Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Locis
23. Feb 2021, 22:44 #7561

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10809

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ķēde jau arī vismaz 2x retāk jāmaina, kā zobene, attiecīgi, ka no lietotāja puses 2x mazāka jebļa ar dzīšanu uz servisu utml. Attiecigi, ja plāno kadus 4 gadus braukt, tad viena ķēdes maiņa.

[ Šo ziņu laboja Locis, 23 Feb 2021, 22:46:27 ]

Offline
desadesa
23. Feb 2021, 22:47 #7562

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


23 Feb 2021, 22:17:17 @ReinisE46 rakstīja:

23 Feb 2021, 22:10:20 @vadjiksBMW rakstīja:
Tieši par E70 hvz, bet vispārināti uz E46, E90, E60 tādos variantos kā ir darīts, ka vnk noņem suportu, ja gribas kulturāli no otra puses trumulim paprovēt izbakstīt/izgriezt to āķus, lai nekas viņus papildus netur vietā un vnk rauj nost disku, var gadīties, ka vajag uzsist.
Loki vnk sašķiebjas un viss mehānisms izjūk, ja āķus esi izbakstījis veiksmīgi un piļņiks nav sapuvis ka āķi izlūzt visu var mierīgi salikt atpakaļ. iemesls kāpēc ķīlē vienīgi sākumā jāatrod

Izskatās pēc kapitāla čakara


Tur drīzāk rocene ir nostiepta un ar cilindru nekāda sakara
Offline
cipargalva
23. Feb 2021, 22:47 #7563

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6504

Braucu ar: quattro

Uz cik tad jāmaina ķēde?
Offline
Locis
23. Feb 2021, 22:51 #7564

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10809

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Itkā uz 250k, bet ja nesaliec oem, tad jau 150k tāpat domāju droši.. Nu tā lai ar rezervīti.

[ Šo ziņu laboja Locis, 23 Feb 2021, 22:52:21 ]

Offline
crime
23. Feb 2021, 22:52 #7565

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8419

Braucu ar: m635csi


23 Feb 2021, 22:47:40 @cipargalva rakstīja:
Uz cik tad jāmaina ķēde?

ja izmantoja cienītā Locis kalkulatoru, tad sanāk uz 420.000km
Offline
cipargalva
23. Feb 2021, 22:53 #7566

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6504

Braucu ar: quattro

Offline
Locis
23. Feb 2021, 22:56 #7567

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10809

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu es domāju pie tāda vidēja nobraukuma 30-40 k gadā,tie būtu 4 gadj jeb 150k.
Offline
ReinisE46
23. Feb 2021, 22:56 #7568

Kopš: 17. Feb 2020

Ziņojumi: 32

Braucu ar: BMW


23 Feb 2021, 22:47:40 @cipargalva rakstīja:
Uz cik tad jāmaina ķēde?

Nu V8 4 l bendzīniekam viss ir slikti, mēdz plīst arī pie 100ta, bet 3L dīzeļiem pie regulārām 8000km eļļas maiņām var braukt 200+ pie kam ja ķēde ies uz galu Tu to nepārprotami dzirdēsi
Offline
Locis
23. Feb 2021, 22:59 #7569

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10809

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nebija tā, ka BMW tieši nevar dzirdēt?
Offline
crime
23. Feb 2021, 23:00 #7570

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8419

Braucu ar: m635csi

Loci, šitiem VAG siksnas mainja pie 210.000km pēc grāmatas, nu 200.000km vinja stabili iet, siksnas komplekta mainja ar darbu ~ 300€, beha atdihajet ne?
Offline
Locis
23. Feb 2021, 23:04 #7571

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10809

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Mjaa, bišķi, tomēr, piepīpē
Offline
vadjiksBMW
23. Feb 2021, 23:07 #7572

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


23 Feb 2021, 22:59:20 @Locis rakstīja:
Nebija tā, ka BMW tieši nevar dzirdēt?


Visādi var būt, lielā mērā arī no braucēja atkarīgs, vecenes vēsi var gāzt arī kamēr klanis izkāpj ārā un vēl drusku i nesadzirdēt neko, tā kā jābūt dzirdei kaut cik un "dīzelim ir tā jāskan vai jāvibrē" varianti neder .
Offline
uldens1
23. Feb 2021, 23:10 #7573

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15777

Braucu ar:


23 Feb 2021, 22:10:20 @vadjiksBMW rakstīja:
Tieši par E70 hvz, bet vispārināti uz E46, E90, E60 tādos variantos kā ir darīts, ka vnk noņem suportu, ja gribas kulturāli no otra puses trumulim paprovēt izbakstīt/izgriezt to āķus, lai nekas viņus papildus netur vietā un vnk rauj nost disku, var gadīties, ka vajag uzsist.
Loki vnk sašķiebjas un viss mehānisms izjūk, ja āķus esi izbakstījis veiksmīgi un piļņiks nav sapuvis ka āķi izlūzt visu var mierīgi salikt atpakaļ. iemesls kāpēc ķīlē vienīgi sākumā jāatrod
visas problēmas sākas ja tie āķi ir nopuvuši un lokus netur vietā,tieši tad ir piša noņemt disku
Offline
cmax
23. Feb 2021, 23:18 #7574

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1009

Braucu ar:


22 Feb 2021, 14:13:56 @K_K rakstīja:
tad jau pie vienām sāpēm - kas ir ar vag 1.6 dīzeli iekš GOLF?
zinu, ka nav spridzeklis, bet darbs-mājas gan jau,ka pietiks.
cik esmu lasījis, vairums sūdzas par EGR un sprauslām.
ir kādam reāla pieredze?

Iekš kura golf?
Ja par sesto tad viens ar 0-130k nulle problēmu, ja sakacināja varēja arī fūri apdzīt
Cits ar LV nobrauktiem 200k bija pusdzīvs mironis, izdzenāju pa čipseru diagnostikām "jā nu nav jau pirmā svaiguma, DPF ir pusmūžā, sprauslām parametri vairs nav kā jaunām" bet konkrēti ko ar to visu iesākt neviens īstam pateikt nevarēja.
Ja par to kurš iekš iekš mk7 ar 110zs arī 0-130 nulle problēmu ar motoru, kopā ar DSG vienītī braucot var pat divas fūres apdzīt jo ar manuāli ātruma diapazonā 80-110 kautkā pārnesumu attiecības īsti nesaiet.

[ Šo ziņu laboja cmax, 23 Feb 2021, 23:19:11 ]

Offline
K_K
24. Feb 2021, 08:15 #7575

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 159

Braucu ar:


23 Feb 2021, 23:18:40 @cmax rakstīja:

22 Feb 2021, 14:13:56 @K_K rakstīja:
tad jau pie vienām sāpēm - kas ir ar vag 1.6 dīzeli iekš GOLF?
zinu, ka nav spridzeklis, bet darbs-mājas gan jau,ka pietiks.
cik esmu lasījis, vairums sūdzas par EGR un sprauslām.
ir kādam reāla pieredze?

Iekš kura golf?
Ja par sesto tad viens ar 0-130k nulle problēmu, ja sakacināja varēja arī fūri apdzīt
Cits ar LV nobrauktiem 200k bija pusdzīvs mironis, izdzenāju pa čipseru diagnostikām "jā nu nav jau pirmā svaiguma, DPF ir pusmūžā, sprauslām parametri vairs nav kā jaunām" bet konkrēti ko ar to visu iesākt neviens īstam pateikt nevarēja.
Ja par to kurš iekš iekš mk7 ar 110zs arī 0-130 nulle problēmu ar motoru, kopā ar DSG vienītī braucot var pat divas fūres apdzīt jo ar manuāli ātruma diapazonā 80-110 kautkā pārnesumu attiecības īsti nesaiet.

Vairāk priekš mk6 interesēja.
Paldies, jāpēta katrs eksemplārs atsevišķi,gandrīz kā par jebkuru lietotu auto
Offline
VVRECK
24. Feb 2021, 09:26 #7576

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


23 Feb 2021, 22:51:52 @Locis rakstīja:
Itkā uz 250k, bet ja nesaliec oem, tad jau 150k tāpat domāju droši.. Nu tā lai ar rezervīti.


Es N57D30 mainīju pie 357k, pirms tam nebija mainīta vispār
Offline
Locis
24. Feb 2021, 09:52 #7577

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10809

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Iepriekšējiem īpašniekiem krievu rulete patīk.
Offline
VVRECK
24. Feb 2021, 09:55 #7578

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


24 Feb 2021, 09:52:26 @Locis rakstīja:
Iepriekšējiem īpašniekiem krievu rulete patīk.


Tā izskatās Dzinējs tāpat bija ļoti kluss, pēc maiņas palika vēl klusāks
Offline
funkyasshit
24. Feb 2021, 10:40 #7579

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Baigi daudz atbildes, necitēšu, lai nav palags.

Pāris dienas pētot tirgu, lielā mērā sakarīgākais variants ir W212. FL gan ir ārpus budžeta, ja skatās E350, bet vismaz ir iespēja atrast sakarīgus PFL tirgū.

C7 cik parunāju viss ir slikti un var nemaz nedomāt par to.

F11..nu kā jau BMW. Vienmēr kad ir interesējis E36, E46, E90, E39, F30 - sajūta, ka tirgus ir tukšs un visi tirgo tikai nopistus sūdus, bet maksāt 2-4k vairāk, ja var dabūt tādu pašu MB vai Audi, lol nau verc.


Nav jau problēmas remontēt kad kaut kas saplīst, bet pēdējā gada laikā man vienkārši apnicis tērēt laiku plānot kaut kādus servisa apmeklējumus, strīdēties ar dirsročiem, ka taisa caur dirsu lietas un vēl nokāš savu kosmosu.

Dienas beigās arī tas auto dārgāks nepaliek. Tagadēja "hobija" auto 6 stabi ielikti un maksā tirgū tik pat cik pirms jebkas tika remontēts. Katram savs laikam.
Offline
Nello
24. Feb 2021, 16:28 #7580

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2475

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Opel combo kkāda 07 gada, 1.7dīzelim,ir kāds variants, no kāda cita auto pielāgot vienmasnieku?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo