Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
artc
22. Mar 2024, 10:55 #3581

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2915

Braucu ar: muti


22 Mar 2024, 10:47:28 @kkas rakstīja:
Depo ir labs lobijs,lai šķērsielu dabūtu pāri maģistrālei
Ja uz Jūrmalu uzltaisīs 3 joslas un iekšā Rīgā 2+2 joslas, tad jau būs labāk.


Nav nekāds lobijs, šis projekts velkas jau kādus 4 gadus ar dažādām izmaiņām.
RDSD teh noteikumos ielika LIDL, DEPO, Vastint, ka jāpiedalās un jāfinansē daļēji šis.
Būs uz izbraukšanu no Rīgas papildus josla, lai mazinātu sastrēgumus un iebraucot arī būs izmaiņas.
Papildus nebūs vairs tas korķis un avārijas situācijas, kad no Upesgrīvas ielas visi lido pāri Ulmaņa gatvei, lai apmestu ripā.
Offline
aep_det
06. Apr 2024, 21:45 #3582

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2145

Braucu ar: Grand Scenic, X5

https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Offline
Mizx
06. Apr 2024, 23:17 #3583

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!
Offline
toolis
06. Apr 2024, 23:48 #3584

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1720

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


jā, bet kāda jēga no tā un ko tas mainīs?
būvē kaut 20 līmeņos, tas nemaina faktu, ka 300m tālāk tāpat būs korķis jo nākamajam krustojumam un visai ielai kopumā caurlaidība ir tāda kāda viņa ir.
Offline
josi
07. Apr 2024, 08:31 #3585

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

Diezgan kliba Tev tā loģika - jēga ir kaut vai tāda, ka 2-līmeņu krustojuma gadījumā tur būtu jāstāv tikai vienreiz 300m tālāk nevis uzreiz un tad vēl atkal pēc tiem 300m.
Ļoti veiksmīgs piemērs šādā veidā pārbūvei ir kaut vai Juglas krustojums.

Offline
aep_det
07. Apr 2024, 08:32 #3586

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2145

Braucu ar: Grand Scenic, X5


06 Apr 2024, 23:48:56 @toolis rakstīja:

06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


jā, bet kāda jēga no tā un ko tas mainīs?
būvē kaut 20 līmeņos, tas nemaina faktu, ka 300m tālāk tāpat būs korķis jo nākamajam krustojumam un visai ielai kopumā caurlaidība ir tāda kāda viņa ir.


Atkarībā, uz kuru pusi!

Jūrmalas virzienā vairs nav, kur iesprūst. Šobrīd ir pilnīgs idiotisms, ka Ulmaņa gatves braucēji gaida uz Lielirbes ielas braucējiem un otrādāk - sen jau varēja abus reizē laist prom no pilsētas, nevis mākslīgi vēl 'paturēt'.

Uz otru pusi ir cerība uz Dienvidu tilta 4. kārtu
Offline
Mizx
07. Apr 2024, 14:53 #3587

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


06 Apr 2024, 23:48:56 @toolis rakstīja:

06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


jā, bet kāda jēga no tā un ko tas mainīs?
būvē kaut 20 līmeņos, tas nemaina faktu, ka 300m tālāk tāpat būs korķis jo nākamajam krustojumam un visai ielai kopumā caurlaidība ir tāda kāda viņa ir.
Ja darītu, tad nesanāktu nekāds sastrēgums pēc 300 metriem. Lielirbes iela — turp vispār vajadzētu braukt tikai vieglajiem un tur tiešām tāpat ir daudz sastrēgumu, bet kam turp vajag lai tad brauc un stāv pie Ventspils ielas — šobrīd tur sastrēgumus nemana. Savukārt Ulmaņa gatvei bija potenciāls, to gan tagad mēģina sačakarēt. Krustojums ar Liepājas ielu būtu pazudis, ja Rail Baltic dēļ tur taisītu viaduktu uz Āgenskalnu un likvidētu dzelzceļa pārbrauktuvi. Vai tuneli — lai ko tur taisītu, luksoforu nav. Nākamais ir Vienības gatve. Tur jau ar līkām rokām sataisīja kā sataisīja, tur arī no Jelgavas puses varēja palaist pa papildu joslu uz centru, vieta pietiek, Salu tiltam ir 3 joslas. Ceribas, ka tagad Vienības gatvi aiztaisīja smagajiem, ja vēl Dienvidu tiltam nākamo kārtu uztaisīs, tad varbūt vispār varēs aizmirst, ka tāda Vienības gatve tur ir. Tā ka reāli ja gribētu, varētu pa Ulmaņa gatvi nestājoties aizbraukt līdz centram vai pa krastmalu kurp vien vēlas. Ulmaņa gatve tomēr projektēts kā maģistrālais ceļš ar ātrumu 70 km/h visā garumā un internetā ir šie projekti. Saliek skaņu barjeras gar malām, iedzīvotāji laimīgi un ir ceļš tuvu caur pilsētas centru kā normālās Eiropas pilsētās. Mums iet pretējā virzienā — gaidīsim, kad sāks savienot visas pārējās mazās ieliņas, kuras tika aiztaisītas ciet Ulmaņa gatvi būvējot... Tur ir potenciāls vēl "50" krustojumiem.
Offline
RaL
07. Apr 2024, 17:12 #3588

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3382

Braucu ar: kruīzu

Pilnībā piekrītu Mizx.
Jā, gan jau dārgāk, bet vismaz plūsma uzlabotos...

Un Mārupes kontekstā, cerams, šogad beidzot Kantora un Lielas ielas krustojumā uzliks luksoforu tur jau tā ir reālas problēmas visu laiku un, ja ar šo Ulmaņa gatves krustojumā pārbūvi tur grib novirzīt visu šo Mārupes pusi, tad Kantora ielas krustojums būs riktīga katastrofa.
Offline
RVR
08. Apr 2024, 10:09 #3589

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21955

Braucu ar: RVR

Vispār jau savulaik bija plānos, ka Dienvidu tilta turpinājumā šoseja aiziet tālāk aiz Vienības gatves, kļūst par loku cauri Mārupei un pienāk klāt Ulmaņa gatvei pie Spices.
Bet Mārupe kā atsevišķa pašvaldība iecirtās, ka viņiem citi plāni, sadeva atļaujas tajās pļavās būvēt mājas, un tagad vairs tāda šoseja nav iespējama.

[ Šo ziņu laboja RVR, 08 Apr 2024, 10:11:03 ]

Offline
Mixzzz
08. Apr 2024, 13:38 #3590

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


08 Apr 2024, 10:09:26 @RVR rakstīja:
Vispār jau savulaik bija plānos, ka Dienvidu tilta turpinājumā šoseja aiziet tālāk aiz Vienības gatves, kļūst par loku cauri Mārupei un pienāk klāt Ulmaņa gatvei pie Spices.
Bet Mārupe kā atsevišķa pašvaldība iecirtās, ka viņiem citi plāni, sadeva atļaujas tajās pļavās būvēt mājas, un tagad vairs tāda šoseja nav iespējama.
Nu šim ir risinājumi - vienk šobrīd neko nedarot izmanto apvadceļu, lai tiktu uz Jūrmalu/Ventspili/hvz vai arī būtu naudu un varētu izveidot risinājumu vienībenes krustam un tad jau tālāk mierīgi pa Ulmaņa gatvi laist, bet nu protams par to mēs varam tikai sapņot. Nu tas arī protams, ja vispār izbūvēs 4.kārtu

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 08 Apr 2024, 13:39:06 ]

Offline
smudo
08. Apr 2024, 14:00 #3591

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


Ar lielu varbūtību, šo pārbūvu tagad "sponsorē" DEPO, jo viņiem, lai saskaņotu to veikalu, palūdza pārbūvēt to krustojumu. Kāpēc nepalūdza 2 līmeņu? Tāpēc, ka tas izmaksātu vairāk nekā Depo investīcijas tajā veikalā.
Offline
Mizx
08. Apr 2024, 15:11 #3592

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


08 Apr 2024, 14:00:33 @smudo rakstīja:

06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


Ar lielu varbūtību, šo pārbūvu tagad "sponsorē" DEPO, jo viņiem, lai saskaņotu to veikalu, palūdza pārbūvēt to krustojumu. Kāpēc nepalūdza 2 līmeņu? Tāpēc, ka tas izmaksātu vairāk nekā Depo investīcijas tajā veikalā.
Pēc publiski pieejamās informācijas Depo arī to visu maksā. Skaidrs, ka nevarētu viņiem likt izbūvēt to, ko pilsēta nav spējusi izdarīt, bet vai tāpēc bija jāļauj sačakarēt gan nezinu. Citviet šādiem objektiem atrodas nauda kādam viaduktam — tilts uz nekurieni pie Olimpijas, Akropole utt.. Bija jāpadiskutē cik daudz no normāla projekta var paprasīt uztaisīt Depo viņu vajadzībām, ko samaksāt no pilsētas, nevis tagad visticamāk darbu darīt 2x.
Offline
Mizx
08. Apr 2024, 15:14 #3593

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:

Jau Krasta ielā pie Depo tagad ir kā ir — ļoti daudzi vienlaicīgi maina joslas, kuras tur ir 5 vienā virzienā, vienmēr kāds steidzīgais, kāds lēnais un nav tā manevriem drošākā vietā, ir uzmanīgi jāskatās spoguļos.
Offline
smudo
08. Apr 2024, 15:41 #3594

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


08 Apr 2024, 15:11:30 @Mizx rakstīja:

08 Apr 2024, 14:00:33 @smudo rakstīja:

06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


Ar lielu varbūtību, šo pārbūvu tagad "sponsorē" DEPO, jo viņiem, lai saskaņotu to veikalu, palūdza pārbūvēt to krustojumu. Kāpēc nepalūdza 2 līmeņu? Tāpēc, ka tas izmaksātu vairāk nekā Depo investīcijas tajā veikalā.
Pēc publiski pieejamās informācijas Depo arī to visu maksā. Skaidrs, ka nevarētu viņiem likt izbūvēt to, ko pilsēta nav spējusi izdarīt, bet vai tāpēc bija jāļauj sačakarēt gan nezinu. Citviet šādiem objektiem atrodas nauda kādam viaduktam — tilts uz nekurieni pie Olimpijas, Akropole utt.. Bija jāpadiskutē cik daudz no normāla projekta var paprasīt uztaisīt Depo viņu vajadzībām, ko samaksāt no pilsētas, nevis tagad visticamāk darbu darīt 2x.


Diemžēl daļa Rīgas (un ne tikai) ir piebblīvēta ar pieslēgumiem lielveikajam - ir gan arī labi piemēri, kā Akropole, bet viņiem tas ļoti dārgi izmaksāja un ne visi to varētu pacelt. Atcros, ka pirms 10+ gadiem Imantā bija viens krustojums ar luksoforu - tagad tādi tur ir uz katra stūra. Protams, no drošības viedokļa teorētiski tie ir muļķu droši risinājumi (t.i. uzlikt luksoforu), bet satiksmes plūsmu tas neuzlabo.

P.S. Tilts uz nekurieni arī bija par Akropoles naudu - bet viņi pārdomāja, ka pietiks ar vienu pašu būvētu veikalu Rīgā, un to zemi pārdeva un tā vietā nopirka no Linstow Alfu.
Offline
kkas
08. Apr 2024, 15:51 #3595

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8880

Braucu ar: zviedru ledusskapi

sliktāk jau tur nebūs. kaut vai tapēc, ka beidzot katrā virzienā būs +1 josla un virzienā uz Jūrmalu būs beidzot bez pampakiem krustojums un visi aizbrauks, nevis rāpos pāri.
bet vispār Ķekavas apvedceļš ir , lai tiktu uz/no Ventspils/Liepāja pusi no PurvciemJuglas/Dreiliņu gala. Laika ziņā dažu minūšu atšķirība, bet čillā ieliec kruīzā un brauc.

[ Šo ziņu laboja kkas, 08 Apr 2024, 15:55:39 ]

Offline
elbruss
08. Apr 2024, 16:06 #3596

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 928

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Nu te koks ar diviem galiem...
Nevienam nepatīk sēdēt sastrēgumos, bet paskatoties uz ASV pilsētām ar daudzlīmeņu estakādēm un to asfaltbetona apjomu ar 6+ joslām, es neuzskatu, ka būvēt arvien vairāk ceļa ir risinājums.

Es laikam vairāk esmu par stingrākiem braukšanas ierobežojumiem un ar vien vairāk ceļa laukuma nodošanu dažādiem mikromobilitātes risinājumiem (velo/skrejriteņi/kaut kādi autonomie elektro mikrobusi, utml.) + sabiedriskais transports (tramvaji/trolejbusi). Kā arī šo obligāti kopā ar jēdzīgiem park&ride risinājumiem visos iespējamajos virzienos.

Savukārt, visās citās Latvijas pilsētās es labprāt iznīdētu luksoforus kā sugu. Tas, manuprāt, ir slinkākais no visiem problēmu risinājumiem.
Es nesen gandrīz mēnesi nobraukāju pa Itāliju, tur (ja neskaita lielās megapoles), tad visur ir izbūvēti apļveida krustojumi. Vienkārši pasakaini braukt.
Offline
Negantelis
08. Apr 2024, 16:54 #3597

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


08 Apr 2024, 16:06:02 @elbruss rakstīja:
Nu te koks ar diviem galiem...
Nevienam nepatīk sēdēt sastrēgumos, bet paskatoties uz ASV pilsētām ar daudzlīmeņu estakādēm un to asfaltbetona apjomu ar 6+ joslām, es neuzskatu, ka būvēt arvien vairāk ceļa ir risinājums.

Es laikam vairāk esmu par stingrākiem braukšanas ierobežojumiem un ar vien vairāk ceļa laukuma nodošanu dažādiem mikromobilitātes risinājumiem (velo/skrejriteņi/kaut kādi autonomie elektro mikrobusi, utml.) + sabiedriskais transports (tramvaji/trolejbusi). Kā arī šo obligāti kopā ar jēdzīgiem park&ride risinājumiem visos iespējamajos virzienos.

Savukārt, visās citās Latvijas pilsētās es labprāt iznīdētu luksoforus kā sugu. Tas, manuprāt, ir slinkākais no visiem problēmu risinājumiem.
Es nesen gandrīz mēnesi nobraukāju pa Itāliju, tur (ja neskaita lielās megapoles), tad visur ir izbūvēti apļveida krustojumi. Vienkārši pasakaini braukt.


Tad jau tev droši vien arī patika 15 km garas nepārtrauktās līnijas lai nedrīkstētu apdzīt uz normālu ceļa ar vienu joslu katrā virzienā kā arī tas kā aplim 150 metrus jātuvojas ar 30 km/h kaut gan realitātē varētu uz 80 izbraukt viņu pat neatmetoties
Offline
Mizx
08. Apr 2024, 16:55 #3598

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:

Jebkurā gadījumā fakts, ka tiks uzstādīts luksofors vietā, kurā viņi paši ir saskaitījušī plūsmu ~2500 automašīnu stundā (puse aizbrauc pa Lielirbes ielu, puse pa Ulmaņa gatvi) ir visai dīvains priekšlikums. Man aizdomas, ka šobrid pie Vienības gatves esošais sastrēgums pārcelsies pie Spices un garuma ziņā dubultosies, jo tajā stāvēs pa abām lielajām ielām braucošie auto, ne tikai Ulmaņa gatves satiksme.
Offline
Ksneps
08. Apr 2024, 17:56 #3599

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1326

Braucu ar:

Man at patīk Itālijas ceļi. Pēc tam atbtaucot uz LV nav saprotams kādēļ uz katra staba pa luksoforam. Tajā pašā dienā ierodoties lv atrāvos no cp par braukšanu lv pie sarkanā. izbesīja sarkano luksoforu vilnis
Offline
esteban
08. Apr 2024, 18:10 #3600

Kopš: 10. Sep 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: N57


08 Apr 2024, 15:41:05 @smudo rakstīja:

P.S. Tilts uz nekurieni arī bija par Akropoles naudu - bet viņi pārdomāja, ka pietiks ar vienu pašu būvētu veikalu Rīgā, un to zemi pārdeva un tā vietā nopirka no Linstow Alfu.
patiesībā tajā vietā pie Zunda kanāla bija sākotnējais plāns būvēt Akropoli, esošā vieta Ķengaragā nāca pēc tam. un zeme joprojām pieder ar Akropoli saistītam uzņēmumam.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo