Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Neražiņa ar E30 318i (M40)

AutorsZiņojums
Kitaps
11. Dec 2006, 21:44 #1

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm

Taatad, mana bēda ir tāda.
Aizbraucu no punkta A, līdz punktam B. Viss ok. Pēc stundas eju turpināt braukšanu, bet mašinai galīgs nīkulis iestājies un iet kā galīgākais nemotors un apgriezienus lēni uzņem. Pēc tam vēlreiz tika noslāpēta un pastāvēja, tad vairs nevarēja pielaist. Vnk startē, nelec un ik pa laikam kkāds jocīgs burkšķis, vai kas tml no motora telpas. Karoč neiet un viss. Ir versijas, ka degvielas sūknis nobeidzies (2x jau esmu sauso izbraucis), vai arī degvielas filtrs aizkakājies, bet īsti nezinu. Tātad... kā var noteikt, kas par skādi? Kur atrodas filtrs (pie motora, vai bākas?)? Sūknis, kā noprotu kkur pie bākas.
Nu labi, gaidu kādu ieteikumu no jūsu puses
Offline
gest
11. Dec 2006, 21:58 #2

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 760

Braucu ar: bmw

braukaat ar tukshu baaku visu laiku ir looti praatiigi..mans ietekums izlasot Tavu textu-sataisi un paardod, jo 1,8l motors Tev ir pa DAARGU, t.b., ja nespeej saliet degvielu jebio nakoshais jautaajums buus kuraa shrotaa nopirkt leetaakas kalotkas.. 2x palikt tukshaa ar 1,8 - nu psc. ko veel piebilst..

[ This message was edited by: gest on 2006-12-11 22:00 ]
Offline
BigArchi
11. Dec 2006, 22:04 #3

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power


2006-12-11 21:44, CyberMole rakstīja:
Taatad, mana bēda ir tāda.
Aizbraucu no punkta A, līdz punktam B. Viss ok. Pēc stundas eju turpināt braukšanu, bet mašinai galīgs nīkulis iestājies un iet kā galīgākais nemotors un apgriezienus lēni uzņem. Pēc tam vēlreiz tika noslāpēta un pastāvēja, tad vairs nevarēja pielaist. Vnk startē, nelec un ik pa laikam kkāds jocīgs burkšķis, vai kas tml no motora telpas. Karoč neiet un viss. Ir versijas, ka degvielas sūknis nobeidzies (2x jau esmu sauso izbraucis), vai arī degvielas filtrs aizkakājies, bet īsti nezinu. Tātad... kā var noteikt, kas par skādi? Kur atrodas filtrs (pie motora, vai bākas?)? Sūknis, kā noprotu kkur pie bākas.
Nu labi, gaidu kādu ieteikumu no jūsu puses


Sūknis pie bākas gan Filtrs arī turpat, parasti var dzirdet vai sūknis dūc! Filtrs nezvai varēja uz gandrīz 100% aizsisties!

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
Kitaps
11. Dec 2006, 22:18 #4

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


2006-12-11 21:58, gest rakstīja:
braukaat ar tukshu baaku visu laiku ir looti praatiigi..mans ietekums izlasot Tavu textu-sataisi un paardod, jo 1,8l motors Tev ir pa DAARGU, t.b., ja nespeej saliet degvielu jebio nakoshais jautaajums buus kuraa shrotaa nopirkt leetaakas kalotkas.. 2x palikt tukshaa ar 1,8 - nu psc. ko veel piebilst..



<font size=1>[ This message was edited by: gest on 2006-12-11 22:00 ]</font>

Nee, vnk parasti piegāžu pilnu un braucu līdz rezervei, jo nerāda benzīna dačiks un reāli zinu, cik man tur ir pēc rezerves, vai nobrauktajiem kilometriem. Ieliet varu, takā lieki ūdeni vari te neliet!
Offline
Kitaps
11. Dec 2006, 22:18 #5

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


2006-12-11 22:04, BigArchi rakstīja:

2006-12-11 21:44, CyberMole rakstīja:
Taatad, mana bēda ir tāda.
Aizbraucu no punkta A, līdz punktam B. Viss ok. Pēc stundas eju turpināt braukšanu, bet mašinai galīgs nīkulis iestājies un iet kā galīgākais nemotors un apgriezienus lēni uzņem. Pēc tam vēlreiz tika noslāpēta un pastāvēja, tad vairs nevarēja pielaist. Vnk startē, nelec un ik pa laikam kkāds jocīgs burkšķis, vai kas tml no motora telpas. Karoč neiet un viss. Ir versijas, ka degvielas sūknis nobeidzies (2x jau esmu sauso izbraucis), vai arī degvielas filtrs aizkakājies, bet īsti nezinu. Tātad... kā var noteikt, kas par skādi? Kur atrodas filtrs (pie motora, vai bākas?)? Sūknis, kā noprotu kkur pie bākas.
Nu labi, gaidu kādu ieteikumu no jūsu puses


Sūknis pie bākas gan Filtrs arī turpat, parasti var dzirdet vai sūknis dūc! Filtrs nezvai varēja uz gandrīz 100% aizsisties!

Ok, plds par info
Skatīšos, ko varu darīt lietas labā
Offline
gest
11. Dec 2006, 22:20 #6

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 760

Braucu ar: bmw

Datchiku sataisiit droshi vien sanaaktu izdeviigaak
Offline
Kitaps
11. Dec 2006, 22:21 #7

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


2006-12-11 22:20, gest rakstīja:
Datchiku sataisiit droshi vien sanaaktu izdeviigaak

Jap, man ar tā liekas (tagad )
Aj, vnk viens kadrs man pārlasīja visu dzinēju un vēl sazinko darīja un taisīja un laikam nav pareizi pievienojis, tāpēc man viņš gļuko. Bet nu, esmu iemācījies ar to sadzīvot.

TEAM - Jupītis un Neražiņa
[url=gta.outlaw.lv/bildes/ataman.png][/url][ This message was edited by: CyberMole on 2006-12-11 22:21 ]
Offline
Kitaps
13. Dec 2006, 19:32 #8

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm

Ir atklājies, ka sūknis utml piederumi ir ok.
Izrādās, ka dzirksteles nav. Kas tur var būt vainīgs? Sadalītājs? Kas vēl?
Ja sadalītājs, tad cik tas prieks maksā? Un kādam ir ko piedāvāt
Offline
Phasma
13. Dec 2006, 19:50 #9

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:


2006-12-13 19:32, CyberMole rakstīja:
Ir atklājies, ka sūknis utml piederumi ir ok.
Izrādās, ka dzirksteles nav. Kas tur var būt vainīgs? Sadalītājs? Kas vēl?
Ja sadalītājs, tad cik tas prieks maksā? Un kādam ir ko piedāvāt


check masas vadus! Pašam tā bija pēc motora transplantēšanas!

-----------------
Excitement of building....
Offline
Kitaps
13. Dec 2006, 20:26 #10

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


2006-12-13 19:50, Phasma rakstīja:

2006-12-13 19:32, CyberMole rakstīja:
Ir atklājies, ka sūknis utml piederumi ir ok.
Izrādās, ka dzirksteles nav. Kas tur var būt vainīgs? Sadalītājs? Kas vēl?
Ja sadalītājs, tad cik tas prieks maksā? Un kādam ir ko piedāvāt


check masas vadus! Pašam tā bija pēc motora transplantēšanas!


Viņi paši no sevis tā varēja atkratīties vaļā
Offline
Instigater
13. Dec 2006, 20:27 #11

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Var gan atkratiities, gan arii nopuut!
Offline
Kitaps
13. Dec 2006, 20:29 #12

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


2006-12-13 20:27, Instigater rakstīja:
Var gan atkratiities, gan arii nopuut!

All right, tiks paarbaudīts
Offline
Kitaps
02. Jan 2007, 19:32 #13

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm

Aj, neražiņa turpinās un izrādās, ka ir pārrauta zobsiksna. Nu labi, man būtiski zināt, kādi blakus efekti tam var būt? Vai M40 motoram vārsti tiek salocīti, vai nē? Kas vēl var notikt
Nu labi, gaidu kādu padomu...
Offline
ix
02. Jan 2007, 19:35 #14

Kopš: 23. Apr 2003

Ziņojumi: 266

Braucu ar: Dīzeli

Offline
Artis_D
02. Jan 2007, 19:44 #15

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13428

Braucu ar: BMW



[ This message was edited by: outlaw on 2007-01-02 19:45 ]
Offline
Rockstar
02. Jan 2007, 19:55 #16

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3736

Braucu ar:


2007-01-02 19:32, CyberMole rakstīja:
Aj, neražiņa turpinās un izrādās, ka ir pārrauta zobsiksna. Nu labi, man būtiski zināt, kādi blakus efekti tam var būt? Vai M40 motoram vārsti tiek salocīti, vai nē? Kas vēl var notikt
Nu labi, gaidu kādu padomu...

Motoram vakars ir, jāpērk jauns motors, ieteicams no 318is!
Offline
Edzja
02. Jan 2007, 19:59 #17

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

Vai tad nebij kjeede shitam motoram?
Offline
Rockstar
02. Jan 2007, 20:01 #18

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3736

Braucu ar:

parastajam 1,8 zobsiksna, is ir ķēde!
Offline
Edzja
02. Jan 2007, 20:03 #19

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

Jau paskatiijos, tev taisniiba
Offline
Kitaps
02. Jan 2007, 20:18 #20

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


2007-01-02 19:55, Rockstar rakstīja:

2007-01-02 19:32, CyberMole rakstīja:
Aj, neražiņa turpinās un izrādās, ka ir pārrauta zobsiksna. Nu labi, man būtiski zināt, kādi blakus efekti tam var būt? Vai M40 motoram vārsti tiek salocīti, vai nē? Kas vēl var notikt
Nu labi, gaidu kādu padomu...

Motoram vakars ir, jāpērk jauns motors, ieteicams no 318is!

Nu labi, kas tieshi vinjam ir beigts?
Un cik izmaksā 1.8 IS motors? Un kādas problēmas ar nesaderību, ja liek IS, t.i. kas vēl jāmaina? vadības bloks, kārba, vai kā?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo