Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 30 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
DM-101
03. Jul 2022, 12:31 #18201

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


01 Jul 2022, 20:16:38 @strange_panda rakstīja:
Atkarībā no komplektācijas
1 motors
1 automāts
1 autonoma apkure ...
Un labi ja tie ir vienkāršie termostati bez elektroniskās vadības


Cirks ir ljoti daudz zaudeejis, aizbraucot bez shii klauna.



[ Šo ziņu laboja DM-101, 03 Jul 2022, 12:33:04 ]

Online
DM-101
04. Jul 2022, 14:12 #18202

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0

sore, cunfte. Posts par BimmerWS video:
Kaa neremonteet N53


p.s. video afftor ciitiigi dzesh linku uz sho rakstu

[ Šo ziņu laboja DM-101, 04 Jul 2022, 14:51:59 ]

Online
sys9291
04. Jul 2022, 15:22 #18203

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4533

Braucu ar: F20 R1200RT

tavas domas par šo...
https://www.youtube.com/watch?v=MIDItBqX3SQ
Offline
DM-101
04. Jul 2022, 15:47 #18204

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


04 Jul 2022, 15:22:08 @sys9291 rakstīja:
tavas domas par šo...
https://www.youtube.com/watch?v=MIDItBqX3SQ


nu, gana korekti izstaasta pamatlietas. katraa zinjaa, kaa iesaakums teemai - manupraat, nav slikts. Kad shis skaidrs, var iet dziljaak teemaa.
Online
strange_panda
04. Jul 2022, 17:02 #18205

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 365

Braucu ar: BMW E53


03 Jul 2022, 12:31:46 @DM-101 rakstīja:

Cirks ir ljoti daudz zaudeejis, aizbraucot bez shii klauna.




Spried par lietām par ko zini (šie trīs termostati ir E53 ja ir atbilstošā komplektācija) ...

Lanch pads ar atbilstošu funkcionalitāti ir mūsdienu servisa diagnostikas pamats ... praktiķiem nevis teorijas faniem Starp citu pat mans lētais skaneris ļauj paskatīties live data no komponentiem un pat to visu ierakstīt lai paskatītos uz datora ... un nevajag staipīt datoru līdzi ... Normāli apskatījas pēc faktiskā stāvokļa ...
Offline
DM-101
04. Jul 2022, 17:31 #18206

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


04 Jul 2022, 17:02:36 @strange_panda rakstīja:

03 Jul 2022, 12:31:46 @DM-101 rakstīja:

Cirks ir ljoti daudz zaudeejis, aizbraucot bez shii klauna.




Spried par lietām par ko zini (šie trīs termostati ir E53 ja ir atbilstošā komplektācija) ...

Lanch pads ar atbilstošu funkcionalitāti ir mūsdienu servisa diagnostikas pamats ... praktiķiem nevis teorijas faniem Starp citu pat mans lētais skaneris ļauj paskatīties live data no komponentiem un pat to visu ierakstīt lai paskatītos uz datora ... un nevajag staipīt datoru līdzi ... Normāli apskatījas pēc faktiskā stāvokļa ...


nu, pastaasti veel kaut ko
Online
DM-101
04. Jul 2022, 18:56 #18207

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0

Sveiciens Alenam. Shoreiz gan ne vinjsh, et situaacija kaa tipiski vinjam - DME probleemas saakas peec bakstiishanaas ap to:

DME ignition drivera probleema
Online
karro
04. Jul 2022, 22:30 #18208

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3938

Braucu ar: studentu variantu

kāds bija iemesls cilvēkam vispār tur sākt darīties?
Offline
DM-101
04. Jul 2022, 22:42 #18209

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


04 Jul 2022, 22:30:16 @karro rakstīja:
kāds bija iemesls cilvēkam vispār tur sākt darīties?


nu, idej ir, ka tie low-side sleedzi meedz nofeilot. un tad tu paliec uz 3 cilindriem nekurienes viduu.
Peec shaada upgrade vismaz pusliidz droshi var braukt taalaakus gabalus.
Online
DM-101
05. Jul 2022, 23:13 #18210

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0

blogaa raksts visiem visaadu krutu lorinju piekriteejiem:
Dzineejam pazuda jauda. part 2
Online
RR04
06. Jul 2022, 10:17 #18211

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3175

Braucu ar: 41

diži nepārsteidz. Tikai retais zin un saprot to, ka sporta filtri ir jāmazgā un jākopj bieži
Offline
DM-101
06. Jul 2022, 10:34 #18212

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


06 Jul 2022, 10:17:01 @RR04 rakstīja:
diži nepārsteidz. Tikai retais zin un saprot to, ka sporta filtri ir jāmazgā un jākopj bieži


nu, veel arii teema - ja ir nopirkts filtrs par 20 EUR, to nomainiit dibens saap mazaak kaa spoooorta filtru par 100 EUR. To otro draaziis liidz pedejam.
Online
sys9291
06. Jul 2022, 13:50 #18213

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4533

Braucu ar: F20 R1200RT

daži pilsoņi sacenēs brauc ar galīgi lētajiem filtriem un maina tos pēc katra brauciena... tobiš lēti un dusmīgi...
Offline
DM-101
06. Jul 2022, 19:25 #18214

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


06 Jul 2022, 19:21:56 @smudo rakstīja:

06 Jul 2022, 19:10:09 @Gribis rakstīja:

06 Jul 2022, 11:52:46 @Solihull rakstīja:
Vai bez tesla Baltic un evriga ir vēl kāds kantoris kas lv piedāvā iegādāties jaunu vai mazlietotu teslu, ar iespēju saņemt atbalstu?



Kad paprasi par servisu, šie abi divi sāk dziedāt, ka teslas jau neplīst un ja nu tomēr saplīst, tad amerikānis caur kompjūteri salabo



Pazinam ir Model 3 jau vairak ka gadu pie 40k km viens rata gultnis izbeidzas. Garantijas ietvaros bija iespeja sutit ar treileri auto uz Poliju un pec 3 nedelam sanem atpakal, tadel pats to nopirka un servisa nomainija. Vairak jasatraucas, ja sanak ieklut kaut vei neliela CSN, jo var nakties pus gadu gaidit kadas specifiskas virsbuves detalas.


mda, ja probleemas sagaadaa gultnis vai kaadi blekju siikumi, es labaak neprasiishu, kas notiek, ja nospraagst kaut kas no elektronikas. Vieniigais pozitiivais - tie megaauto nebuus 1000 km attaalumaa, attieciigi, evakuators leetaak atvediis liidz maajaam, kur tas auto naakosho pusgadu pavadiis
Online
maasters
06. Jul 2022, 20:48 #18215

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 749

Braucu ar:

Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.

Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF

Offline
DM-101
06. Jul 2022, 21:41 #18216

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


06 Jul 2022, 20:48:57 @maasters rakstīja:
Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.

Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF




jopta, maaster, tavs iisaakais posts ever! Datoram tinte beidzaas?
Koljisj, tev nav taa gadiijies, ka saac kaadu pierunaat uz sekasu, bet kameer pierunaa, vinja jau saveco taa, ka smiltis birst un viss ceertanums pazudis?
Online
DM-101
06. Jul 2022, 21:46 #18217

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


06 Jul 2022, 21:41:27 @bmwGT rakstīja:
Sveiki!
Situācija sekojoša: mašina GT 2013 GT 318
Ik pa diviem mēnešiem izlec paziņojums, ka nepieciešams pieliet 1L eļlas nobraukums loģiski,ka nekāds par tiem 2 mēnešiem braucot tikai pa lielam pa pilsētu un ne kartru dienu.

Septembrī būs gads, kopš meklējam vainu. Sākumā tika nomainīta blīve, tad nesen nomainijām vārsta vāku un pat tas nelīdzēja. Nākamais solis ir turbīna....

Intresē Jūsu koemntāri, ieteikumi kā rikoties tālāk

Doma vēl ir braukt uz Inchape un taisīt diognozstiku, bet vai ir tās naudas vērts.

Servisā cilvēki portais, saka ka jāatvadās no mašīnas.


par diagnozstiku, taapat kaa par aklamatoru maksaa tikaj lohi. iizstie keksi majna turbiines, vaakus, un ja pat tas neliic - pashu mashiinu.
Vejksmiites!
Online
JDS
06. Jul 2022, 22:04 #18218

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9804

Braucu ar: 5, S, TS.


06 Jul 2022, 20:48:57 @maasters rakstīja:
Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.

Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF



Aha, saaks remonteet uz vietas un skjirsies auto iipashnieks no supercharger tiikla un visiem paareejiem servisiem teslas.
Liepajaa tak jau kaut ko daraas
Offline
smudo
06. Jul 2022, 23:09 #18219

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2753

Braucu ar: 944T & 987.2


06 Jul 2022, 22:04:02 @JDS rakstīja:

06 Jul 2022, 20:48:57 @maasters rakstīja:
Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.

Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF



Aha, saaks remonteet uz vietas un skjirsies auto iipashnieks no supercharger tiikla un visiem paareejiem servisiem teslas.
Liepajaa tak jau kaut ko daraas


Jā, no paziņas dzirdēts, ka Liepājā Model 3 elektromotors ir mainīts (uzlika lietotu) - detaļas gan īpaši neatceros, kas tam motoram tur bija noticis.
Offline
DM-101
06. Jul 2022, 23:15 #18220

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7870

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


06 Jul 2022, 23:09:17 @smudo rakstīja:

06 Jul 2022, 22:04:02 @JDS rakstīja:

06 Jul 2022, 20:48:57 @maasters rakstīja:
Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.

Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF



Aha, saaks remonteet uz vietas un skjirsies auto iipashnieks no supercharger tiikla un visiem paareejiem servisiem teslas.
Liepajaa tak jau kaut ko daraas


Jā, no paziņas dzirdēts, ka Liepājā Model 3 elektromotors ir mainīts (uzlika lietotu) - detaļas gan īpaši neatceros, kas tam motoram tur bija noticis.


nu, bet.. taas ir ntaas stukas, un uzlikts lietots, bez paredzama resursa.
Tas buutu taapat kaa ieksdedzes dzineejam pie jebkuras probleemas mainiitu visu matoru.
Piedevaam, elektromotors tak vienkaarshaaks.
Par to jau staasts - gultnim pisec: mainam matoru. Tinuma kaut kur isais - mainam matoru.
Kad tie elektroauto iipasnieki nokjers dajebkaadu remontu [ne prastu ritoshaas siikumu], vnk shokingaa gjiibs.
Online

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips