Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Antireklama - VKMServiss.lv

AutorsZiņojums
abyss
27. Feb 2014, 09:14 #261

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7917

Braucu ar: e39 523


26 Feb 2014, 23:58:38 Archy96 rakstīja:
Dažkārt ir tāds moments, ka detaļām tiek dota garantija tikai tās uzstādot pie pārdevēja, tas arī šoreiz būs bijis klupšanas akmens visā skandālā, bet jebkurā gadījumā, pērkot motoru pa štuku, nu ir jābūt kaut kādai garantijai, jo ja nav garantijas, tad viņš nekādā rakā vairs nevar maksāt tos 1000E.


Pareizi teikts būtu nevis nevar maksāt, bet nevar pirkt . Es taču savas preces varu kaut vai pa 10x lielāku summu tirgot, likums taču to neaizliedz
Offline
ramtairidi
27. Feb 2014, 09:16 #262

Kopš: 27. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: pilnu pulksteni

Džeki Jūs neko no biznesa nesaprotat
Offline
AntiVKMserviss
27. Feb 2014, 09:19 #263

Kopš: 24. Feb 2014

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Lidzigs gadijums
Offline
Castor
27. Feb 2014, 09:49 #264

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Tas gadījums izklausās pēc nepareizi uzliktas ķēdes
Offline
520i
27. Feb 2014, 09:55 #265

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2674

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

un tirgot arī vajag par 10x lielāku summu, tas nekas, ka citi tirgo par 300x mazāku. Tiesi visi ir lohi, kas tirgo par mazāku, ja reāli, var notirgot par lielāku.
Offline
JZ
27. Feb 2014, 10:02 #266

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


26 Feb 2014, 23:58:38 Archy96 rakstīja:
Dažkārt ir tāds moments, ka detaļām tiek dota garantija tikai tās uzstādot pie pārdevēja, tas arī šoreiz būs bijis klupšanas akmens visā skandālā, bet jebkurā gadījumā, pērkot motoru pa štuku, nu ir jābūt kaut kādai garantijai, jo ja nav garantijas, tad viņš nekādā rakā vairs nevar maksāt tos 1000E.


bļ, kāda garantija, tas ir nezināmu skaitu km nezināmu saimnieku rokās nobraucis motors, KĀDU GARANTIJU?! KAM?

gribi kaut kādu nebūt garantiju - pēc pirkšanas pārskrūvē to motoru, kā minimums tās lietas, ko es jau pieminēju iepriekš, saliec jaunus blīvslēgus, jaunas blīves, jo tagad to ir elementāri izdarīt, kamēr tiec visam klāt, tā ir tava garantija! jo tas ir šrota motors!

ja gribi kaut kādu nebūt garantiju, tad pērc jaunu motoru pie dīlera, un pat tad, ja tev saša ar pašu to motoru ieliks mašīnā un tas noklapēs, tevi pasūtīs 2 mājas tālāk ar visu tavu pirkuma čeku

un cena =/= vērtība tavās acīs

un garantija =/= apdrošināšana pret slinkumu vai nejēdzībām
Offline
ParaTr00per
27. Feb 2014, 10:21 #267

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


27 Feb 2014, 10:02:25 JZ rakstīja:

bļ, kāda garantija, tas ir nezināmu skaitu km nezināmu saimnieku rokās nobraucis motors, KĀDU GARANTIJU?! KAM?

viss pareizi, tikai šis te teksts jāsaka klientam *pirms* paņemt no viņa naudu. nevis pēc tam, ja klients atlien ar činkstu.
Offline
giants21
27. Feb 2014, 10:24 #268

Kopš: 22. Mar 2009

Ziņojumi: 215

Braucu ar: e30 e32 V70

topika autor ,
Cik maksāja dzinēja nomaiņa ?
Offline
Hektors
27. Feb 2014, 10:30 #269

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3829

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!

Labak pasakiet kur nopirkt labu 4.4 apaksu ar mazu noskrejienu un garantiju?

P.s.es nopietni.

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
aa55h0le
27. Feb 2014, 10:37 #270

Kopš: 10. Sep 2012

Ziņojumi: 196

Braucu ar:


27 Feb 2014, 10:30:06 Hektors rakstīja:
Labak pasakiet kur nopirkt labu 4.4 apaksu ar mazu noskrejienu un garantiju?

P.s.es nopietni.

Kur, kur... pie Vineamitanina
Offline
Noname
27. Feb 2014, 10:41 #271

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3540

Braucu ar: cauru izpūtēju

Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?
Offline
JZ
27. Feb 2014, 10:43 #272

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


27 Feb 2014, 10:21:59 ParaTr00per rakstīja:

27 Feb 2014, 10:02:25 JZ rakstīja:

bļ, kāda garantija, tas ir nezināmu skaitu km nezināmu saimnieku rokās nobraucis motors, KĀDU GARANTIJU?! KAM?

viss pareizi, tikai šis te teksts jāsaka klientam *pirms* paņemt no viņa naudu. nevis pēc tam, ja klients atlien ar činkstu.


kad/ja es pērku kaut ko šrotā, es nedīcu garantiju (vienīgais, ko es paprasu, ir - ja fiziski man tā detaļa neder, vai apmainīs pret citu), un to neviens nekad nekam nedod, to izdīc pircējs, es varu saderēt ka teksts ir bijis - eu, bet tev man jādod garantiju, jo es it kā daudz naudas maksāju (pēc tam kad pats ar savu speciālistu stundu to motoru ir rūcinājuši un "testējuši)! - ok, ok, garantēju, atp*(& tak vienreiz

es saku - pat pie dīlera pirktam jaunam motoram tev tā garantija ir līdz viņu noliktavas durvīm, līdz ko motors to pamet, tā tev visa garantija beidzas, jo NEVIENS nevar garantēt tādu mehānismu pret mudakiem, kas to sačakarē liekot iekšā mašīnā, un nevar to izdarīt tādēļ, ka tu nevari noblombēt visu un izstāvēt blakām vai kaut kur nav kāds skrūvi vai lupatu aizmirsis

ok, jaunam motoram, ja pēkšņi iemetas dzenis un ir aprauta 1 šāle, bet viss pārējais ir ideāls, tad tur vēl vari uz kaut ko cerēt, un pat tad uzstādītājam ir jābūt respektablam kantorim, nevis, kā autors te saka - lika labā servisā, nu kā lai zin ko nozīmē labs serviss, kas šrota motoru bez pārbaudes iemet mašīnā un cer uz to labāko, jo ir takš garantija!
Offline
aa55h0le
27. Feb 2014, 10:44 #273

Kopš: 10. Sep 2012

Ziņojumi: 196

Braucu ar:


27 Feb 2014, 10:41:59 Noname rakstīja:
Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?

Ar kompressijas skaitliem parasti pietiek lai saprastu aptuvenu motora nodilumu.
Aptuvenu... Viss parejais lotereja.

Gribi garantiju - ludzu perc jaunu, dazhi ta ari dara. Jauns dzinejs e60 530d ap 10k Eur.
Offline
aa55h0le
27. Feb 2014, 10:49 #274

Kopš: 10. Sep 2012

Ziņojumi: 196

Braucu ar:

Tagad apskatijos, orig numurs 11000306826, 530d 2004 gada.
Cena - 15314.03 Euro.
Bus tev garantija.

Ja esiet ar mieru maksat kaut 1/2 no jauna motora cenas - bus jums reala garantija.
Problems? Ak ja....
Offline
JZ
27. Feb 2014, 10:52 #275

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


27 Feb 2014, 10:41:59 Noname rakstīja:
Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?


to ka tu zini ka tas bez slodzes ir spējīgs griezties, normāli uzsilst, neburbuļo tosols radiātora uzreiz un eļļā netek iekšā dzesēšanas šķidrums, uzsildiji, pagāzēji pa apgriezieniem un tas ir viss, vairāk NEKO nevar pateikt, jo pat tas, ka bez slodzes tosols neburbuļo, vēl nenozīmē ka galva/bloks ir taisni un tas nav bijis pārkarsēts, tādas lietas vēl var cerēt ieraudzīt pie slodzes

un tieši tādēļ tādus motorus uzstādītājs atjauc vaļā tik tālu, cik klients ir gatavs maksāt, un pārliecinās ka šāles ir gludas, bez rievām, rokeri nav nodiluši jo kāds ir braucis 30k km bez eļļas maiņām utt utml, un, ja tādas lietas atrod - ved motoru atpakaļ uz šrotu un prasi naudu, un ,ja tad šrots pretojas, vari te sūdzēties

un ja klients saka - met tik iekšā, ir takš garantija! tad, manuprāt, klients var vainot tikai pats sevi pie visa notikušā, lai vai cik nejēdzīgi tas motors būtu bijis salikts kopā šrotā (ja tā versija vispār ir patiesa, kas, manuprāt, ir maz ticams)

šrota motori nav lietotas kalotkas, ja to nesaprot, tad pats vainīgs
Offline
aa55h0le
27. Feb 2014, 11:00 #276

Kopš: 10. Sep 2012

Ziņojumi: 196

Braucu ar:


27 Feb 2014, 10:52:39 JZ rakstīja:

27 Feb 2014, 10:41:59 Noname rakstīja:
Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?


to ka tu zini ka tas bez slodzes ir spējīgs griezties, normāli uzsilst, neburbuļo tosols radiātora uzreiz un eļļā netek iekšā dzesēšanas šķidrums, uzsildiji, pagāzēji pa apgriezieniem un tas ir viss, vairāk NEKO nevar pateikt, jo pat tas, ka bez slodzes tosols neburbuļo, vēl nenozīmē ka galva/bloks ir taisni un tas nav bijis pārkarsēts, tādas lietas vēl var cerēt ieraudzīt pie slodzes

un tieši tādēļ tādus motorus uzstādītājs atjauc vaļā tik tālu, cik klients ir gatavs maksāt, un pārliecinās ka šāles ir gludas, bez rievām, rokeri nav nodiluši jo kāds ir braucis 30k km bez eļļas maiņām utt utml, un, ja tādas lietas atrod - ved motoru atpakaļ uz šrotu un prasi naudu, un ,ja tad šrots pretojas, vari te sūdzēties

un ja klients saka - met tik iekšā, ir takš garantija! tad, manuprāt, klients var vainot tikai pats sevi pie visa notikušā, lai vai cik nejēdzīgi tas motors būtu bijis salikts kopā šrotā (ja tā versija vispār ir patiesa, kas, manuprāt, ir maz ticams)

šrota motori nav lietotas kalotkas, ja to nesaprot, tad pats vainīgs

Precizak gruti pateikt
Ja tu nesaprot ka riske, perkot lietotu mantu, tas nenozime, ka tu neriske.
Offline
JZ
27. Feb 2014, 11:01 #277

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


27 Feb 2014, 10:44:47 aa55h0le rakstīja:

27 Feb 2014, 10:41:59 Noname rakstīja:
Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?

Ar kompressijas skaitliem parasti pietiek lai saprastu aptuvenu motora nodilumu.
Aptuvenu... Viss parejais lotereja.

Gribi garantiju - ludzu perc jaunu, dazhi ta ari dara. Jauns dzinejs e60 530d ap 10k Eur.


kompresija neizsaka neko par motora nobraukumu, tā tev var dot tikai nelielu priekštatu par cilindra/gredzenu/vārstu un galvas blīves stāvokli, NEKO vairāk, un tā var būt smuki vienāda visos cilindros arī pusmiljonu noskrējušam motoram, kuram šāļu un gredzenu resurss jau būs praktiski beidzies

tādēļ, ja tu pērc šrota motoru sev, nevis "uz pārdošanu", tu to ārdi ārā, visu apskati, pārmēri, nofrēzē taisnu bloku/galvu, jaunu galvas blīvi, skrūves, pieslīpē vārstus, nomaini visus blīvslēgus, uzpulē kloķeni/sadalenes, ja vajadzība, saliec jaunas šāles un brauc ar to motoru vēl simtiem tūkstošus - tā ir tava garantija, nevis ko kāds šrota tirgonis tev dod
Offline
koni4jo
27. Feb 2014, 11:03 #278

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...

ImHO viss ir vienkāršāk, ja redzi, ka klients ir lunis, kas totāli neko nerubī, labāk viņam nepārdod neko
Cik pašam ir bijušas tirgojamas visādas huiņas tad vnk, ja cilvēks ierodoties acīmredzmi runā huiņu, labāk pagaidīt, lai kāds cits nopērk to pat lietu, lai pēc tam nav 100000000000000001 zvana un HZ kā vēl, ka kaut kas nepatīk
Pats cik motorus pērku tad parasti priecajos, ja var iedarbināt, ja iespējams uzkarsē un tamlīdzīgi, bet tas ir lētiem hlamiem.
Ja reiz 1k jāmet ārā, bez kāda atzīstama mehaņika ar vismaz iespēju nomērīt kompresiju un kaut ko pajaukt vaļā nemaz nebrauktu skatīties Vai labāk nomestu to auto kādam, lai sataisa un ats meklē daļas. Tas nav kara laiku lūznis, kuram pohui visi dilumi, jo ir nogājis jau 30 gadus un vēl tikpat noies, moderniem auto lidz ar nonākšanu šrotā resurss jau ir izsmelts, ar ļoti retiem izņēmumiem
Zolīdās vietās/valstīs ļoti iespējams nauda tiktu atgriezta, Latvijā, tikai tik cik iespēja pasmirdēt netā par Veņika izdevušajām brīvdienām

P.S. Un kas vispār bija par vainu sakotnejam motoram? klaņi izlīda vai, kas? Moš izdevīgāk būtu bijis remontēt

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 27 Feb 2014, 11:06:10 ]

Offline
aa55h0le
27. Feb 2014, 11:08 #279

Kopš: 10. Sep 2012

Ziņojumi: 196

Braucu ar:


27 Feb 2014, 11:01:15 JZ rakstīja:

27 Feb 2014, 10:44:47 aa55h0le rakstīja:

27 Feb 2014, 10:41:59 Noname rakstīja:
Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?

Ar kompressijas skaitliem parasti pietiek lai saprastu aptuvenu motora nodilumu.
Aptuvenu... Viss parejais lotereja.

Gribi garantiju - ludzu perc jaunu, dazhi ta ari dara. Jauns dzinejs e60 530d ap 10k Eur.


kompresija neizsaka neko par motora nobraukumu, tā tev var dot tikai nelielu priekštatu par cilindra/gredzenu/vārstu un galvas blīves stāvokli, NEKO vairāk, un tā var būt smuki vienāda visos cilindros arī pusmiljonu noskrējušam motoram, kuram šāļu un gredzenu resurss jau būs praktiski beidzies

tādēļ, ja tu pērc šrota motoru sev, nevis "uz pārdošanu", tu to ārdi ārā, visu apskati, pārmēri, nofrēzē taisnu bloku/galvu, jaunu galvas blīvi, skrūves, pieslīpē vārstus, nomaini visus blīvslēgus, uzpulē kloķeni/sadalenes, ja vajadzība, saliec jaunas šāles un brauc ar to motoru vēl simtiem tūkstošus - tā ir tava garantija, nevis ko kāds šrota tirgonis tev dod


Esmu merijis kompressiju dzinejam ar 450k km, ja kompressija bija parsteidzoshi vienada visos cilindros, bet par 13-15% zemaka neka ir jabut. Tas nenozime ka motora nodilums ir 13-15%, tas nozime ka tuvakaja laika vinam vajadzes kapitalo remontu.

Bet nu protams, ideali, pirms likshanas ieksha mashinai, motoru izjaukt. Pedejo reizi es nopirku audi v6 2.4i 2004 gada, bez jebkadas testeshanas. Kad sakam jaukt ara - izradijas ka viena galva kede aprauta - ta ari atvedu atpakal dzineju, naudu sanemu bez problemam.

Es domaju, ja pircejs butu izdarijis tapat - vkm serviss naudu atdotu bez problemam.
Offline
kkas
27. Feb 2014, 11:13 #280

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8885

Braucu ar: zviedru ledusskapi

lohiem lohu problēmas. par savu stulbumu jāmaksā. gan šrotam, gan pircējam. srotam tipiskais urlu bizness, sasolīt jebkuram klientam debessmannu un pēc tam kaut plūdi.
no klienta puses vajag jau arī loģiski padomāt. kkādus servismeņus sadabū, pats neko nejēdz, servismeņi pašu arī kkādi džamšuti-sūta klientu meklēt motoru, kopā draudzīgi parūcina 1h. pēc tam atnāk pie vkm, tipa motors sūds.
vkm tīri pēc pierastā biznesa modeļa, pilnīgi pajāt, kkādi diletanti vienreiz iepirkās, otrreiz tāpat neko nepirks. hvz vai paši motoru nesačakarēja, vieglāk pasūtīt d.
būtu ielicis motoru pie BR vai jebkāda cita, kurš pats sagādā motoru, ieliek un iedod garantiju, būtu visitcamāk viss ok. tīri loģiski, tāds BR gan zinās labāk kā izdarīt, jo to dara ikdienā, gan varēs sarunāt problēmu gadījumā, jo ņems tikai no sev zināmiem šrotiem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo