Online

Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Mixzzz
05. Oct 2023, 00:41 #10121

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2693

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Oct 2023, 00:26:20 @bokens rakstīja:

04 Oct 2023, 23:22:00 @Mixzzz rakstīja:

04 Oct 2023, 19:19:04 @bokens rakstīja:
Sveiki, tauta! Vajag padomu: auto BMW 2005.g. N52B30, regulāri notiek šāds gļuks, pabraucot stundu, apstājoties (veikals, uzpildes stacija) auto nevar iedarbināt, starteris vienkārši negriež. Paiet kāds laiks, parasti 10-15 minūtes, un auto var pielaist, pēc daudzkārtējām reizēm spaidot start/stop pogu. Aķis ir labs, lādēšana laba (uzlikts jauns ģenerators), nomainīta drošinātāju kaste ( iepriekšējai bija plate vietām beigta, jo ūdens tur tika). Nav ideju kur meklēt problēmu. Skaidrs ja laikam kaut kas uzkarst un neļauj pielaist, bet kas???? Plus vadus kas ienāk bagažniekā skatījos, notīrīju oksidējušos virsmu. Reāli kaitinošs gļuks, uzpildies tankā, gribi braukt prom, bet pielaist nevar.
Nez kāpēc ir aizdomas, ka mainot ģeneratoru būs uzlikta alternatīva nevis oem....Bet nu tas tā, tas netraucēs pielaist. Pašu starteri kāds ir skatījies? Ņemot vērā kur viņš atrodas un cik ļoti uzsilst, tas nebūtu brīnums ka neiet.


Tas gļuks bija pirms ģeneratora maiņas. Uzlikts Bosh ģenerators. Starteri nomainīju pats, pirms trim gadiem, kad sētā nobeidzās oriģinālais. Bija čakars nomainīt, jānoņem ieplūdes kolektors, saplīsa pāris vecas caurules kartera ventilācijai, pie reizes to nomainīju visu. Arī DISAS. Sākās šis gļuks pirms pusgada. Kā saprotu tad INPA te neko nedod? Nezinu pat ko skatīties, MSV70/ engine nekādu kļūdu nav. Nav ideju vairs.
Nu es personīgi sākumā paskatītu, vai CAS mēģina darbināt starteri vai nē vienk ar multimetra palīdzību. Jo nu griezt starteri vai nē izlemj CAS. Pēc tam ja CAS nemaz negrib griezt starteri, tad jau var mēģināt skatīt, ko saka CAS un kāpēc negriež.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 05 Oct 2023, 00:43:41 ]

Offline
sys9291
05. Oct 2023, 09:51 #10122

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5193

Braucu ar: F20 R1200RT

vai massas vadu uz dzinēja bloku kāds ir skatījies? ieteiktu atskrūvēt un pārbaudīt, jo vispusēja apskate bez atskrūvēšanas neko nedos...
Offline
Briize
05. Oct 2023, 12:54 #10123

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

Ko zinātāji saka par Mercedes w221 s-klasi ar 320d ? Uzticami, vai problemātiski ?
Offline
edzuss
05. Oct 2023, 23:42 #10124

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 285

Braucu ar: e60, e36/5

Speci, sievastēvs meklē jaunu kaujas zirgu cenā līdz 7-8k, galvenās prasības - dīzelis, manuāls, universālis. Tā kā pašam nav nojausma un neko citu kā bmw nezinu, varbūt ir ieteikumi kādam sakarīgam aparātam tajā cenu diapozonā. Viņa varianti ir škoda octavia, opel astra vai seat leon, volvo v50. Būšu pateicīgs par jebkādu info, vairāk interesē motoru problēmas.
Offline
HE9600
06. Oct 2023, 07:29 #10125

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2410

Braucu ar: Veciem BMW


05 Oct 2023, 11:00:30 @bokens rakstīja:
Paldies BMW draudzei skatīšos massas vadu, CAS utt. man kā pašmācības amatierim bišķi par augstu latiņa.

Vienīgi, kā sapratu tad ir divi masas vadi, viens puslīdz pieejams, logu skalojamā līdzekļa ieliešanas pusē, bet otrs? Nav saprotams kā masas vads var ietekmet to, ka karstam dzinējam neļauj pielaist starteri? Kas mainās auksts/karsts? El. vadītspēja, vai nespēja?


Ja vads sapuvis/aizplīsis, tad jau temp var ietekmēt. Palielinoties temp, palielinās pretestība.
Offline
RR04
06. Oct 2023, 11:54 #10126

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3726

Braucu ar: 41


05 Oct 2023, 23:42:37 @edzuss rakstīja:
Speci, sievastēvs meklē jaunu kaujas zirgu cenā līdz 7-8k, galvenās prasības - dīzelis, manuāls, universālis. Tā kā pašam nav nojausma un neko citu kā bmw nezinu, varbūt ir ieteikumi kādam sakarīgam aparātam tajā cenu diapozonā. Viņa varianti ir škoda octavia, opel astra vai seat leon, volvo v50. Būšu pateicīgs par jebkādu info, vairāk interesē motoru problēmas.

ja v50, tad vēlams piecu cilindru dzinējs, tiem daudz mazāk kaišu un problēmu. Viss pārējais tam auto ir vienkāršs un zin katrā servisā
Offline
kexxx
06. Oct 2023, 12:00 #10127

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11911

Braucu ar:


06 Oct 2023, 11:54:06 @RR04 rakstīja:

05 Oct 2023, 23:42:37 @edzuss rakstīja:
Speci, sievastēvs meklē jaunu kaujas zirgu cenā līdz 7-8k, galvenās prasības - dīzelis, manuāls, universālis. Tā kā pašam nav nojausma un neko citu kā bmw nezinu, varbūt ir ieteikumi kādam sakarīgam aparātam tajā cenu diapozonā. Viņa varianti ir škoda octavia, opel astra vai seat leon, volvo v50. Būšu pateicīgs par jebkādu info, vairāk interesē motoru problēmas.

ja v50, tad vēlams piecu cilindru dzinējs, tiem daudz mazāk kaišu un problēmu. Viss pārējais tam auto ir vienkāršs un zin katrā servisā


labāk nafig to v50 fordu, bet paņemt v70 II, ražoja līdz 2007 gadam-ērtāks, uzticamāks, budžeta pietiks labam eksemplāram un vēl apkopt visu, ko var un nevar iedomāties
Offline
cipargalva
06. Oct 2023, 12:08 #10128

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6557

Braucu ar: quattro

Ar jauko 5 cilindru dīzelīti būs fantastika. Nolaižot aizmugurējos krēslus, var izmantot kā katafalku.
Vienīgā problēma - apgriešanās rādiuss kā vilcienam.
Offline
edzuss
07. Oct 2023, 23:15 #10129

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 285

Braucu ar: e60, e36/5

Par tādu variantu biju aizmirsis. Vajag kaut ko tautā zināmu un uzticamu daudz maz. Citādi grib ņemt tur kaut kàdas škodas, bet cik dzirdēts, tad pūst viņas labi(principā LV viss sarūsēs) un arī nav ne mazākā nojausma, vai tur kāds no tiem motoriem ir ilgdzīvotājs. Tiem volvo arī tas 2.0 D3 ir ok dzinējs vai tikai D5 ?

[ Šo ziņu laboja edzuss, 07 Oct 2023, 23:29:46 ]

Offline
RR04
08. Oct 2023, 07:46 #10130

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3726

Braucu ar: 41


07 Oct 2023, 23:15:41 @edzuss rakstīja:
Par tādu variantu biju aizmirsis. Vajag kaut ko tautā zināmu un uzticamu daudz maz. Citādi grib ņemt tur kaut kàdas škodas, bet cik dzirdēts, tad pūst viņas labi(principā LV viss sarūsēs) un arī nav ne mazākā nojausma, vai tur kāds no tiem motoriem ir ilgdzīvotājs. Tiem volvo arī tas 2.0 D3 ir ok dzinējs vai tikai D5 ?

Skaties pēc cilindru skaita. Ja, tad būs ok.
D5 gan ir baigais retums P1 kuzavā, un cipars uzreiz liels
Offline
Deivid
08. Oct 2023, 09:39 #10131

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

V50 ir reti nepatīkams auto no visiem aspektiem.
Noteikti labāk skaties uz V70
Offline
Arvelswh
08. Oct 2023, 12:20 #10132

Kopš: 22. Mar 2015

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

Par v50 runājot, ģimenē ir tāds 100kw 2.0d jau 5 gadu, paņemts no plača, nepārbaudot pilnīgi neko. No beļģijas, jau čipots tur. Nobraukti pa šo laiku nepilni 200k km Odo kkas ap 470k km, īsti. Hadene protams jauna salikta. Motoram mainīta 3x zobenes komplekts un restaurēts generātors. Regulāras eļļas maiņas, ja sanāk atcerēties pie 15-20k km un auto šķil un brauc Laikam baigi paveicies.. Auto netiek žēlots, bet braukts

[ Šo ziņu laboja Arvelswh, 08 Oct 2023, 12:21:31 ]

Offline
RR04
09. Oct 2023, 09:47 #10133

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3726

Braucu ar: 41

Ir kāds, kas var samainīt vārstu blīvslēgus audi s4 b8 v6t?
Offline
Amphiney
09. Oct 2023, 22:32 #10134

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 996

Braucu ar: F11

Auto ar N57 dzinēju (190kW), tika mērīts pret-spiediens DPF. Tukšgaitā 11mbar, pie 2k rpm 72mbar , pie 4k rpm 118 mbar.
Vistuvāk maksimāli pieļaujamai vērtībai bija pie 2k rpm 72 / 75 mbar pieļaujamais. Tukšgaitā / 4k rpm vēl diezgan tālu līdz max vērtībām.

Jautājums spečukiem - par ko tas var liecināt? Kas varētu būt par iemeslu 2k rpm pret spiediens ir tik tuvu robežai, bet idle / 4k vēl labās robežās?
Offline
Briize
09. Oct 2023, 22:39 #10135

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


09 Oct 2023, 22:32:52 @Amphiney rakstīja:
Auto ar N57 dzinēju (190kW), tika mērīts pret-spiediens DPF. Tukšgaitā 11mbar, pie 2k rpm 72mbar , pie 4k rpm 118 mbar.
Vistuvāk maksimāli pieļaujamai vērtībai bija pie 2k rpm 72 / 75 mbar pieļaujamais. Tukšgaitā / 4k rpm vēl diezgan tālu līdz max vērtībām.

Jautājums spečukiem - par ko tas var liecināt? Kas varētu būt par iemeslu 2k rpm pret spiediens ir tik tuvu robežai, bet idle / 4k vēl labās robežās?

Kvēpu filtra devējus, kas nolasa to pretspiedienu esi mainījis, ar laiku mēdz gļukot un rādīt nepareizus datus...
Uzsit pm lietotājam Angelz tas sīki, smalki izstastīs...

[ Šo ziņu laboja Briize, 09 Oct 2023, 22:40:29 ]

Offline
Amphiney
09. Oct 2023, 22:44 #10136

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 996

Braucu ar: F11

pēc info nav tie sensori aiztikti, vismaz kamēr auto LV bijis 3 gadus.
Offline
Briize
09. Oct 2023, 22:48 #10137

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


09 Oct 2023, 22:44:54 @Amphiney rakstīja:
pēc info nav tie sensori aiztikti, vismaz kamēr auto LV bijis 3 gadus.

Es savulaik mainīju un tad vajadzēja nobraukt aptuveni 70km pa šoseju ar pieslēgtu kompi izveicot visādas procedūras un piespiedu reģenerācijas utt. Tie dačiki kaut kādi 75euro viens laikam maksāja...
Offline
Mixzzz
10. Oct 2023, 20:38 #10138

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2693

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Ar ko vislabāk tīrīt ripuļiem centra plaknes, tā lai viņas nesačakarētu? Bish rūsas u.c. sūdu uzaugums no bremžu diska, bet nu tā kā alumīnijs, tad negribās neko pārāk agresīvu.
Offline
Esspatss
10. Oct 2023, 21:19 #10139

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 587

Braucu ar:

Vis ērtāk ar šādu.
Tāda materiāla diski pieejami gan priekš slīpmašīnām,gan urbjmašīnām utt.
Offline
R86
11. Oct 2023, 20:42 #10140

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 455

Braucu ar: e30, e34

Labvakar Kungi!
tatad, e87m47 mainot sajugu, nomainiju ari klokjvarptas blivslegu. bija jaizskruve ari klokjenes devejs.
deveja lasitaju smuki notiriju, visu gliti saliku atpakal.
vairs nevar iedarbinat.
met kludu 3E91.
Izskatas ka devejs bus beigts.
sakiet vai tas deveja gredzens ari medz izbeigties?
Paldies!
ps. to deveja gredzenu viena bridi patiriju ar magnetu, pielauju domu, ka ta nevajadzeja darit.

[ Šo ziņu laboja R86, 11 Oct 2023, 22:24:22 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo