Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
cipargalva
06. Mar 2024, 10:56 #401

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: quattro

Kas vainas apgriezieniem?
Pie 3k viss prieks tikai sākas
Offline
alnisg
06. Mar 2024, 11:12 #402

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1577

Braucu ar:

Ar populāru marku automašīnu uzturēšanu problēmas sākās tikai divos gadījumos: 1.ja kuzovu ruslans piebeidz; 2. ja modelis sāk pazust no ielām, kā rezultātā vietējie/tuvie detaļu tirgoņi detaļas nevar vairs fiksi piegādāt, bet no oficiālā mēnešiem jāgaida. Manējiem šitā bija ar pavecu Coltu - citādi viss štokos, bet autiņš bezjēdzīgi stāvēja, uzturēšanai nepieciešamās detaļas gaidot. Piem., SS-ā var redzēt, ka pat vietējos skarbajos ruslana apstākļos tirgū ir grēdām 20 un vairāk gadu veci braucoši modeļi, tur behas, volgas u.c.

[ Šo ziņu laboja alnisg, 06 Mar 2024, 11:23:48 ]

Offline
ezis_
09. Mar 2024, 22:37 #403

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1155

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


04 Mar 2024, 10:39:46 @Mikuzz rakstīja:
Arī par kontroli uz ceļa daudzi aizmirsuši
No 25 mēris ejot skati...Domaju tas bus nakamais solis ,26-27 gadā uz ceļa jau ņerms nost uz pārbaudēm
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo