Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 spiediens sistēmā.

AutorsZiņojums
Shal3R
14. Jun 2017, 12:46 #1

Kopš: 28. Jul 2016

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 520 e60

Sveiki.

Joprojām cīnos ar spiedienu dzesēšanas sistēmā.
Motors M54 2.2l benzīns 2005.g

Samainīju visas trubas termostatu, radiatoru un sūkni, kā arī bačkku un korķi, spiediens parādās tikai pilsētas režīmā, uz tālajiem gabaliem truba normāla nepaliek cieta.

Šodien novēroju, ka cieta tikai paliek truba kas nāk no termostata uz radiatoru augšējā.
Visas pārējās trubas ir normālas,

Vai tiešām galva jāceļ būs nost ?
Offline
krushh
14. Jun 2017, 12:49 #2

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 478

Braucu ar: 1313, 98

Bet spiedienam IR jābūt dzesēšanas sistēmā. Un "cieta truba" ir ļoti plašs jēdziens.

[ Šo ziņu laboja krushh, 14 Jun 2017, 12:49:47 ]

Offline
uldens1
14. Jun 2017, 12:49 #3

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 14909

Braucu ar:


14 Jun 2017, 12:46:12 @Shal3R rakstīja:
Sveiki.

Joprojām cīnos ar spiedienu dzesēšanas sistēmā.
Motors M54 2.2l benzīns 2005.g

Samainīju visas trubas termostatu, radiatoru un sūkni, kā arī bačkku un korķi, spiediens parādās tikai pilsētas režīmā, uz tālajiem gabaliem truba normāla nepaliek cieta.

Šodien novēroju, ka cieta tikai paliek truba kas nāk no termostata uz radiatoru augšējā.
Visas pārējās trubas ir normālas,

Vai tiešām galva jāceļ būs nost ?
nē,nebāz degunu kur nevajag,tām trubām ir japaliek cietām,problema jasāk meklēt ja temperatura parsniedz normu
Offline
N53series
14. Jun 2017, 12:52 #4

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jun 2017, 12:46:12 @Shal3R rakstīja:
Sveiki.

Joprojām cīnos ar spiedienu dzesēšanas sistēmā.
Motors M54 2.2l benzīns 2005.g

Samainīju visas trubas termostatu, radiatoru un sūkni, kā arī bačkku un korķi, spiediens parādās tikai pilsētas režīmā, uz tālajiem gabaliem truba normāla nepaliek cieta.

Šodien novēroju, ka cieta tikai paliek truba kas nāk no termostata uz radiatoru augšējā.
Visas pārējās trubas ir normālas,

Vai tiešām galva jāceļ būs nost ?


pag..
korkji - teoreetiski: saprotu.

kaapeec mainiiji TRUBAS? tjip, trubu materiaals nosaka, ka taas paliek cietas? tas izdilst, korode, karamelizeejaas, vilkanizeejaas?
bachoku? kaa tas sho varetu ietekmeet?
suukni?

kas tas par trollingu???????????

p.s. protams, pamatteema: kaapeec liist tur, kur nav NEKAADAS sajeegas, un risinaat ''probleemas'', kur nav.. pat neprasiishu..

fiziku solaa maacijis? nu, kaut pamatkursu.

[ Šo ziņu laboja N53series, 14 Jun 2017, 12:53:16 ]

Offline
RSAWorkshop
14. Jun 2017, 13:00 #5

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3865

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31

nu pamēģini ar indikatoru noteikt vai ir CO sistēmā, ja nav, tad es ieteiktu izdzīt kaut kur palikušo gaisu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
14. Jun 2017, 13:26 #6

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jun 2017, 13:00:35 @RSAWorkshop rakstīja:
nu pamēģini ar indikatoru noteikt vai ir CO sistēmā, ja nav, tad es ieteiktu izdzīt kaut kur palikušo gaisu


manaa nelielajaa pieredzee ir bijushi vairaaki demsmiti keisu, kur ''speci'' [nesaistot to ar Tavu darboshanos, ludzu nepaarprast] saak pljutiit par galvu mainju, un NEVIENAA nebija nekaadu probleemu ar dzineeju..

1. spiedienam sisteemaa IR jaabuut [dzeses skjidrums uzsiltot izpleshaas];
2. atgaisot ir jaamaak [ir 2 gab. skruuves, pecka uz max, paarbaudiit, vai vaarsti atveraas, liet liidz PASHAI augshai, utml.]
Offline
RSAWorkshop
14. Jun 2017, 13:31 #7

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3865

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31

es jau tāpēc saku, ka lai ar indikatoru nosaka vai bačokā parādās CO, tas aizņem kādas 30min, ja nav, tad lai dzen ārā gaisu
Vēl jau tas spiediens ir obligāts, lai paaugstinātos antifrīza viršanas temperatūra un pat pie 110 un vairāk grādiem vēl nevārītos

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 14 Jun 2017, 13:33:11 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
14. Jun 2017, 13:35 #8

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jun 2017, 13:31:59 @RSAWorkshop rakstīja:
es jau tāpēc saku, ka lai ar indikatoru nosaka vai bačokā parādās CO, tas aizņem kādas 30min, ja nav, tad lai dzen ārā gaisu
Vēl jau tas spiediens ir obligāts, lai paaugstinātos antifrīza viršanas temperatūra un pat pie 110 un vairāk grādiem vēl nevārītos


klau, Tu zini kaadu dzineeju, kuram trubas [normaali] nepaliek cietas? es - nee. attieciigi: ja viss straadaa, kaapeec vispaar par to spazmot, kaut ko meeriit?

afftar - trubaam, taapat kaa kraanam: saspringstot/slodzee jaakljuust cietaam!
Offline
uldens1
14. Jun 2017, 14:07 #9

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 14909

Braucu ar:

drizāk problema butu ja darba temperturā viņas butu mikstas
Offline
RSAWorkshop
14. Jun 2017, 14:35 #10

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3865

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31


14 Jun 2017, 13:35:01 @N53series rakstīja:

14 Jun 2017, 13:31:59 @RSAWorkshop rakstīja:
es jau tāpēc saku, ka lai ar indikatoru nosaka vai bačokā parādās CO, tas aizņem kādas 30min, ja nav, tad lai dzen ārā gaisu
Vēl jau tas spiediens ir obligāts, lai paaugstinātos antifrīza viršanas temperatūra un pat pie 110 un vairāk grādiem vēl nevārītos


klau, Tu zini kaadu dzineeju, kuram trubas [normaali] nepaliek cietas? es - nee. attieciigi: ja viss straadaa, kaapeec vispaar par to spazmot, kaut ko meeriit?

afftar - trubaam, taapat kaa kraanam: saspringstot/slodzee jaakljuust cietaam!
Skatoties cik cietas ja līdz 2bar, tad viss ir čiki bumbās, ja tādas, ka kordi jau stirkšķ, tad nebūs labi Vienam 39tajam atrāvu haubi un augšējā truba bija ap 10cm diametrā, nereāli resna, knapi paspēju pievērt haubi kā joba pa gaisu, paveicās un tiku cauri ar viegliem sejas apdegumiem
P.S. Krānam jau pirms slodzes jāpaliek cietam, savādāk pie slodzes var arī netikt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Shal3R
14. Jun 2017, 15:00 #11

Kopš: 28. Jul 2016

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 520 e60

A jūs esat smieklīgi,

Trubas mainīju jo man viss pa gaisu aizgāja, jo starp radiatoriem bij pamatīgs rudens.

Spiediens ir pa lielu tajā trubā, to man pateica visur kur vien to mašīnu nebiju vedis un mēriju arī atgāzes bačokā tur protams atgāzes nebij vispār.

Nu neko jābrauc kamēr uzvārīsies un tad arī celšu nost pauri.
Offline
RSAWorkshop
14. Jun 2017, 15:18 #12

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3865

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31

Ar ko tad mērīji atgāzes? Un ja jau atgāzes bačokā nebija, tad kāds iemesls ņemt nost galvu?

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 14 Jun 2017, 15:38:08 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
14. Jun 2017, 16:57 #13

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 14909

Braucu ar:

Spiediens visas trubas ir vienads,skidruma sistema nevar but viena truba lielaks otra mazaks,vienkarsi resna truba liekas cietaka neka tieva
Offline
N53series
14. Jun 2017, 17:00 #14

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jun 2017, 15:00:01 @Shal3R rakstīja:
A jūs esat smieklīgi,

Trubas mainīju jo man viss pa gaisu aizgāja, jo starp radiatoriem bij pamatīgs rudens.

Spiediens ir pa lielu tajā trubā, to man pateica visur kur vien to mašīnu nebiju vedis un mēriju arī atgāzes bačokā tur protams atgāzes nebij vispār.

Nu neko jābrauc kamēr uzvārīsies un tad arī celšu nost pauri.



1. spiediena meeriishanai ir izdomaats unikaals pribors: manometrs. KAADS bija tas spiediens? pateikshu priekshaa - NEVIENS to nenomeeriija.
2. ja nomainiiji korkji, sasniedzot ap 2bar, pa to bija jaanaak aaraa tvaikam/dzeses skjidrumam. tas notiek? ja nee - spiediens ir ZEM 2 bar, jeb normas robezhaas. ja tas ir normas robezhaas - NEAIZTIEC.

p.s. un nebrauc vairs pie tiem, kas tev ''diagnsticeeja'' probleemas.
Offline
howitzer
14. Jun 2017, 17:25 #15

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1441

Braucu ar: auto

Man šodien spama diena, tāpēc pļūtīju pēc kārtas visos tofikos. Iedirsīs ka te ar` pie reizes.
Cietas trubas VAR liecināt par pizdohen galvas blīvei. Manam E28 bija šis prikols. Visu laiku, darba temperatūrā esot, trubas bija normālas, ar roku varēja saspiest, viss čiki. Tad vienā brīdī, kad auto darbojās tukšgaitā, pamanīju, ka pečka īsti nepūš siltu. Kā uzgāzē, tā pūš. Atrāvu haubi vaļā, trubas cietas. Attaisīju bačoku, pagāzēju aiz droseles motoru, pamanīju, ka bačokā burbuļi. Nocēlām pauri, jā, blīvei bija pizdec. Pēc blīves maiņas viss čiki piki, trubas mīkstas. Protams, tas "mīkstums/cietums", arī ir stiepjams jēdziens, darba temperatūrā tās būs stingrākas, nekā aukstam motoram, bet nu tik cietām, kā 18gadnieka krānam, ieraugot pupus teļļukā, arī tām caurulēm nevajadzētu būt. Karoč, veiksmi.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 14 Jun 2017, 17:25:48 ]

Offline
uldens1
14. Jun 2017, 18:28 #16

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 14909

Braucu ar:

jo resnaka truba jo cietaka viņa liksies pie vienada spiediena
Offline
pelu_junkurs
14. Jun 2017, 19:46 #17

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: žurx


14 Jun 2017, 15:00:01 @Shal3R rakstīja:
A jūs esat smieklīgi,

Trubas mainīju jo man viss pa gaisu aizgāja, jo starp radiatoriem bij pamatīgs rudens.

Spiediens ir pa lielu tajā trubā, to man pateica visur kur vien to mašīnu nebiju vedis un mēriju arī atgāzes bačokā tur protams atgāzes nebij vispār.

Nu neko jābrauc kamēr uzvārīsies un tad arī celšu nost pauri.



Ja Valmierā vedi uz servisiem tad nav brīnums, ka neesi neko atrisinājis.
Tur neko jaunāku par e36/39 un audi 80 neprot nekur remontēt, tas ir fakts.

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 14 Jun 2017, 19:49:34 ]

Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, PERFS, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips