Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Īstermiņa nomas transports Rīgā (CityBee, stāvdrāži utt.)

AutorsZiņojums
JDS
27. Dec 2023, 22:40 #381

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10648

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Dec 2023, 22:17:50 @Samsasi rakstīja:

27 Dec 2023, 21:37:27 @JDS rakstīja:
Es neieteiktu pat ja iiree OX drive teslu, dot sievai vai kaadam blakusseedeetaajam pameegjinaat pabraukt. Tur var traapiit uz 1000+ eur


viņu bizness ir soda naudas?


nee, bet tas ir aprakstiits noteikumos, un Teslaam ir taada iespeeja to izkontroleet atskjiriibaa no citiem auto.
Offline
Gestus
28. Dec 2023, 10:35 #382

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1096

Braucu ar: OOOO


27 Dec 2023, 22:40:54 @JDS rakstīja:

27 Dec 2023, 22:17:50 @Samsasi rakstīja:

27 Dec 2023, 21:37:27 @JDS rakstīja:
Es neieteiktu pat ja iiree OX drive teslu, dot sievai vai kaadam blakusseedeetaajam pameegjinaat pabraukt. Tur var traapiit uz 1000+ eur


viņu bizness ir soda naudas?


nee, bet tas ir aprakstiits noteikumos, un Teslaam ir taada iespeeja to izkontroleet atskjiriibaa no citiem auto.


Bolta Audi A5 ar ir kameras saliktas, bet tikai , kas filmē ceļu, pagaidām vēl salonu nefilmē, vismaz tāda uzlīme ir, ka salons netiek filmēts.
Offline
user
28. Dec 2023, 14:41 #383

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13035

Braucu ar:


28 Dec 2023, 10:35:35 @Gestus rakstīja:

27 Dec 2023, 22:40:54 @JDS rakstīja:

27 Dec 2023, 22:17:50 @Samsasi rakstīja:

27 Dec 2023, 21:37:27 @JDS rakstīja:
Es neieteiktu pat ja iiree OX drive teslu, dot sievai vai kaadam blakusseedeetaajam pameegjinaat pabraukt. Tur var traapiit uz 1000+ eur


viņu bizness ir soda naudas?


nee, bet tas ir aprakstiits noteikumos, un Teslaam ir taada iespeeja to izkontroleet atskjiriibaa no citiem auto.


Bolta Audi A5 ar ir kameras saliktas, bet tikai , kas filmē ceļu, pagaidām vēl salonu nefilmē, vismaz tāda uzlīme ir, ka salons netiek filmēts.


nu jā, kamera jau redzamā vietā, var redzēt, ka filmē ceļu
Offline
V.I.P.
28. Dec 2023, 14:52 #384

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17338

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

sanaaca izmantot iisterminja nomu. braucu ar bolt drive, kopumaa ar pakalpojumu esmu apmierinaats.

tikai jautaajums - cik driikst braukt virs atljautaa?

braucu + 20 liidz 25, neviens neko nebljaava.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 28 Dec 2023, 14:58:16 ]

Offline
JDS
28. Dec 2023, 15:05 #385

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10648

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Tur atkatiigs kurai kompaanijai un kuraa vietaa.
Fiqsy bij +-10kmh paareejiem 20-30kmh. Bet kaa jau mineeju atkariigs kur tiek paarkaapts, cik ilgi utt. Dazhadi limiti salikti. Bljaut nekas nebljaus, pec laika noblokjees
Carguru vislielaakais po uz shito, fiqsy bij vissstingraak

[ Šo ziņu laboja JDS, 28 Dec 2023, 15:06:53 ]

Offline
VVRECK
28. Dec 2023, 15:08 #386

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Tā 3cyl 1.0l Škoda ir reāli bīstama satiksmei
Offline
user
28. Dec 2023, 16:03 #387

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13035

Braucu ar:


28 Dec 2023, 15:05:35 @JDS rakstīja:
Tur atkatiigs kurai kompaanijai un kuraa vietaa.
Fiqsy bij +-10kmh paareejiem 20-30kmh. Bet kaa jau mineeju atkariigs kur tiek paarkaapts, cik ilgi utt. Dazhadi limiti salikti. Bljaut nekas nebljaus, pec laika noblokjees
Carguru vislielaakais po uz shito, fiqsy bij vissstingraak


jā, fiqsy pat neko sliktu nedarot saņēmi sarakstu ar lietām - bremzēšana, pagriezieni.. kopš samazināja zonu, neesmu vairs braucis.

svrīgi nepārkāpt ilgstoši - uz dažām sekundēm var uzspiest, tad ir ok

katrā ziņā pagriezienus var ņemt visus uz 50-60km/h Rīgā un par to nekā nav.. tikai ar fiqsy to nevar darīt
Offline
sliir
29. Dec 2023, 03:49 #388

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 698

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Ceļu filmee iespeejams lai vareetu peec tam paardot video+telemetriju tiem kas trennee pashbraucosho AI. Vai varbuut Boltam jau ir pashiem savs taads projekts.

Protams arii apdrosinaasanai noder, izskatiit iipashos gadiijumus kad galiigi kaads aardaas uz celja utt. Bet ne taapeec lai piekasiitos pie brauksanas stila.
Offline
Fandulis
29. Dec 2023, 15:20 #389

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12941

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Šodien izbraucu ar OX, nu bik lētāk kā ar taksi.
Offline
user
29. Dec 2023, 19:34 #390

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13035

Braucu ar:


29 Dec 2023, 03:49:16 @sliir rakstīja:
Ceļu filmee iespeejams lai vareetu peec tam paardot video+telemetriju tiem kas trennee pashbraucosho AI. Vai varbuut Boltam jau ir pashiem savs taads projekts.

Protams arii apdrosinaasanai noder, izskatiit iipashos gadiijumus kad galiigi kaads aardaas uz celja utt. Bet ne taapeec lai piekasiitos pie brauksanas stila.


nē, Bolt filmē ceļu, lai tiktu galā ar sadauzītiem auto - ne velti kameras ir tikai jaudīgākajiem/dārgākajiem auto.
Offline
integral
30. Dec 2023, 00:22 #391

Kopš: 05. Mar 2021

Ziņojumi: 168

Braucu ar:

OX nedaudz zarā ierāva ar savu cenu politiku startā. Bija 14e/h, kuros iekļauti bezmaksas 200km. Teorijā varēja aizplēst no Rīgas uz Cēsīm turp/atpakaļ pa 28eur, kas, manuprāt, absolūti nav rentabli, it īpaši startapam, kur par līzi, apdrošināšanām utt., katrs cents ir no svara. Tas pats uz Jūrmalu - ja brauc 4 kakli - principā na haļavu brauciens, izdalot. Tagad, kad vadībā jaunas vēsmas, ir samazināta minūtes cena, bet tai pat laikā pielikta cena par kilometru, kas atņem jebkādu vēlmi braukt tālāk par Rīgas centru.
Tie smaidpilnie video par nomas teslu likvidāciju arī baigo pārliecību par uzņēmuma ilgtspēju neievieš.

Offline
sliir
30. Dec 2023, 01:14 #392

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 698

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Neviens no tiem uzņēmumiem nav rentabls. Bet mums kā patērētājam tas ir labi - lai investori subsidē mūsu braukšanu.
Offline
integral
30. Dec 2023, 01:31 #393

Kopš: 05. Mar 2021

Ziņojumi: 168

Braucu ar:


30 Dec 2023, 01:14:21 @sliir rakstīja:
Neviens no tiem uzņēmumiem nav rentabls. Bet mums kā patērētājam tas ir labi - lai investori subsidē mūsu braukšanu.

Domāju, ka visi uz ICE auto bāzētie uzņēmumi nostājas plusos, jo, nu ICE atkrīt problēmas ar akumulatoru nolietojumu, un lokālo servisu neesamību. Kā arī paši auto (nu tur Q2, C-HR, Yarisi un Corollas) jau no rūpnīcas ir taisītas daudzmaz bez kasjakiem, ko nevarētu teikt par teslu. Kā arī pēc garantijas tās ICE kastes ir daudz vieglāk nogrūst tālāk. Otreizējā tirgū tās teslas nafig nevienam nevajag, kur nu vēl puņķainu pusaudžu nopistas, ar akumulatoru/nobraukumu uz garantijas robežas, u.c. kāšiem. Jau tagad šad tad pamanu, ka teslai ir pāršūta stūre, jo tā ecoāda, kā redzams, ilgāk par 50k km nobraukumu vnk neiztur. Par izšautiem pakaļas amīšiem nemaz nerunājot.

Offline
Mikels
30. Dec 2023, 11:46 #394

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4631

Braucu ar: cieņu


30 Dec 2023, 01:31:45 @integral rakstīja:

30 Dec 2023, 01:14:21 @sliir rakstīja:
Neviens no tiem uzņēmumiem nav rentabls. Bet mums kā patērētājam tas ir labi - lai investori subsidē mūsu braukšanu.

Domāju, ka visi uz ICE auto bāzētie uzņēmumi nostājas plusos, jo, nu ICE atkrīt problēmas ar akumulatoru nolietojumu, un lokālo servisu neesamību. Kā arī paši auto (nu tur Q2, C-HR, Yarisi un Corollas) jau no rūpnīcas ir taisītas daudzmaz bez kasjakiem, ko nevarētu teikt par teslu. Kā arī pēc garantijas tās ICE kastes ir daudz vieglāk nogrūst tālāk. Otreizējā tirgū tās teslas nafig nevienam nevajag, kur nu vēl puņķainu pusaudžu nopistas, ar akumulatoru/nobraukumu uz garantijas robežas, u.c. kāšiem. Jau tagad šad tad pamanu, ka teslai ir pāršūta stūre, jo tā ecoāda, kā redzams, ilgāk par 50k km nobraukumu vnk neiztur. Par izšautiem pakaļas amīšiem nemaz nerunājot.


Ne jau akumulatoru nolietojuma vai servisu neesamības dēļ oxdrive ir mīnusos. Vēl nesenā pagātnē arī tās nomas,kas piedāvā ICE auto bija mīnusos.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 30 Dec 2023, 11:47:45 ]

Offline
rihardsv
30. Dec 2023, 14:40 #395

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1799

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


30 Dec 2023, 11:46:58 @Mikels rakstīja:

30 Dec 2023, 01:31:45 @integral rakstīja:

30 Dec 2023, 01:14:21 @sliir rakstīja:
Neviens no tiem uzņēmumiem nav rentabls. Bet mums kā patērētājam tas ir labi - lai investori subsidē mūsu braukšanu.

Domāju, ka visi uz ICE auto bāzētie uzņēmumi nostājas plusos, jo, nu ICE atkrīt problēmas ar akumulatoru nolietojumu, un lokālo servisu neesamību. Kā arī paši auto (nu tur Q2, C-HR, Yarisi un Corollas) jau no rūpnīcas ir taisītas daudzmaz bez kasjakiem, ko nevarētu teikt par teslu. Kā arī pēc garantijas tās ICE kastes ir daudz vieglāk nogrūst tālāk. Otreizējā tirgū tās teslas nafig nevienam nevajag, kur nu vēl puņķainu pusaudžu nopistas, ar akumulatoru/nobraukumu uz garantijas robežas, u.c. kāšiem. Jau tagad šad tad pamanu, ka teslai ir pāršūta stūre, jo tā ecoāda, kā redzams, ilgāk par 50k km nobraukumu vnk neiztur. Par izšautiem pakaļas amīšiem nemaz nerunājot.


Ne jau akumulatoru nolietojuma vai servisu neesamības dēļ oxdrive ir mīnusos. Vēl nesenā pagātnē arī tās nomas,kas piedāvā ICE auto bija mīnusos.



Un tad tie uzņēmēji nodarbojas ar labdarību, jo pilnas zeķes ar naudu, vai ne...
Labāk apskaties kaut vai carguru pagājušā gada rezultātus
Offline
user
30. Dec 2023, 14:42 #396

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13035

Braucu ar:


30 Dec 2023, 14:40:46 @rihardsv rakstīja:

30 Dec 2023, 11:46:58 @Mikels rakstīja:

30 Dec 2023, 01:31:45 @integral rakstīja:

30 Dec 2023, 01:14:21 @sliir rakstīja:
Neviens no tiem uzņēmumiem nav rentabls. Bet mums kā patērētājam tas ir labi - lai investori subsidē mūsu braukšanu.

Domāju, ka visi uz ICE auto bāzētie uzņēmumi nostājas plusos, jo, nu ICE atkrīt problēmas ar akumulatoru nolietojumu, un lokālo servisu neesamību. Kā arī paši auto (nu tur Q2, C-HR, Yarisi un Corollas) jau no rūpnīcas ir taisītas daudzmaz bez kasjakiem, ko nevarētu teikt par teslu. Kā arī pēc garantijas tās ICE kastes ir daudz vieglāk nogrūst tālāk. Otreizējā tirgū tās teslas nafig nevienam nevajag, kur nu vēl puņķainu pusaudžu nopistas, ar akumulatoru/nobraukumu uz garantijas robežas, u.c. kāšiem. Jau tagad šad tad pamanu, ka teslai ir pāršūta stūre, jo tā ecoāda, kā redzams, ilgāk par 50k km nobraukumu vnk neiztur. Par izšautiem pakaļas amīšiem nemaz nerunājot.


Ne jau akumulatoru nolietojuma vai servisu neesamības dēļ oxdrive ir mīnusos. Vēl nesenā pagātnē arī tās nomas,kas piedāvā ICE auto bija mīnusos.



Un tad tie uzņēmēji nodarbojas ar labdarību, jo pilnas zeķes ar naudu, vai ne...
Labāk apskaties kaut vai carguru pagājušā gada rezultātus


Tu pats saproti, ko uzrakstīji? vai kaut ko no startupiem ?
Offline
rihardsv
30. Dec 2023, 14:55 #397

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1799

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Vienīgais no visiem startups bija ox. Un man pox par viņu rezultātiem. Pārējie jau ir sen tirgū un nav iesācēji.
Vēl fisqy varētu būt arī, bet tas jau labu laiku nav nopietns pakalpojumu sniedzējs.
Offline
sliir
30. Dec 2023, 15:13 #398

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 698

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Ar startupiem ir taa - jo lielaaki zaudeejumi jo lielaaks pachots un lielaaka erekcija potenciaalajiem investoriem. Ja esi plusos tad skaitaas ka kaut ko dari nepareizi, neesi pietiekami agresiivi orienteets uz izaugsmi utt.
Offline
sliir
30. Dec 2023, 15:17 #399

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 698

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Un kursh vispaar izdomaaja ka elektroauto ar LV suudiigo laadeeshanas infru ir piemeerots shaadai iisterminja nomai?

Sanaak ka vinkus nepaartraukti jaadzenaa darbiniekiem no un uz laadeetaajiem vai jaaljauj parkoties tikai blakus laadeetaajiem, kas arii neder jo zona buutu paaraak maza.

Un veel tas downtaims kameer taas Teslas laadeejas (pie mazjaudas leeniem laadeetaajiem) un nevar braukt.
Offline
integral
30. Dec 2023, 15:27 #400

Kopš: 05. Mar 2021

Ziņojumi: 168

Braucu ar:


30 Dec 2023, 15:17:44 @sliir rakstīja:
Un kursh vispaar izdomaaja ka elektroauto ar LV suudiigo laadeeshanas infru ir piemeerots shaadai iisterminja nomai?

Sanaak ka vinkus nepaartraukti jaadzenaa darbiniekiem no un uz laadeetaajiem vai jaaljauj parkoties tikai blakus laadeetaajiem, kas arii neder jo zona buutu paaraak maza.

Un veel tas downtaims kameer taas Teslas laadeejas (pie mazjaudas leeniem laadeetaajiem) un nevar braukt.

+1
Īsti neizprotams biznesa modelis - tipa premium klases auto tiek doti jāšanai zem pašizmaksas/ līdzvērtīgā cenā ar nonpremium ICE nomas auto. Vienīgais pluss ir zona Vecrīgā (kam aktuāli), un tas, ka auto nav nolīmēts ar debilam uzlīmēm, bet pārējais - daudz vairāk risku priekš ieguvumiem. It īpaši, kad neizbēgami ar laiku EV tiks piegriezts skābeklis uz haļavnajām RS stāvvietām.

Princips EV varbūt nav slikts, nu tur tipa tie mazie fiqsy Zojmobīļi vai kaut vai kaut kādi Leaf veidīgie, bet tesla - biš velk uz pereboru. Kur bija prāts tos performance modeļus dot nomā... varbūt vienīgi lai iekasētu periodisko +500 par atstiepšanu virs 50km/h. Savādāk - vai līdz 150k km jāšanai tas aparāts sevi atpelnīs... laikam laiks rādīs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo