Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Probleema ar dzeses sisteemu...

AutorsZiņojums
Massons
13. Jan 2006, 08:46 #41

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

Ja tev ir radiātors ir ar izplešanās bāciņu, tad lai sekmīgi ielīetu dzeses škidrumu, mašina jāsagāž uz labo pusi pa 15 - 20 grādi, un tad jāgaiso, reāli to var izdarīt uzbraucot ar kreisajiem riteņiem uz kādas paugstākas apmales .

Kāpēc tā jādara ? šlauka kas iet ārā no ūdens sūkņa ir augstāk par izplešanās bāciņu un nevar ieliet līdz galam visu šķidrumu. Sagāžot mašīnu, par augstāko vietu paliek izplešanās bāciņas korķis, un tad šķidrumu var visu ieliet ...

P.S. Man gan tāda problēma bija ar e34 520 m20, kad vajadzēja ieliet škidrumu pēc galvas motora remonta ...

-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
Peecis
16. Jan 2006, 22:30 #42

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2006-01-13 08:46, Massons rakstīja:
Ja tev ir radiātors ir ar izplešanās bāciņu, tad lai sekmīgi ielīetu dzeses škidrumu, mašina jāsagāž uz labo pusi pa 15 - 20 grādi, un tad jāgaiso, reāli to var izdarīt uzbraucot ar kreisajiem riteņiem uz kādas paugstākas apmales .

Kāpēc tā jādara ? šlauka kas iet ārā no ūdens sūkņa ir augstāk par izplešanās bāciņu un nevar ieliet līdz galam visu šķidrumu. Sagāžot mašīnu, par augstāko vietu paliek izplešanās bāciņas korķis, un tad šķidrumu var visu ieliet ...

P.S. Man gan tāda problēma bija ar e34 520 m20, kad vajadzēja ieliet škidrumu pēc galvas motora remonta ...

Beigaas es ar nonaacu pie taada secinaajuma un vienu pusi paceelu ar paceelaaju servisaa un tagad viss OK!
Offline
Puce
16. Jan 2006, 22:43 #43

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

var iztikt arī bez visas gāšanas. pielej pilnu sistēmu, mēģini atgaisot ar to skrūvi, kas pie termostata. iedarbini lai uzsilst, ja pūš aukstu gaisu, tad izgāz mazu gabaliņu, līdz temperatūra sāk velties pāri vidum un tad atkal atgaiso ar to skrūvi. man vismaz tā ir sanācis vienmēr.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Peecis
16. Jan 2006, 22:52 #44

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2006-01-16 22:43, Puce rakstīja:
var iztikt arī bez visas gāšanas. pielej pilnu sistēmu, mēģini atgaisot ar to skrūvi, kas pie termostata. iedarbini lai uzsilst, ja pūš aukstu gaisu, tad izgāz mazu gabaliņu, līdz temperatūra sāk velties pāri vidum un tad atkal atgaiso ar to skrūvi. man vismaz tā ir sanācis vienmēr.

Es taa dariiju reizes 10,bet nekaa...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo