkadu kljuudu lasiitaaju piespraydu un nevienu kljuudu neizdeva. Tapec domaju ka vajag kadu niknaakku iekaartu panjemt.

Varbut ir kadi ieteikumi kadu diagnistikas skeneri skatities?

Tgd galvenais vajadzetu aizbraukt pie kaada lai piesledz pie kompja un paskataas uz ko dod kljuudu.
Jo kompresors ik pa laikam iedaebojas.
Kkas man teica ka varetu ar kompja palidzibu noresetot stavokli limenja devejiem.
Nez cik tas ir reali.


Pašam ir šāds skaneris www.autophix.com/en/escan/7910.html, derēs jebkurš specializēts BMW skaneris ar E53 atbalstu (cena atkarība no atbalsta (modeļi un atjaunināšana) un ekrāna lieluma un funckionalitātes (skārien jūtīgs vai jalieto navigācijas pogas))

Nolaid aizmugurējos balonus(manuāli,atvienojot gaisa maģistrāles bagāžniekā) ... ja kompresors strādā un tie baloni ir veseli(nelaiž gaisu), viņam vajadzētu tos atgriezt normāla stāvoklī pēc iedarbināšanas, pie nosacījuma ka stāvokļa sensori ir kārtībā. Var paskatīties kā tas notiek Vlasov garage video, kur tika mainītas aimugurējas bukses viņa auto ar pneimatisko piekari un speciāli baloni tika nolaisti bez datora palīdzības.

Suutiji to skeneri no aljika?
Offline
strange_panda
24. Apr 2022, 22:05 #5707

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


24 Apr 2022, 21:45:06 @lony611 rakstīja:

24 Apr 2022, 21:23:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 20:49:09 @lony611 rakstīja:

24 Apr 2022, 20:16:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 19:38:12 @lony611 rakstīja:
shalom!

2x jautajumi.

vai tas restes kas naak e53 FL bamparam var kaa atjaunot? vai tur kas jaakjiimikjo ?

un jautajums par pneimo.
paradijas selflevel suspension inactive.
Kurš var pieslegt pie kompja un parbaudiit?
speelejos ar pneimo palika pakalj ratrs labaa pusee piepacelies un tgd kaa errors neko nevar izdariit.



http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5...leidung_vorn_ii/

Izvēlies vajadzīgo krāsu un atbilstošo kodu ... Origiņāla cenas rajonā ap 60, ja atceros pareizi (jauns Latvija) pašam apakšējo (viens vesels gabals vajadzētu nomainīt kautkad)

Par pneimatisko piekari, neliela diagnostika ... Ja iedarbini motoru pirmās 10 sek max vajadzētu dzirdēt kompresoru (zem rezerves riteņa, blakus akumulatoram) ... ja nedzird ir liela iespēja ka tas brīnums ir beidzies ap 400 (Jauns, savietojams) ... vai meklē virzuļa remkomplektu (ir redzēti Ebay)... vari paskatīties Vlasov garage vai Youtube kā manuāli nolaist aizmugurējas piekares pneimo balonu ... Ja ir beidzies tieši kompresors, tad to var nomainīt arī pats ...

Mobīlo servisu nezinu. Var sākt meklēt BMW servisu. Brīnums daudzpieredzējuša BMW īpašnieks bez skanera ... Un pat nav savalicīgi atradis šadu vietu(kur savs auto tika remontēts) ... Viens no ieteicamiem aksesuāriem šādam auto ... protams ja nav vēlmes par katru diagnostikas skanera pieslēgumu maksāt no 25 eur


Labs. Buus kkad japamekle taas restes jasaliek jaunas. Savadak ar akmenjiem izsistas.

Bet nu panjemis biju kkadu kljuudu lasiitaaju piespraydu un nevienu kljuudu neizdeva. Tapec domaju ka vajag kadu niknaakku iekaartu panjemt.

Varbut ir kadi ieteikumi kadu diagnistikas skeneri skatities?

Tgd galvenais vajadzetu aizbraukt pie kaada lai piesledz pie kompja un paskataas uz ko dod kljuudu.
Jo kompresors ik pa laikam iedaebojas.
Kkas man teica ka varetu ar kompja palidzibu noresetot stavokli limenja devejiem.
Nez cik tas ir reali.


Pašam ir šāds skaneris www.autophix.com/en/escan/7910.html, derēs jebkurš specializēts BMW skaneris ar E53 atbalstu (cena atkarība no atbalsta (modeļi un atjaunināšana) un ekrāna lieluma un funckionalitātes (skārien jūtīgs vai jalieto navigācijas pogas))

Nolaid aizmugurējos balonus(manuāli,atvienojot gaisa maģistrāles bagāžniekā) ... ja kompresors strādā un tie baloni ir veseli(nelaiž gaisu), viņam vajadzētu tos atgriezt normāla stāvoklī pēc iedarbināšanas, pie nosacījuma ka stāvokļa sensori ir kārtībā. Var paskatīties kā tas notiek Vlasov garage video, kur tika mainītas aimugurējas bukses viņa auto ar pneimatisko piekari un speciāli baloni tika nolaisti bez datora palīdzības.

Suutiji to skeneri no aljika?

Amazon
Offline
sys9291
24. Apr 2022, 22:15 #5708

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Apr 2022, 21:23:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 20:49:09 @lony611 rakstīja:

24 Apr 2022, 20:16:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 19:38:12 @lony611 rakstīja:
shalom!

2x jautajumi.

vai tas restes kas naak e53 FL bamparam var kaa atjaunot? vai tur kas jaakjiimikjo ?

un jautajums par pneimo.
paradijas selflevel suspension inactive.
Kurš var pieslegt pie kompja un parbaudiit?
speelejos ar pneimo palika pakalj ratrs labaa pusee piepacelies un tgd kaa errors neko nevar izdariit.



http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5...leidung_vorn_ii/

Izvēlies vajadzīgo krāsu un atbilstošo kodu ... Origiņāla cenas rajonā ap 60, ja atceros pareizi (jauns Latvija) pašam apakšējo (viens vesels gabals vajadzētu nomainīt kautkad)

Par pneimatisko piekari, neliela diagnostika ... Ja iedarbini motoru pirmās 10 sek max vajadzētu dzirdēt kompresoru (zem rezerves riteņa, blakus akumulatoram) ... ja nedzird ir liela iespēja ka tas brīnums ir beidzies ap 400 (Jauns, savietojams) ... vai meklē virzuļa remkomplektu (ir redzēti Ebay)... vari paskatīties Vlasov garage vai Youtube kā manuāli nolaist aizmugurējas piekares pneimo balonu ... Ja ir beidzies tieši kompresors, tad to var nomainīt arī pats ...

Mobīlo servisu nezinu. Var sākt meklēt BMW servisu. Brīnums daudzpieredzējuša BMW īpašnieks bez skanera ... Un pat nav savalicīgi atradis šadu vietu(kur savs auto tika remontēts) ... Viens no ieteicamiem aksesuāriem šādam auto ... protams ja nav vēlmes par katru diagnostikas skanera pieslēgumu maksāt no 25 eur


Labs. Buus kkad japamekle taas restes jasaliek jaunas. Savadak ar akmenjiem izsistas.

Bet nu panjemis biju kkadu kljuudu lasiitaaju piespraydu un nevienu kljuudu neizdeva. Tapec domaju ka vajag kadu niknaakku iekaartu panjemt.

Varbut ir kadi ieteikumi kadu diagnistikas skeneri skatities?

Tgd galvenais vajadzetu aizbraukt pie kaada lai piesledz pie kompja un paskataas uz ko dod kljuudu.
Jo kompresors ik pa laikam iedaebojas.
Kkas man teica ka varetu ar kompja palidzibu noresetot stavokli limenja devejiem.
Nez cik tas ir reali.


Pašam ir šāds skaneris www.autophix.com/en/escan/7910.html, derēs jebkurš specializēts BMW skaneris ar E53 atbalstu (cena atkarība no atbalsta (modeļi un atjaunināšana) un ekrāna lieluma un funckionalitātes (skārien jūtīgs vai jalieto navigācijas pogas))

Nolaid aizmugurējos balonus(manuāli,atvienojot gaisa maģistrāles bagāžniekā) ... ja kompresors strādā un tie baloni ir veseli(nelaiž gaisu), viņam vajadzētu tos atgriezt normāla stāvoklī pēc iedarbināšanas, pie nosacījuma ka stāvokļa sensori ir kārtībā. Var paskatīties kā tas notiek Vlasov garage video, kur tika mainītas aimugurējas bukses viņa auto ar pneimatisko piekari un speciāli baloni tika nolaisti bez datora palīdzības.

nolaižam balonus????
Lai gan ja jau ir vēlme pēc šādas manipulācijas viņus mainīt - tad veiksmi...
P.S auto NEDRĪKST būt uz tukšiem spilveniem...
Offline
lony611
24. Apr 2022, 22:21 #5709

Kopš: 30. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: E53 FL , e39 2,8

Tur jau ta lieta ka visi baloni srav itka ok. Bet pakaljejais labais gaisaa karaajas
Offline
strange_panda
24. Apr 2022, 22:26 #5710

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


24 Apr 2022, 22:15:37 @sys9291 rakstīja:

24 Apr 2022, 21:23:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 20:49:09 @lony611 rakstīja:

24 Apr 2022, 20:16:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 19:38:12 @lony611 rakstīja:
shalom!

2x jautajumi.

vai tas restes kas naak e53 FL bamparam var kaa atjaunot? vai tur kas jaakjiimikjo ?

un jautajums par pneimo.
paradijas selflevel suspension inactive.
Kurš var pieslegt pie kompja un parbaudiit?
speelejos ar pneimo palika pakalj ratrs labaa pusee piepacelies un tgd kaa errors neko nevar izdariit.



http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5...leidung_vorn_ii/

Izvēlies vajadzīgo krāsu un atbilstošo kodu ... Origiņāla cenas rajonā ap 60, ja atceros pareizi (jauns Latvija) pašam apakšējo (viens vesels gabals vajadzētu nomainīt kautkad)

Par pneimatisko piekari, neliela diagnostika ... Ja iedarbini motoru pirmās 10 sek max vajadzētu dzirdēt kompresoru (zem rezerves riteņa, blakus akumulatoram) ... ja nedzird ir liela iespēja ka tas brīnums ir beidzies ap 400 (Jauns, savietojams) ... vai meklē virzuļa remkomplektu (ir redzēti Ebay)... vari paskatīties Vlasov garage vai Youtube kā manuāli nolaist aizmugurējas piekares pneimo balonu ... Ja ir beidzies tieši kompresors, tad to var nomainīt arī pats ...

Mobīlo servisu nezinu. Var sākt meklēt BMW servisu. Brīnums daudzpieredzējuša BMW īpašnieks bez skanera ... Un pat nav savalicīgi atradis šadu vietu(kur savs auto tika remontēts) ... Viens no ieteicamiem aksesuāriem šādam auto ... protams ja nav vēlmes par katru diagnostikas skanera pieslēgumu maksāt no 25 eur


Labs. Buus kkad japamekle taas restes jasaliek jaunas. Savadak ar akmenjiem izsistas.

Bet nu panjemis biju kkadu kljuudu lasiitaaju piespraydu un nevienu kljuudu neizdeva. Tapec domaju ka vajag kadu niknaakku iekaartu panjemt.

Varbut ir kadi ieteikumi kadu diagnistikas skeneri skatities?

Tgd galvenais vajadzetu aizbraukt pie kaada lai piesledz pie kompja un paskataas uz ko dod kljuudu.
Jo kompresors ik pa laikam iedaebojas.
Kkas man teica ka varetu ar kompja palidzibu noresetot stavokli limenja devejiem.
Nez cik tas ir reali.


Pašam ir šāds skaneris www.autophix.com/en/escan/7910.html, derēs jebkurš specializēts BMW skaneris ar E53 atbalstu (cena atkarība no atbalsta (modeļi un atjaunināšana) un ekrāna lieluma un funckionalitātes (skārien jūtīgs vai jalieto navigācijas pogas))

Nolaid aizmugurējos balonus(manuāli,atvienojot gaisa maģistrāles bagāžniekā) ... ja kompresors strādā un tie baloni ir veseli(nelaiž gaisu), viņam vajadzētu tos atgriezt normāla stāvoklī pēc iedarbināšanas, pie nosacījuma ka stāvokļa sensori ir kārtībā. Var paskatīties kā tas notiek Vlasov garage video, kur tika mainītas aimugurējas bukses viņa auto ar pneimatisko piekari un speciāli baloni tika nolaisti bez datora palīdzības.

nolaižam balonus????
Lai gan ja jau ir vēlme pēc šādas manipulācijas viņus mainīt - tad veiksmi...
P.S auto NEDRĪKST būt uz tukšiem spilveniem...


https://www.youtube.com/watch?v=w2gFsfx7oSg Nolaida pneimatiku ar roku lai mainītu bukses ... iespējams papildus ir jaātslogo piekare ...
Offline
sys9291
24. Apr 2022, 22:38 #5711

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Apr 2022, 22:26:18 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 22:15:37 @sys9291 rakstīja:

24 Apr 2022, 21:23:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 20:49:09 @lony611 rakstīja:

24 Apr 2022, 20:16:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 19:38:12 @lony611 rakstīja:
shalom!

2x jautajumi.

vai tas restes kas naak e53 FL bamparam var kaa atjaunot? vai tur kas jaakjiimikjo ?

un jautajums par pneimo.
paradijas selflevel suspension inactive.
Kurš var pieslegt pie kompja un parbaudiit?
speelejos ar pneimo palika pakalj ratrs labaa pusee piepacelies un tgd kaa errors neko nevar izdariit.



http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5...leidung_vorn_ii/

Izvēlies vajadzīgo krāsu un atbilstošo kodu ... Origiņāla cenas rajonā ap 60, ja atceros pareizi (jauns Latvija) pašam apakšējo (viens vesels gabals vajadzētu nomainīt kautkad)

Par pneimatisko piekari, neliela diagnostika ... Ja iedarbini motoru pirmās 10 sek max vajadzētu dzirdēt kompresoru (zem rezerves riteņa, blakus akumulatoram) ... ja nedzird ir liela iespēja ka tas brīnums ir beidzies ap 400 (Jauns, savietojams) ... vai meklē virzuļa remkomplektu (ir redzēti Ebay)... vari paskatīties Vlasov garage vai Youtube kā manuāli nolaist aizmugurējas piekares pneimo balonu ... Ja ir beidzies tieši kompresors, tad to var nomainīt arī pats ...

Mobīlo servisu nezinu. Var sākt meklēt BMW servisu. Brīnums daudzpieredzējuša BMW īpašnieks bez skanera ... Un pat nav savalicīgi atradis šadu vietu(kur savs auto tika remontēts) ... Viens no ieteicamiem aksesuāriem šādam auto ... protams ja nav vēlmes par katru diagnostikas skanera pieslēgumu maksāt no 25 eur


Labs. Buus kkad japamekle taas restes jasaliek jaunas. Savadak ar akmenjiem izsistas.

Bet nu panjemis biju kkadu kljuudu lasiitaaju piespraydu un nevienu kljuudu neizdeva. Tapec domaju ka vajag kadu niknaakku iekaartu panjemt.

Varbut ir kadi ieteikumi kadu diagnistikas skeneri skatities?

Tgd galvenais vajadzetu aizbraukt pie kaada lai piesledz pie kompja un paskataas uz ko dod kljuudu.
Jo kompresors ik pa laikam iedaebojas.
Kkas man teica ka varetu ar kompja palidzibu noresetot stavokli limenja devejiem.
Nez cik tas ir reali.


Pašam ir šāds skaneris www.autophix.com/en/escan/7910.html, derēs jebkurš specializēts BMW skaneris ar E53 atbalstu (cena atkarība no atbalsta (modeļi un atjaunināšana) un ekrāna lieluma un funckionalitātes (skārien jūtīgs vai jalieto navigācijas pogas))

Nolaid aizmugurējos balonus(manuāli,atvienojot gaisa maģistrāles bagāžniekā) ... ja kompresors strādā un tie baloni ir veseli(nelaiž gaisu), viņam vajadzētu tos atgriezt normāla stāvoklī pēc iedarbināšanas, pie nosacījuma ka stāvokļa sensori ir kārtībā. Var paskatīties kā tas notiek Vlasov garage video, kur tika mainītas aimugurējas bukses viņa auto ar pneimatisko piekari un speciāli baloni tika nolaisti bez datora palīdzības.

nolaižam balonus????
Lai gan ja jau ir vēlme pēc šādas manipulācijas viņus mainīt - tad veiksmi...
P.S auto NEDRĪKST būt uz tukšiem spilveniem...


https://www.youtube.com/watch?v=w2gFsfx7oSg Nolaida pneimatiku ar roku lai mainītu bukses ... iespējams papildus ir jaātslogo piekare ...

ja jau auto uz pacēlāja tad protams, ka var, bet ja stāv uz zemes....tas ir neprāts...
Tikai nesaprotu kapēc kompresora pārbaudei nepieciešams šāds fetišs? Un kapēc jāiesaka kaut kāds skaneris ar kuru neko nevar izdarīt...?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Apr 2022, 22:39:51 ]

Offline
strange_panda
24. Apr 2022, 23:01 #5712

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


24 Apr 2022, 22:38:51 @sys9291 rakstīja:

24 Apr 2022, 22:26:18 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 22:15:37 @sys9291 rakstīja:

24 Apr 2022, 21:23:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 20:49:09 @lony611 rakstīja:

24 Apr 2022, 20:16:40 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 19:38:12 @lony611 rakstīja:
shalom!

2x jautajumi.

vai tas restes kas naak e53 FL bamparam var kaa atjaunot? vai tur kas jaakjiimikjo ?

un jautajums par pneimo.
paradijas selflevel suspension inactive.
Kurš var pieslegt pie kompja un parbaudiit?
speelejos ar pneimo palika pakalj ratrs labaa pusee piepacelies un tgd kaa errors neko nevar izdariit.



http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5...leidung_vorn_ii/

Izvēlies vajadzīgo krāsu un atbilstošo kodu ... Origiņāla cenas rajonā ap 60, ja atceros pareizi (jauns Latvija) pašam apakšējo (viens vesels gabals vajadzētu nomainīt kautkad)

Par pneimatisko piekari, neliela diagnostika ... Ja iedarbini motoru pirmās 10 sek max vajadzētu dzirdēt kompresoru (zem rezerves riteņa, blakus akumulatoram) ... ja nedzird ir liela iespēja ka tas brīnums ir beidzies ap 400 (Jauns, savietojams) ... vai meklē virzuļa remkomplektu (ir redzēti Ebay)... vari paskatīties Vlasov garage vai Youtube kā manuāli nolaist aizmugurējas piekares pneimo balonu ... Ja ir beidzies tieši kompresors, tad to var nomainīt arī pats ...

Mobīlo servisu nezinu. Var sākt meklēt BMW servisu. Brīnums daudzpieredzējuša BMW īpašnieks bez skanera ... Un pat nav savalicīgi atradis šadu vietu(kur savs auto tika remontēts) ... Viens no ieteicamiem aksesuāriem šādam auto ... protams ja nav vēlmes par katru diagnostikas skanera pieslēgumu maksāt no 25 eur


Labs. Buus kkad japamekle taas restes jasaliek jaunas. Savadak ar akmenjiem izsistas.

Bet nu panjemis biju kkadu kljuudu lasiitaaju piespraydu un nevienu kljuudu neizdeva. Tapec domaju ka vajag kadu niknaakku iekaartu panjemt.

Varbut ir kadi ieteikumi kadu diagnistikas skeneri skatities?

Tgd galvenais vajadzetu aizbraukt pie kaada lai piesledz pie kompja un paskataas uz ko dod kljuudu.
Jo kompresors ik pa laikam iedaebojas.
Kkas man teica ka varetu ar kompja palidzibu noresetot stavokli limenja devejiem.
Nez cik tas ir reali.


Pašam ir šāds skaneris www.autophix.com/en/escan/7910.html, derēs jebkurš specializēts BMW skaneris ar E53 atbalstu (cena atkarība no atbalsta (modeļi un atjaunināšana) un ekrāna lieluma un funckionalitātes (skārien jūtīgs vai jalieto navigācijas pogas))

Nolaid aizmugurējos balonus(manuāli,atvienojot gaisa maģistrāles bagāžniekā) ... ja kompresors strādā un tie baloni ir veseli(nelaiž gaisu), viņam vajadzētu tos atgriezt normāla stāvoklī pēc iedarbināšanas, pie nosacījuma ka stāvokļa sensori ir kārtībā. Var paskatīties kā tas notiek Vlasov garage video, kur tika mainītas aimugurējas bukses viņa auto ar pneimatisko piekari un speciāli baloni tika nolaisti bez datora palīdzības.

nolaižam balonus????
Lai gan ja jau ir vēlme pēc šādas manipulācijas viņus mainīt - tad veiksmi...
P.S auto NEDRĪKST būt uz tukšiem spilveniem...


https://www.youtube.com/watch?v=w2gFsfx7oSg Nolaida pneimatiku ar roku lai mainītu bukses ... iespējams papildus ir jaātslogo piekare ...

ja jau auto uz pacēlāja tad protams, ka var, bet ja stāv uz zemes....tas ir neprāts...
Tikai nesaprotu kapēc kompresora pārbaudei nepieciešams šāds fetišs? Un kapēc jāiesaka kaut kāds skaneris ar kuru neko nevar izdarīt...?

Tam skanerim ir BMW sadaļa, kārbas adaptāciju tur var nomest ... tā kā tas ir ok. Protams ja gribas skrārien jūtīgu lielu ekrānu, tas skaneris nederēs tāpat ja auto ir pēc 2020 ... bet E53 vajadzīgās funkcijas ir ...
Offline
Asch
24. Apr 2022, 23:39 #5713

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4175

Braucu ar:

Problemas autors varetu 3 vardos apskaidrot, ko vins "spelejas", tad vieglak saprast,.ka palidzet. Pneima ta vienkarsi augsa nepaliek.
Offline
Sternwolf
24. Apr 2022, 23:47 #5714

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: KIA Sephia GTX

Bija laiks kad tas "selflevel suspension inactive" man jau murgos rādījās.
Šad tad nezin no kā priekšējie nolaidās uz leju. Tika mainīti priekšējie baloni, līmeņa sensori, aiz sliekšņa kautkāds sadalītājs. Bija būts pie Driver, arī uz BMauto un citiem servisiem, bet bez pozitīva rezultata.
Tā pēc vairāku mēnešu čakarēšanās Garkalnes čigāna servisā šie pielika savu kompresoru notestēja un viss labi. Manējais kompresors itkā strādāja, bet laikam bij pa vāju, atverot vārstu lai piepūstu reāli sanāca spiedienu tieši nolaist laikam.

Quick fix priekš manis bija ar Delphi nodzēst to kļūdu un tad pneima pati uzcēla purnu atpakaļ.

Mans rezumē, ka tā pneima tāda piņķerīga lieta priekš tiem kas nav uz to specializējušies.

[ Šo ziņu laboja Sternwolf, 24 Apr 2022, 23:50:38 ]

Offline
lony611
25. Apr 2022, 12:23 #5715

Kopš: 30. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: E53 FL , e39 2,8


24 Apr 2022, 23:39:49 @Asch rakstīja:
Problemas autors varetu 3 vardos apskaidrot, ko vins "spelejas", tad vieglak saprast,.ka palidzet. Pneima ta vienkarsi augsa nepaliek.


Nav jau ko teikt vnk cilaju augsha un laidu lejaa. Ar pogu palicdzibu. Beigas izmeta selflevel suspension inactive un pec tam piefikseju, ka labaa puse aizmuguree ir augstak neka kreisaa puse. Tas arii viss.
Offline
lony611
25. Apr 2022, 12:25 #5716

Kopš: 30. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: E53 FL , e39 2,8


24 Apr 2022, 23:47:46 @Sternwolf rakstīja:
Bija laiks kad tas "selflevel suspension inactive" man jau murgos rādījās.
Šad tad nezin no kā priekšējie nolaidās uz leju. Tika mainīti priekšējie baloni, līmeņa sensori, aiz sliekšņa kautkāds sadalītājs. Bija būts pie Driver, arī uz BMauto un citiem servisiem, bet bez pozitīva rezultata.
Tā pēc vairāku mēnešu čakarēšanās Garkalnes čigāna servisā šie pielika savu kompresoru notestēja un viss labi. Manējais kompresors itkā strādāja, bet laikam bij pa vāju, atverot vārstu lai piepūstu reāli sanāca spiedienu tieši nolaist laikam.

Quick fix priekš manis bija ar Delphi nodzēst to kļūdu un tad pneima pati uzcēla purnu atpakaļ.

Mans rezumē, ka tā pneima tāda piņķerīga lieta priekš tiem kas nav uz to specializējušies.


Es jau sazinajos ar garkalnes dzekiem. Tgd galvenaa lieta ir piespraust pie kompja paskatities kas un kaa.
Jaskatas uz ko kljudu met un tad braukshu uz Garkalni
Offline
JAGUAR
29. Apr 2022, 13:36 #5717

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Pēdējā laikā kkāds gļuks ar apgriezieniem.
Lieku draivā, dodu gāzi - apgriezieni tik sāk celties pēc 3-5 sekundēm, sākumā lēnām tad vienā brīdī aiziet normāli. Problēma bija uz brīdi pazudusi, vakar atkal uzradās. Kādam tā ir bijis? 3.0d FL
Offline
Araajz
29. Apr 2022, 13:48 #5718

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28050

Braucu ar: E39


29 Apr 2022, 13:36:45 @JAGUAR rakstīja:
Pēdējā laikā kkāds gļuks ar apgriezieniem.
Lieku draivā, dodu gāzi - apgriezieni tik sāk celties pēc 3-5 sekundēm, sākumā lēnām tad vienā brīdī aiziet normāli. Problēma bija uz brīdi pazudusi, vakar atkal uzradās. Kādam tā ir bijis? 3.0d FL

vakuuma trubiņas
Offline
sys9291
29. Apr 2022, 15:09 #5719

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Apr 2022, 13:48:00 @Araajz rakstīja:

29 Apr 2022, 13:36:45 @JAGUAR rakstīja:
Pēdējā laikā kkāds gļuks ar apgriezieniem.
Lieku draivā, dodu gāzi - apgriezieni tik sāk celties pēc 3-5 sekundēm, sākumā lēnām tad vienā brīdī aiziet normāli. Problēma bija uz brīdi pazudusi, vakar atkal uzradās. Kādam tā ir bijis? 3.0d FL

vakuuma trubiņas

uz turbīnas ģeometriju (žandra klasika)
Offline
Peecis
01. May 2022, 10:36 #5720

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Vai tad tur jau nebija elektroniskais aktuators?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo