Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXX

AutorsZiņojums
Fruktists
12. Dec 2013, 00:43 #81

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


12 Dec 2013, 00:35:25 arizah rakstīja:

11 Dec 2013, 23:37:25 GintsK rakstīja:
Oj...sākas. Šajā gadījumā ir acīmredzams, ka ir par šavku, jo par švaku ir DAUDZKĀRT. Kaut vai tamdēļ, ka sabruka visas kopnes.


ā nu pizdjec, tad jau vispār izmeklēšanu var slēgt
es arī apstiprinu, ka veikals patiešām sabruka (man gan nav būvinženiera sertifikāta), tātad viss skaidrs - bija par švaku. DAUDZKĀRT. case closed.


[ Šo ziņu laboja Fruktists, 12 Dec 2013, 00:46:05 ]

Offline
kom
12. Dec 2013, 00:48 #82

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi

Skaidrs, ka šim somam var būt, un drošvien arī ir subjektīvas intereses, lai arī kādas tās būtu, tomēr
1. viss viņa izklāsts izskatās loģisks un pamatots, un neviens cits (tik) loģisku un pamatotu izklāstu (vismaz oficiāli) pagaidām nav sniedzis,
2. neviens vietējais (oficiāli atzīts), kompetents speciālists nav apstrīdējis šo viedokli, loģiski pierādot, ka soms ir kļūdījies vai viņam nav taisnība.
pagaidām tikai medijos (anonīmi) žurnālisti norāda, ka šis soms ir bez sertifikāta un vispār aizdomīgs.
Offline
Fruktists
12. Dec 2013, 00:48 #83

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


12 Dec 2013, 00:39:34 Modjo rakstīja:
Par to nestspeju un stiepi rekinot noteikti janem vera slodzes virziens. Sos datus nosaka laboratorijas apstaklos pie strikti definetiem apstakliem, bet reala buve tie ir citi. Skrives lietosana nav neiespejama, bet slikti tiesi nepardomata lietosana slodzes virzienam.
Trakakais ir tas, ka lidzigi brinumi ir daudzas buves, t.sk lielveikalos.


Tas ir viens no būtiskākajiem aspektiem ko soms savā atzinumā raksta. Ka pēdējā laikā konstrukcijas ir projektējuši jaunie speciālisti ar datorprogrammām bez jebkādas nojausmas par realitāti...
Offline
GintsK
12. Dec 2013, 00:54 #84

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


12 Dec 2013, 00:39:34 Modjo rakstīja:
Par to nestspeju un stiepi rekinot noteikti janem vera slodzes virziens. Sos datus nosaka laboratorijas apstaklos pie strikti definetiem apstakliem, bet reala buve tie ir citi. Skrives lietosana nav neiespejama, bet slikti tiesi nepardomata lietosana slodzes virzienam.
Trakakais ir tas, ka lidzigi brinumi ir daudzas buves, t.sk lielveikalos.

Pag pag. Kādos laboratorijas? Tas ir būvējot? Projektējot? Kurš kaut ko tādu dara ar tik elementārām konstrukcijām?!! Pie korekta pielietojuma tur tak nav nekā neskaidra, ko vajadzētu baigi tagad laboratorijā pētīt.

Var tagad saspringti tur kaut ko imitēt pa laboratorijām lai novilktu laiku. Bet rezultāts būs viens un tas pats.

Soms arī piemin, ka pie brukšanas iedarbojas spēki, kurus normālā dizainā nekad vērā neņem. Gluži vienkārši tur nekam nekad nav jābrūk.
5.lpp
Offline
Driver
12. Dec 2013, 01:04 #85

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Parak liela jezga, vienkarshak pilnigi visiem celtnieciba iesaistitajiem iepist nosacito sodu, pat tam, kas regipsi skruveja (utt)un poh.
Par to, ka redzeja iepriekseja daritaja sudus, bet pasham poh. Citiem mosh pat realu sodu uz daziem gadiem. Max daudz sodit.
Lai beigas visi nakotne raustas plastmasas savilceju uzlikt melna vieta baltu un skruves regipsi pec izjutam likt, ne pedantiski pa mm.

Tad ari visi duriki teiks "es nedarishu!" ja sapratis, ka kaukas nav labi.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
GintsK
12. Dec 2013, 01:16 #86

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Man patīk šo lasīt:

This report serves as a warning to society at large of imminent and inevitable near future collapses with increasing frequency and severity caused by the extrapolation of contemporary engineering culture or a lack of it.


The author thanks all the colleagues during his career who have not capitulated to a virtually insurmountable pressure of business, politics and deliberate negligence.


It is not a shame or a sin to make incorrect engineering judgements. It happens all the time. It is a sin and a shame to try to cover up the facts and deliberately sabotage any improvement effort.


The author also extends his thanks to all the friendly and helpful Latvian people who have contributed to my work and helped me find relevant data and provided their vision.
This report is devoted to all Latvian people and to those who lost their relatives and friends in this tragic and totally avoidable accident.


Yet the truth is that in modern time when computers are worshiped like golden cows in the time of Moses and engineers are reduced to robots plugging numbers into computers, the probability of a glaring error in technical planning far exceeds any acceptable level.


Computers only handle a fraction of design issues, leaving the bulk of the effort to the engineers.
In addition, computer software is incorrect and faulty nearly 100% of the time . The results provided by computers do not offer intuitive insight, especially in cases where analytical design equations are mixed with state of the art analysis methods.


Modern design tools are also based on normative documents which have been written by human beings and are therefore faulty, often because politics wins over science.


While contractors do make mistakes on site and often use unskilled labour, the structural design has a far greater effect on the final outcome. Bad design requires superhuman efforts to make things that do not work on a drawing board work on site.
Offline
hronists
12. Dec 2013, 08:44 #87

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


11 Dec 2013, 23:37:06 user rakstīja:

11 Dec 2013, 22:29:41 hronists rakstīja:

jautājums - kāpēc.

soma gadījumā svarīga ir motivācija. kāpēc viņš uzradās otrajā dienā, kā viņš spēja no vienas fotogrāfijas izdarīt secinājumu, ka savienojums ir slikts. un galu galā - kas viņu šurp pasauca



motivācija? piekrītu, ka tai jābūt un kā teici - "got brains? try to use it" un var izdomāt arī iespējamo motivāciju

motivācija varētu būt sekojoša - iegūt no LV naudu, iegūt klientus, iegūt klientus nesakārtotā valstī, lai nopelnītu piķi!

tātad, ja viņam ir šāds piegājiens, tad viņš būtu ieinteresēts šo publiski apspriesto un atainoto ekspertīzi veikt maksimāli kvalitatīvi, maksimāli precīzi un labi, jo šis būtu kā labs paraugs, prezentācija viņa varēšanai un zināšanai un notiekti nebūtu ieinteresēts sniegt ātrus un nepārdomātus slēdzienus.. tāpēc nevajag vienmēr visu apšaubīt


ja mani atmiņa neviļ, viņa pirmais slēdziens uz n lapām bija gatavs otrajā dienā. vot i nesaprotu - tas ir ātri un nepārdomāti vai lēni un apdomīgi

Offline
hronists
12. Dec 2013, 08:45 #88

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

un kā tad paliek - kas īsti jobņīja? no sākuma visi bija pārliecināti, ka plīsa skrūves. tagad visi zina, ka nomaucās uzgriežņi.
Offline
hronists
12. Dec 2013, 08:55 #89

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


11 Dec 2013, 23:37:25 GintsK rakstīja:

Oj...sākas. Šajā gadījumā ir acīmredzams, ka ir par šavku, jo par švaku ir DAUDZKĀRT. Kaut vai tamdēļ, ka sabruka visas kopnes.

Ja kāds vietējais tagad izvairās godīgi pateikt, tā konstrukcija ir PILNĪGĀ DIRSĀ nozīmē tikai to, ka mazajā pīļu dīķī šobrīd labāk ir paklusēt. Te visi ir saistīti. Čomi. Vai čomu čomi.

Piemērs ir kaut vai būvnieku klusēšana šajā forumā. Es varēju atļauties, jo esmu ar nozari saistīts vien ģenētiskām saitēm. Vai es te sprēgātu, ja stradātu būvnozarē? Šaubos!

Tie dati ~5..7. dienā bija publiski zināmi visā pilnībā. Vainīgais mezgls bija skaidrs naktī pēc otrā iebrukuma pirmajām fotogrāfijām. To apstiprināja BBC trešā iebrukuma video. Atlika tikai ieraudzīt kā tas mezgls izskatās. Un vēl neredzot bija skaidrs, ka ieraudzītais būs šokējošs.


es tev atkārtošu - vecis atteicās piemest studijā uz pirkstiem, jo nevienam ne tad, ne arī tagad nav zināms viens cipars - projektētā jumta konstrukciju slodze, kas izmantota aprēķinos. tu arī to nezini, bet esi sarēķinājis cik reizes? cik no tām pareizi? tavi aprēķini sakrīt ar soma aprēķiniem? Jā vai nē?

mans points - nevar rēķināt caur dirsu lai pēc tam paziņotu kaut kādus secinājumus. caur dirsu šajā gadījumā - melnzemes svars+šķembu svars = le pesec, viss gāžas. tas, ka gāžas ir noticis fakts, tas nevienu vairs neinteresē. Izmeklēšanai interesē nevis hujņa par to ka ar datoru var ielaist kļūdu (uz ar tādu pat datorsimulāciju atrast kļūdu nezin kāpēc ir OK), bet gan tas kurā no stadijām ir pieļauta kļūda - projektēšanā, rūpnīcā, stroikā, kas ir vai nav darīts lai šāda kļūda laikus tiktu pamanīta un novērsta.
Offline
GintsK
12. Dec 2013, 09:18 #90

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Tas cipars nevis nav zināms, bet ir greizi uzdots. Vienā vietā šā otrā tā.
Soms norāda gan uz konservatīvu gan uz "ekonomisku" pieņēmumu zem kura vienkārši nekur.

Dzīvē realizētais ir 3x švakāks par to ekonomisko un nedrīkstēja tikt lietots pat plikiem paneļiem.

Tamdēļ šajā gadījumā atsaukšanās uz nezināmo slodzi ir vienkārši galvas slēpšana smiltīs.
Protams tas būs punkts ar ko manipulēs līdz beidzamajam elpas vilcienam. Bet tikai ieinteresētie.

Mani drīzāk piemetumi nekā aprēķini, brīdī, kad bija zināmi lineārie lielumi, ir visnotaļ salāgojumi ar soma analīzes rezultātiem.
Nav jau pat jāzin jumta slodze. Nosakām, cik tāda konstrukcija var turēt, - tas ir izdarāms precīzi.

[ Šo ziņu laboja GintsK, 12 Dec 2013, 09:36:49 ]

Offline
hronists
12. Dec 2013, 09:28 #91

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


12 Dec 2013, 09:18:06 GintsK rakstīja:
Tas cipars nevis nav zināms, bet ir greizi uzdots. Vienā vietā šā otrā tā.
Soms norāda gan uz konservatīvu gan uz "ekonomisku" pieņēmumu zem kura vienkārši nekur.

Dzīvē realizētais ir 3x švakāks par to ekonomisko un nedrīkstēja tikt lietots pat plikiem paneļiem.

Tamdēļ šajā gadījumā atsaukšanās uz nezināmo slodzi ir vienkārši galvas slēpšana smiltīs.
Protams tas būs punkts ar ko manipulēs līdz beidzamajam elpas vilcienam. Bet tikai ieinteresētie.


tagad pateic. bet godīgi.

tu esi gatavs ar saviem pašreizējiem aprēķiniem nostāties tiesas priekšā? kā eksperts. esi gatavs atbildēt uz jautājumu kas jobņīja - kopne, skrūve, uzgrieznis, kāds tam bija iemesls? esi gatavs pierādīt iemeslu ar aprēķiniem?
Offline
AAE
12. Dec 2013, 09:51 #92

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2284

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

11 Dec 2013, 23:37:25 GintsK rakstīja:

Piemērs ir kaut vai būvnieku klusēšana šajā


Es savu viedokli izteicu.
Iespējams pārāk ātri - brīdī, kad vēl visi bija sacepušies un nobērti no galvas līdz kājām ar ne līdz galam pilnīgu un objektīvu informāciju un palaida to garām.

[ Šo ziņu laboja AAE, 12 Dec 2013, 09:53:36 ]

Offline
GintsK
12. Dec 2013, 10:02 #93

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


12 Dec 2013, 09:28:52 hronists rakstīja:


tagad pateic. bet godīgi.

tu esi gatavs ar saviem pašreizējiem aprēķiniem nostāties tiesas priekšā? kā eksperts. esi gatavs atbildēt uz jautājumu kas jobņīja - kopne, skrūve, uzgrieznis, kāds tam bija iemesls? esi gatavs pierādīt iemeslu ar aprēķiniem?

Tā patiesi nav nakāda miglā tīta problēma. Eksakta lieta. Varētu. Tiesai tikai vajag experta sertifikātu. Kas es neesmu, ja pasekoji līdzi maniem postiem tajās dienās. Mani piemetumi bija parasta RTU studenta līmenis.
Un runa jau neiet par tiesu, bet gan par to, ka šodien ir 100% pasakāms, ka kopne ir "iekopējusies" ne no tā projekta. Un kā tā ir arī citos projektos. Ka process ir demoralizēts un nonivelēts līdz galējas bīstamības līmenim. Ka RTU vai LLU nav kas māca.
Kā tas noticis un kurš ir vainīgs lielā mērā var atrast Hūtes mājas lapā atrodamajā "preses konferencē".

Soms IMHO perfekti atklāj problēmas būtību. Manuprāt neaicināt šo [vai šādu] cilvēku tiesā būtu pielīdzināms noziegumam pret valsti.


Offline
EimZ
12. Dec 2013, 10:41 #94

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Kā viens gudrs onkulis teicis, tad puslīdz precīza atbilde uz pareizu jautājumu ir labāka par precīzu atbildi uz nepareizo jautājumu.
Domāju, ka somu čaļa vērtējums ir jāņem vērā, bet noteikti ir vajadzīgi arī citi slēdzieni.
Un tikai tad, kad ir veikta daudzpusēja izpēte, atrasts kopīgais vairākos slēdzienos, var runāt par kaut kādu atrasto patiesību.
Es neuzskatu, ka kaut kāda sertifikāta esamība nosaka to, vai viņš ir kopetents izdarīt secinājumus, atceramies, ka pašiem būvētājiem vajadzīgais papīrs bija kabatā
Tas, ka viņš ir uzlicis uz pareizo kārti nākamajā dienā pēc nelaimes tik pat labi ir nejaušība, kuras nozīme tiek stipri nenovērtēta, īpaši tur, kur viss šķiet pamatots ar objektīviem skaitļiem un aprēķiniem


-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
arizah
12. Dec 2013, 11:35 #95

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


12 Dec 2013, 00:48:18 kom rakstīja:
Skaidrs, ka šim somam var būt, un drošvien arī ir subjektīvas intereses, lai arī kādas tās būtu, tomēr
1. viss viņa izklāsts izskatās loģisks un pamatots, un neviens cits (tik) loģisku un pamatotu izklāstu (vismaz oficiāli) pagaidām nav sniedzis,
2. neviens vietējais (oficiāli atzīts), kompetents speciālists nav apstrīdējis šo viedokli, loģiski pierādot, ka soms ir kļūdījies vai viņam nav taisnība.
pagaidām tikai medijos (anonīmi) žurnālisti norāda, ka šis soms ir bez sertifikāta un vispār aizdomīgs.


Nē nu bet kas tas par tādu bubuli - OFICIĀLI? un soms tas ir oficiāli? tikai tāpēc, ka ārzemnieks? un bez sertifikātiem? pa taisno no alus bāra? ja kāds vietējais eksperts ar šitādiem "dotajiem" kaut ko pļūtītu, ko nez tad visi teiktu? tas būtu kaut kas vairāk par GintsK, kurš tikko tomēr nomīza tiesas priekšā visu apgalvot, jo "tiesai vajag experta sertifikātu" ? nu tak par to arī ir runa, cik var malt vienu un to pašu? Soms savu ir izdarījis, viņa viedoklis skaidrs, sertifikāta viņam nav un viņš ir svaboģen, ko vēl no viņa vajag? lai katrs Latvijas iedzīvotājs nopērk pa divām datorprogrammām ar kurām nekļūdīties aprēķinos? nē nu seriously es visp nesaprotu kāpēc viņš vispār ir mūsu dienaskārtībā?

[ Šo ziņu laboja arizah, 12 Dec 2013, 11:37:13 ]

Offline
PiRX
12. Dec 2013, 11:39 #96

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


12 Dec 2013, 01:16:35 GintsK rakstīja:
Man patīk šo lasīt:

Yet the truth is that in modern time when computers are worshiped like golden cows in the time of Moses and engineers are reduced to robots plugging numbers into computers, the probability of a glaring error in technical planning far exceeds any acceptable level.


Computers only handle a fraction of design issues, leaving the bulk of the effort to the engineers.
In addition, computer software is incorrect and faulty nearly 100% of the time . The results provided by computers do not offer intuitive insight, especially in cases where analytical design equations are mixed with state of the art analysis methods.



GintsK cik Tev gadu? Un cik ir tam somam?

Šitais izklausās pēc ~45 gadīgu gateristu diršanas par to cik sūdīgi viss ir ar datorprogrammām. Jā, pietiekami sarežģītas programmas nav 100% bez kļūdām, bet lielāko tiesu tās ir daudz nekļūdīgākas par cilvēkiem, nemaz nerunāsim par aprēķinu ātrumu.
Offline
AAE
12. Dec 2013, 11:44 #97

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2284

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


12 Dec 2013, 10:41:08 EimZ rakstīja:
Es neuzskatu, ka kaut kāda sertifikāta esamība nosaka to, vai viņš ir kopetents izdarīt secinājumus, atceramies, ka pašiem būvētājiem vajadzīgais papīrs bija kabatā

Kas tad nosaka kompetenci, ja ne sertifikāts?
Par kādu būvnieku papīru ir jāatceras?
Offline
arizah
12. Dec 2013, 11:48 #98

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


12 Dec 2013, 11:39:46 PiRX rakstīja:
GintsK cik Tev gadu? Un cik ir tam somam?

Šitais izklausās pēc ~45 gadīgu gateristu diršanas par to cik sūdīgi viss ir ar datorprogrammām. Jā, pietiekami sarežģītas programmas nav 100% bez kļūdām, bet lielāko tiesu tās ir daudz nekļūdīgākas par cilvēkiem, nemaz nerunāsim par aprēķinu ātrumu.



sāksim ar to, ka datorprogramma tā pati no sevis neko nerēķina.

ar to arī varam beigt vainot datorprogrammas visās likstās

[ Šo ziņu laboja arizah, 12 Dec 2013, 11:48:48 ]

Offline
Reinis_m
12. Dec 2013, 11:51 #99

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Kad būsiet beiguši par skrūvēm, rekur būs nākamā tēma.

http://www.diena.lv/14036551
Offline
sasha_belijs
12. Dec 2013, 12:04 #100

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


12 Dec 2013, 11:51:00 Reinis_m rakstīja:
Kad būsiet beiguši par skrūvēm, rekur būs nākamā tēma.

http://www.diena.lv/14036551
ahahahahha, labais, sākās sezona varēja mērīt nevis ledu, bet promiļes tiem bļitkotājiem, gan jau varētu vēl izsist čeku par atrašanos sabiedriskā vietā alkohola riebumā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4