Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Kaross
20. Feb 2020, 11:27 #1781

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pat es ar savu "kūtiņu" F11 tev atstātu aizmugurē mierīgi līdz pat 200km/h. Kaut vai 250km/h.
Varu par vārdiem atbildēt ja tev patīk lekties.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
20. Feb 2020, 11:30 #1782

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ko dod tie tavi 330i 260zs un cik tur Nm? 350NM?
Normāls 330D ir ar vismaz 280zs un 650Nm. Vienīgais ko vari darīt ir ostīt viņa izplūdi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HiJaCKeR
20. Feb 2020, 11:35 #1783

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4531

Braucu ar: BMW E90 330i

Kaross, piedot, bet tu esi glups kā puišelis tu pat jokus normāli nevari uztvert
Offline
Kaross
20. Feb 2020, 11:40 #1784

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Taču pilns internets ir pieejams ar 0-100 un 100-200km/h laikiem gan vienam, gan otram dzinējam. Tās līknītes vari zīmēt sev, nevienam tas neinteresē. Skaitļi ir skaitļi un tie argumenti ir 0 pret to kas notiek reālajā dzīvē. HiJaCKeR nepārtraukti savos postos raud par dīzeļiem. Laikam kaut kāda sāpe. Iespējams tapēc, ka grib būt ātrāks, bet nevar. Jebkurā gadījumā tavi glupie joki nav izdevušies. Tupini bimbāt par dīzeļu smaku, dūmošanu u.t.t. Kā jau teicu Tu to osti, nevis kāds cits, jo sēdi aizmugurē.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 20 Feb 2020, 11:41:52 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
20. Feb 2020, 11:43 #1785

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pirmkārt puišelis es tu pats, jo mēģini mērīties ar savu īso krāniņu kaut gan skaidri redzams, ka citiem tas ir garāks. Īsts vecis būtu nopircis 335i biturbo un tad savu klabekli virinājis par ātrumu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uteo
20. Feb 2020, 11:46 #1786

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 920

Braucu ar:

Kaspičam arī nav. Tā, ka godīgi
Offline
HiJaCKeR
20. Feb 2020, 11:47 #1787

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4531

Braucu ar: BMW E90 330i

Kaross, es tev pateikšu kas man nepatīk dīzeļos, man ir pojebatj, tie ir ātrāki vai lēnāki, mani tas neuztrauc. Man vienkārši nepatīk, kad es eju uz auto stāvvietu pēc sava auto, man jāiet cauri gāzes kamerai, kad silda motorus un tīra sniegu (ok, ne šajā ziemā) no saviem dranduļetiem pilsoņi. Vienkārši nav ko elpot ejot pa rajonu. Tas ir pizdec. Un tas viss pateicoties tādiem kā tu, ka tiek viss tajā auto demontēts un noglušīts un huj vinju zina kā sačipots.
Offline
markelis
20. Feb 2020, 12:14 #1788

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12856

Braucu ar: eFku


20 Feb 2020, 11:46:35 @DM-101 rakstīja:
klau, par tehniskaam teemaam runaat tu neesi gatavs, jo sajeega nulle. jeb, tavaa interprtaacijaa - nevienu neinteresee.
tad pis prom no shejienes. tieshi tik vienkaarshi.
ravee tos DPF saviem bomaarklientiem.

padomaa par vienu elementaaru lietu - vai tev patiik smarzhot citu piedirstas apenes? nee?
a tas, ka citiem jaasmarzho juusu nopistie diizelji, tas ir baigi forshi, ne?
jaa, muusdienaas ir taads laikmets, ka taadam pidrilam kaa tev pa muti uzshaut nedriikst, jo aizpisiisi uz menteni, bet peec buutiibas - tevi dauziit un pasha izpuuteeja smirdonju elpot likt vajadzeetu katru dienu. tieshi tik vienkaarshi.

lepoties ar smirdeeshanu un vibreeshanu.. bljaa, nu i laiki pienaakushi..


njaa . . .
Offline
dsks
20. Feb 2020, 13:24 #1789

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 996

Braucu ar:

535D
http://accelerationtimes.com/models/bmw-535d

530i
http://accelerationtimes.com/models/bmw-530i-2007
Offline
Kaross
20. Feb 2020, 13:29 #1790

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā, tikpat kā vienādi. Tikai puse sekundes.
Kas ir vismaz 14 metri un 3 mašīnas korpusi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
20. Feb 2020, 13:37 #1791

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

a ko uz dragiem gatavojamies vai kā? spaini virzuļiem nevajag?
P.S nu tak paskataties spogulī un nokaunaties...
Offline
GirtzB
20. Feb 2020, 13:41 #1792

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Obligātā "literatūra"
Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
smudo
20. Feb 2020, 13:42 #1793

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3524

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Ja, tie ieskriesanas laiki nav parak atri. Manam 80to youngtimerim ar 4cil turbo un lielu turbo bedri (ka jau 80tajos 400m oem forma ir vairak 1 sek atraks laiks neka 530i. Bet nu sie ir gimenes sedani - ikdienai petiek un paliek pari!

Par fiziku - ieskrejienu nosaka lotindaudz faktori - Pieejamie kW noteikta rpm diapazona (jo plasaka griezes likme augsejos rpm, jo jaudas likne ari lielaka), parnesumu attieciba un skaits, karbas slegsanas atrums, auto svars, aerodinamika, sakere un vel paris citas lietas. Ja dizelim ir lidzigi max kW, tad parasti midrange kW bus vairak, jo max grieze beidzas parasti lie 3k rpm un strauji iet leja, bet max kW tiek sasniegti pie aptuveni 4500rpm. Prakse tas nozime loti plakanu kW likni no 300” lidz 4500 rpm, kas kopa ar relativi garu parvadu un 8 atrumu automatu tam ieskrienoties dzinejam laus videji visu laiku but nedaudz lielakos kW, neka NA benzinam (ar tadiem pasiem max KW). To ari apliecina ieliktais links uz ieskrejiena datiem. 1sek 400m taisnes gala ir vairaki korpusi.
Offline
uldens1
20. Feb 2020, 13:49 #1794

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15773

Braucu ar:


20 Feb 2020, 13:38:05 @DM-101 rakstīja:

20 Feb 2020, 13:29:49 @Kaross rakstīja:
Jā, tikpat kā vienādi. Tikai puse sekundes.
Kas ir vismaz 14 metri un 3 mašīnas korpusi.


nu, atkal pamulkjis kaut ko iepirda..

neielaizhoties diskusijaas ar sho izgliitoto duumu ostiitaaju, paareejiem iesaku noskatiites krievu teftelja Davidicha Bugatti Veyron testu.

Tam ir 1001hp un noraadiitais laiks.. zem 3[?] sekundeem?
Reaalos apstakljos, vnk nospiezhot akseleratora pedaali - tas aparaats kaut kaadaas 6 sekundees tos 100 sasniedza.
kaapeec taa? nu, te jau sarezgjiitaaka teema. karosiem nesaprast..
pag tam pajolim davidicham vispār bij otra atslēga kas dod pieeju tiem 1001 zs??
Offline
GirtzB
20. Feb 2020, 13:52 #1795

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


20 Feb 2020, 11:30:27 @Kaross rakstīja:
ko dod tie tavi 330i 260zs un cik tur Nm? 350NM?
Normāls 330D ir ar vismaz 280zs un 650Nm. Vienīgais ko vari darīt ir ostīt viņa izplūdi.


p.s. "flame on" un ko dod tie 2000rpm diapazoni ar 600+Nm... Tikai piekabi vilkt un starp joslām lēkāt.
Labāk 6000rpm diapazons ar 300+ NM. Tomēr "jautrāk"

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
20. Feb 2020, 13:56 #1796

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

"Spam on"

Pielejam petroleju ugunij.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 20 Feb 2020, 13:57:07 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Kaross
20. Feb 2020, 15:24 #1797

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Feb 2020, 13:38:05 @DM-101 rakstīja:

20 Feb 2020, 13:29:49 @Kaross rakstīja:
Jā, tikpat kā vienādi. Tikai puse sekundes.
Kas ir vismaz 14 metri un 3 mašīnas korpusi.


nu, atkal pamulkjis kaut ko iepirda..

neielaizhoties diskusijaas ar sho izgliitoto duumu ostiitaaju, paareejiem iesaku noskatiites krievu teftelja Davidicha Bugatti Veyron testu.

Tam ir 1001hp un noraadiitais laiks.. zem 3[?] sekundeem?
Reaalos apstakljos, vnk nospiezhot akseleratora pedaali - tas aparaats kaut kaadaas 6 sekundees tos 100 sasniedza.
kaapeec taa? nu, te jau sarezgjiitaaka teema. karosiem nesaprast..


Pipec tāds fiziķis un skatās tādu klaunu kā Davidich. 6 sekundes Veyron? Ko tu tur murgo? Cik var dzīt šito sviestu vispasaules gudrais. Es parastākos 3.0D esmu saskrūvējis līdz 5 sekundēm. Reāli dabā mērot ar RaceLogic bez nekādiem Launch control.
Viss es laikam neturpināšu šito sūdu lasīt ko tu te gvelz.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
edzulis
20. Feb 2020, 15:58 #1798

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Gan jau fishka video montaazhaa. Camon, kadas 6 sekundes veyronam

Offline
edzulis
20. Feb 2020, 16:33 #1799

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Video noskatijos driz pec iznaksanas. Sekundes, protams, neskaitiiju un ari netaisos, bet pateikt, ka veyronam reali ir 6 sekundes
Offline
Kaross
20. Feb 2020, 16:36 #1800

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Feb 2020, 15:58:37 @edzulis rakstīja:
Gan jau fishka video montaazhaa. Camon, kadas 6 sekundes veyronam




Nē, fiška ir šizofrēnismā un ne jau krievam. Video ir 4.6 sekundes pa kaut kādu smilšainu tukšneša ceļu, kur noteikti pusi ceļa spolē tas Veyrons. Ne velti spido nerāda. Tam resnim ka tikai sensāciju uztaisīt. Bet nu ir pamuļķi kas tam tic un skatās. Bet ko nu es - tur taču 6 sekundes. 3.0i E60 gan jau puskorpusu tik atpaliek.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4