Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Protams nav siltuma...

AutorsZiņojums
robis1133
05. Jan 2016, 18:05 #1

Kopš: 22. Feb 2013

Ziņojumi: 102

Braucu ar: E38

Labvakar.
Protams, meklēju jau meklētājos informāciju, bet izskatās, ka man atkal kaut kā savādāk.
Un protams, ka jau trešo sezonu **** salstu mašīnā.

1) Problēma ir tāda, ka pūš tikai remdentu gaisu!
Dīvaini ir tas, ka ventilātoru nogriežot uz nulles un tā pabraucot laiku un pēc tam pagriežot atpakaļ uz kaut vai 2, tad ir nenormāli labs karstumiņš (pāris sekundes), tad visu izpūš un atkal ir remdens gaiss...

*Tosola līmenis ir
*Lielais radiators (ar visu trauku ir manīts)
*Ūdensūknis ir nomainīts
*Atgaisots ar skaitās
*Visos ventilātora ātrumos pūš remdenu gaisu (protams, jo lielāks ātrums, jo mazāk remdens)
*braucot uz 4-5k apgriezieniem tik pat remdens
*tukšaigtā uzsilst pa 16 min līdz darba temperatūrai
*uz gāzes braucot viss tas pats, tik mazliet vesāku pūš (mazāk remdenu)

Auto: BMW E36 318i, 1995 gada Sedans, Benzīns/gāze, klimatkontrolē parastā (trīs grozāmi puļķi)



Lūdzu, pasakiet kas par mēsliem notiek...
Nevaru izturēt nu jau galīgi.
Offline
henis
05. Jan 2016, 18:15 #2

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Salona radiatoru esi skatïjies? Abas trubas karstas, vai viena vēsa? Viņam pats karstums regulējas ar klapēm, vai trosēm?
Offline
Mahars
05. Jan 2016, 18:18 #3

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


05 Jan 2016, 18:12:12 drakelv rakstīja:
termostats
o baigi vienkārši pateikt cilvēkam termostats! Pirmais vai dzineja temperatūra ir normāla,tālāk pa trubām jāskatas lidz kurienei tas siltums iet.nezinu kā 3serijai bet 5tai pie degvielas filtra atrodas sūknis ar 2 varstiem kuri mēdz noklāties.
Offline
HiJaCKeR
05. Jan 2016, 18:34 #4

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i

Nav vaina šājos vārstos?

Offline
SteelRat
05. Jan 2016, 18:37 #5

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163486

Braucu ar: E95

Kraasninjas ezis
Bet visapr, aizved sakarigam elektrikjim, pateiks

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 05 Jan 2016, 18:38:23 ]



-----------------
Offline
mm325
05. Jan 2016, 18:39 #6

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1330

Braucu ar: zilu 4.6is


05 Jan 2016, 18:34:19 HiJaCKeR rakstīja:
Nav vaina šājos vārstos?



Es arī domāju, ka šitas ir tas vainīgais.
Offline
dzuris
05. Jan 2016, 18:50 #7

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Eeemm sitai parastajai peckai nāk vai tad tie vārsti?
Kaut arī ir bet nemeklē kašķi viņos. Maiņu pēc kas radiatoru un aizmirsti problēmu. Brīdī kad tu izslēdz pecku, ta i ir iespēja uzsilt, ieslēdzot pūšanas režīmu tas tiek strauji atdzesēts jo aizaugušas šūnas un nav pilnvērtīgas siltuma atdeves.
Offline
Mahars
05. Jan 2016, 21:15 #8

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

Tieši šitajos varstos var but vaina,nav tacu gruti panemt srotā un nomainit
Offline
RenegadeX
05. Jan 2016, 21:53 #9

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


05 Jan 2016, 21:15:19 Mahars rakstīja:
Tieši šitajos varstos var but vaina,nav tacu gruti panemt srotā un nomainit

A vot kā lai pārbauda ka tas lietotais vārsts nav tieši tāds pats?
Offline
kexxx
05. Jan 2016, 22:32 #10

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11561

Braucu ar:

pagūglē pieslēguma shēmu un savieno trubas "pa taisno"- lai šķidrums neiet caur vārstiem, bet pa taisno uz pečku un tad skaties... ja nav nekādu izmaiņu uz labo pusi, tad vārsti nav pie vainas...
Offline
josi
05. Jan 2016, 22:48 #11

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW

Ja nav kondiconētāja, tad tā vārsta arī nebūs. Drīzāk ir jāskatās, vai ar pēckas radiatoru viss ir kārtībā un vai ir cirkulācija caur to, tikpat labi pie vainas var būt arī līkrocīgi gāzes reduktora uzstādītāji.
Offline
Mahars
05. Jan 2016, 22:54 #12

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


05 Jan 2016, 22:32:52 kexxx rakstīja:
pagūglē pieslēguma shēmu un savieno trubas "pa taisno"- lai šķidrums neiet caur vārstiem, bet pa taisno uz pečku un tad skaties... ja nav nekādu izmaiņu uz labo pusi, tad vārsti nav pie vainas...
iespejams laba ideja,bet domaju ka srotā iedotu to varstu pameginat.uz e39 viņš drusku savadaks.kas tur ko vienot u veida trubas gabalu varsta vietā un redzes.

[ Šo ziņu laboja Mahars, 05 Jan 2016, 22:58:12 ]

Offline
HiJaCKeR
05. Jan 2016, 22:59 #13

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Jan 2016, 22:48:12 josi rakstīja:
Ja nav kondiconētāja, tad tā vārsta arī nebūs. Drīzāk ir jāskatās, vai ar pēckas radiatoru viss ir kārtībā un vai ir cirkulācija caur to, tikpat labi pie vainas var būt arī līkrocīgi gāzes reduktora uzstādītāji.


man šķiet ka ir tie vārsti, tik nedaudz savādāk novietoti kā šai bildē
Offline
HiJaCKeR
05. Jan 2016, 23:02 #14

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i

šie te

Offline
robis1133
06. Jan 2016, 03:16 #15

Kopš: 22. Feb 2013

Ziņojumi: 102

Braucu ar: E38


05 Jan 2016, 22:48:12 josi rakstīja:
Ja nav kondiconētāja, tad tā vārsta arī nebūs. Drīzāk ir jāskatās, vai ar pēckas radiatoru viss ir kārtībā un vai ir cirkulācija caur to, tikpat labi pie vainas var būt arī līkrocīgi gāzes reduktora uzstādītāji.



Runājot par to ka kāds ar līkām rokām uzstādīja ir ļoti iespējams, tam ka tā ir, var būt tāds simtoms, ka neraksturīgi gāze pārslēdzas tikai pie darba temperatūras i to tikai tad, kad darba temperatūra jau ir kādas 5-10min?
Offline
robis1133
06. Jan 2016, 03:17 #16

Kopš: 22. Feb 2013

Ziņojumi: 102

Braucu ar: E38


05 Jan 2016, 22:59:27 HiJaCKeR rakstīja:

05 Jan 2016, 22:48:12 josi rakstīja:
Ja nav kondiconētāja, tad tā vārsta arī nebūs. Drīzāk ir jāskatās, vai ar pēckas radiatoru viss ir kārtībā un vai ir cirkulācija caur to, tikpat labi pie vainas var būt arī līkrocīgi gāzes reduktora uzstādītāji.


man šķiet ka ir tie vārsti, tik nedaudz savādāk novietoti kā šai bildē


Uzmetīšu aci, bet jābūt man tādam, tik ja nemaldos tad viens man tāds ir. vismaz tā izskatījās.
Offline
robis1133
06. Jan 2016, 03:18 #17

Kopš: 22. Feb 2013

Ziņojumi: 102

Braucu ar: E38


05 Jan 2016, 22:32:52 kexxx rakstīja:
pagūglē pieslēguma shēmu un savieno trubas "pa taisno"- lai šķidrums neiet caur vārstiem, bet pa taisno uz pečku un tad skaties... ja nav nekādu izmaiņu uz labo pusi, tad vārsti nav pie vainas...


Bet ja pa taisno saslēgs, tad nav iespējas, ka kaut ko nočakarēšu? cipa ka dēļ tā kaut kas nojūgsies cits...
Offline
henis
06. Jan 2016, 09:52 #18

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Neko nesačakarēsi. Tikai nevarēsi regulēt siltumu - visu laiku būs uz max.
Offline
-JUREVICH-
06. Jan 2016, 10:34 #19

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1108

Braucu ar: Iekšdedzi

Tas vai pečkai abas trubas karstas nenozīmē ka radiātors nav aizdirsts!
Izplatīta h pulverīšu bērējiem!
Vārsu pārbaudīt var uz temperatūru starpību pienākošajai aizejošajai!
Pamēģini pie gāzes reduktora vienu no tosola trubām aizspiest!
Offline
Bamperis
06. Jan 2016, 10:47 #20

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M


05 Jan 2016, 22:48:12 josi rakstīja:
Ja nav kondiconētāja, tad tā vārsta arī nebūs. Drīzāk ir jāskatās, vai ar pēckas radiatoru viss ir kārtībā un vai ir cirkulācija caur to, tikpat labi pie vainas var būt arī līkrocīgi gāzes reduktora uzstādītāji.


Ari auto bez kondiškas naak tie varsti.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo