Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 320i E36 vārās

AutorsZiņojums
martinzzzz
28. Feb 2016, 21:37 #1

Kopš: 31. Jan 2016

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Stāvot uz vietas, pamanīju, ka pēkšņi sāk kāpt temperatūra, konstatēju, ka viena dzesēšanas truba ir plīsusi, nomainīju trubu, bet vārās tā pat.. atgaisojot sistēmu, sajūta ka kaut kur piesūc gaisu, jo pa atgaisošanas skrūvi nepārtraukti nāk gaiss un temperatūra turās uz 100 grādiem. Motors M50B20 1994. gads.
Offline
spriditis
28. Feb 2016, 21:51 #2

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Starp sturi un sedekli jabut blivei,apskati vai ta vesela,mos kompresija janoperk,citreiz ta izbeidzas
Offline
Castor
28. Feb 2016, 21:52 #3

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Galva/blīve
Offline
bmwaddict
28. Feb 2016, 21:54 #4

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Feb 2016, 21:37:52 martinzzzz rakstīja:
Stāvot uz vietas, pamanīju, ka pēkšņi sāk kāpt temperatūra, konstatēju, ka viena dzesēšanas truba ir plīsusi, nomainīju trubu, bet vārās tā pat.. atgaisojot sistēmu, sajūta ka kaut kur piesūc gaisu, jo pa atgaisošanas skrūvi nepārtraukti nāk gaiss un temperatūra turās uz 100 grādiem. Motors M50B20 1994. gads.

un radiatora liimenja lampinju nepamaniiji jau labu laiku apakalj? droshi vien jau ilgu laiku regulaari pielej dzeseeshanas shkjidrumu
Offline
martinzzzz
28. Feb 2016, 22:06 #5

Kopš: 31. Jan 2016

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Šķidruma līmenim sekoju līdz. ik pa laikam uzlēju. Līmenis visu laiku bija..
Offline
Staris
28. Feb 2016, 22:14 #6

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

kārtīgi atgaiso un tad skaties. Nav obligāti ar atgaisošanas skrūvi jāatgaiso. Tagad uzsildi līdz darba temperatūrai, pabraukā un slāpē nost. Kad dzinējs ir auksts, tad paskaties vai nav līmenis jāuzlej. Man pēc plīsušas trubas pagāja 2 dienas līdz normāli atgaisoju, jo gaisa burbuļi bija sakrājušies.
Man vislabāk patīk paša metode, kura gan ir laiku prasoša. Uzsildu motoru, pagāzēju pāris līkumus un lieku nost uz pāris h. Pa to laiku radiatora izplešanās traukā esošais šķidrums pazūd motora sistēmā un var atkal uzliet līmeni. Tā var darīt līdz vairs nav jāuzlej.

[ Šo ziņu laboja Staris, 28 Feb 2016, 22:15:58 ]

Offline
martinzzzz
28. Feb 2016, 22:20 #7

Kopš: 31. Jan 2016

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Labi, pameiģināšu. Paldies par ieteikumu.
Offline
howitzer
28. Feb 2016, 23:31 #8

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


28 Feb 2016, 22:06:07 martinzzzz rakstīja:
Šķidruma līmenim sekoju līdz. ik pa laikam uzlēju. Līmenis visu laiku bija..

Draudziņ, tosols jau nav tas šķidrums, kurš būtu jāpielej. Ja tas zūd, značit ir lielāki vai mazāki sūdi.
Offline
ahmeds
28. Feb 2016, 23:36 #9

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

Man bija līdzīgi,bet manā gadījumā pie motora vārīšanās vainīgs bija ūdens sūknis.
Offline
enimaals
29. Feb 2016, 00:30 #10

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Daudzi saka: piesūc gaisu jeb ierauj gaisu
Sistēmà ir spiediens nevis vakums.gaiss vai nu jau ir sistēmà,vai tiek tur no cilindra.

[ Šo ziņu laboja enimaals, 29 Feb 2016, 00:32:18 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo