Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Auto antikorozijas apstrāde

AutorsZiņojums
Arsmens
03. Sep 2023, 22:58 #41

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


03 Sep 2023, 22:42:11 @RSAWorkshop rakstīja:

03 Sep 2023, 14:42:48 @Corey rakstīja:
Nu tad padomājam. Sauc kaut kādu ciparus, cik laika vajag aizņem noārdīt, nokasīt, apstrādāt.

Daudz laiku vajag un visvairāk žēl, ka tas ir bezjēdzīgi iztērēts laiks. Ja ir iesācis rūsēt, tad tur var darīt ko vien ienāk prātā, kamēr neizgriezīsi ar gabalu, tikmēr rūsēs kā rūsējis, tikai slēpti. Ja šuvēs ir rūsa, tad tur var darīt visu kas vien ienāk prātā, rūsa būs turpat kur bijusi un līdīs no šuves ārā zem gruntskrāsas, tikai tas notiks slēpti
bezjēdzīgi tas nav. Baigās šuves utml neiespaidojamās vietas tā pat nesadrups laikā, kamēr auto lieto, bet viss cits ir lieliski iekonservējams laikā un vietā, kur sāļi un laikapstākļi grauž to mizu lupatās.
Pēdējos 3 auto pats sadarīju un civic nopirka krievu pārbēdzēja, kura tā arī pateica, ka po lielais noskrējiens, zin ka mators un kārba foreva dzīvos, bet zin kā japāņi rūsē, bet te viss ir labi. Tobiš, bez tās apstrādes es būtu ilgi tirgojis, jo gandrīz 300k nobrauktu japāni te nevienam nevajag un po ka viss labāk kā 120k pasūdam
Uzskatu, ka kaut virspusēju apstrādi, bet ir jātaisa! Mums ir tiiirsā slikti sakritušas kārtis ar laikapstākļiem priekš dzelža un m@ukubērniem, kuriem pat šodien liekas ok sālīt visu pa labi, pa kreisi.
Offline
RSAWorkshop
03. Sep 2023, 23:03 #42

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


03 Sep 2023, 22:58:41 @Arsmens rakstīja:

03 Sep 2023, 22:42:11 @RSAWorkshop rakstīja:

03 Sep 2023, 14:42:48 @Corey rakstīja:
Nu tad padomājam. Sauc kaut kādu ciparus, cik laika vajag aizņem noārdīt, nokasīt, apstrādāt.

Daudz laiku vajag un visvairāk žēl, ka tas ir bezjēdzīgi iztērēts laiks. Ja ir iesācis rūsēt, tad tur var darīt ko vien ienāk prātā, kamēr neizgriezīsi ar gabalu, tikmēr rūsēs kā rūsējis, tikai slēpti. Ja šuvēs ir rūsa, tad tur var darīt visu kas vien ienāk prātā, rūsa būs turpat kur bijusi un līdīs no šuves ārā zem gruntskrāsas, tikai tas notiks slēpti
bezjēdzīgi tas nav. Baigās šuves utml neiespaidojamās vietas tā pat nesadrups laikā, kamēr auto lieto, bet viss cits ir lieliski iekonservējams laikā un vietā, kur sāļi un laikapstākļi grauž to mizu lupatās.
Pēdējos 3 auto pats sadarīju un civic nopirka krievu pārbēdzēja, kura tā arī pateica, ka po lielais noskrējiens, zin ka mators un kārba foreva dzīvos, bet zin kā japāņi rūsē, bet te viss ir labi. Tobiš, bez tās apstrādes es būtu ilgi tirgojis, jo gandrīz 300k nobrauktu japāni te nevienam nevajag un po ka viss labāk kā 120k pasūdam
Uzskatu, ka kaut virspusēju apstrādi, bet ir jātaisa! Mums ir tiiirsā slikti sakritušas kārtis ar laikapstākļiem priekš dzelža un m@ukubērniem, kuriem pat šodien liekas ok sālīt visu pa labi, pa kreisi.

Tieši tā, virspusēju vajag un kamēr tā rūsa nav iemetusies. Šuves izdrūp un ļoti smuki, jo tādas ir gan arkām, gan arī citās plānās vietās un kur tur rižais ir iekšā tur neiznīdēsi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sliir
05. Sep 2023, 21:23 #43

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 679

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Rūsē tikai tur kur gaiss tiek klāt. Man liekas ka visi tie mazie rūsas aizmetnīši zem elektro grunts ir dēļ tā ka tajā krāsojumā ir mikroskopiski caurumi kur gaiss/mitrums tiek klāt. Tāpēc ir vērts nokrāsot to visu ar biezu vasku (lanolinu). Kamēr tas vasks tur būs virsū rūsēšana tur nenotiks. Zem plastmasām tas vasks arī labi turēsies jo viņu neskalos nost. Vaļējās vietās ir daudz grūtāk. Tur ir nepārtraukta cīņa un protams nevar vienmēr visu perfekti noklāt. Bet palēnināt dramatiski to rūsēšanu var un ir vērts čakarēties.
Offline
Corey
05. Sep 2023, 23:51 #44

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2304

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Bezjēdzīgi ir virspusēja rūsas apstrāde, ekonomiski izdevīga apstrāde utt. Pilnīgi un totāli zemē izmesta nauda. Rūsa jāiznīcina pilnībā, tad ir jēga maksāt vai darīt.
Ir redzēts, ka nolažo ar to pašu brunox. Atstāj so-so vietas, tās pēc 2 gadi uzpūšas un psc tālāk ir.
Ar atklātām virsmām ir baigi laba štelle-visu nokrāsot, ideāli vēl nolakot. 15 gadi perfekti turās.
Offline
Saabich
06. Sep 2023, 10:55 #45

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1946

Braucu ar: WC numurzīmēm

https://www.youtube.com/watch?v=OZ1hNC_N090
Offline
RSAWorkshop
06. Sep 2023, 12:24 #46

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tā bundža ir norakstāma, rūsu tur likvidēt nevar, var kaut ko patīrīt, apzieķēt un kādu brīdi paildzināt mūžu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
karro
21. Sep 2023, 01:07 #47

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4379

Braucu ar: studentu variantu

Nu bet ta' kā ir? Sintija auto ir, autospecu vārdiem, "eļļiņas pūtēji", vai tomēr ir +- OK?
Biju piebraucis, onkulis apskatījās, teicās, vilkšot smilšu aparātu ārā, vietām nenākšot par skādi, bet citādi esot +- ok. Nu hz, ja tas viss pēc gada nonāk nost, tad nav baigās jēgas
Offline
Mizx
21. Sep 2023, 01:52 #48

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5744

Braucu ar:


21 Sep 2023, 01:07:03 @karro rakstīja:
Nu bet ta' kā ir? Sintija auto ir, autospecu vārdiem, "eļļiņas pūtēji", vai tomēr ir +- OK?
Biju piebraucis, onkulis apskatījās, teicās, vilkšot smilšu aparātu ārā, vietām nenākšot par skādi, bet citādi esot +- ok. Nu hz, ja tas viss pēc gada nonāk nost, tad nav baigās jēgas
Pamatā jau kritērijs viens — cik daudz darba tajā iegulda un cik pasūtītājs grib, lai tajā iegulda. Spektrs plašs no tādiem, kas izurbj 100 caurumus un kā pagadās tajos iepūš eļļiņu, līdz tiem, kas nolasa visu pa tīro un nokasa visu, kas nokasāms. Un tas jau arī atkarīgs no paša auto — aktīvāk rūsējošiem bez visa nolasīšanas un uztaisīšanas "labāk kā rūpnīcā" no eļļiņām maza jēga, jo atspere tāpat ienāks salonā. Savukārt mazāk rūsējošiem, kam arī nav plānots nonākt auto kolekcijā, bet pēc 10-15 dzīves gadiem atrasties šrotā varbūt nav vērts tik rūpīgi visu lasīt nost un līst visās spraugās, ja ir cerības, ka tos 10-15 gadus izies TA arī ar minimālu pametināšanu dažās vietās. Diez vai ir viens ieteikums visiem gadījumiem, citādi piedāvājums nebūtu tik plašs. Jāatceras jau, ka eļļiņas populārākas tirgos, kur vai nu 5-10 gadus vecs auto jau prātā ir norakstāms lūznis, vai arī vienkārši nav naudas nekam labākam. Lielāku darbu un eļļīņas tā neatdzīst valstīs, kur rūsa ir problēma, bet nav arī naudas, lai auto mainītu ik pa 5 gadiem, kad cilvēks gatavs ar to ilgāk braukt pats.
Offline
GTs-
21. Sep 2023, 02:18 #49

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 672

Braucu ar:

2000g a6c5 nekas nav metināts un tuvākajā laikā nekādi caurumi ar nespīd(ja neskaita durvis/priekšas spārnus ) no 2007.g. pa Latviju. Ne reizi arī nekāda profilakses pretrūsas apstrāde nav veikta. Tā kā jā, ļoti atkarīgs no auto un ir kam jau vairs nav vērts neko dižu veikt. Pretrūsas apstrādi vislabāk veikt, kad nav vēl ne smakas no rūsas, pēc tam jau tāda dārga un nerentabla niekošanās visticamāk vien sanāks
Offline
lietus
21. Sep 2023, 19:18 #50

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:


21 Sep 2023, 01:07:03 @karro rakstīja:
Nu bet ta' kā ir? Sintija auto ir, autospecu vārdiem, "eļļiņas pūtēji", vai tomēr ir +- OK?
Biju piebraucis, onkulis apskatījās, teicās, vilkšot smilšu aparātu ārā, vietām nenākšot par skādi, bet citādi esot +- ok. Nu hz, ja tas viss pēc gada nonāk nost, tad nav baigās jēgas

Mazaak klausies to dailjdirseeju.
Tas ar ko apstraadaa Simtija, Kurbads un veel vairaaki uznjeemumi normaali turas uz auto. Uz smagi saruuseejushas virsmas logjisku, ka tas smaakjis netureesies virsuu.
Sintijaa apstraadaaju vairaakus auto. Golf Plus pirms apstraades apaksha saaka shvaki izskatiities. Bet par briinumu taa mastika ljoti labi tureejaas arii uz apruuseejushaam virsmaam un peec vairaak kaa gada ekspluataacijas nekaadas lielaas izmainjas apakshaa nebija.
Cita situaacija bija ar Outlanderi, kuram ruusa bija vairaak kaa Golfam un liidz ar to peec kaada laika saaka sist ruusu aaraa arii apstraadaataam vietaam. Bet domaaju, ka apstrade paleeninaaja ruusas progresu. It sevishkji tajaas vietaas, liidz kuraam taa veel nebija tikusi.
Nesen sievai jaunu Juke arii Sintijaa apstraadaaja. Ceru, ka turees ilgi.
Offline
Corey
21. Sep 2023, 20:04 #51

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2304

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Tas nozime,ka sintija neko nekasa nost. Maksat un pec tam ceret.

Rusai ir pilnigi poh uz daildirsejiem. Ta visiem darbojas vienadi.
Offline
kkas
22. Sep 2023, 08:54 #52

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8880

Braucu ar: zviedru ledusskapi

mazgājiet auto ziemā regulāri no apakšas.
nav tāda Latvijas sāls, ir Latvijas cilvēki, kuri uzskata, ka auto ziemā nav jāmazgā vispār.

ja vēl vispār nekad auto netiek mazgāts no apakšas, tad tā sāls 24-00 365 dienas gadā klusi dara savu darbu.



Offline
ivarinators
22. Sep 2023, 09:15 #53

Kopš: 08. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 501

Braucu ar: A6TQ

Nu es nomazgāju apakšu, kamēr aizbraucu līdz stāvvietai caur sāļo putru/mitro asfaltu, atkal visa auto apakša ir sālī, kur tā turpina savu darbu. Ko dod tā apakšas mazgāšana, ja to nedara katru dienu, un pēc mazgāšanas kkur jābrauc pa sāļajām ielām?
Offline
RSAWorkshop
22. Sep 2023, 09:24 #54

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Izgājšgad pirms ziemas nolasiju plastmasas, ar tvaiku notīriju apakšu un ar parasto grubuļa pistoli nopūtu visu apakšu ar movilu, viss kopā aizņēma ap 5h, pirms nedēļas apskatijos visa apakša smuki taukaina, šuves piesūkušās un nekāds ruslans tur neiemetīsies vēl ilgi. Bet jēga no tā ir nesapuvušam auto. Sapuvušu var piderasīt kā vien grib, no šuves tā rūsa līda un līdīs ārā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kkas
22. Sep 2023, 09:38 #55

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8880

Braucu ar: zviedru ledusskapi


22 Sep 2023, 09:15:41 @ivarinators rakstīja:
Nu es nomazgāju apakšu, kamēr aizbraucu līdz stāvvietai caur sāļo putru/mitro asfaltu, atkal visa auto apakša ir sālī, kur tā turpina savu darbu. Ko dod tā apakšas mazgāšana, ja to nedara katru dienu, un pēc mazgāšanas kkur jābrauc pa sāļajām ielām?


a tu nemazgā, kad snieg sniegs un viss slapjš. mums ziemā nedēļām var būt viss sauss.

vienāda gada auto, kuri pavadījuši visu mūzū LV rūsas ziņā var būt pilnīgi radikāli atšķirīgi.

sen nopirku pavecu ilgi brauktu auto lv, piederējis uzņēmumam, kurš regulāri tika cirklē mazgāts, krāsa protams, bija matēta, bet pret citiem sugas brāļiem, apakša viņam bija kā diena pret nakti.

Offline
rihardsv
22. Sep 2023, 10:50 #56

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1798

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


22 Sep 2023, 09:38:17 @kkas rakstīja:

22 Sep 2023, 09:15:41 @ivarinators rakstīja:
Nu es nomazgāju apakšu, kamēr aizbraucu līdz stāvvietai caur sāļo putru/mitro asfaltu, atkal visa auto apakša ir sālī, kur tā turpina savu darbu. Ko dod tā apakšas mazgāšana, ja to nedara katru dienu, un pēc mazgāšanas kkur jābrauc pa sāļajām ielām?


a tu nemazgā, kad snieg sniegs un viss slapjš. mums ziemā nedēļām var būt viss sauss.

vienāda gada auto, kuri pavadījuši visu mūzū LV rūsas ziņā var būt pilnīgi radikāli atšķirīgi.

sen nopirku pavecu ilgi brauktu auto lv, piederējis uzņēmumam, kurš regulāri tika cirklē mazgāts, krāsa protams, bija matēta, bet pret citiem sugas brāļiem, apakša viņam bija kā diena pret nakti.




Vēl ļoti svarīga lieta ir, kur auto tiek glabāts. Pagalmā aukstumā vai zem nojumes āra temperatūrā, jeb katru vakaru iedzen siltā garāžā

Siltumā tā rūsēšana notiek daudz reiz ātrāk un intensīvāk!
Offline
4525
22. Sep 2023, 11:47 #57

Kopš: 22. Jan 2018

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


22 Sep 2023, 09:24:54 @RSAWorkshop rakstīja:
Izgājšgad pirms ziemas nolasiju plastmasas, ar tvaiku notīriju apakšu un ar parasto grubuļa pistoli nopūtu visu apakšu ar movilu, viss kopā aizņēma ap 5h, pirms nedēļas apskatijos visa apakša smuki taukaina, šuves piesūkušās un nekāds ruslans tur neiemetīsies vēl ilgi. Bet jēga no tā ir nesapuvušam auto. Sapuvušu var piderasīt kā vien grib, no šuves tā rūsa līda un līdīs ārā


čiv riv septiņ div 5h tas ir ļoti ātri!
Protams atkarīgs no auto un es neesmu mehāniķis, bet man sanāca aptuveni tā:

1. Diena - ~12h noņemt visas plastmasas, nomazgāt ar brake cleaner, apklāt, aplīmēt virsbūvi, uzpūst grubuli.
2. Diena - ~3h uzpūst vasku apakšai un arkām, un eļļinu slēgtajās vietās.
3. Diena - ~4h visu salikt atpakaļ, durvīs sapūst eļļu.

Materiāli aizgāja: brake cleaner- 6 gab; Radex 901 gumijotais grubulis - 5 gab; vasks mercasol nr3 - 2gab; eļļa mercasol nr3 - 2gab, eļļa mercasol nr2(caurspīdīgā durvīm) -1gab

Materiāli bija ~ 200eiro. Pacēlāja īre laukos bija 100 eiro par 3 dienām.
Mašīna bija jauna tikko no salona - attiecīgi dubļi un rūsa nebija uz apakšas.
Offline
RSAWorkshop
22. Sep 2023, 11:58 #58

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā, man nebija sapuvis auto, visas skrūves un klipši vienmēr ir uz vietas, noņēmu apakšas plastmasas un sliekšņus, sapūtu ķīmiju, noskaloju un vēlreiz ar tvaiku un augstspiedienu nogāju pāri, nožāvēju, uzmaucu movilu un kārtībā, neko nelīmēju, nekādu grubuļus un brake cleaner nelietoju. Aizgāja 7eur movils 5kg un 15eur 5 litri vaitspirts un kādi 2 litri dīzeļdegviela mazgātājam

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
22. Sep 2023, 13:19 #59

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:

un ja noņemt degvielas tvertni, aizmugurējo apakšrāmi, visas riteņu arku plastmasas- gan jau vēl kāda diena klāt
Offline
DiksIrseejs
22. Sep 2023, 13:25 #60

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 988

Braucu ar: Hibrīdu


22 Sep 2023, 11:47:10 @4525 rakstīja:

22 Sep 2023, 09:24:54 @RSAWorkshop rakstīja:
Izgājšgad pirms ziemas nolasiju plastmasas, ar tvaiku notīriju apakšu un ar parasto grubuļa pistoli nopūtu visu apakšu ar movilu, viss kopā aizņēma ap 5h, pirms nedēļas apskatijos visa apakša smuki taukaina, šuves piesūkušās un nekāds ruslans tur neiemetīsies vēl ilgi. Bet jēga no tā ir nesapuvušam auto. Sapuvušu var piderasīt kā vien grib, no šuves tā rūsa līda un līdīs ārā


čiv riv septiņ div 5h tas ir ļoti ātri!
Protams atkarīgs no auto un es neesmu mehāniķis, bet man sanāca aptuveni tā:

1. Diena - ~12h noņemt visas plastmasas, nomazgāt ar brake cleaner, apklāt, aplīmēt virsbūvi, uzpūst grubuli.
2. Diena - ~3h uzpūst vasku apakšai un arkām, un eļļinu slēgtajās vietās.
3. Diena - ~4h visu salikt atpakaļ, durvīs sapūst eļļu.

Materiāli aizgāja: brake cleaner- 6 gab; Radex 901 gumijotais grubulis - 5 gab; vasks mercasol nr3 - 2gab; eļļa mercasol nr3 - 2gab, eļļa mercasol nr2(caurspīdīgā durvīm) -1gab

Materiāli bija ~ 200eiro. Pacēlāja īre laukos bija 100 eiro par 3 dienām.
Mašīna bija jauna tikko no salona - attiecīgi dubļi un rūsa nebija uz apakšas.

Nahuj tas viss jādara jaunai mašīnai no salona?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo