Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M20B25

AutorsZiņojums
NixN
06. Jan 2005, 18:04 #1

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

plz kaads iepostee preciizus tehniskos datus par M20B25 motoru verisjaam. Nu tipa jauda, griezes moments, kompresija. Buutu labi zinaat kaadiem modeljiem kaadi naaca.

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
HiJaCKeR
06. Jan 2005, 19:01 #2

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4500

Braucu ar: BMW E90 330i

http://www.e34.de/e34/6zyl.htm
Offline
Jagr
06. Jan 2005, 19:11 #3

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM

Varbuut kaads zin kaads ir M20B25 galvas tilpums?
Offline
NixN
06. Jan 2005, 19:18 #4

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


2005-01-06 19:11, Jagr rakstīja:
Varbuut kaads zin kaads ir M20B25 galvas tilpums?


ja tu biji domaajis no kaada motora tad 2.5L

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Jagr
06. Jan 2005, 19:55 #5

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM

Mani intresee konkreeti galvas tilpums (lai vareetu izreekjinaat, kaadu kompresijas pakaapi ieguust 2.5e motoram uzliekot 2.5i galvu).
Offline
JZ
06. Jan 2005, 20:32 #6

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

jagr, buus par zemu kompresijas pakaape, iistaa recepte ir sarezhgjiitaaka...
Offline
Jagr
06. Jan 2005, 20:41 #7

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM

Man arii vajag recepti ar zemu kompresiju, veelams no 1:7 liidz 1:8.5 Varbuut kaads tomeer ir meeriijis un zin kaads ir 2.5 galvas tilpums?
Offline
NixN
06. Jan 2005, 20:44 #8

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

a vot mani intresee kaa perkot M20B25 motoru atshjirt normaalo(9.7:1) no zemaas kompresijas(8.8:1) versiju??? un kuri no vinjiem vispaar ir biezhaak sastopami???

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
JV
06. Jan 2005, 21:28 #9

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

Man domāt ka 8.8 bija Motroniķiem un augstāka pakāpe bija kaut kādiem vecajiem ar monošprici!


-----------------
www.trackday.lv

Offline
JZ
06. Jan 2005, 21:35 #10

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

m20b25 nav nekaadas monoshprices bijis, tikai motroniks!

jagr, IMO tev jaadomaa kauko 2,3l klokjenes virzienaa... ar plakanajiem virzuljiem... un ja es saprotu pareizi par forced induction tad bez jaunas motora elektronikas un attieciigas reguleeshanas taads chiks vien tur beigaas sanaaks...

p.s. motora galvai dobuma tilpums nekur nefiguree, to var izmeeriit ar ellju un shprici preciizu meertrauku vaig tik
izreekjinaat to ar nevarees, jo 2.5 virzulji abaam motora versijaam ir ar sfeerisku izvirzijumu uz augshu, neenu, izreekjinaat var, bet ar ellju un shprici buus apmeeram 141241323reiz aatraak un pietiekami preciizi

good luck
Offline
NixN
06. Jan 2005, 21:41 #11

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

ja nu kaadam intresee te es nupat sho to uzgaaju par virzuljiem
http://home.netpower.no/pberg/Mahle_m20.html

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
JZ
06. Jan 2005, 21:42 #12

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Polaris, ja buutu jautaajis konkreeti par virzuljiem, tad nebuutu pasham jaameklee, buutu kaareiz sho gif tev iedevis
Offline
NixN
06. Jan 2005, 21:50 #13

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

da nee, es tik starpcitu to iemetu- mosh kaadam noder! intresanta infa man personigi liekas

Mani gan intresee kaa atpaziit normaalo M20B25 no deforsetaa- neviens jau tev shrotaa vai kur citu expertiizi neveiks... gribi- njem, negri- nenjem...

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
diesel
06. Jan 2005, 21:51 #14

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


... cik jāslīpē nezinu, bet netā ir saits ( kautkādā topikā to minēju), kur ir detalizēti aprakstīta 2.7 dzinēja ’upgrade’ dažādos variantos ar dažādiem rezultātiem izteiktiem hp. Cik atceros kloķene no 2.4td, smadzenes un galva no 2.5....
Offline
JZ
06. Jan 2005, 21:57 #15

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ar to diizelja klokjeni ir taa, ka taa ir daudz izturiigaaka, bet, neapstraadaata, ir arii smagaaka par parasto 2.7(gaajiens abaam vienaads), taakaa ja netaisa turbo, vai augsti forseetu atmosfeerisko, tad var izmantot arii parasto 2.7(325e) klokjeni...
diizeljklokjeni ir jaaatvieglo un jaabalansee, kas pie mums taadu lietu speej veikt - hwz...
Offline
Puce
06. Jan 2005, 22:05 #16

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

neatceros vai kloķeni, bet kopā ar to man spararatu solījās nobalansēt Gaujas 9. Gan jau JZ zin tos keksus. Cik sapratu, tad šie arī Vinteram mocim motoru taisīja..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
IlmR
06. Jan 2005, 23:25 #17

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 62

Braucu ar: BOBIKU

No sitiem virzuliem nekads igstoši jaudigs motors nesanāks vajag turbo motoru virzuļus vai kaltos likt savādāk ja kompresija ir 11.5 + veel NOS tad BMW orginalie virzuļi drūp lidz gredzeniem kā suudi )
Offline
stanley
06. Jan 2005, 23:46 #18

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:

eh blja ar ko sakt tuningu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo