Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW jaunumi un fakti

Tēma: BMW rekomendē Shell motoreļļas no 2015.gada

AutorsZiņojums
uldens1
27. Nov 2014, 20:10 #61

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16293

Braucu ar:


27 Nov 2014, 19:48:49 Laoshi rakstīja:

27 Nov 2014, 19:46:16 uldens1 rakstīja:

27 Nov 2014, 19:37:56 stucers rakstīja:
Reiz skaitīju motorstundas, tad man eļļa jāmaina ik pēc 5 mēn pilsētas režīmā 30 min no rīta un 30 min vakarā, sest. sv. ceļojumi pa 4 stundām..
Toyota krievijā jaunajiem garantijas auto servisa intervālu nosaka 5000km, jo degvielā liels sēra saturs, ekstrēmi klimatiskie apstākļi....
protams ka nauda kaut ka janoslauc tiem biezajiem


Nu... mums jau arī ir "heavy duty conditions", ja kas. Tomēr eļļas maiņa ir 30k un tad auto īpašniekam pašam jāpiemaksā par motora maiņu, jo tas ir "dilstošs mezgls" un īsti zem garantijas nelien

varetu padomat ka pie tiem motora defektiem ir vainigs izdilums

Online
Laoshi
27. Nov 2014, 20:19 #62

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Nov 2014, 20:10:31 uldens1 rakstīja:

27 Nov 2014, 19:48:49 Laoshi rakstīja:

27 Nov 2014, 19:46:16 uldens1 rakstīja:

27 Nov 2014, 19:37:56 stucers rakstīja:
Reiz skaitīju motorstundas, tad man eļļa jāmaina ik pēc 5 mēn pilsētas režīmā 30 min no rīta un 30 min vakarā, sest. sv. ceļojumi pa 4 stundām..
Toyota krievijā jaunajiem garantijas auto servisa intervālu nosaka 5000km, jo degvielā liels sēra saturs, ekstrēmi klimatiskie apstākļi....
protams ka nauda kaut ka janoslauc tiem biezajiem


Nu... mums jau arī ir "heavy duty conditions", ja kas. Tomēr eļļas maiņa ir 30k un tad auto īpašniekam pašam jāpiemaksā par motora maiņu, jo tas ir "dilstošs mezgls" un īsti zem garantijas nelien

varetu padomat ka pie tiem motora defektiem ir vainigs izdilums


Tas nekas, ka ķēde dēļ hidrauliska spriegotāja, kuru darbina eļļas spiediens, ir pārlekusi. Tas vairāk par tfsi un 30k intervālu.

Bet nu nekas, tagad jau behas arī nāk ar padsmit turbīnām, tām arī patīk veca eļļa
Offline
uldens1
27. Nov 2014, 20:58 #63

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16293

Braucu ar:


27 Nov 2014, 20:19:28 Laoshi rakstīja:

27 Nov 2014, 20:10:31 uldens1 rakstīja:

27 Nov 2014, 19:48:49 Laoshi rakstīja:

27 Nov 2014, 19:46:16 uldens1 rakstīja:

27 Nov 2014, 19:37:56 stucers rakstīja:
Reiz skaitīju motorstundas, tad man eļļa jāmaina ik pēc 5 mēn pilsētas režīmā 30 min no rīta un 30 min vakarā, sest. sv. ceļojumi pa 4 stundām..
Toyota krievijā jaunajiem garantijas auto servisa intervālu nosaka 5000km, jo degvielā liels sēra saturs, ekstrēmi klimatiskie apstākļi....
protams ka nauda kaut ka janoslauc tiem biezajiem


Nu... mums jau arī ir "heavy duty conditions", ja kas. Tomēr eļļas maiņa ir 30k un tad auto īpašniekam pašam jāpiemaksā par motora maiņu, jo tas ir "dilstošs mezgls" un īsti zem garantijas nelien

varetu padomat ka pie tiem motora defektiem ir vainigs izdilums


Tas nekas, ka ķēde dēļ hidrauliska spriegotāja, kuru darbina eļļas spiediens, ir pārlekusi. Tas vairāk par tfsi un 30k intervālu.

Bet nu nekas, tagad jau behas arī nāk ar padsmit turbīnām, tām arī patīk veca eļļa
aha,parlekusi ķede ir nevis eļļas vaina bet inženieru fails
Online
Laoshi
27. Nov 2014, 21:00 #64

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Nov 2014, 20:58:21 uldens1 rakstīja:
aha,parlekusi ķede ir nevis eļļas vaina bet inženieru fails


fails faila galā, bet pat garantijas ietvaros maksā pircējs
Offline
-Edm-
27. Nov 2014, 21:07 #65

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


27 Nov 2014, 20:05:01 kexxx rakstīja:
normālām mašīnām vispār motors pats notērē vai izdzen ārā vajadzīgo daudzumu un īpašniekam atliek tikai pieliet eļļu, ne par kādiem intervāliem nav jālauza galva!
tākā tiem kura tur gada veiksmīgajiem audī benzīna divlitriniekiem,kuriem ir normāli litrs eļļas uz k/km tur pa lielam nav jau jēga mainīt neko,eļļa tāpat visu laiku svaiga

-----------------
Offline
ruberc
27. Nov 2014, 21:09 #66

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 178

Braucu ar:

Bardahl der tikai benzīna motoriem, priekš vieglajiem dīzeļiem nav !
Offline
koni4jo
27. Nov 2014, 23:26 #67

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


27 Nov 2014, 21:07:08 -tihijs- rakstīja:

27 Nov 2014, 20:05:01 kexxx rakstīja:
normālām mašīnām vispār motors pats notērē vai izdzen ārā vajadzīgo daudzumu un īpašniekam atliek tikai pieliet eļļu, ne par kādiem intervāliem nav jālauza galva!
tākā tiem kura tur gada veiksmīgajiem audī benzīna divlitriniekiem,kuriem ir normāli litrs eļļas uz k/km tur pa lielam nav jau jēga mainīt neko,eļļa tāpat visu laiku svaiga


Agrāk bija sencim Audis 100tais, tam bija 5 litri uz vidēji 2k jālej klāt un tur baigi jutās kāda eļļa ielieta, jo viena gāja 1k uz jālej klāt (dārgākās tieši biežāk bija jālej), bet cita 3k un jālej. maģiskais kombo bija kaut kāda traktoru eļļa, kas domāta DT75, kamaziem utt un trīs mazās pudeles ar kaut kādu biezu eļļas piedevu, tad izvilka 4k km , bet tas bija sūdīgs price performance, jo liet biežāk Mannolu bija lētāk
Kopumā rezumē, lej tu kādu eļļu gribi, bet miljonniekam dīzelim labāk biezāku un augšējo līmeni, lai klusāk rūc Jo kad šupa galā vairs nebija eļļas bija paskaļš, eļļas līmenis arī tika noteikts tikai uz dzirdi, lai lieki nevirinātu kapotu Vienīgi eļļas filtrs palika tas pats ar kuru tika nopirkts drots, bet tas jau patēriņu diezin vai mainītu
Beigās aizgāja perekupam, kurš viņu pa 1keur vēl pārdeva

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 27 Nov 2014, 23:28:19 ]

Offline
Alexisonfire
28. Nov 2014, 08:11 #68

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


27 Nov 2014, 23:26:55 koni4jo rakstīja:

27 Nov 2014, 21:07:08 -tihijs- rakstīja:

27 Nov 2014, 20:05:01 kexxx rakstīja:
normālām mašīnām vispār motors pats notērē vai izdzen ārā vajadzīgo daudzumu un īpašniekam atliek tikai pieliet eļļu, ne par kādiem intervāliem nav jālauza galva!
tākā tiem kura tur gada veiksmīgajiem audī benzīna divlitriniekiem,kuriem ir normāli litrs eļļas uz k/km tur pa lielam nav jau jēga mainīt neko,eļļa tāpat visu laiku svaiga


Agrāk bija sencim Audis 100tais, tam bija 5 litri uz vidēji 2k jālej klāt un tur baigi jutās kāda eļļa ielieta, jo viena gāja 1k uz jālej klāt (dārgākās tieši biežāk bija jālej), bet cita 3k un jālej. maģiskais kombo bija kaut kāda traktoru eļļa, kas domāta DT75, kamaziem utt un trīs mazās pudeles ar kaut kādu biezu eļļas piedevu, tad izvilka 4k km , bet tas bija sūdīgs price performance, jo liet biežāk Mannolu bija lētāk
Kopumā rezumē, lej tu kādu eļļu gribi, bet miljonniekam dīzelim labāk biezāku un augšējo līmeni, lai klusāk rūc Jo kad šupa galā vairs nebija eļļas bija paskaļš, eļļas līmenis arī tika noteikts tikai uz dzirdi, lai lieki nevirinātu kapotu Vienīgi eļļas filtrs palika tas pats ar kuru tika nopirkts drots, bet tas jau patēriņu diezin vai mainītu
Beigās aizgāja perekupam, kurš viņu pa 1keur vēl pārdeva

Varēj vēl cukuru vai olu piebērt klāt. Aizsistu ciet caļņikusu n eļļa vairs nepazustu
:lauki:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo