Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dienas snapshot 23
Autors | Ziņojums |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 515
Braucu ar:
|
24 Nov 2024, 17:37:37 @smudo rakstīja:
Pirmais sniegs
YouTube shorts
Plāns uz šo ziemu bloķi uzlikt - ir jau iegādāts E30 188mm reduktors ar ZF LSD elementu - atliek to iebūvēt E46 reduktorā.
Kā ar caurgājamību? Parasti audisti nodirš xdrive. Xdrive noteikti vadās labāk par Q[ Šo ziņu laboja Jurka88, 24 Nov 2024, 20:29:03 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3714
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Nov 2024, 18:53:32 @andzhi rakstīja:
Tomer st134 der uz 330 bremzem?!, un iznesums ideals
Priekša der tikai pateicoties iznesumam - starp bremžu suportiem un disku šaurākajā vietā kādi 2-3mm.
Man vasarai ir Style 64 17" diski - kad abus komplektus nosvēru, tad priekšā uz ratu bija 4,1kg svara savings un pakaļas ratam 5,6kg Riepas Style 64, protams, ka platākas un ar lielāku ārējo diametru manā gadījumā, bet tāpat iespaidīgi. Otrs ziemas riepu komplekts ir ar OE 17" diskiem un radzēm, bet to likšu janvārī, kad ledus trases būs vaļā. [ Šo ziņu laboja smudo, 24 Nov 2024, 20:51:45 ] | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22132
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Jā pareizi atceros tad Style 24 un Style 29 ir vieglākie OEM r17. Tie gan ir E36 diski... Bet ne ///M e46 der. E46 style 68 vēl ir +/- viegli
Bet pārējie ir smagāki
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3714
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Nov 2024, 20:28:41 @Jurka88 rakstīja:
24 Nov 2024, 17:37:37 @smudo rakstīja:
Pirmais sniegs
YouTube shorts
Plāns uz šo ziemu bloķi uzlikt - ir jau iegādāts E30 188mm reduktors ar ZF LSD elementu - atliek to iebūvēt E46 reduktorā.
Kā ar caurgājamību? Parasti audisti nodirš xdrive. Xdrive noteikti vadās labāk par Q
Čaurgājamība ir ļoti OK. Kā bildēs redzi, tad auto ir augsts - pēc grāmatas +17mm vs standarta piekare (konkrētajam ir jaunas OE atsperes un Bilstein B4 amji, kas, iespējams, to pacēl vēl kādu mm augstāk) - nevienu reizi ziemas trasēs ielidojot kupenās, nav bijis jākāpj ārā - pats vienmēr izbrauc ārā, tā kā par to sudzēties nevar.
Auto ir "transfer case", kas pēc būtības ir trešais open diffs starp asīm, kas sadala pastāvīgu 38%/62% griezes attiecību + aizmugurējai asij vairāk izslīdošo riteni piebremzē pretslīdes sistēma (kā saprotu, ka tas notiek, arī ar DSC off), līdz ar to zemas saķeres apstākļos šis auto braucas gandrīz kā RWD- ir super tail happy. Savukārt, mainīgas saķeres apstākļos dēļ open diff ir jābūt uzmanīgam. Tādēļ pamēģināšu šoziem ar LSD pabraukt - redzēs, kā tas ietekmēs vadāmību. Savukārt, pa slapju asfaltu pamatīgi stumj priekšu (bet tas varbūt dēļ iznesuma, jo stumj arī tad, kad netiek dota gāze un lai samestu vajag atmesties vai piebremzēt, lai noslogotu priekšas asi un tad jāber virsū, bet parasti tas beidzas ar apmešanos pa 180 grādi.
Bet nu cerēt ar M54B30 300nm u 230zs griezt 4 open diff ratus uz slapja asfalta 1,5+t auto arī ir naivi Cerams, ka ar LSD pakaļas asij varēs vismaz nelielus power slaidus veikt. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11296
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Pa lielam tās vispār kaut kādus tīņu runas par to ,kuram labāka caurgājamība Audi vai BMW ,ja abi ir vieglie auto bez nekādiem bloķiem,ielas riepām un īpašām pārbūvēm. Pārējais jau kā paveicās. Nu tik ,cik kā @smudo saka ,ka šim klirens augstāks vs teiksim audi quatro ar zemāku sline piekari. Būtībā šādus auto neviens īsti nepērk dēļ caurgājamības,bet dēļ stabilitātes un dinamikas jebkādos apstākļos.
P.s X5 ar pareizām riepām ir labi caurejamibu.
[ Šo ziņu laboja Locis, 24 Nov 2024, 21:57:52 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2824
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
24 Nov 2024, 20:50:04 @smudo rakstīja:
24 Nov 2024, 18:53:32 @andzhi rakstīja:
Tomer st134 der uz 330 bremzem?!, un iznesums ideals
Priekša der tikai pateicoties iznesumam - starp bremžu suportiem un disku šaurākajā vietā kādi 2-3mm.
Man vasarai ir Style 64 17" diski - kad abus komplektus nosvēru, tad priekšā uz ratu bija 4,1kg svara savings un pakaļas ratam 5,6kg Riepas Style 64, protams, ka platākas un ar lielāku ārējo diametru manā gadījumā, bet tāpat iespaidīgi. Otrs ziemas riepu komplekts ir ar OE 17" diskiem un radzēm, bet to likšu janvārī, kad ledus trases būs vaļā.
Tur jau arī starp riepām var būt diezgan svara atšķirība. Tāpēc parasti cenšos ņemt mazāko iespējamo svara reitingu. Ja xl, tad vispār 2kg uz riepu klāt vismaz. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3714
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Kārbas eļļa 73k km nogājušam G31 LCI 540ix - meistars saka, ka ieskatoties var pamanīt, ka ir jau nedaudz tumšāka iekrāsojusies, nekā svaiga eļļa, bet vēl arvien ļoti labā stāvoklī.
| Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4777
Braucu ar:
| Kā viņš nosaka to labo stāvokli? Un cik tā eļļa bieži jāmaina? | Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3714
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
06 Dec 2024, 09:45:14 @Samsasi rakstīja:
Kā viņš nosaka to labo stāvokli? Un cik tā eļļa bieži jāmaina?
Uz aci novērtē, vai nav piemaisījumi (skaidas), piedegumu - nekādas analīzes netaisa. Pēc ZF datiem jāmaina ik pa 8 gadi vai 80 k km. Tas tāpat kā dzinējam, ja maini eļļu un tā vēl ir dzidra un gaiši brūna, tad pieņem, ka tā vēl ir OK stāvoklī.
Automātiem BMW noteicis lifetime intervālu (pretēji kārbas ražotājam, kas ir ZF) un kad uz LV atnāk auto 200k km bez eļļas maiņas kārbā, tās mēdz būt tumšākas, citreiz melnas un ar piesārņojumu. Bet nu to lai kāds speciālists pats nokomentē - man šis pirmais automāts ar tik lielu nobraukumu. [ Šo ziņu laboja smudo, 06 Dec 2024, 09:56:30 ] | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5005
Braucu ar: cieņu
|
06 Dec 2024, 09:52:44 @smudo rakstīja:
06 Dec 2024, 09:45:14 @Samsasi rakstīja:
Kā viņš nosaka to labo stāvokli? Un cik tā eļļa bieži jāmaina?
Uz aci novērtē, vai nav piemaisījumi (skaidas), piedegumu - nekādas analīzes netaisa. Pēc ZF datiem jāmaina ik pa 8 gadi vai 80 k km. Tas tāpat kā dzinējam, ja maini eļļu un tā vēl ir dzidra un gaiši brūna, tad pieņem, ka tā vēl ir OK stāvoklī.
Tu taču pats saproti,ka visa šitā novērtēšana uz aci ir maksimāli subjektīvi un neobjektīvi. Nu līdzīgi kā citi novērtē dzinēja eļļu uz ausi, jo strādā klusāk, vienmērīgāk
| Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4777
Braucu ar:
| Lifetime nozīmē to, ka tam auto ir lifetime 80k km
Un motorella imho jau pēc 2000 km paliek melna..... Tb ātri tas notiek. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3714
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
06 Dec 2024, 09:59:35 @Samsasi rakstīja:
Lifetime nozīmē to, ka tam auto ir lifetime 80k km
Un motorella imho jau pēc 2000 km paliek melna..... Tb ātri tas notiek.
BMW piedāvā pagarināto garantiju max līdz 200k km un 5 gadi - tātad uzskata, ka līdz tādam nobraukuma lielākais vairākums kārbu izturēs bez eļļās maiņas.
Man ar visiem hobijauto tā arī sanāk, ka ap 2-3k km pa sezonu un uz maiņu eļļa vēl nav melna. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3714
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
06 Dec 2024, 09:58:15 @Mikels rakstīja:
06 Dec 2024, 09:52:44 @smudo rakstīja:
06 Dec 2024, 09:45:14 @Samsasi rakstīja:
Kā viņš nosaka to labo stāvokli? Un cik tā eļļa bieži jāmaina?
Uz aci novērtē, vai nav piemaisījumi (skaidas), piedegumu - nekādas analīzes netaisa. Pēc ZF datiem jāmaina ik pa 8 gadi vai 80 k km. Tas tāpat kā dzinējam, ja maini eļļu un tā vēl ir dzidra un gaiši brūna, tad pieņem, ka tā vēl ir OK stāvoklī.
Tu taču pats saproti,ka visa šitā novērtēšana uz aci ir maksimāli subjektīvi un neobjektīvi. Nu līdzīgi kā citi novērtē dzinēja eļļu uz ausi, jo strādā klusāk, vienmērīgāk
Protams, ka saprotu - ieliku tikai bildi for fun - kāds, kas pie lielākiem k km mainījis savam, var pakomentēt, kādā krāsā eļļa nāk ārā | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2824
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
06 Dec 2024, 09:59:35 @Samsasi rakstīja:
Lifetime nozīmē to, ka tam auto ir lifetime 80k km
Un motorella imho jau pēc 2000 km paliek melna..... Tb ātri tas notiek.
Hz, man vēl pēc 10+kkm viņa nav melna. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3714
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Pirms mēneša izdevās dabūt E30 difu ar ZF LSD elementu. Tas tiks izņemts, restaurēts ar jaunām detaļām un iebūvēts manā E46 winterbeatera diffā. OE 2 šaibu pāru vietā ar aptuveni 25% OE lock pakāpi, izvēlējos 3, ar aptuveni 33% lock pakāpu. Jāgaida janvāris, kad, cerams, varēs pa īstam notestēt.
Pirmā bilde no procesa ar izjaukto LSD elementu ar vecajām šaibām un otrā jau beigu rezultāts ar iebūvētu elementu e46 3,46 diffā.
| Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5273
Braucu ar: ♛ ♛
| Cik šāds hoobijs izmaksā?
| Offline | | |
|
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9116
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
18 Dec 2024, 14:05:14 @ATB rakstīja:
Cik šāds hoobijs izmaksā?
Neber sāli cilvēkam brūcēs | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3714
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Dec 2024, 14:05:14 @ATB rakstīja:
Cik šāds hoobijs izmaksā?
Hobijiem naudu neskaita
Bet Jāatrod E30/E36 vai cita modeļa diffs ar LSD elementu (sākot no 750-1000 EUR 2024.g cenās) + elementa restaurācija ar jaunām detaļām, iebūvēšana E46 diffā (jo E46 OE diffi nenāca, ja neskaita M3) sākot no 800+ līdz 1000+, atkarībā ko un cik daudz dara.[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Dec 2024, 14:34:56 ] | Offline | | |
4chan | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 95
Braucu ar: Alpinweiss 3
| Quaife LSD diffu neizsvēri kā variantu? | Offline | | |
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 433
Braucu ar:
|
18 Dec 2024, 14:05:14 @ATB rakstīja:
Cik šāds hoobijs izmaksā?
ja sieva dzird, tad kautkur ap 200 eur | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|