Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Auto serviss

AutorsZiņojums
Lauriko
28. Feb 2019, 03:45 #61

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


27 Feb 2019, 13:55:13 @osko555 rakstīja:
Paldies par cerību - sazvanīju WESS, 3 sērijai esot bijis atsaukums, bet ne 5. sērijai un ne manam auto.

Paliek jautājums vai elektriskās ir restaurējamas un ir tā vērts? kā arī kur to labāk darīt?

Ja ir problēmas ar elektromktoru vai vadību tad neremontējas, ja mehāniski, stienis sapuvis, vai ir brīvkustība, tad renomtējas!
Offline
osko555
28. Feb 2019, 08:25 #62

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA


28 Feb 2019, 03:45:47 @Lauriko rakstīja:

27 Feb 2019, 13:55:13 @osko555 rakstīja:
Paldies par cerību - sazvanīju WESS, 3 sērijai esot bijis atsaukums, bet ne 5. sērijai un ne manam auto.

Paliek jautājums vai elektriskās ir restaurējamas un ir tā vērts? kā arī kur to labāk darīt?

Ja ir problēmas ar elektromktoru vai vadību tad neremontējas, ja mehāniski, stienis sapuvis, vai ir brīvkustība, tad renomtējas!


Paldies par info.
Offline
fluts
11. Mar 2019, 14:33 #63

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Iesakiet, lūdzu, 2-3, jūsuprāt, labākos BMW servisus Rīgā.
No dažādiem avotiem esmu dzirdējis labas atsauksmes no:
1. BMWeast garage (rinda 2-3 mēn);
2. Senson auto;
3. Neatceros nosaukuma, bet Lubānas ielā.
Interesē serviss, kurš vairāk specializējas tieši uz BMW. Paldies.
Offline
kriii
11. Mar 2019, 14:40 #64

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 827

Braucu ar: F02, Insignia

Runājot par Senson, to, kas Starta ielā. Ar krāsošanas lietām vienu reizi ir būts pirms pāris gadiem - viss labi. Ar elektroniku, pēc manas pieredzes, viss slikti. F11 aizgāja stūre un spidometrs, tā kā auto vecs, Kasko piedāvāja visādus kaktu servisus, ieskaitot Senson. Auto jau gandrīz mēnesi pie šiem ar apstiprinātu tāmi. Kaut ko jājās ar spidometru, nevarēja piekodēt, tad stūri bija pasūtījuši nepareizo, bez aktīvā kruīza. Visu laiku pašam jāzvanās, jābakstās. Bieži apsola atzvanīt, neatzvana.

EDIT:

Pagājušajā nedēļā teica, ka spidometrs piekodēts, tagad jāsagaida tikai stūre, 10 minūtes nomainīt un auto būs gatavs. Šodienas stāsts - stūri dabūja, bet mainīja arī centrālo gaisa resti panelī, to mainot bija jāatvieno spidometrs un nu atkal jāgaida uz viņu maģisko elektriķi, jo izraujot spidometra štekeri, esot "atkodējies"

[ Šo ziņu laboja kriii, 11 Mar 2019, 18:06:12 ]

Offline
Jurchixx
11. Mar 2019, 14:47 #65

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Tam BMWeast tiešām tāda rinda? Kurš ir gatavs gaidīt 2-3 mēneši. Auto taču vajag saremontēt uzreiz, ja kaut kas notiek
Offline
V.I.P.
11. Mar 2019, 17:12 #66

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17338

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


11 Mar 2019, 14:40:32 @kriii rakstīja:
Runājot par Senson, to, kas Starta ielā. Ar krāsošanas lietām vienu reizi ir būts pirms pāris gadiem - viss labi. Ar elektroniku, pēc manas pieredzes, viss slikti. F11 aizgāja stūre un spidometrs, tā kā auto vecs, Kasko piedāvāja visādus kaktu servisus, ieskaitot Senson. Auto jau gandrīz mēnesi pie šiem ar apstiprinātu tāmi. Kaut ko jājās ar spidometru, nevarēja piekodēt, tad stūri bija pasūtījuši nepareizo, bez aktīvā kruīza. Visu laiku pašam jāzvanās, jābakstās. Bieži apsola atzvanīt, neatzvana.


ko teikt tiem, kuri ar e39 un e60 brauc.
Offline
wanksta
11. Mar 2019, 17:14 #67

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7240

Braucu ar: muti

Arī veci, kas tur tads ir?
Offline
predat0r
26. Mar 2019, 11:31 #68

Kopš: 24. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: muti

Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB.
Braucu jau gandrīz 2 gadus bez bēdas, regulāri ir veiktas apkopes.
Pirms kāda laika borta dators uzmeta Check Engine, un pārbaudot kļūdu, tika konstatēts, ka ieplūdes vārsta klapes motoriņš ir izbeidzies (kļūdas kods: P2015). Tas it kā problēmas nesagādāja, motora darbībā īsti nekas nemainījās. Vīri teica, ka bieži vien to motoriņu vispār izņēm un pārprogrammē vadības bloku.
Tad sākās nākamā problēma. Pirms pāris dienām borta dators ik pēc 5 minūtēm sāka mest ārā jaunu Check Engine kļūdu, turklāt tagad auto ieslēdz avārijas režīmu - atslēdz turbīnu, un vajag noslāpēt/pielaist pa jaunu. Un tad pēc 5 minūtes atkal tas pats. Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
Vedu auto uz 4 dažādiem servisiem, pēdējais bija Grosauto. Vedu ar domu, ka kāds no viņiem man pateiks, kas tad īsti izraisa šo kļūdu un, kuras ir tās komponentes, kas izgājušas no ierindas. Neviens konkrētu atbildi vai garantiju nemācēja dot. Visi, kā viens tikai aptuveni minēja, kur varētu būt problēma, bet negarantēja, ka tas atrisināšot šo kļūdu.
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs. Kas jau sāk šķist pietiekami liela summa, vai maz ir vērts remontēt, ja ņem vērā, ka auto vērtība šobrīd ir Max 3000 EUR.
It kā jau varētu arī samaksāt šo summu, ja būtu 100% drošs, ka tas atrisinās problēmu.
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Zvanīju arī uz Moller Auto - tie arī nekādu garantiju nedeva, vien to, ka noplēsīšot 100+ EUR par diagnostiku un mainīšot visu pēc kārtas, kur kompis uzmet kļūdu.
Tauta, palīdziet, ko darīt...
Offline
DFS
26. Mar 2019, 14:33 #69

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

Ir šeit kāds,kas ar volvo ņemas PM!
Ir v50, neviens nevar noteikt, kāpēc ir vibrācija pie slodzes . Info pm vai 29334241
Offline
Spiedzinsh
25. Jun 2019, 12:32 #70

Kopš: 14. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: Mocīti

Iesakat kādu servisu Rīgā kas ņemas ar Mazdām??
Offline
depo
25. Jun 2019, 12:35 #71

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Mazda, Volvo, VW... jūs neesiet sajaukuši mājas lapas adreses
Offline
968-jk
25. Jun 2019, 12:37 #72

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13479

Braucu ar: 30niekiem

Ir kāds labs serviss priekš OPEL?
Offline
sn
25. Jun 2019, 14:39 #73

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879539

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

ceru, ka tās lietotās detaļas @depo pēc tam liek pats nevis ved uz servisu, lai meham skatītos uz pirkstiem un pistu prātu. vēl var pēc tam prasīt atlaidi, jo mehs uzlika lietotu detaļu nevis jaunu

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Peecis
26. Jun 2019, 08:38 #74

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


26 Mar 2019, 11:31:23 @predat0r rakstīja:
Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB.
Braucu jau gandrīz 2 gadus bez bēdas, regulāri ir veiktas apkopes.
Pirms kāda laika borta dators uzmeta Check Engine, un pārbaudot kļūdu, tika konstatēts, ka ieplūdes vārsta klapes motoriņš ir izbeidzies (kļūdas kods: P2015). Tas it kā problēmas nesagādāja, motora darbībā īsti nekas nemainījās. Vīri teica, ka bieži vien to motoriņu vispār izņēm un pārprogrammē vadības bloku.
Tad sākās nākamā problēma. Pirms pāris dienām borta dators ik pēc 5 minūtēm sāka mest ārā jaunu Check Engine kļūdu, turklāt tagad auto ieslēdz avārijas režīmu - atslēdz turbīnu, un vajag noslāpēt/pielaist pa jaunu. Un tad pēc 5 minūtes atkal tas pats. Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
Vedu auto uz 4 dažādiem servisiem, pēdējais bija Grosauto. Vedu ar domu, ka kāds no viņiem man pateiks, kas tad īsti izraisa šo kļūdu un, kuras ir tās komponentes, kas izgājušas no ierindas. Neviens konkrētu atbildi vai garantiju nemācēja dot. Visi, kā viens tikai aptuveni minēja, kur varētu būt problēma, bet negarantēja, ka tas atrisināšot šo kļūdu.
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs. Kas jau sāk šķist pietiekami liela summa, vai maz ir vērts remontēt, ja ņem vērā, ka auto vērtība šobrīd ir Max 3000 EUR.
It kā jau varētu arī samaksāt šo summu, ja būtu 100% drošs, ka tas atrisinās problēmu.
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Zvanīju arī uz Moller Auto - tie arī nekādu garantiju nedeva, vien to, ka noplēsīšot 100+ EUR par diagnostiku un mainīšot visu pēc kārtas, kur kompis uzmet kļūdu.
Tauta, palīdziet, ko darīt...

Tiešām tik slikti ir Rīgā ar servisiem?
Šī taču tiešām ir salīdzinoši maza bēda
Offline
zardoss
30. Jun 2019, 13:20 #75

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

sveiki viiri, nepiecieshams auto diagnostikjis, jekabpils madonas apkaartnee, kursh ne tikai kludas zin nolasiit un parzin arii citus auto ne tikai bmw.... kaads var tur ko labu ieteikt? vai nav tajaa rajonaa nekaa laba?

vajag nesteidziigi bet nodiagnosticeet vienu auto vecu , vienkarsi negribaas visu pec kartas mainit jo benzinnieks viskautkas var buut pie vainas, vienkarsi sieviete paludza normalu diagnostikji atrast savadak neviens krumu kantoris nevar atrsat kas par vainu

un man prikolii to rajonu mehanikji, kautko izdara, bet lidz galam vainu nenoveersh, tipa ne to ko vajag aarstee un nopleesh kosmosu par nepareizu defektaaciju remontu, nav zel samaksaat, bet galvenais lai ir jeega no taa nevis atkal par velti un nekas nav izdarits ko vajaga.... velams kas specializeejas uz vagiem lidz 2000 gadam

[ Šo ziņu laboja zardoss, 30 Jun 2019, 13:27:16 ]

Offline
janeks7
30. Jun 2019, 16:02 #76

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3381

Braucu ar:


30 Jun 2019, 13:20:46 @zardoss rakstīja:
sveiki viiri, nepiecieshams auto diagnostikjis, jekabpils madonas apkaartnee, kursh ne tikai kludas zin nolasiit un parzin arii citus auto ne tikai bmw.... kaads var tur ko labu ieteikt? vai nav tajaa rajonaa nekaa laba?

vajag nesteidziigi bet nodiagnosticeet vienu auto vecu , vienkarsi negribaas visu pec kartas mainit jo benzinnieks viskautkas var buut pie vainas, vienkarsi sieviete paludza normalu diagnostikji atrast savadak neviens krumu kantoris nevar atrsat kas par vainu

un man prikolii to rajonu mehanikji, kautko izdara, bet lidz galam vainu nenoveersh, tipa ne to ko vajag aarstee un nopleesh kosmosu par nepareizu defektaaciju remontu, nav zel samaksaat, bet galvenais lai ir jeega no taa nevis atkal par velti un nekas nav izdarits ko vajaga.... velams kas specializeejas uz vagiem lidz 2000 gadam


Jèkabpilì Marteksà esi bijis?
Offline
bmw_xd
04. Aug 2019, 12:29 #77

Kopš: 14. Feb 2014

No: Baldone

Ziņojumi: 47

Braucu ar: F31

3-gadīgs F31. Kādu servisu iesakat? Saprotu ka derētu tādu kam ir pieeja kopējai datubāzei un kas turpinātu servisa vēstures ierakstus, pagaidām tādi ir veikti vienā dīlera servisā Zviedrijā. Kas nozīmē ka mani informēs attiecīgi par atsaukumiem utt..
Ir ne-visai patīkama pieredze ar BMauto, bet nekāda ar Wess. Laikam jau citu opciju nav?
Offline
Jurchixx
04. Aug 2019, 13:33 #78

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Tieši tā, Inchape vai Wess
Offline
RSAWorkshop
04. Aug 2019, 14:06 #79

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tieši tā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AtomLV
08. Aug 2019, 19:18 #80

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: četrdesmit seši

Kads ir no Rezeknes , kurs varetu pacelt un pieslegt pie kompja e60 , paskatities vai mav kapi..pm ludzu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo