Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 49 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
Kaross
12. Nov 2023, 12:27 #821

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kas tieši tur nesaies? Ar ko MB filtrs ir citādāks kā Hujdai?
Nav tādas vienas atbildes vai ir jēga DPF tīrīt vai nav. Jāņem vērā daudzi faktori, ko cilvēki nemēģina saprast un padomāt dziļāk.

1. Jānovērtē filtra stāvoklis. Reizēm vienkārši nav jēga to darīt ja ir pilnīgi nobraukts DPF, aizaudzis ar biezu kvēpu kārtu.

2. Filtram var būt mehāniski bojājumi - pārkarsēts, saplaisājis, sakusis. To var redzēt jau pēc vizuālas pārbaudes, kad noņemts.

3. Braukšanas apstākļi. Reizēm klienti iedomājas, ka iztīrīs un nu filtrs ies 5 gadi, bet auto lieto max līdz 60km/h pilsētā, sastrēgumos. DPF neveic reģenerācijas, pastirpināti aizsērē un pēc tam bļauj, ka mazgāšana nestrādā, viss ir sūds. Tikai paši pie tā vien ir vainīgi.

4. Auto kopējais stāvoklis. Ko dod ja iztīra, uzliek virsū labu DPF, kaut vai jaunu DPF, bet auto ir nobraukts. Pusdzīvas sprauslas, kļūdas par svecēm, nestrādājošs termotstats un vēl sazin kas. Varēsi mazgāt katru otro mēnesi un atkal bļaut, ka mazgāšana nestrādā, servisi lohi. Protams, tāds serviss, kas izmazgā un truli uzliek atpakaļ bez tālākas pārbaudes - ir lohi.

5. Mazgāšana strādā. Nebūs kā jauns filtrs, nefiltrēs kvēpus tik labi, bet tas ir variants

6. Beidzot ir jāsaprot viena svarīga lieta. Dīzelis NAV domāts pilsētai.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Nov 2023, 12:29:11 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
zebra
12. Nov 2023, 14:45 #822

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1968

Braucu ar: tavu mammu

Kāds varbūt arī ir izmantojis kādu no augstāk minētajiem kantoriem?

Vnk viens prasa 150€ ar PVN, kamēr otrs 100€ ar pvn.

Tā neko starpība, ja pakalpojums neatšķiras.
Offline
Fandulis
12. Nov 2023, 15:14 #823

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12929

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Ļoti sen savam dīzelim noņēmu dpf, ielēju beņu, izdedzināju, dega ilgi, izpūtu ar kompresoru, nomainīju beigto termostatu, izbraucu, lai ieslēdzās reģenerācija. Pēc tam problēmu nebija, pārdevu.

Nezinu cik ilgi ar tādu brutālu tīrīšanu var nobraukt.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 12 Nov 2023, 15:15:19 ]

Offline
uldens1
12. Nov 2023, 16:21 #824

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15743

Braucu ar:


12 Nov 2023, 14:45:44 @zebra rakstīja:
Kāds varbūt arī ir izmantojis kādu no augstāk minētajiem kantoriem?

Vnk viens prasa 150€ ar PVN, kamēr otrs 100€ ar pvn.

Tā neko starpība, ja pakalpojums neatšķiras.
Katrs savu darbu vērtē kā grib,tev ir iespēja izvēlēties
Offline
smudo
12. Nov 2023, 18:20 #825

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3515

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


12 Nov 2023, 15:14:49 @Fandulis rakstīja:
Ļoti sen savam dīzelim noņēmu dpf, ielēju beņu, izdedzināju, dega ilgi, izpūtu ar kompresoru, nomainīju beigto termostatu, izbraucu, lai ieslēdzās reģenerācija. Pēc tam problēmu nebija, pārdevu.

Nezinu cik ilgi ar tādu brutālu tīrīšanu var nobraukt.


Tas bija bezjēdzīgs pasākums no Tavas puses - tur Tev dega kvēpi, tie paši, kas deg parastas reģenerācijas laikā ik pāc 300-500km, cik nu bieži tās reģenerācijas notiek. Probēma ar filtru rodas dēļ tā, ka pēc katras reģenerācijas, sadegot kvēpiem, rodas neliels daudzums pelnu, kas nu jau ir nedegoša substance arī lielās temeratūrās un ar laiku pelnu apjoms uzkrājas un aizsērē filtra režģi, palielinot pretspiedienu, kā arī samazinot filta kapacitāti uzkrāt sevī kvēpus, novedot pie biežākām reģenerācijām un citām ar lielu izplūdes pretspiedienu saistītām problēmām.

"Ķīmiskā tīrīšna" ir vērsta uz to, ka tiek samazināts pelnu daudzums filtrā, tuvinot filtra stāvokli mazlietotam (ja nav citu bojājumu). Bet ir dažādas pieeja un es nevaru komentēt, kurš no mazgātājiem to dara labāk vai sliktāk. Vācijā šis ir ļoti populārs pakalpojums

Bet kā jau Kaross minēja, ka gadījumā dzinējs ir ar defektu un tur gāžas iekšā melns kvēpu mākonis non-stop, tad pat jauns filtrs ilgi šādos apstākļos nekalpos.
Offline
Fandulis
12. Nov 2023, 18:41 #826

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12929

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Man jau bija avārijas režīmā. Tā ka bezjēdzīgi nebija. Drivers visu pārējo paveica.

Jaunu pirk netaisījos, pārdevu ar DPF. Nevis amputētu.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 12 Nov 2023, 18:43:39 ]

Offline
Gra
12. Nov 2023, 20:50 #827

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 883

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster

Aizvedu sievas BMW filtru izmazgāt uz Proring, kādus 8 mēn. atpakaļ,
Ar DPF viss ok, viss strādā, bet es pie viena norestaurēju turbo, uzliku jaunu oem EGR un jaunu oem spiediena sensoru.

Auto gan brauc Rīga-mājas, kādus 130km dienā un tik cik nedaudz pa Rīgu.
Uz 275kkm liekās, ka tas ir diezgan ok, citiem jau nomiruši ap 200kkm.

Sūdus taisīja spiediena sensors, bet noņemot dpf, pārbaudīja turbo un tur jau arī bija lufte.
Mehs teica, ka turbo dēļ aizsists dpf, bet neesmu tik gudrs
Offline
RSAWorkshop
12. Nov 2023, 20:52 #828

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Nov 2023, 20:24:38 @sliir rakstīja:
@Miikstais @martins_usars

Ar taadu loha attieksmi ka maksaat 50% vairaak par to pashu pakalpojumu ir ljoti forshi un 50 eiro izmest miskastee ir veiksmes un pashpiepildiishanaas apliecinaajums, juus nekad turiigi netiksiet un vareesiet tikai turpinaat visus saukaat Powerii par bomzhiem, kameer pashi sheit esat relatiivi nabagais gals.
A ja nu viens ir nopircis aparātu par 10k un otrs pa 20k? Ja nu vienam telpa maksā 1000eur un otram 2000eur? Ja nu viens noskatijās YT video un nopirka aparātu, bet otrs 10 gadus krāja pieredzi un tad izdomāja, ka tāds aparāts ir reāli laba lieta. Arī tad 50% dārgāk ir pilnīgi nepamatoti?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Modrs
12. Nov 2023, 21:16 #829

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Mums darbā frontālajiem iekrāvējiem ik pa 8000mh nomaina kvēpinieku. ir apmaiņas fonds, cik saprotu, mazgāšanas tīrīšanas reizes ir neierobežotas, līdz brīdim, ja kvēpinieks nav mekāniski bojāts. cena 700 jevro + pēvēenn

izplūdes puse


Ieplūdes pusē viegla pelnu kārtiņa virs tām "zagluškām". Kanāli tīri


Tuvplānā


normāla štelle, un to nodrošina tehnikas ražotājs.

Protams, ja ir jelgavā pirkts nosipts dīzelis ar pilošām sprauslām un maslažoru, tad tā ir kā ir
Offline
sliir
12. Nov 2023, 21:32 #830

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 679

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

@RSAWorkshop

Tad tas nav gluzhi viens un tas pats pakalpojums un mans komentaars uz sho situaaciju neattiecas.

Nav garantijas ka tur reaali ir kaut kaada tehnikas atskiriiba ne tikai cenas. Tapeec jau arii cilveeks prasija vai kaads kaut ko nezin par tiem kantoriem.
Offline
smilee45
12. Nov 2023, 21:35 #831

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 938

Braucu ar:

Tas, ka DPF ir iztīrīts vai izmazgāts, nenozīmē, ka viņš nav bojāts un pilda savu funkciju.
Kaross rakstītajam būtu vispār jaatrodas šīs lapas pašā augšā. Jābūt iespējai izlasīt viņa uzrakstīto pirms kāds postē kādu jautājumu par DPF. Ļoti noderīga info.
Vācijā sākot ar vasaru testē nevis vairs dūmainību, bet gan mēra "kaitīgās" daļiņas. Šobrīd ir ļoti traki, nevis ar tiem, kam izgriezts DPF(skati neiziet), bet gan ar tiem, kam DPF ir vietā, bet ir plaisa, un laiž sodrējus cauri. Un skati nevar iziet Tā kā divreiz vajag padomāt vai mazgāt, vai likt jaunu. Jo iespējams viņš tā pat jau ir bojāts...
Offline
gacciZm
13. Nov 2023, 07:20 #832

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 314

Kaross 3. un 6. punkts būtu jāraida TB un radio, lai cilvēki sāktu kaut ko saprast.


Iesaku šo Nox Diagnostic 29 488 64trīs
Paņem un atved Rīgas robežās, dod izsmeļošu informāciju par konkrēto filtru.

DPF tiek dedzināts, jo atvedot, korpusa krāsa ir mainījusies.
Maksā €160
Offline
josi
13. Nov 2023, 07:55 #833

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3017

Braucu ar: Ne-BMW


13 Nov 2023, 07:20:10 @gacciZm rakstīja:
DPF tiek dedzināts, jo atvedot, korpusa krāsa ir mainījusies.
Maksā €160

Pēc teorijas, kā jau @smudo rakstīja, DPF lielākā problēma ir tajā uzkrātie pelni, kas paši ir degšanas procesa atlikums, nevis kvēpi vai citas degošas lietas. Līdz ar to tā dedzināšana vairāk izklausās pēc tāda šamaņu rituāla, ar ko aizbāzt ausis naiviem klientiem, nenesot nekādu reālu labumu.
Offline
cipargalva
13. Nov 2023, 09:57 #834

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6488

Braucu ar: quattro

Vēl grozījumi MK noteikumos paredz no 2025.gada 1.janvāra ar jaunu tehnoloģiju iekārtām mērīt dīzeļmotoru izdalīto cieto daļiņu daudzumu. Līdz 2025.gada 1.janvārim notiks tehnisko apskates staciju aprīkošana ar dīzeļmotoru cieto daļiņu mērierīcēm, kā arī mērījumu procedūru izstrāde, robežvērtību noteikšana un prasību izvirzīšana. Proti, ja “Euro 5” vai “Euro 6” motoros nebūs uzstādīts cieto daļiņu filtrs (DPF filtrs) vai tas nedarbosies, tehnisko apskati no 2025.gada 1.janvāra nevarēs iziet. Īstenojot plānotos grozījumus, Latvija būs starp vadošajām valstīm Eiropas savienībā (līdzīgi kā Nīderlande, Beļģija un Vācija) cīņā ar dīzeļmotora cieto daļiņu filtru (DPF) manipulācijām.
Offline
smudo
13. Nov 2023, 10:12 #835

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3515

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


13 Nov 2023, 09:57:46 @cipargalva rakstīja:
Vēl grozījumi MK noteikumos paredz no 2025.gada 1.janvāra ar jaunu tehnoloģiju iekārtām mērīt dīzeļmotoru izdalīto cieto daļiņu daudzumu. Līdz 2025.gada 1.janvārim notiks tehnisko apskates staciju aprīkošana ar dīzeļmotoru cieto daļiņu mērierīcēm, kā arī mērījumu procedūru izstrāde, robežvērtību noteikšana un prasību izvirzīšana. Proti, ja “Euro 5” vai “Euro 6” motoros nebūs uzstādīts cieto daļiņu filtrs (DPF filtrs) vai tas nedarbosies, tehnisko apskati no 2025.gada 1.janvāra nevarēs iziet. Īstenojot plānotos grozījumus, Latvija būs starp vadošajām valstīm Eiropas savienībā (līdzīgi kā Nīderlande, Beļģija un Vācija) cīņā ar dīzeļmotora cieto daļiņu filtru (DPF) manipulācijām.



Cerams, ka šo tiešām ieviesīs ar 2025. gadu, nevis vēl kādu gadu vēlāk, kā bieži sanāk ar dažādiem jauninājumiem.
Offline
Amphiney
13. Nov 2023, 10:17 #836

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 955

Braucu ar: F11

Tad vai nu tie dpf'i ies uz nomu skatēs, vai būs jautilizē daudz dīzeļagregātu, tik daudziem viņi ir izgriezti.
Offline
kkas
13. Nov 2023, 10:19 #837

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8883

Braucu ar: zviedru ledusskapi

ja pareizi saprotu, tad visiem ražotajiem auto no 2011. gada būs jābūt ar funcionējošu dpf?

Euro 5 emissions standard became a requirement for all new approvals from 1 September 2009 and all new registrations from 1 January 2011,
Offline
karro
13. Nov 2023, 10:54 #838

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4379

Braucu ar: studentu variantu


13 Nov 2023, 10:17:50 @Amphiney rakstīja:
Tad vai nu tie dpf'i ies uz nomu skatēs, vai būs jautilizē daudz dīzeļagregātu, tik daudziem viņi ir izgriezti.


Pat, ja būs nomas DPFi, tas varbūt liks daļai "ka tik beha pie poģīša" gribētāju padomāt, vai tiešām ikgadēja jātne ir tā vērta, un varbūt labāk izvēlēties auto, kura uzturēšana darba kārtībā ir pa kabatai.
Tas, ka tūlīt sāksies "šī valsts" un "atlajst saijmu" - par to šaubu ir 0%
Offline
Mizx
13. Nov 2023, 11:32 #839

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


13 Nov 2023, 10:54:27 @karro rakstīja:

13 Nov 2023, 10:17:50 @Amphiney rakstīja:
Tad vai nu tie dpf'i ies uz nomu skatēs, vai būs jautilizē daudz dīzeļagregātu, tik daudziem viņi ir izgriezti.


Pat, ja būs nomas DPFi, tas varbūt liks daļai "ka tik beha pie poģīša" gribētāju padomāt, vai tiešām ikgadēja jātne ir tā vērta, un varbūt labāk izvēlēties auto, kura uzturēšana darba kārtībā ir pa kabatai.
Tas, ka tūlīt sāksies "šī valsts" un "atlajst saijmu" - par to šaubu ir 0%
Jā, visi biedē ar to nomu, bet tad jau tagad varēja būt aktuālas nomas lietas, tomēr nav. Raut nost, likt virsū, tad raut nost, vēl jau pēc loģikas jāslēdz pie datora, ar to jāpadarbojas — TA iziešana kļūs dārga un sarežģīta, lai čakarētos. Lētāk būs 1000 EUR vērto auto norakstīt.
Offline
Kaross
13. Nov 2023, 11:37 #840

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Noteikti nav slikti tāds jauninājums, bet daudz lielāku postu nodara spidometru grozīšana. Tik daudz vecas nobrauktas lamatas tirgo par neadekvātiem cipariem. Attiecīgi arī pircēji tiek mānīti ne tikai par DPF stāvokli, bet visa auto kopējo stāvokli. No kā izriet tālākās uzturēšanas izmaksas, tai skaitā DPF problēmas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo