Online
Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto serviss
Autors | Ziņojums |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
27 Feb 2019, 13:55:13 @osko555 rakstīja:
Paldies par cerību - sazvanīju WESS, 3 sērijai esot bijis atsaukums, bet ne 5. sērijai un ne manam auto.
Paliek jautājums vai elektriskās ir restaurējamas un ir tā vērts? kā arī kur to labāk darīt?
Ja ir problēmas ar elektromktoru vai vadību tad neremontējas, ja mehāniski, stienis sapuvis, vai ir brīvkustība, tad renomtējas! | Offline | | |
osko555 | | Kopš: 31. May 2016
Ziņojumi: 87
Braucu ar: AA
|
28 Feb 2019, 03:45:47 @Lauriko rakstīja:
27 Feb 2019, 13:55:13 @osko555 rakstīja:
Paldies par cerību - sazvanīju WESS, 3 sērijai esot bijis atsaukums, bet ne 5. sērijai un ne manam auto.
Paliek jautājums vai elektriskās ir restaurējamas un ir tā vērts? kā arī kur to labāk darīt?
Ja ir problēmas ar elektromktoru vai vadību tad neremontējas, ja mehāniski, stienis sapuvis, vai ir brīvkustība, tad renomtējas!
Paldies par info. | Offline | | |
fluts | | Kopš: 22. Apr 2017
Ziņojumi: 40
Braucu ar:
| Iesakiet, lūdzu, 2-3, jūsuprāt, labākos BMW servisus Rīgā.
No dažādiem avotiem esmu dzirdējis labas atsauksmes no:
1. BMWeast garage (rinda 2-3 mēn);
2. Senson auto;
3. Neatceros nosaukuma, bet Lubānas ielā.
Interesē serviss, kurš vairāk specializējas tieši uz BMW. Paldies. | Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Runājot par Senson, to, kas Starta ielā. Ar krāsošanas lietām vienu reizi ir būts pirms pāris gadiem - viss labi. Ar elektroniku, pēc manas pieredzes, viss slikti. F11 aizgāja stūre un spidometrs, tā kā auto vecs, Kasko piedāvāja visādus kaktu servisus, ieskaitot Senson. Auto jau gandrīz mēnesi pie šiem ar apstiprinātu tāmi. Kaut ko jājās ar spidometru, nevarēja piekodēt, tad stūri bija pasūtījuši nepareizo, bez aktīvā kruīza. Visu laiku pašam jāzvanās, jābakstās. Bieži apsola atzvanīt, neatzvana.
EDIT:
Pagājušajā nedēļā teica, ka spidometrs piekodēts, tagad jāsagaida tikai stūre, 10 minūtes nomainīt un auto būs gatavs. Šodienas stāsts - stūri dabūja, bet mainīja arī centrālo gaisa resti panelī, to mainot bija jāatvieno spidometrs un nu atkal jāgaida uz viņu maģisko elektriķi, jo izraujot spidometra štekeri, esot "atkodējies" [ Šo ziņu laboja kriii, 11 Mar 2019, 18:06:12 ] | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Tam BMWeast tiešām tāda rinda? Kurš ir gatavs gaidīt 2-3 mēneši. Auto taču vajag saremontēt uzreiz, ja kaut kas notiek | Offline | | |
V.I.P. | | Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
11 Mar 2019, 14:40:32 @kriii rakstīja:
Runājot par Senson, to, kas Starta ielā. Ar krāsošanas lietām vienu reizi ir būts pirms pāris gadiem - viss labi. Ar elektroniku, pēc manas pieredzes, viss slikti. F11 aizgāja stūre un spidometrs, tā kā auto vecs, Kasko piedāvāja visādus kaktu servisus, ieskaitot Senson. Auto jau gandrīz mēnesi pie šiem ar apstiprinātu tāmi. Kaut ko jājās ar spidometru, nevarēja piekodēt, tad stūri bija pasūtījuši nepareizo, bez aktīvā kruīza. Visu laiku pašam jāzvanās, jābakstās. Bieži apsola atzvanīt, neatzvana.
ko teikt tiem, kuri ar e39 un e60 brauc. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7394
Braucu ar: muti
| Arī veci, kas tur tads ir? | Offline | | |
predat0r | | Kopš: 24. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: muti
| Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB.
Braucu jau gandrīz 2 gadus bez bēdas, regulāri ir veiktas apkopes.
Pirms kāda laika borta dators uzmeta Check Engine, un pārbaudot kļūdu, tika konstatēts, ka ieplūdes vārsta klapes motoriņš ir izbeidzies (kļūdas kods: P2015). Tas it kā problēmas nesagādāja, motora darbībā īsti nekas nemainījās. Vīri teica, ka bieži vien to motoriņu vispār izņēm un pārprogrammē vadības bloku.
Tad sākās nākamā problēma. Pirms pāris dienām borta dators ik pēc 5 minūtēm sāka mest ārā jaunu Check Engine kļūdu, turklāt tagad auto ieslēdz avārijas režīmu - atslēdz turbīnu, un vajag noslāpēt/pielaist pa jaunu. Un tad pēc 5 minūtes atkal tas pats. Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
Vedu auto uz 4 dažādiem servisiem, pēdējais bija Grosauto. Vedu ar domu, ka kāds no viņiem man pateiks, kas tad īsti izraisa šo kļūdu un, kuras ir tās komponentes, kas izgājušas no ierindas. Neviens konkrētu atbildi vai garantiju nemācēja dot. Visi, kā viens tikai aptuveni minēja, kur varētu būt problēma, bet negarantēja, ka tas atrisināšot šo kļūdu.
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs. Kas jau sāk šķist pietiekami liela summa, vai maz ir vērts remontēt, ja ņem vērā, ka auto vērtība šobrīd ir Max 3000 EUR.
It kā jau varētu arī samaksāt šo summu, ja būtu 100% drošs, ka tas atrisinās problēmu.
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Zvanīju arī uz Moller Auto - tie arī nekādu garantiju nedeva, vien to, ka noplēsīšot 100+ EUR par diagnostiku un mainīšot visu pēc kārtas, kur kompis uzmet kļūdu.
Tauta, palīdziet, ko darīt... | Offline | | |
|
DFS | | Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| Ir šeit kāds,kas ar volvo ņemas PM!
Ir v50, neviens nevar noteikt, kāpēc ir vibrācija pie slodzes . Info pm vai 29334241 | Offline | | |
Spiedzinsh | | Kopš: 14. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 662
Braucu ar: Mocīti
| Iesakat kādu servisu Rīgā kas ņemas ar Mazdām?? | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20952
Braucu ar: Zirgu
| Mazda, Volvo, VW... jūs neesiet sajaukuši mājas lapas adreses | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13630
Braucu ar: 30niekiem
| Ir kāds labs serviss priekš OPEL? | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879727
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| ceru, ka tās lietotās detaļas @depo pēc tam liek pats nevis ved uz servisu, lai meham skatītos uz pirkstiem un pistu prātu. vēl var pēc tam prasīt atlaidi, jo mehs uzlika lietotu detaļu nevis jaunu
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
26 Mar 2019, 11:31:23 @predat0r rakstīja:
Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB.
Braucu jau gandrīz 2 gadus bez bēdas, regulāri ir veiktas apkopes.
Pirms kāda laika borta dators uzmeta Check Engine, un pārbaudot kļūdu, tika konstatēts, ka ieplūdes vārsta klapes motoriņš ir izbeidzies (kļūdas kods: P2015). Tas it kā problēmas nesagādāja, motora darbībā īsti nekas nemainījās. Vīri teica, ka bieži vien to motoriņu vispār izņēm un pārprogrammē vadības bloku.
Tad sākās nākamā problēma. Pirms pāris dienām borta dators ik pēc 5 minūtēm sāka mest ārā jaunu Check Engine kļūdu, turklāt tagad auto ieslēdz avārijas režīmu - atslēdz turbīnu, un vajag noslāpēt/pielaist pa jaunu. Un tad pēc 5 minūtes atkal tas pats. Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
Vedu auto uz 4 dažādiem servisiem, pēdējais bija Grosauto. Vedu ar domu, ka kāds no viņiem man pateiks, kas tad īsti izraisa šo kļūdu un, kuras ir tās komponentes, kas izgājušas no ierindas. Neviens konkrētu atbildi vai garantiju nemācēja dot. Visi, kā viens tikai aptuveni minēja, kur varētu būt problēma, bet negarantēja, ka tas atrisināšot šo kļūdu.
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs. Kas jau sāk šķist pietiekami liela summa, vai maz ir vērts remontēt, ja ņem vērā, ka auto vērtība šobrīd ir Max 3000 EUR.
It kā jau varētu arī samaksāt šo summu, ja būtu 100% drošs, ka tas atrisinās problēmu.
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Zvanīju arī uz Moller Auto - tie arī nekādu garantiju nedeva, vien to, ka noplēsīšot 100+ EUR par diagnostiku un mainīšot visu pēc kārtas, kur kompis uzmet kļūdu.
Tauta, palīdziet, ko darīt...
Tiešām tik slikti ir Rīgā ar servisiem?
Šī taču tiešām ir salīdzinoši maza bēda | Offline | | |
zardoss | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
| sveiki viiri, nepiecieshams auto diagnostikjis, jekabpils madonas apkaartnee, kursh ne tikai kludas zin nolasiit un parzin arii citus auto ne tikai bmw.... kaads var tur ko labu ieteikt? vai nav tajaa rajonaa nekaa laba?
vajag nesteidziigi bet nodiagnosticeet vienu auto vecu , vienkarsi negribaas visu pec kartas mainit jo benzinnieks viskautkas var buut pie vainas, vienkarsi sieviete paludza normalu diagnostikji atrast savadak neviens krumu kantoris nevar atrsat kas par vainu
un man prikolii to rajonu mehanikji, kautko izdara, bet lidz galam vainu nenoveersh, tipa ne to ko vajag aarstee un nopleesh kosmosu par nepareizu defektaaciju remontu, nav zel samaksaat, bet galvenais lai ir jeega no taa nevis atkal par velti un nekas nav izdarits ko vajaga.... velams kas specializeejas uz vagiem lidz 2000 gadam[ Šo ziņu laboja zardoss, 30 Jun 2019, 13:27:16 ] | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3444
Braucu ar:
|
30 Jun 2019, 13:20:46 @zardoss rakstīja:
sveiki viiri, nepiecieshams auto diagnostikjis, jekabpils madonas apkaartnee, kursh ne tikai kludas zin nolasiit un parzin arii citus auto ne tikai bmw.... kaads var tur ko labu ieteikt? vai nav tajaa rajonaa nekaa laba?
vajag nesteidziigi bet nodiagnosticeet vienu auto vecu , vienkarsi negribaas visu pec kartas mainit jo benzinnieks viskautkas var buut pie vainas, vienkarsi sieviete paludza normalu diagnostikji atrast savadak neviens krumu kantoris nevar atrsat kas par vainu
un man prikolii to rajonu mehanikji, kautko izdara, bet lidz galam vainu nenoveersh, tipa ne to ko vajag aarstee un nopleesh kosmosu par nepareizu defektaaciju remontu, nav zel samaksaat, bet galvenais lai ir jeega no taa nevis atkal par velti un nekas nav izdarits ko vajaga.... velams kas specializeejas uz vagiem lidz 2000 gadam
Jèkabpilì Marteksà esi bijis? | Offline | | |
|
bmw_xd | | Kopš: 14. Feb 2014
No: Baldone
Ziņojumi: 52
Braucu ar: F31
| 3-gadīgs F31. Kādu servisu iesakat? Saprotu ka derētu tādu kam ir pieeja kopējai datubāzei un kas turpinātu servisa vēstures ierakstus, pagaidām tādi ir veikti vienā dīlera servisā Zviedrijā. Kas nozīmē ka mani informēs attiecīgi par atsaukumiem utt..
Ir ne-visai patīkama pieredze ar BMauto, bet nekāda ar Wess. Laikam jau citu opciju nav? | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Tieši tā, Inchape vai Wess | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7112
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tieši tā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
AtomLV | | Kopš: 16. Mar 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 169
Braucu ar: četrdesmit seši
| Kads ir no Rezeknes , kurs varetu pacelt un pieslegt pie kompja e60 , paskatities vai mav kapi..pm ludzu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|