Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: BMW 318 IS ?????

AutorsZiņojums
Urmo
23. Apr 2004, 12:15 #1

Kopš: 23. Apr 2004

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Sveiki, man ir iespeja iegādāties BMW 318 IS 1995 gads sedanu. Jautājums spečukiem būtu, ko nozīmē tas S, kas tam bembim ir citādāks?
Offline
gastello
23. Apr 2004, 12:17 #2

Kopš: 25. Mar 2004

Ziņojumi: 262

Braucu ar: 3 er un zx6r

motors ir savaadaaks un naak tikai kupesskaas
Offline
ZigS
23. Apr 2004, 12:19 #3

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

Iet njipraak nekaa 320i, nemaz nerunaajot par 318i!
Offline
stanley
23. Apr 2004, 12:22 #4

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4355

Braucu ar:


2004-04-23 12:17, gastello rakstīja:
motors ir savaadaaks un naak tikai kupesskaas


i ari sedani...
Offline
noisex
23. Apr 2004, 12:26 #5

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

A - automātiskā ātrumkārba
C - kabrio (convertible)
CS - kupeja-sport
i - inžektors, 16-vārstu 2-vārpstu dzinējs / sport
e - dzinējs ’ETA’: ekonomisks un zemu apgriezienu
L - lukss(luxury), pagarinātā virsbūve (long)
s - sport (sedan)
t - hečbeks vai universāls (touring)
td - tiešās iešprices sistēmas dīzelis
tds - turbo - dīzelis ar interkuleri
X - 4WD (sasaiste uz visiem četriem riteņiem)

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
Zazum
23. Apr 2004, 12:31 #6

Kopš: 25. Jul 2002

Ziņojumi: 688

Braucu ar:

s - sport (sedan)
A prichom sedans!

iS Ir 16V dzineejs ar zirekli! Tika razhots kaa konkurents VW golf GTI
Offline
Kazha
23. Apr 2004, 12:32 #7

Kopš: 24. Nov 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 630

Braucu ar: zirga Mazdu...

IS tak nav sedani! IS reaals pluss ir tas ka vinjam ir piekare kaa 325.
Offline
ANDERS
23. Apr 2004, 12:34 #8

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 2237

Braucu ar: Brutal Money Waster

Labs motors...
Offline
ANDERS
23. Apr 2004, 12:35 #9

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 2237

Braucu ar: Brutal Money Waster

IS no ’94 naak sedanos...
Offline
Urmo
23. Apr 2004, 12:37 #10

Kopš: 23. Apr 2004

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Bet kā viņam ar apkopēm, nesanāks, kad viss ir priekš parastiem 318, bet tam IS viss x1,5Ls[ This message was edited by: Urmo on 2004-04-23 12:37 ]
Offline
ANDERS
23. Apr 2004, 12:41 #11

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 2237

Braucu ar: Brutal Money Waster

Nee... Izdevumi nemainaas... varbuut var ietaupiit uz siksnas mainu...
Offline
Zazum
23. Apr 2004, 12:52 #12

Kopš: 25. Jul 2002

Ziņojumi: 688

Braucu ar:

iSam bremzes ir kaa 325, bet piekare manupraat ir chetrcilindinieku!
Offline
JZ
23. Apr 2004, 13:16 #13

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Ja grib njemt 16v motoru, tad jaameklee M44, motoriic lielaaks, griezes momenta vairaak... normaaks ikdienas braucamais, benciinu praktiski nepateeree ar man bija ~8l/100km (pilseeta+shoseja@120-140)

Par apkopeem... ellja 5l, sveces nekaadas speciaalaas nebij, gaisa filtrs ar kaa parasti <10ls... jaapaskataas lai kjeedes nostiepeeji buutu kaartiibaa, nu, ja speciaali nelauzh, vai arii nau bijis salauzts un suudiigi sataisiits, tad nekas baigi daargaak kaa parastam 8v nebuus...
Offline
bmw-e30
23. Apr 2004, 13:20 #14

Kopš: 28. May 2003

Ziņojumi: 575

Braucu ar: VW Passat Variant 92", Toyota Corolla 97"

Jeb etozhe redkostj bolshaja.
Offline
JZ
23. Apr 2004, 13:28 #15

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nje redkostj, u vsjeh hechbekov 318ti jestj, u mojevo tozhe...

bet vispaar tos m44 saaka likt no kaukaada ’95 vai ’96 arii sedanos, un peec ’97, ja pareizi atceros, tad bij sastopami exemplaari ar ~150zs un alumiinija bloku, nez tik kaa tam alu blokam ar izturiibu, cik zinu, tad pirmajiem bmw motoriem ar alu blokiem bij probleemas...

reku m44 motoriits vizuaali
Offline
Urmo
23. Apr 2004, 13:32 #16

Kopš: 23. Apr 2004

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


2004-04-23 13:16, JZ rakstīja:
Ja grib njemt 16v motoru, tad jaameklee M44, motoriic lielaaks, griezes momenta vairaak... normaaks ikdienas braucamais, benciinu praktiski nepateeree ar man bija ~8l/100km (pilseeta+shoseja@120-140)

Par apkopeem... ellja 5l, sveces nekaadas speciaalaas nebij, gaisa filtrs ar kaa parasti <10ls... jaapaskataas lai kjeedes nostiepeeji buutu kaartiibaa, nu, ja speciaali nelauzh, vai arii nau bijis salauzts un suudiigi sataisiits, tad nekas baigi daargaak kaa parastam 8v nebuus...




8l/100km ???
Offline
Margots
23. Apr 2004, 13:35 #17

Kopš: 19. Sep 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1027

Braucu ar: bmw


2004-04-23 13:32, Urmo rakstīja:
8l/100km ???


Jap
Man sencim parasts e36 318i un bendzinu teere tikpat cik mans e36 318is bet IS iet labaak
Offline
Rewo
23. Apr 2004, 13:37 #18

Kopš: 08. Apr 2004

Ziņojumi: 56

Braucu ar: BMW 320

Muļķibas 318 IS sedani ir vismaz jau no 1992.gada un ņiprāks par 320 jau nu noteikti nav! Līdz netur.......... null
Offline
RAGE
23. Apr 2004, 13:46 #19

Kopš: 26. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 16328

Braucu ar:

panesaas makshkjernieku staasti

-----------------
Unofficial Bandit
Offline
Margots
23. Apr 2004, 13:48 #20

Kopš: 19. Sep 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1027

Braucu ar: bmw


2004-04-23 13:37, Rewo rakstīja:
Muļķibas 318 IS sedani ir vismaz jau no 1992.gada un ņiprāks par 320 jau nu noteikti nav! Līdz netur..........


Ir ir
Tikai tos BMW nerazoja no ’92, parasti ielikti no IS parastaa e36 sedana ar 1.8 motoriiti, kaa bija Andersam uztaisiits
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo