Online
Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
barney | 03. Oct 2024, 10:12 |
#6341
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 505
Braucu ar: i3 & Subaru
|
03 Oct 2024, 00:18:49 @Mizx rakstīja:
02 Oct 2024, 23:59:48 @bum_bumz rakstīja:
02 Oct 2024, 23:15:19 @Mizx rakstīja:
Par auto cenu veidošanos jāatceras, ka daļa samaksātās auto vērtības ir par "datubāzi", par to, ka vēlāk jebkurā laikā varēs atrast jebkuru detaļu un to pasūtīt. Visi zina, ka ir autoražotāji, kam datubāzes ir labas un ir, kam detaļas atrodamas tikai ar problēmām. Pirms kādiem gadiem Mercedes pateica — 1/3 auto vērtības jūs samaksājat par fona datubāzes un attiecīgas noliktavas nomenklatūras uzturēšanu. Paņemam kādu ķīniešu EV, saprotam, ka uzņēmums ir faktiski tikko radies, datubāzes nav, kā ar to strādāt nav skaidrs, cik kas izmaksā nav skaidrs un kā būs pasūtāmas detaļas arī var nebūt skaidrs. Nometot 1/3 daļu cenas autoražotājiem ar pieredzi industrijā izrādās, ka ķīnas EV nemaz nav tik konkurētspējīgi, vienkārši viss ietaupījums ir uz servisa iespējām ilgtermiņā. Un tad jau sākas analizēšana cik tie auto ir zaļi, ja "viena releja" dēļ var nākties utilizēt visu auto.
Par zaļumu vairs nerunāsim, visur viņi ir caurkrituši vēlēšanās, grēta pāris x pasēdējusi pie pogainajiem jeb persona non grata
Runājot par EV, ķīniešiem u.c. aziātiem kāreiz ir datubāze. Pa normālām cenām Oļegs un Gints metinās bačas un pārprogrammēs. MB u.c. oficiālie dīleri būs ilgi un dārgi
Neesmu skaitījis, bet aprīkojums stāvdrāžu remontam izmaksā mazāk kā powera minimālā
Kontrolieru čipi pārdzīvo vairākas auto paaudzes.
Reku 2000.g. vešenes kontrolieris https://www.aliexpress.com/item/100500475960124...%7Cquery_from%3A
Man ir mazliet cita informācija. Un šis šobrīd stipri bojā ķīnas iespējas. Šobrīd ir dots pagarinājums uz gadu, jo citādi pārāk daudz iekārtu un to elementu nespēj iziet kiberdrošības pārbaudes. Pirms mēneša biju konferencē Minhenē tieši par šo tematu saistībā ar ķīnas EV. Eiropas tirgū. Visu viņi neizlabos un vecas lietas arī ne, drošas daļu datubāzes šim nav, citādi jau būtu iesnieguši.
Man šķiet, ka tādi ķīnieši vispār norauj pilnīgu error paskatoties uz EU compliance prasībām. Par kiberdrošības prasībām ražošanas sektoram es neko daudz nezinu, bet pieļauju, ka tur ir kaut kāds atvasinājums no finanšu sektoram piemērotā DORA, NIS2, kas jau vietējiem sagādā dažādus izaicinājumus. Tad vēl ir ESG reportings, kad ķīniešiem vispār varētu būt kaut kas neizprotams | Offline | | |
RZZ | 04. Oct 2024, 17:20 |
#6342
|
| Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
| Kādam ir bijusi darīšana vai zināšanas par / ar Audi Q7 2020+ hybrīdiem,benzīne/elektrība.
Interesē problēmas vai ir/nav? līdz 150tkm vairāk netaisos braukt.
Kas notiek ar mazajām baterijām, cik kalpo, ja tiek katru dienu lādētas un izlādētas.
Patēriņi. Šaujat ārā visu ko zinat, ja zinat, paldies. | Offline | | |
kkas | 04. Oct 2024, 17:40 |
#6343
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9361
Braucu ar: Alfu
| par konkrēto nezinu. Plugin hibrīdiem un hibrīdiem auto kā tādiem baterijas principā ir bezproblēmu. Invertors, ģenerātors, siltumsūknis, utml. moduļi ap bateriju var sagādāt problēmas krietni pirms baterija būs degradējusies.
| Offline | | |
RZZ | 04. Oct 2024, 17:45 |
#6344
|
| Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
|
04 Oct 2024, 17:20:42 @RZZ rakstīja:
Kādam ir bijusi darīšana vai zināšanas par / ar Audi Q7 2020+ hybrīdiem,benzīne/elektrība.
Interesē problēmas vai ir/nav? līdz 150tkm vairāk netaisos braukt.
Kas notiek ar mazajām baterijām, cik kalpo, ja tiek katru dienu lādētas un izlādētas.
Patēriņi. Šaujat ārā visu ko zinat, ja zinat, paldies.
Otrs variants ko izskatu, X5 2020 + plug ins | Offline | | |
builis | 06. Oct 2024, 07:44 |
#6345
|
| Kopš: 03. Jan 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 133
Braucu ar:
| Kā ar auto iegādi no Norvēģijas? Skatos, ka tur var atrast elektromobīļus par labām naudiņām. Saprotu, ka vairs tik izdevīgi nesanāk pēc 10% muitas un 21% pvn nodokļu nomaksas. Piemēram, ja pats strādā NOR, tad arī jāmaksā LV nodokļi, ja gribi LV numurus? | Offline | | |
JDS | 06. Oct 2024, 10:53 |
#6346
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10964
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 Oct 2024, 07:44:23 @builis rakstīja:
Kā ar auto iegādi no Norvēģijas? Skatos, ka tur var atrast elektromobīļus par labām naudiņām. Saprotu, ka vairs tik izdevīgi nesanāk pēc 10% muitas un 21% pvn nodokļu nomaksas. Piemēram, ja pats strādā NOR, tad arī jāmaksā LV nodokļi, ja gribi LV numurus?
Jaa, ja gribi registreet Latvijaa. Ievedmuita un pvn jaamaksaa ir bijis vislaik, nekas jau nav mainiijies.
Kaa arii ar LV numuriem ilgi pa Norgi nepabraukaasi. Lai Lafters palabo. Vinsh maacees izstaastiit preciizi.
| Offline | | |
Lafter | 28. Oct 2024, 19:22 |
#6347
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Volkswagen Could Close 3 Plants in Germany to Cut Costs
The auto maker’s top employee representative told workers that management planned to shutter factories for the first time in the company’s 87-year history.
—-
China Auto Giant BYD Sells More Electric Vehicles Than Ever
Sales by BYD, the country’s dominant automaker, topped 3 million last year, including 1.6 million fully battery-powered cars. It’s a sign of China’s rapid growth in EVs.
Ja gribat rakstus/ palagus tad sakiet.
Negribu dirst svešā dārziņā [ Šo ziņu laboja Lafter, 28 Oct 2024, 19:22:31 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Samsasi | 28. Oct 2024, 19:27 |
#6348
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4615
Braucu ar:
|
28 Oct 2024, 19:22:08 @Lafter rakstīja:
Volkswagen Could Close 3 Plants in Germany to Cut Costs
The auto maker’s top employee representative told workers that management planned to shutter factories for the first time in the company’s 87-year history.
—-
China Auto Giant BYD Sells More Electric Vehicles Than Ever
Sales by BYD, the country’s dominant automaker, topped 3 million last year, including 1.6 million fully battery-powered cars. It’s a sign of China’s rapid growth in EVs.
Ja gribat rakstus/ palagus tad sakiet.
Negribu dirst svešā dārziņā
kur tie ķīnieši pārdod tos 1,6 miljonus? | Offline | | |
|
kkas | 28. Oct 2024, 19:41 |
#6349
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9361
Braucu ar: Alfu
|
28 Oct 2024, 19:22:08 @Lafter rakstīja:
Volkswagen Could Close 3 Plants in Germany to Cut Costs
The auto maker’s top employee representative told workers that management planned to shutter factories for the first time in the company’s 87-year history.
—-
China Auto Giant BYD Sells More Electric Vehicles Than Ever
Sales by BYD, the country’s dominant automaker, topped 3 million last year, including 1.6 million fully battery-powered cars. It’s a sign of China’s rapid growth in EVs.
Ja gribat rakstus/ palagus tad sakiet.
Negribu dirst svešā dārziņā
Kkur nesen lasīju, ka VW kopumā salīdzinot ar Toyota ir daudz neefektīvāki ražošanā. imhho vācu ražotājiem vispār konkurēt ar pārējo pasauli paliek arvien grūtāk. putlera sūkātāji un zaļie aizverot ntās ātomstacijas, kapitāli iegriezuši paši sev. | Offline | | |
DiksIrseejs | 28. Oct 2024, 19:55 |
#6350
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Hibrīdu
| Folksvāģis joprojām domā, ka EV ir premium segments un visi grib pirkt tos sūda dīzeļus. | Offline | | |
Lafter | 28. Oct 2024, 20:01 |
#6351
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
06 Oct 2024, 10:53:21 @JDS rakstīja:
06 Oct 2024, 07:44:23 @builis rakstīja:
Kā ar auto iegādi no Norvēģijas? Skatos, ka tur var atrast elektromobīļus par labām naudiņām. Saprotu, ka vairs tik izdevīgi nesanāk pēc 10% muitas un 21% pvn nodokļu nomaksas. Piemēram, ja pats strādā NOR, tad arī jāmaksā LV nodokļi, ja gribi LV numurus?
Jaa, ja gribi registreet Latvijaa. Ievedmuita un pvn jaamaksaa ir bijis vislaik, nekas jau nav mainiijies.
Kaa arii ar LV numuriem ilgi pa Norgi nepabraukaasi. Lai Lafters palabo. Vinsh maacees izstaastiit preciizi.
Nu …
Būs jāatmuito, jāmaksā nodevas, nodokļi. To auto novērtēs vēl iespējams.
Es atdevu auto sievas ģimenes radiem. Tad visam tam cauri izgāju.
Es gan nezinu, kas ar elektro. Bet pieļauju - tas pats.
Ar laiku būs vēl vairāk un lētāk. Daudzi kratās vaļā, daudzi - īpasi pilsētās, pāriet tikai uz viņiem.
Man šķiet ir vieglāk- atbrauc, uztaisi Id. Panem auto. Un mauc pa Latviju. Nodoklis jāmaksā iespejams?
Ar Lv nummuriem nepabrauksi. Ja noķers- pa skarbo. Auto konfiskācija utt. Vienu gadījumu par visiem gadiem zinu. Tā- ik pēc trim mēnešiem jāpamet NO uz laiku. Un tas jāpierāda. Kaut, kas tàds bija.
Vai to ļoti kontrolē? Man šķiet- nē. Nēsmu nekādus konstantus briesmu stāstus dzirdējis. Ticamākais- kaimiņš nostučīs. Aiz skaudības. Tas ir reāli
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Mizx | 28. Oct 2024, 20:12 |
#6352
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6226
Braucu ar:
|
28 Oct 2024, 19:55:39 @DiksIrseejs rakstīja:
Folksvāģis joprojām domā, ka EV ir premium segments un visi grib pirkt tos sūda dīzeļus.
Tā nu nebūs. Viņu kļūda jau šobrīd tiek publiski analizēta. Ieberzās ar to, ka nepielāgojās situācijai, kurā EV faktiski nav otrreizējā tirgus. Piemēram, pirmajiem modeļiem nobraukums 250 km ar vienu uzlādi. Pēc pāris gadiem jau 450 km. Pēc pāris gadiem vēl kaut kas. Tas pats par aprīkojumu — progress ir nenormāli straujš, bet viņi bija plānojuši to pirmo modeli bez īpašiem atjauninājumiem ražot, teiksim, 6 gadus. Un aplauzās, ka nevienam nevajag tādu jau morāli novecojušu EV. Investīcijas nav atpelnītas kad tauta prasa jau citu auto. Šajā ziņā Ķīnas pluss ir, ka viņi visu laiku visu ir ražojuši miskastei un kā kaut kas, tā taisa nākamo. Viņiem produkta dzīves cikls ir bijis līdz saņemts pārāk daudz sūdzību. Nekādu citu brīnumu nav, nekādu īpašo Ķīnas sasniegumu nozarē nav. Tik cik pieraduši ražot miskastei, tāpēc nav tādu zaudējumu. Kur tie auto paliek? — miskastē. Turpat Ķīnā arī nolikvidējas. PSRS ar plāna ekonomiku arī "norija" jebko, ko saražoja un jebkam nolietotam centās iedot otru dzīvību. Vai nolika pie sētas ar domu "gan jau noderēs", tikai mazliet jāsalabo. | Offline | | |
CP17 | 28. Oct 2024, 20:24 |
#6353
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Runājot par VW, tad viņi tagad slēdzot 3 rūpnīcas un atlaižot desmitiem tūkstošu darbinieku (c) tv24 | Offline | | |
Lafter | 28. Oct 2024, 20:27 |
#6354
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Nesapratu. Vajag, vai ne. Ok- riskēšu
Volkswagen Could Close 3 Plants in Germany to Cut Costs The auto maker’s top employee representative told workers that management planned to shutter factories for the first time in the company’s 87-year history.
Volkswagen could shut down as many as three factories in Germany and lay off tens of thousands of workers as it seeks to regain its edge in Europe amid slumping sales and increased competition from China, the company’s top employee representative said Monday.
The closures would be the first in the 87-year history of the company, Germany’s largest employer, and would be a further blow to the country’s already stagnant economy.
The representative, Daniela Cavallo, who leads the council representing the company’s employees in Germany, told a gathering of workers at Volkswagen’s home plant in Wolfsburg that the proposed closures were part of a plan managers had presented to the works council.
The company “wants to close at least three VW factories, downsize all remaining plants, divest itself of core areas and, on top of that, realize heavy pay cuts for the remaining employees,” she said.
Volkswagen is also considering cutting the work force at the plants in Germany that would remain open, Ms. Cavallo said, adding, “In concrete terms, this means taking out even more products, volumes, shifts and entire assembly lines far beyond to what we have already done.”
Volkswagen is the flagship brand of the Volkswagen Group, which also includes Audi and Porsche.
No other company in Germany carries the same weight as Volkswagen. Its history is intertwined with the country’s economic and industrial prowess of the post-World War II era, and local economies of entire regions across the country depend on Volkswagen, and its well-paid workers.
Volkswagen declined to comment on the details of the plan, saying it would do so only once the company and employee representatives had agreed to a solution. But in a statement, managers said that because of shrinking demand and growing competition, employment costs in Germany remained too high and existing structures would have to change.
“Without comprehensive measures to regain competitiveness, we will not be able to afford significant investments in the future,” Gunnar Kilian, a member of the management board, said in the statement.
A spokesman for Olaf Scholz, Germany’s chancellor, suggested that “wrong management decisions” could be to blame for Volkswagen’s troubles, and said that workers should not have to pay the price.
“The aim now is to maintain and secure jobs,” the spokesman, Wolfgang Büchner, told a regular briefing by government officials.
Mr. Scholz is under pressure to revive the flagging German economy, the largest in Europe, amid shrinking industrial output. The country is the only one of the world’s seven leading economies that the International Monetary Fund is projecting will stagnate this year. The German government said this month that it expected the economy to contract 0.2 percent in 2024, down from an earlier projection of 0.3 percent growth.
Volkswagen suggested last month that factory closures in Germany, something that has not happened since the company’s founding, might be necessary for its flagship brand to remain relevant. Automobile manufacturing is Germany’s most important industry, contributing 564 billion euros, or $610 billion, to the country’s economy.
But it is also heavily dependent on exports, especially to China, where in 2021, German manufacturers sold around 4.3 million cars, according to the German Association of the Automotive Industry, a trade group. In recent years, however, Chinese consumers have turned to domestically produced electric vehicles, causing demand for German vehicles to fall.
Since the pandemic, the demand for cars in Europe has also dropped by roughly 500,000, as Volkswagen leaders have repeatedly pointed out. From the management’s perspective, that number translates roughly to the output of two of Volkswagen’s 10 plants in Germany, said Arno Antlitz, Volkswagen’s chief financial officer.
“This is basically the magnitude of two factories,” he said. “This is where we stand, and we have to look at it.”
Volkswagen is also in wage negotiations with the IG Metall union, which represents most of the car maker’s workers, and is seeking a 7 percent pay increase. The two sides decided to open the talks over a new pay deal several months early because of the restructuring plans.
The next round is scheduled for Wednesday, and Ms. Cavallo called on the company to present employees with a plan. Her announcement two days before the talks added to the uncertainty among workers.
“My colleagues and I, we are worried about our jobs,” Britta John, a Volkswagen employee and spokeswoman for IG Metall in Braunschweig, told the German public broadcaster NDR. “The situation is really discouraging.”
Jack Ewing contributed reporting from New York.
Melissa Eddy is based in Berlin and reports on Germany’s politics, businesses and its economy. More about Melissa Eddy
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Ksneps | 28. Oct 2024, 20:32 |
#6355
|
| Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1406
Braucu ar:
| Bet kopumā tas ir tāds abloms domāju Vāciešiem. Pārgudrojās ar saviem auto.
Nopirkām ğimenē sievai audi - labs auto, konkrētajam modelim maza izvēle Latvijā un mobilē. Tādēļ nācās pirkt, sievai patīk. Bet nu aprīkojums - tas ir pipeeeec. Nabagspilnīgs, ubagu žurka. Pat vidējo patēriņu nerāda. Nav uz stùred vadìbas pogas. Pet vecàm 20± vecàm mislastèm ir. Vāciets skopuls noskopojies ielikt aprīkojumu. Labi, ka jauniem audi nav airu logi. | Offline | | |
pikc | 28. Oct 2024, 22:14 |
#6356
|
| Kopš: 12. Mar 2010
Ziņojumi: 457
Braucu ar:
|
28 Oct 2024, 20:01:18 @Lafter rakstīja:
06 Oct 2024, 10:53:21 @JDS rakstīja:
06 Oct 2024, 07:44:23 @builis rakstīja:
Kā ar auto iegādi no Norvēģijas? Skatos, ka tur var atrast elektromobīļus par labām naudiņām. Saprotu, ka vairs tik izdevīgi nesanāk pēc 10% muitas un 21% pvn nodokļu nomaksas. Piemēram, ja pats strādā NOR, tad arī jāmaksā LV nodokļi, ja gribi LV numurus?
Jaa, ja gribi registreet Latvijaa. Ievedmuita un pvn jaamaksaa ir bijis vislaik, nekas jau nav mainiijies.
Kaa arii ar LV numuriem ilgi pa Norgi nepabraukaasi. Lai Lafters palabo. Vinsh maacees izstaastiit preciizi.
Nu …
Būs jāatmuito, jāmaksā nodevas, nodokļi. To auto novērtēs vēl iespējams.
Es atdevu auto sievas ģimenes radiem. Tad visam tam cauri izgāju.
Es gan nezinu, kas ar elektro. Bet pieļauju - tas pats.
Ar laiku būs vēl vairāk un lētāk. Daudzi kratās vaļā, daudzi - īpasi pilsētās, pāriet tikai uz viņiem.
Man šķiet ir vieglāk- atbrauc, uztaisi Id. Panem auto. Un mauc pa Latviju. Nodoklis jāmaksā iespejams?
Ar Lv nummuriem nepabrauksi. Ja noķers- pa skarbo. Auto konfiskācija utt. Vienu gadījumu par visiem gadiem zinu. Tā- ik pēc trim mēnešiem jāpamet NO uz laiku. Un tas jāpierāda. Kaut, kas tàds bija.
Vai to ļoti kontrolē? Man šķiet- nē. Nēsmu nekādus konstantus briesmu stāstus dzirdējis. Ticamākais- kaimiņš nostučīs. Aiz skaudības. Tas ir reāli
man kaimiņš pirms pāris gadiem kā reiz EV (pirktu salonā, ar nomaksātu līzingu) no NO gribēja piereģistrēt LV, te novērtēja, ieslēdza tādu ciparu (p.s. kāds zin cik % jāmaksā ?,daudz), tā ka tas EV joprojām braukā pa norgi... | Offline | | |
|
Mizx | 28. Oct 2024, 22:24 |
#6357
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6226
Braucu ar:
| EV auto nodoklis Latvijā ir 0, attiecīgi braukājot ar ārzemju numuriem nekāda nodokļa nebūs. Cita lieta, ka būs jākārto TA un apdrošināšana auto reģistrācijas valstī, kas var nebūt lēti, un jautājums par pamatojumu, kāpēc lai uz tava vārda tajā citā valstī kaut ko reģistrētu — visbiežāk jābūt rezidentam ar adresi. Vienīgi jāaizmirst par EV "bonusiem", jo ar ārvalstīs reģistrētu nevar braukt ne pa sabiedriskā transporta joslām, ne atstāt bez maksas stāvvietās, šis ekstras domātas tikai vietējo pievilināšanai. | Offline | | |
CP17 | 29. Oct 2024, 07:00 |
#6358
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
28 Oct 2024, 22:24:38 @Mizx rakstīja:
EV auto nodoklis Latvijā ir 0, attiecīgi braukājot ar ārzemju numuriem nekāda nodokļa nebūs. Cita lieta, ka būs jākārto TA un apdrošināšana auto reģistrācijas valstī, kas var nebūt lēti, un jautājums par pamatojumu, kāpēc lai uz tava vārda tajā citā valstī kaut ko reģistrētu — visbiežāk jābūt rezidentam ar adresi. Vienīgi jāaizmirst par EV "bonusiem", jo ar ārvalstīs reģistrētu nevar braukt ne pa sabiedriskā transporta joslām, ne atstāt bez maksas stāvvietās, šis ekstras domātas tikai vietējo pievilināšanai.
Vaitad "Latvietis" drīkst pa LV rullēt apkārt ar ārvalstī reģistrētu vieglo, kurš nav nomas? | Offline | | |
Mikels | 29. Oct 2024, 07:31 |
#6359
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4956
Braucu ar: cieņu
|
29 Oct 2024, 07:00:29 @CP17 rakstīja:
28 Oct 2024, 22:24:38 @Mizx rakstīja:
EV auto nodoklis Latvijā ir 0, attiecīgi braukājot ar ārzemju numuriem nekāda nodokļa nebūs. Cita lieta, ka būs jākārto TA un apdrošināšana auto reģistrācijas valstī, kas var nebūt lēti, un jautājums par pamatojumu, kāpēc lai uz tava vārda tajā citā valstī kaut ko reģistrētu — visbiežāk jābūt rezidentam ar adresi. Vienīgi jāaizmirst par EV "bonusiem", jo ar ārvalstīs reģistrētu nevar braukt ne pa sabiedriskā transporta joslām, ne atstāt bez maksas stāvvietās, šis ekstras domātas tikai vietējo pievilināšanai.
Vaitad "Latvietis" drīkst pa LV rullēt apkārt ar ārvalstī reģistrētu vieglo, kurš nav nomas?
Ja deklarētā dzīvesvieta ārzemēs bez ierobežojumiem,ja LV, tad jasamaksā ekspluatacijas nodoklis par attiecīgu periodu un uz priekšu. | Offline | | |
Lafter | 29. Oct 2024, 08:01 |
#6360
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
28 Oct 2024, 22:24:38 @Mizx rakstīja:
EV auto nodoklis Latvijā ir 0, attiecīgi braukājot ar ārzemju numuriem nekāda nodokļa nebūs. Cita lieta, ka būs jākārto TA un apdrošināšana auto reģistrācijas valstī, kas var nebūt lēti, un jautājums par pamatojumu, kāpēc lai uz tava vārda tajā citā valstī kaut ko reģistrētu — visbiežāk jābūt rezidentam ar adresi. Vienīgi jāaizmirst par EV "bonusiem", jo ar ārvalstīs reģistrētu nevar braukt ne pa sabiedriskā transporta joslām, ne atstāt bez maksas stāvvietās, šis ekstras domātas tikai vietējo pievilināšanai.
Es gan neapgalvoju par ārvalstu Ev auto iespēju lietot ,,privalēģijas,,
Taču vismaz vecrīgā tūrisi met nost. Sevišķi vaļņu ielā. Un nēsmu manījis kādu sodītu. un zinot kontrolieru aktivitāti. Būtu plāksteru pilns. Vai klamburs
Kgan vienam redzēju- bet viņš pirms zīmes bija nolicis.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|