Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 42 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Bender
13. Mar 2025, 13:14 #11861

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1967

Braucu ar: E91


13 Mar 2025, 13:07:16 @restar79 rakstīja:
Vw b7 nobloķēja aizmugurējās durvis, lai sīči brauciena laikā neattaisa,kaut kas notika un arī no ārpuses vairs nevar attaisīt. Kā dabūt vaļā to durvi tagad?
Plus pie noteikta ātruma visas durvis automatiski aizslēdzas, vai to funkciju atslēdzot kas mainīsies?

Nē, bērnu aizsardzība ir mehāniska bloķēšana pagriežot to slēdzīti. Automātiska bloķēšana ir elektriska.
Tev trose tajās durvīs ir pušu vai vienkārši noāķējās.
Offline
mrtn
13. Mar 2025, 13:37 #11862

Kopš: 13. Mar 2025

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Sakiet, lūdzu, vai e91 2.0 dīzelis Facelifts var būt vēl ar veco m47 dzinēju?
CSDD datos uzrādās 120kw, taču vizuāli izskatās, ka tas ir jau n47?

Noskatīju auto, bet ar n47 negribas ņemt.
Offline
crime
13. Mar 2025, 13:39 #11863

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8623

Braucu ar: m635csi

realoem.com iesit VIN pedejos 7 simbolus un parādīs dzineja kodu
Offline
mrtn
13. Mar 2025, 13:51 #11864

Kopš: 13. Mar 2025

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


13 Mar 2025, 13:39:22 @crime rakstīja:
realoem.com iesit VIN pedejos 7 simbolus un parādīs dzineja kodu


Paldies Tev, tad šodien nepirkšu sev galvassāpes ar pliekanu aprīkojumu un “mainītu ķēdi”, kas beigās “laikam” ir mainīta vācijā.

P.s. Ja kādam ir sakarīgs e91 ar m47, lūdzu pm.
Offline
Bender
13. Mar 2025, 13:56 #11865

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1967

Braucu ar: E91


13 Mar 2025, 13:51:46 @mrtn rakstīja:

13 Mar 2025, 13:39:22 @crime rakstīja:
realoem.com iesit VIN pedejos 7 simbolus un parādīs dzineja kodu


Paldies Tev, tad šodien nepirkšu sev galvassāpes ar pliekanu aprīkojumu un “mainītu ķēdi”, kas beigās “laikam” ir mainīta vācijā.

P.s. Ja kādam ir sakarīgs e91 ar m47, lūdzu pm.

n47 tur ir mazākās galvassāpes. pirms pirkšanas paver vaļā jebkuru paspārni un pavēro, kā vējš svilpo
uz pacēlāja "četrkāja" savā servisā labāk necelt pirms pirkšanas, ka pārdevējs beigās nepiesauc, ka sabojāji un maksā ragā

[ Šo ziņu laboja Bender, 13 Mar 2025, 13:58:51 ]

Offline
V.I.P.
13. Mar 2025, 14:12 #11866

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17367

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

ņemot vērā, ka tas auto vairs nav pirmā svaiguma un ar tiem motoriem bija pietiekami daudz problēmu, realoem taisnību vari nemeklēt, jāskatās pēc fakta.
Offline
mrtn
13. Mar 2025, 15:07 #11867

Kopš: 13. Mar 2025

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Ok, bet reāli pastāv opcija, ka faceliftā joprojām var būt m47?

Mūsu CSDD ierakstījis 120kw. Bet pēc bmw infas faceliftos vecie dzinēji vairs nenāca.

Varbūt kāds vācu-poļu entuziasts iemudrījis?
Offline
chaboska
13. Mar 2025, 15:13 #11868

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1333

Braucu ar:


13 Mar 2025, 13:37:15 @mrtn rakstīja:
Sakiet, lūdzu, vai e91 2.0 dīzelis Facelifts var būt vēl ar veco m47 dzinēju?
CSDD datos uzrādās 120kw, taču vizuāli izskatās, ka tas ir jau n47?

Noskatīju auto, bet ar n47 negribas ņemt.

Kura gada auto? Pre lci 2007.gada varēja nākt ar jauno N sērijas motoru, taču lci gan nenāca ar M motoriem. Iespējams tas auto ir ar liktu facelift optiku un bamperiem.
Offline
Dii
13. Mar 2025, 18:39 #11869

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 281

Braucu ar: e91


13 Mar 2025, 15:13:40 @chaboska rakstīja:

13 Mar 2025, 13:37:15 @mrtn rakstīja:
Sakiet, lūdzu, vai e91 2.0 dīzelis Facelifts var būt vēl ar veco m47 dzinēju?
CSDD datos uzrādās 120kw, taču vizuāli izskatās, ka tas ir jau n47?

Noskatīju auto, bet ar n47 negribas ņemt.

Kura gada auto? Pre lci 2007.gada varēja nākt ar jauno N sērijas motoru, taču lci gan nenāca ar M motoriem. Iespējams tas auto ir ar liktu facelift optiku un bamperiem.



Var būt N47 ar 120kW - samazināta jauda priekš Nīderlandes vai kkas tur tāds bija...

Es noteikti ņemtu labāk N47 kā M47, jo M47 visi nobraukti un plīst vēl greznāk kā N47

M47 beidzās 2006 gadā, pēc tam neviens nav ticis uzstādīts!

Galvenais, lai kvēps un egr vietā, un nav čipsots, samaini ķēdes, drošībai šāles un varēsi vālēt saules mūžu... M47 jau tāpat tas viss jādara, ja grib braukt

[ Šo ziņu laboja Dii, 13 Mar 2025, 18:42:39 ]

Offline
Janis_Janis
13. Mar 2025, 19:02 #11870

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 185

Braucu ar:

M47 ķēde mūžīga. Un nāca līdz 2007.gadam. Manam m47 pirmais reģistrācijas datums 28.03.2007.


13 Mar 2025, 18:39:41 @Dii rakstīja:

13 Mar 2025, 15:13:40 @chaboska rakstīja:

13 Mar 2025, 13:37:15 @mrtn rakstīja:
Sakiet, lūdzu, vai e91 2.0 dīzelis Facelifts var būt vēl ar veco m47 dzinēju?
CSDD datos uzrādās 120kw, taču vizuāli izskatās, ka tas ir jau n47?

Noskatīju auto, bet ar n47 negribas ņemt.

Kura gada auto? Pre lci 2007.gada varēja nākt ar jauno N sērijas motoru, taču lci gan nenāca ar M motoriem. Iespējams tas auto ir ar liktu facelift optiku un bamperiem.



Var būt N47 ar 120kW - samazināta jauda priekš Nīderlandes vai kkas tur tāds bija...

Es noteikti ņemtu labāk N47 kā M47, jo M47 visi nobraukti un plīst vēl greznāk kā N47

M47 beidzās 2006 gadā, pēc tam neviens nav ticis uzstādīts!

Galvenais, lai kvēps un egr vietā, un nav čipsots, samaini ķēdes, drošībai šāles un varēsi vālēt saules mūžu... M47 jau tāpat tas viss jādara, ja grib braukt
Offline
DiksIrseejs
13. Mar 2025, 20:02 #11871

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1252

Braucu ar: Hibrīdu

Pirmās reģistrācijas datumam nav nekāda sakara ar auto ražošanas datumu.
Offline
josi
13. Mar 2025, 20:50 #11872

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3169

Braucu ar: Puf-puf


13 Mar 2025, 20:02:55 @DiksIrseejs rakstīja:
Pirmās reģistrācijas datumam nav nekāda sakara ar auto ražošanas datumu.

Ir gan - tas nekādi nevar būt vecāks par ražošanas datumu
Offline
Dii
13. Mar 2025, 21:36 #11873

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 281

Braucu ar: e91


13 Mar 2025, 20:50:30 @josi rakstīja:

13 Mar 2025, 20:02:55 @DiksIrseejs rakstīja:
Pirmās reģistrācijas datumam nav nekāda sakara ar auto ražošanas datumu.

Ir gan - tas nekādi nevar būt vecāks par ražošanas datumu




Nu tādā ziņā jā
Offline
Montana
13. Mar 2025, 21:40 #11874

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10713

Braucu ar: Šahs un mats !


13 Mar 2025, 19:02:54 @Janis_Janis rakstīja:
M47 ķēde mūžīga. Un nāca līdz 2007.gadam. Manam m47 pirmais reģistrācijas datums 28.03.2007.


13 Mar 2025, 18:39:41 @Dii rakstīja:

13 Mar 2025, 15:13:40 @chaboska rakstīja:

13 Mar 2025, 13:37:15 @mrtn rakstīja:
Sakiet, lūdzu, vai e91 2.0 dīzelis Facelifts var būt vēl ar veco m47 dzinēju?
CSDD datos uzrādās 120kw, taču vizuāli izskatās, ka tas ir jau n47?

Noskatīju auto, bet ar n47 negribas ņemt.

Kura gada auto? Pre lci 2007.gada varēja nākt ar jauno N sērijas motoru, taču lci gan nenāca ar M motoriem. Iespējams tas auto ir ar liktu facelift optiku un bamperiem.



Var būt N47 ar 120kW - samazināta jauda priekš Nīderlandes vai kkas tur tāds bija...

Es noteikti ņemtu labāk N47 kā M47, jo M47 visi nobraukti un plīst vēl greznāk kā N47

M47 beidzās 2006 gadā, pēc tam neviens nav ticis uzstādīts!

Galvenais, lai kvēps un egr vietā, un nav čipsots, samaini ķēdes, drošībai šāles un varēsi vālēt saules mūžu... M47 jau tāpat tas viss jādara, ja grib braukt

Visiem dzinējiem ķēde ir mūžīga. Kad tā plīst, teorijā dzinēja mūžs beidzās.
Offline
martins_usars
14. Mar 2025, 18:57 #11875

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1239

Braucu ar: AR 952, BMW G31

kādi ieteikumi nažu asināšanai? patlaban asinu ar 15 gadus senu fiskars asināmo, kur asmeni droņī cauri. it kā strādā, bet asmeni noasina nevienmērīgi. dīrājamam nazim faktiski izvaroja asmeni. gribu ieguldīt kaut kādas naudiņas, lai šo jautājumu izbeigtu pavisam. ieteikumi? kā uzturēt nažus perfekti asus, neatkarīgi no asmens formas un veida?
Offline
alnisg
15. Mar 2025, 14:50 #11876

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1959

Braucu ar:


14 Mar 2025, 18:57:26 @martins_usars rakstīja:
kādi ieteikumi nažu asināšanai? patlaban asinu ar 15 gadus senu fiskars asināmo, kur asmeni droņī cauri. it kā strādā, bet asmeni noasina nevienmērīgi. dīrājamam nazim faktiski izvaroja asmeni. gribu ieguldīt kaut kādas naudiņas, lai šo jautājumu izbeigtu pavisam. ieteikumi? kā uzturēt nažus perfekti asus, neatkarīgi no asmens formas un veida?

Es virtuvē asinu ar to mazo dimanta vīlīti, labāk, ka jau drusc' tā vīlītes virsma padilusi. Bet asmeni perfekcionēt var uz iekārtas ar rotējošu smilšpapīra lenti... nu, nažu kalēji tā dara.
Offline
bum_bumz
15. Mar 2025, 16:17 #11877

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6957

Braucu ar: E34


14 Mar 2025, 18:57:26 @martins_usars rakstīja:
kādi ieteikumi nažu asināšanai? patlaban asinu ar 15 gadus senu fiskars asināmo, kur asmeni droņī cauri. it kā strādā, bet asmeni noasina nevienmērīgi. dīrājamam nazim faktiski izvaroja asmeni. gribu ieguldīt kaut kādas naudiņas, lai šo jautājumu izbeigtu pavisam. ieteikumi? kā uzturēt nažus perfekti asus, neatkarīgi no asmens formas un veida?

Ir jau Ardēnu un Arkanzasas akmeņi, bet jāsaprot viens - tā pareizā forma ir jāiztrin uz ripas. Ripa nav parasts šmirģelis no depo - tiem par lieliem apgriezieniem. Kautgan tur var nopirkt specdarbagaldu ar maināmiem ātrumiem un pat turētājiem daž'ādiem griezējiem. Lētākais tāds https://www.knivesandtools.com/en/pt/-work-shar...ng-accessory.htm
Dārgāks tāds + papildiekārtas pareizina cenu ar 2https://www.verkter.lv/metalapstrades-iekartas/...u-tormek-t4.html

Es, diemžēl, dedzinu ar garāžas 3fāzu šmirģeli, mīkstās ņeržas ar vīli un nobeidzu ar šo:
https://www.lansky.com/universal-system-precisi...rpening-kit.html
Pelēkajam grauds laikam 1000 un labi noder copes āķiem
Offline
Zuc
15. Mar 2025, 19:08 #11878

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 610

Braucu ar: Rokām uz stūres


14 Mar 2025, 18:57:26 @martins_usars rakstīja:
kādi ieteikumi nažu asināšanai? patlaban asinu ar 15 gadus senu fiskars asināmo, kur asmeni droņī cauri. it kā strādā, bet asmeni noasina nevienmērīgi. dīrājamam nazim faktiski izvaroja asmeni. gribu ieguldīt kaut kādas naudiņas, lai šo jautājumu izbeigtu pavisam. ieteikumi? kā uzturēt nažus perfekti asus, neatkarīgi no asmens formas un veida?


Uz galodas
Offline
alnisg
15. Mar 2025, 19:22 #11879

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1959

Braucu ar:

Es nažiem profiņu galam biju domājis ko līdzīgu šim:
https://www.mg-forge.com/shop/p/high-quality-be...ws5mx89q11kw1u5p
Galvenais, lai nazi var plakaniski slīpēt pa visu virsmu, smilšpapīra rupjums pēc vajadzības. Bet tam mērķim jau var arī kalpot, piem., pa lēto Lidela/Parkside rokas cilpas smilšpapīra mašīna, kas augšpēdus ir piestiprināma darba galdam. Uz ripas, lai cik tā laba, vajag lielākas prasmes. ...pie jebkuriem slīpēšanas mehāniskajiem verķiem ij' nedomājiet strādāt bez bieziem darba cimdiem un labāk, lietot tam paredzētu magnētu asmeņa turēšanai un piespiešanai! Ja nedaudz nepareizi pielikts asmenis, būs sitiens ar neparedzamām sekām.

[ Šo ziņu laboja alnisg, 15 Mar 2025, 19:38:28 ]

Offline
Araajz
15. Mar 2025, 20:49 #11880

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28418

Braucu ar: E39


14 Mar 2025, 18:57:26 @martins_usars rakstīja:
kādi ieteikumi nažu asināšanai? patlaban asinu ar 15 gadus senu fiskars asināmo, kur asmeni droņī cauri. it kā strādā, bet asmeni noasina nevienmērīgi. dīrājamam nazim faktiski izvaroja asmeni. gribu ieguldīt kaut kādas naudiņas, lai šo
jautājumu izbeigtu pavisam. ieteikumi? kā uzturēt nažus perfekti asus, neatkarīgi no asmens formas un veida?

Man uzdāvināja https://www.horl.com/
Super verķis- viegli asināt un naži kā žiletes.
Mīnuss - dārgs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo