Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E61 525d 2005 mehānika nav jauda pēc 90 km/h

AutorsZiņojums
KasparBMWs
02. Nov 2019, 19:55 #1

Kopš: 02. Apr 2018

No: Aloja

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Liekas pēkšņi pazuda jauda braucot pēc 90 km/h. Ar 1,2,3 robu normāls uzrāviens pēc tam nav jauda, apdzenot dažreiz ta kā noraustās. Degvielas filtrs nomainīts. Dūmu nav. Gaisa masas merītājs ok. Motors darbojas līdzeni. Kļūdas nav. Tehnisko skati izgāju ar pirmo.
Offline
F50
02. Nov 2019, 20:44 #2

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Nu galvenais, ka skate pa pirmo, tad jau viss kartiibaa
Offline
AF
02. Nov 2019, 20:53 #3

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ja skati izgāji ar pirmo tad ar auto viss ir ok, vnk citi pārāk ātri brauc un laiks rit pārāk ātri.
Offline
HiJaCKeR
02. Nov 2019, 21:19 #4

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4484

Braucu ar: BMW E90 330i


02 Nov 2019, 19:55:11 @KasparBMWs rakstīja:
Liekas pēkšņi pazuda jauda braucot pēc 90 km/h. Ar 1,2,3 robu normāls uzrāviens pēc tam nav jauda, apdzenot dažreiz ta kā noraustās. Degvielas filtrs nomainīts. Dūmu nav. Gaisa masas merītājs ok. Motors darbojas līdzeni. Kļūdas nav. Tehnisko skati izgāju ar pirmo.

uzraksti ziņu lietotājam Kaross vai Angelz vai RSAWorkshop, tev to auto sataisīs

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 02 Nov 2019, 21:21:28 ]

Offline
sys9291
02. Nov 2019, 21:51 #5

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Nov 2019, 19:55:11 @KasparBMWs rakstīja:
Liekas pēkšņi pazuda jauda braucot pēc 90 km/h. Ar 1,2,3 robu normāls uzrāviens pēc tam nav jauda, apdzenot dažreiz ta kā noraustās. Degvielas filtrs nomainīts. Dūmu nav. Gaisa masas merītājs ok. Motors darbojas līdzeni. Kļūdas nav. Tehnisko skati izgāju ar pirmo.

nu pirmais paskaties ieplūdes gaisa trubas - vai kaut kas nav pārspādzis (plīsuma vietai apkārt būs eļļa) un uzgāzējot no viņas dzirdēsi šņākoņu...
Offline
artE46
03. Nov 2019, 07:49 #6

Kopš: 03. May 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 446

Braucu ar: E46

Noņem gmm un pabrauc
Offline
KasparBMWs
03. Nov 2019, 10:33 #7

Kopš: 02. Apr 2018

No: Aloja

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Gaisam masas mērītājs ok. Šodien pabraukājos un apskatījos ar Rheingold. Rāda kļūdu OXYGEN sensor. Dažreiz var nodzēst, dažreiz nevar.
Offline
Kaross
03. Nov 2019, 11:42 #8

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Turbīnas spiedienu jāskatās. Slodzē jābūt ~1.4bar.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
03. Nov 2019, 17:18 #9

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Nov 2019, 10:33:20 @KasparBMWs rakstīja:
Gaisam masas mērītājs ok. Šodien pabraukājos un apskatījos ar Rheingold. Rāda kļūdu OXYGEN sensor. Dažreiz var nodzēst, dažreiz nevar.

nu šeit jau viss priekšā pateikts - mainam lamda zondi...
Offline
KasparBMWs
03. Nov 2019, 18:34 #10

Kopš: 02. Apr 2018

No: Aloja

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Tukšgaitā 1 bar. Pa šoseju apdzenot uzkapj uz 2.4 bar, bet nokrītas.
Offline
sys9291
03. Nov 2019, 20:12 #11

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Nov 2019, 18:34:38 @KasparBMWs rakstīja:
Tukšgaitā 1 bar. Pa šoseju apdzenot uzkapj uz 2.4 bar, bet nokrītas.

godīgi sakot apbrīnojami - auto lamājas par zondi - bet mēs meklējam problēmas ar spiedienu...
P.S un zonde ir specifiska...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 03 Nov 2019, 20:12:56 ]

Offline
Kaross
03. Nov 2019, 21:24 #12

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu jā. Te var ilgi meklēt it sevišķi izskatās, ka problēma ir specifiska, bet autoram zināšanas ļoti virspusējas. Nav skaidrs, kas tā par zondes kļūdu. Tikpat labi signal too rich vai tamlīdzīgi. Caurums ieplūdē, turbo spiediena nav, zonde mirst nost no kvēpiem un DPF arī. Ja spiediens kāpj līdz tiem 1.4 tātad limp mode nav. Jānoskaidro kas precīzi zem tās zondes kļūdas slēpjas. Es skatītos DPF pretspidienu, bet labāk brauktu uz servisu kur kāds kaut ko sajēdz, nevis eksperimentētu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
KasparBMWs
16. Jan 2020, 19:42 #13

Kopš: 02. Apr 2018

No: Aloja

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Vainīgs bija gaisa masas mērītājs MAF. Par šo neticēju, jo pirms gada biju uzlicis jaunu Delphi MAF. Nomainīju uz BOSCH un ir ok. Gan jaudas, gan degvielas patēriņa ziņā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo