Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Ko nozīmē visi tie apzīmējumi: i, is, c utt.

AutorsZiņojums
Rockstar
01. Feb 2006, 22:10 #21

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3474

Braucu ar:

328is ir amerikas versija.
Offline
PERFS
01. Feb 2006, 22:18 #22

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13617

Braucu ar: 21/43


2005-05-27 00:26, DoubleD rakstīja:
L - Long
iL - labaka kombinacija


Kaa tas jaasaprot? Kaada labaaka kombinaacija liidz shim gadam BMW ar vienu L bez i nav bijis nemaz nu jaa tagad ir Ld.


2006-02-01 21:34, Sebs rakstīja:
Viiri es te pavandiijos pa plachiem, bet neviens nevareeja man taa iisti un logjiski ar cipariem paskaidrot ko noziimee Bavaarietim pievienots burtu salikums- VANOS ????!!!


VANOS - VAriable NOckenwellen Steuerung, angliski laikam buutu "variable camshaft control".

Valvetronic - nu Valvetronic ir Valvetronic, ja interesee taadas lietas kaa Valvetronic, visas taas abreviatuuras kaa RDC (riepu spiediena kontrole) utt, atgaadinaashu, ka ir Google, domaaju, ka nav gruuti pasham paskatiities intereseejosho lietu, tiem, kas to visu zin, domaaju, ka ir slinkums rakstiit .

PS. Ir ir 328is, 325is utt., tas nav nekas iipashs.[ This message was edited by: Prfctyon on 2006-02-01 22:19 ]
Offline
Bimmer
01. Feb 2006, 22:22 #23

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24378

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2006-02-01 22:18, Prfctyon rakstīja:
Kaa tas jaasaprot? Kaada labaaka kombinaacija liidz shim gadam BMW ar vienu L bez i nav bijis nemaz nu jaa tagad ir Ld.



L7
Offline
DK
01. Feb 2006, 22:32 #24

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:

a jauda, grieze, rāviens tiem 325is, 328is atšķirās no parastajiem i????.......
Offline
PERFS
01. Feb 2006, 22:42 #25

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13617

Braucu ar: 21/43


2006-02-01 22:22, Bimmer rakstīja:


L7


Offline
Vadik
02. Feb 2006, 01:06 #26

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


2006-02-01 22:32, DK rakstīja:
a jauda, grieze, rāviens tiem 325is, 328is atšķirās no parastajiem i????.......


da, obichno amerikanskie versii menee moschnie.
Offline
Kirkils
24. Feb 2006, 10:52 #27

Kopš: 24. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: BMW x5

un kur paliek mīti par itāļu is dzinējiem????????
Offline
Cumpars
24. Feb 2006, 10:53 #28

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555


2006-02-24 10:52, Kirkils rakstīja:
un kur paliek mīti par itāļu is dzinējiem????????


Kādi vēl mīti?
Offline
GirtzB
24. Feb 2006, 10:56 #29

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

!@#$%^
325is/328is usa tirgus versijas parasti kupejas ar bik labāku aprīkojumu nekā standartā.
320is e30 - itālijas un dažu citu dienvidzemju tirgum paredzēta modifikācija lai aivietotu ///m3 attiecīgo valstu nodokļu politikas dēļ...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
SEMIGALL
24. Feb 2006, 14:15 #30

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

VANOS -pamatfunkcija ir optimizet degvielas paterinu dzinejam esot jebkura apgriezienu diapozona.
Mainit gaisa un degvielas proporcijas pie dazhadam dzineja temperaturam un slodzem.
Dizelim pec teorijas var iesmidzinat degvielu virzulim esot TDC /augsheja mainas punkta-kompresijas takts beigu dala,bet viena lieta ir jaietver,ka iesmidzinot dizeldegvielu tieshi virzulim atrodoties TDC ta nepaspes pietiekami uzsilt un degshanas proces bus novelots./Detonacija
VANOS ari ja rok dzilak teorija - ir pozitiva lieta jaudas optimizacijai.Ja iepludes varsts ir ilgak atverts tad protams vairak svaigs gais noklust cilindra un pec teorijas uz 1kg dizela sadedzinashanas bija ap 16kg gaisa nepiecieshams.
Bet iepludes varsts nevar but atverts muzhigi un tapec to atvershanas ilgumu ir jalimite ar izcilnju ripam uz Camshaft ta ir standarta mashinam
VANOS atkal iepludes,izpludes varstu atvershanas un parklajuma lenkus var varet.Shis ir labs izgudrojums,bet tai pasha laika komplicets.
Offline
GirtzB
24. Feb 2006, 14:29 #31

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Tas pats tikai īsāk:
VANOS ir hidrauliski mehāniska iekārta, kuras pamatfunkcija ir optimizēt degvielas patēriņu un uzlabot dzinēja dinamiku vidējos apgriezienos(palielināt pieejamo griezes momentu)...
Single Vanos pagriež tikai ieplūdes sadales vārpstu pie tam tikai divos noteitos brīžos(pie notiektiem apgriezieniem)
Double Vanos nepārtraukti regulē gan izplūdes sadales vārpstu gan ieplūdes sadales vārpstu...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Stix
24. Feb 2006, 16:27 #32

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 207

Braucu ar: bobiku


2006-02-24 14:24, Kaspich rakstīja:
nu, un tad veel BMW ti motori bez droseljvarsta, kur ar iepluudes vaarstu atveersjanaas ’dziljumu’ imitee droseljvaarsta atveerumu..


Tā - uzzināju, ka ir ti un ka tas nozīmē, ka ... skat. augstāk.
A to domāju, ka Impaqla parakstā tas ir prikols...
Bet priekš vienkārša mirstīga cilveka vai kāds var paskaidrot ko praktiski tāds "ti" dod?

P.S. Labs topiks priekš tādiem kā es
Es ar ir no tiem, kas ja nezin - labāk pajautās nekā tēlos baigi gudro, īsti fišku nerubījot...
Atšķirībā no dažiem "gudrajiem", es piemēram lietojot P.S., A.D., N.B. utt. zinu, ko tas nozīmē
Offline
GirtzB
24. Feb 2006, 16:35 #33

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ti nozīmē compact iekš e36
e46 arīdzan
Valvetronic nav nekāda sakara ar ti.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
24. Feb 2006, 17:58 #34

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Vēl jau bija 2002 un agrāki ti

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
njiprais
28. Jul 2006, 10:35 #35

Kopš: 15. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: 535d

i Fuel Injected
is Fuel Injected – Sports. Sports package, with better suspension, sway bars, etc..
ic Fuel Injected – Cabriolet, Convertible models
e ETA model. Built by BMW as efficiency-minded cars during the 1980’s
es ETA – Sports, ETA model with sports package.
Ci Fuel Injected – Coupe. This designation is used on most modern BMW’s
Csi Fuel Injected – Sports Coupe.
iT Fuel Injected – Touring. BMW’s station wagon.
iX Fuel Injected – All Wheel Drive.
Ti Fuel Injected – Touring Compact.
Tii Fuel Injected – Touring International. Used only on early cars.
M Motorsports. M3, M5 for example, BMW’s hot rod.
L Luxury. Basically a normal car fitted with full leather and all options, i.e. L6, L7

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo