Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Ko sagaidīt no E90 kā pirmā auto?

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
21. Dec 2023, 18:47 #41

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i

lielisks auto. patīk vēl jo projām.
Offline
Mixzzz
21. Dec 2023, 19:06 #42

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Dec 2023, 13:45:32 @whichwayisright rakstīja:
Nē nu piemēram tas pats e46 2.0d arī būt ok kā pirmais auto pa 2k eur, ja gribas tieši bmw. Ja jau vedīs uz servisu pirms pirkšanas tad nebūs tik traki izrūsējis lai neaizietu TA. Ko vairāk vēl vajag?
Esi mēģinājis nopirkt labu e46 pa 2k? Kaut vai to pašu 320d...Diezgan nereāli, bet atrast sakarīgu e90 pa 4k nebūs tik traki it īpaši ņemot vērā, ka cenas iet lejā šobrīd.
Offline
Mixzzz
21. Dec 2023, 19:23 #43

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Īsumā par e9x. Kopumā liekas izturīgs auto, lielākās jebļas būs saistītas ar dzinējiem. Personīgi bijuši M47/N47/N52 e91. M47 pa lielam izturīgākais no šiem, bet nu N47 sadarot visas standarta lietas ir ok. N47 bija vispatīkamāk skrūvēt, jo viss ļoti pārdomāts. M47 skrūvet nāves smaka iekš e9x un 6cyl motoriem ar to vietu ir kā ir. Bet nu tos dīzeļus iesaku izskatīt tikai tomāta variantā imo. N52 tev daudz ēdīs protams, bet arī nav slikts dzinējs neskaitot izkaltētās blīves dēļ temp... Pa lielam lētākais no šīs paaudzes bmw, jo 1.sērija parasti ir dārgāka un ļoti daudz detaļu tāpat dala ar e9x. Piekare šiem ir samērā izturīga, ir mainīts pa dažām buksēm un amji, bet nu nekas mega dārgs.

Pa lielam pa šiem gadiem šis auto ir paticis, lai gan dizains personīgi likās so so. Brauc viņš kā jau kartings, bet nu attiecīgi vadās baigi forši. Ar N47 man laikam vadība patikās vislabāk, jo bija vieglākais no man esošajiem e9x. Ar rūsu ar nav bijis problēmu, bet nu ziemā arī regulāri skaloju tos auto.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 21 Dec 2023, 19:25:09 ]

Offline
R86
21. Dec 2023, 19:55 #44

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30, e34


21 Dec 2023, 19:23:06 @Mixzzz rakstīja:
Īsumā par e9x. Kopumā liekas izturīgs auto, lielākās jebļas būs saistītas ar dzinējiem. Personīgi bijuši M47/N47/N52 e91. M47 pa lielam izturīgākais no šiem, bet nu N47 sadarot visas standarta lietas ir ok. N47 bija vispatīkamāk skrūvēt, jo viss ļoti pārdomāts. M47 skrūvet nāves smaka iekš e9x un 6cyl motoriem ar to vietu ir kā ir. Bet nu tos dīzeļus iesaku izskatīt tikai tomāta variantā imo. N52 tev daudz ēdīs protams, bet arī nav slikts dzinējs neskaitot izkaltētās blīves dēļ temp... Pa lielam lētākais no šīs paaudzes bmw, jo 1.sērija parasti ir dārgāka un ļoti daudz detaļu tāpat dala ar e9x. Piekare šiem ir samērā izturīga, ir mainīts pa dažām buksēm un amji, bet nu nekas mega dārgs.

Pa lielam pa šiem gadiem šis auto ir paticis, lai gan dizains personīgi likās so so. Brauc viņš kā jau kartings, bet nu attiecīgi vadās baigi forši. Ar N47 man laikam vadība patikās vislabāk, jo bija vieglākais no man esošajiem e9x. Ar rūsu ar nav bijis problēmu, bet nu ziemā arī regulāri skaloju tos auto.

kapec iesaki skatities dizelus tikai automata varianta?
slikta pieredze ar manuali?
man e92 n47 un apzinati tikai ar manuli
Offline
Ch
21. Dec 2023, 19:56 #45

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4311

Braucu ar: 3 series

Lai nav jaaiztiek vibrejoshs atrumklokjis
Offline
R86
21. Dec 2023, 19:59 #46

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30, e34


21 Dec 2023, 19:56:48 @Ch rakstīja:
Lai nav jaaiztiek vibrejoshs atrumklokjis

specigs arguments. nezinu, man nav pretenziju pret to, ka tuksgaita ir redzama neliela vibracija uz kulisi.

[ Šo ziņu laboja R86, 21 Dec 2023, 20:00:22 ]

Offline
Ch
21. Dec 2023, 20:05 #47

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4311

Braucu ar: 3 series

Nu respektivi shtepselet to dizeli tapat nav nekads baigais baudijums,ar automatu tomer patikamak parvietot dibenu

Protams, potenciali vel viens mezgls kas var izbeigties, bet nav ari taa ka manualim samainit spararatu un sajuga komplektu sanak baigi leeti


Edit: piebildishu ka man pasham sobrid ir e92 n47 kam jaaiztiek rokturis

[ Šo ziņu laboja Ch, 21 Dec 2023, 20:06:37 ]

Offline
Stasss
21. Dec 2023, 20:09 #48

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Nu ja dzīvo Rīgā, tad ik pēc 500 metri štepselēt to kloķi nav nekāda kaifa.
Mazpisānos, tad jau var arī paraustīt, bet tā, paldies, domāju ka manuāli kā ikdienas mašīnu, nekad vairs.
Offline
R86
21. Dec 2023, 20:19 #49

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30, e34

nu te katram savs. es piemeram negribetu 5er ar manuali. tiem auto ir jabut ar automatu.
bet 3 serija manuprat ir patikamaka ar manuali.
Offline
Stasss
21. Dec 2023, 20:50 #50

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Tad kad es ieraugu F10 ar ručku, man sirds sažņaudzas
Ar E60 līdzīgi.
Bet no no. For me, tikai automātu.
Offline
michals1
21. Dec 2023, 20:54 #51

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Tiem kas brauc ar manuāli un ķer kaifu no tā,noteikti komlektā nepieciešami airi!
ja jau,tad jau.Arī vecenei jābūt ar neskūtām padusēm un vāveri.

[ Šo ziņu laboja michals1, 21 Dec 2023, 20:56:22 ]

Offline
Stasss
21. Dec 2023, 21:02 #52

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Bet ja par lietu, šobrīd braucu ar E91Fl 2 litru traktoru.
Iegādāju (iemainīju) ap jūliju ja pareiz atceros. Manās rokās nonāca jau ar nelabām skaņām zem pārsega. Motors N47. Mēnesi, vairāk pabraucu un dzinu pie mehiem pārlasīt. Ķēdes maiņa un vēl citas pakārtotas lietas. Tā teikt uzreiz 2K palīda zem pārsega.
Manuprāt, ja ņem N47, tad ir jāņem vai nu ar pierādāmu, nesen pārlasītu ķēžu setu, vai arī jāpērk ar domu, ka 1,5-2K jau stāv plauktā šim visam pasākumam. Visādi citādi par N47 laikam neko sliktu pagaidām nav ko teikt.
Ja ņem M47, tad par šo visu gan jau ka var neuztraukties.
Rezumē - pa manam E90/91 ir normāls braucamais, ka pirmā mašīna. E46 jau lai aiziet vēsturē.
Pats sev otreiz laikam tādu neņemtu, jo E60 patika dikti labāk.
Offline
dzhonsons
21. Dec 2023, 21:54 #53

Kopš: 03. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

E87 m47 automāts un laime pilnīga. Ja kādu laiku paseko sludinājumiem, līdz 3,5-4k var dabūt automātu ar ekrānu, sporta ķebļiem, xenonu
Offline
Kapcis
21. Dec 2023, 22:21 #54

Kopš: 06. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ

e91 m47 ar tomātu 2.0d pie 400kkm uz paneļa nopirku te pat no powerista 4 gadi atpkaļ.
Termostatus samainīju sākumā - un pagāja laiks ierubīties, jo nav uz paneļa temperatūras dačiks. Un vienīgais tāds neparedzētais remonts atspere priekšā pārlūza kamēr stāvēja auto. Visādi savādāk tik mauc - standarta apkopīte un distošās detaļas.
Offline
bum_bumz
21. Dec 2023, 23:09 #55

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6439

Braucu ar: E34


21 Dec 2023, 17:44:51 @Indo rakstīja:

21 Dec 2023, 14:05:05 @markelis rakstīja:
kad te zinaamai kometeetaaju daljai bija 20, e39 vareeja dabuut tikai jaunu pie Mikas.

topaa bij e30 un e28


Taisnība! Kad man bija 20+ es nedaudz "paspēlējos" ar e34. Pēc ~1/2 gada pārdomāju.. Tas ar visu e30, e28 bagāžā. Teikšu kā ir - "Tas sex ir priekš galējiem entuziastiem". Pat ja rokas aug no pakaļas un esi ar teniku uz Tu. Otrs vaiants $$$

Ja nemācēji uzturēt E34, tad rokas auga ne tikai no pakaļas kā raksti, bet ...
150Ls visa piekare pārlasīta, ķēdes, sprauslas tur mūžīgas
7 gadi nobraucu no 300K līdz 477K, eirotripi 2x gadā. Parastā piekare tik super, ka varēja dienām braukt. beigās 2 gadus nostāvēja un ruslans sagrauza, piešķīlu un aizbraucu uz tolmetu
Offline
abyss
22. Dec 2023, 09:05 #56

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7918

Braucu ar: e39 523

No posta tā arī nesapratu, tas ir kopējais budžets vai tikai mašīnas iegādes?

Katrā ziņā, es ņemtu ko šādu

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/520/biihj.html

Atstāj atlikušo 1.5k negaidītiem izdevumiem. Motors M54,ja vien negribi, lai viss ir no rūpnīcas tad naudu visdrīzāk ieguldīt nevajadzēs. Eļļas, termostatu, vēl kādus sūdus īsti neskaitu. Piekare ir diezgan vienkārša. Vienīgais, kad izbrauc pārbaudi vai kārba strādā tā, ka pat aizmirsti par viņu. Citi gan ar kaut kādiem grūdieniem/sitieniem visu laiku brauc un ir ok, bet es neriskētu


P.S dīzeļus ieteiktu aizmirst, no tās kvēpu smakas maziņajām paliek slikti, benzīns ir

[ Šo ziņu laboja abyss, 22 Dec 2023, 09:06:34 ]

Offline
Arsm3ns
22. Dec 2023, 10:15 #57

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 436

Braucu ar:

20gadus vecā shēma nav uzlabojma. Auto par pus budžetu (kaut kas vienkārš kā pieckapeika), par tādu pašu summu kruti diski (lai novērš uzmanību no prastā nekāda auto un 500eiro cūciņā remontiem
Lūdzu.
Offline
kexxx
22. Dec 2023, 10:18 #58

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11560

Braucu ar:


22 Dec 2023, 10:15:14 @Arsm3ns rakstīja:
20gadus vecā shēma nav uzlabojma. Auto par pus budžetu (kaut kas vienkārš kā pieckapeika), par tādu pašu summu kruti diski (lai novērš uzmanību no prastā nekāda auto un 500eiro cūciņā remontiem
Lūdzu.


pusi summas iztērē auto
pusi summas krutiem diskiem
no kurienes tad 500 cūciņai?
kkāda alternatīvā matemātika sanāk
Offline
martins_usars
22. Dec 2023, 10:19 #59

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 748

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

500 remontiem ir vecmammas pensija 100 punkti, ka vecmammai bicīts mazāks kā subjektam bildē, atpizģī omi un autiņš tiek pie paciņas
Offline
TObY
22. Dec 2023, 10:31 #60

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 325i N52

Jaunietim noteikti neieteiktu pirkt e9x dīzeli.
Ilūzija par lētāku degvielu/mazāku patēriņu sabruks pie pirmā nopietnā remonta.

Protams, jāsaprot, ka auto gluži nav e46 un rezerves daļas startā būs dārgākas, tāpat arī remonti mēdz būt laikietilpīgāki un dārgāki, ja pats neskrūvē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo