Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 270 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Jeep Cherokee vs Land Rover Discovery

AutorsZiņojums
plakanais
10. Jun 2013, 12:38 #21

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


10 Jun 2013, 12:19:39 GintsK rakstīja:
Man kaut kā liekas, ka mežā no visiem pieminētajiem ir redzēti tikai Jeepi. Gan kantainie, gan GC.

Bet, ja parketnieku mežam - tad laikam gan Foresteru.


Čeroks mežam - tikai īsais, 4,0 un ar manuāli (retums mūsu platuma grādiem)
2. čeroks ir bez rāmja, viņam ir nesošais kuzavs - ļodzās un šķobās tā, ka šuvēs nāk vaļā un slīpumā nemaz bagažnieku nevar atvērt
3. viņš ir smags

Vai nu LR (vēlams defu) vai arī G klasi, pārējie bez sagatavošanas vairāk vai mazāk ir kaka

p.s.

[ Šo ziņu laboja Bute, 10 Jun 2013, 12:41:57 ]

Offline
GintsK
10. Jun 2013, 12:46 #22

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Kas ir īsais?
Un kāpēc ar manuāli?
Offline
plakanais
10. Jun 2013, 12:52 #23

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


10 Jun 2013, 12:46:39 GintsK rakstīja:
Kas ir īsais?
Un kāpēc ar manuāli?


īsais ir 2durvju
tāpēc, ka automātu neuzšūpināsi. Automātam ir lielāka grieze apakšā un lēnām ar viņu uzbērties, lai dabūtu saķeri nesanāk. Rauj ratus riņķī uzreiz.

Dīzeļi ir mehānikas, bet nu viņam tas dīzelis ir tas pats, kas vojagerim, 2,5 puskača motors, tups kā zābaks un smiltīs nespēj ratus izgriezt, mirst nost

[ Šo ziņu laboja Bute, 10 Jun 2013, 12:54:17 ]

Offline
GintsK
10. Jun 2013, 14:12 #24

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Šitāds? http://www.cherokeeforum.com/f11/1999-2-door-5-...nch-lift-126982/

Neatminu nemaz tādu redzējis! Viņš ir īsāks?

Automāts bezceļā īstenībā ir ļoti labi, un no tā absolūti nav jābaidās. Ja vien konkrētais neslimo ar iedzimtām tehniskām ķibelēm.
Bezceļā nekad neiestrēgst tā, ka jāšupo. Iestrēgst tā, ka tilti uzkaras. Šūpošana varbūt sanāktu ar tīrām šosejas bezprotektora riepām. Bet ja ir protektors - sēžam. Arī izkustēties var daudz maigāk - ar automātu uz stāvošu riteni plūdeni var dabūt kādu griezi vajag. Vēl automāts ir maigāks pret pārējo transmisiju - nav sitienu.
Offline
stuntman
10. Jun 2013, 15:15 #25

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Pievienojos visiem, kas ieteikuši un vēl tikai ieteiks Defenderi. Pačotīgs braucamais.
Offline
plakanais
10. Jun 2013, 15:30 #26

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


10 Jun 2013, 14:12:00 GintsK rakstīja:
Šitāds? http://www.cherokeeforum.com/f11/1999-2-door-5-...nch-lift-126982/

Neatminu nemaz tādu redzējis! Viņš ir īsāks?

Automāts bezceļā īstenībā ir ļoti labi, un no tā absolūti nav jābaidās. Ja vien konkrētais neslimo ar iedzimtām tehniskām ķibelēm.
Bezceļā nekad neiestrēgst tā, ka jāšupo. Iestrēgst tā, ka tilti uzkaras. Šūpošana varbūt sanāktu ar tīrām šosejas bezprotektora riepām. Bet ja ir protektors - sēžam. Arī izkustēties var daudz maigāk - ar automātu uz stāvošu riteni plūdeni var dabūt kādu griezi vajag. Vēl automāts ir maigāks pret pārējo transmisiju - nav sitienu.


nu redz, neesi redzējis, bet viedoklis ir, tas ir pats galvenais

Offline
plakanais
10. Jun 2013, 15:31 #27

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


10 Jun 2013, 15:15:59 stuntman rakstīja:
Pievienojos visiem, kas ieteikuši un vēl tikai ieteiks Defenderi. Pačotīgs braucamais.


Offline
Laoshi
10. Jun 2013, 15:37 #28

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Caurgājamība, 4x4, ekonomija (var likt gāzi), manuāls, viegls (pats var izcelt ja kkur paliek), pačots un skaudība

Offline
GintsK
10. Jun 2013, 17:25 #29

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


10 Jun 2013, 15:30:16 Bute rakstīja:


nu redz, neesi redzējis, bet viedoklis ir, tas ir pats galvenais



Ē... nu vispār piederu pie cilvēku grupas, kurai jau drīkst būt viedoklis par bezceļu braukšanu

3 durvju versijai gan esot tā pati 101collu riteņu bāze kas parastajai. Vai Tev ir citi dati?

Offline
zaljsh
10. Jun 2013, 17:58 #30

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1271

Braucu ar: auto

un ja atgriežamies pie manis pieminētajiem 3 variantiem - freelander, crv, xtrail, par šiem vel kādi komentāri, atsauksmes? Nav plānots ka tas būs kā bezceļu iekaroyājs - ikdienas auto ar fīču iebraukt tur kur ar audi a4 fwd nemēģinātu braukt.
Offline
Archy96
10. Jun 2013, 18:35 #31

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


10 Jun 2013, 17:58:29 zaljsh rakstīja:
un ja atgriežamies pie manis pieminētajiem 3 variantiem - freelander, crv, xtrail, par šiem vel kādi komentāri, atsauksmes? Nav plānots ka tas būs kā bezceļu iekaroyājs - ikdienas auto ar fīču iebraukt tur kur ar audi a4 fwd nemēģinātu braukt.


Čau!!!

Es Tev par CRV pirmās paaudzes varu izstāstīt pilnīgi visu, braucu ar tādu jau 5to gadu.

Pirmkārt tev jānodefinē pašam priekš sevis, kādiem mērķiem auto pērc un ko no tā gribi sagaidīt.

Ja gribi kārtīgi maukt pa purviem, mežiem, upēm, ezeriem utt, tad automātiski atmet visus parketus, tā būs mocīšanās un mašīnas laušana. Meklē uzreiz kādu veco patrolu jeb ko tamlīdzīgu.

Ja gribi vāģi ar paaugstinātu caurgājamību un ietilpību, tik lielā mērā, lai ziemā nejustos kā pilnīgs idiots, varētu iebraukt gan dziļāk mežā nekā ar parastu sedanu, nenolaužot sev visu, kas ir apakšā, gan pie vecāsmammas aizbraukt uz laukiem pa piesnigušu netīrītu ceļu, tad CRV ir zajebcom aparāts, tikai pirmās paaudzes no 1996 - 2001 gadam, pārējie ir lieli mēsli tieši caugājamības ziņā.

Bonuss viņam ir tas, ka pa šoseju brauksi kā ar vieglo mašīnu, salons neizskatās kā gazikam, plašs un pietiekami komfortabls, biki grab , uzturēšanas un ekspluatācijas izmaksas tāpat kā vieglajam, zupu ēd sakot no 10L /100km bendžu, gāzi 11.5/100.

Pilnpiedziņas sistēma darbojās sekojoši - pamatā tā ir priekšpiedziņas mašīna, , kurai pakaļējais tiltam pilda vairāk palīgfunkciju, nav ne bloķis, ne pazeminātie, no kārbas uz pakaļējo reduktoru aiziet kardāns, kurš iet cauri viskozajam sajūgam, kurš atrodās tajā pašā reduktora korpusā, braucot pa asfaltu, pamatā velk priekša, uz aizmugurējiem ratiem tiek novadīta minimāla jauda, bet kolīdz priekša izspolē, tā automātiski iedarbojas eļļas sūknis, kurš ar hidrocilindru saspiež viskozā sajūga diskus, tādējādi pieslēdzot pakaļējo tiltu - ziemā var driftēt mierīgi, pa grunteni gan īpaši nepadriftēsi

Realitātē ir tā, ka šī te pilnpiedziņas sistēma darbojās pat diezgan labi, pat labāk nekā no tās varētu gaidīt, protams, jāatcerās, ka tas nav trofijreidu kaujas aparāts un nevajag cerēt ar to šķērsot kūdras purvus utt.

Tāpatās šis te viskozais sajūgs ir arī šī vāģa vārīgā vieta, jo frikcijas diski agri vai vēlu nodeg, tad tilts vairs īsti klāt neslēdzās, sāk gļukot utt. Par jaunu aizmirsti uzreizi - kosmoss, sev šrotā lietotu dabūju komplektā ar visu reduktoru pa 60ls, nomaini un mauc tālāk

[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 Jun 2013, 18:41:27 ]

Offline
GintsK
10. Jun 2013, 22:00 #32

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Par 1. paaudzes freelanderi esmu vien dzirdējis to, ka ļoti labi panesot Latvijas grantenes. Tas gan bija par gaitas īpašībām.
Xtrails tāds vieglais vien ir. Laikam labi vadās, jo atceros kā Bruņinieks sakapāja visus Subāristus kaut kādā viņu ziemas saietā.
Par pielietojumu precīzi pateikts - lai no pagalma var izbraukt.
Vairāk pilnpiedziņas auto ir Foresteris un laikam Vitara. Tas, ja līdz pagalmam jātiek - bet pa ceļu nevis traktortehnikas izjātu ceļa pārpalikumu.
Offline
LR
10. Jun 2013, 22:42 #33

Kopš: 10. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:

To visiem Freelanderiem labākā izvēle ir td4 kas atrodams sākot ar 2001 gadu. Reizēm piemīt eļļas patēriņš, kas varētu šķist pāri vidējam, bet degvielas patēriņš ir ļoti patīkams.
1.8 nav ne jaudīgs, ne uzticams. Mēdz pārkarst.
2.5 rij degvielu nejēgā
2.0 vecais dīzels skaļš un neiet.
Offline
mm325
10. Jun 2013, 23:27 #34

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1333

Braucu ar: zilu 4.6is

Es 3 ziemas nobraukāju ar Frontera A 2.2i 95.g. Caurgājamība zvērā, pazeminātie, pieslēdzams priekšējais tilts. Tikai dzinējs sūdīgs. Un galvenais lēts- gan pats, gan rezerves daļas. Un izdevās dabūt labu nesarūsējušu no Šveices atvestu. Pārdevu, jo maz braucu, bet ceļa nodoklis tad Ls114.
Offline
jaks
11. Jun 2013, 00:12 #35

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


10 Jun 2013, 15:30:16 Bute rakstīja:

10 Jun 2013, 14:12:00 GintsK rakstīja:
Automāts bezceļā īstenībā ir ļoti labi, un no tā absolūti nav jābaidās. Ja vien konkrētais neslimo ar iedzimtām tehniskām ķibelēm.
Bezceļā nekad neiestrēgst tā, ka jāšupo. Iestrēgst tā, ka tilti uzkaras. Šūpošana varbūt sanāktu ar tīrām šosejas bezprotektora riepām. Bet ja ir protektors - sēžam. Arī izkustēties var daudz maigāk - ar automātu uz stāvošu riteni plūdeni var dabūt kādu griezi vajag. Vēl automāts ir maigāks pret pārējo transmisiju - nav sitienu.


nu redz, neesi redzējis, bet viedoklis ir, tas ir pats galvenais


Man dubļu bridēji teica: nah tos manuāļus, jo pie attiecīgas jaudas sajūgs necik netur, spēj tik mainīt, bet automāts jaudu sagremo nejūtot
Offline
Archy96
11. Jun 2013, 00:16 #36

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


11 Jun 2013, 00:12:22 jaks rakstīja:

10 Jun 2013, 15:30:16 Bute rakstīja:

10 Jun 2013, 14:12:00 GintsK rakstīja:
Automāts bezceļā īstenībā ir ļoti labi, un no tā absolūti nav jābaidās. Ja vien konkrētais neslimo ar iedzimtām tehniskām ķibelēm.
Bezceļā nekad neiestrēgst tā, ka jāšupo. Iestrēgst tā, ka tilti uzkaras. Šūpošana varbūt sanāktu ar tīrām šosejas bezprotektora riepām. Bet ja ir protektors - sēžam. Arī izkustēties var daudz maigāk - ar automātu uz stāvošu riteni plūdeni var dabūt kādu griezi vajag. Vēl automāts ir maigāks pret pārējo transmisiju - nav sitienu.


nu redz, neesi redzējis, bet viedoklis ir, tas ir pats galvenais


Man dubļu bridēji teica: nah tos manuāļus, jo pie attiecīgas jaudas sajūgs necik netur, spēj tik mainīt, bet automāts jaudu sagremo nejūtot

Nu sajūgu nokurināt nav māksla, it sevišķi ja uzliek ripuļus ar kārtīgu protektoru, tie vairs neizspolē, bet izspolē sajūgs
Offline
GintsK
11. Jun 2013, 12:40 #37

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


11 Jun 2013, 00:12:22 jaks rakstīja:


Man dubļu bridēji teica: nah tos manuāļus, jo pie attiecīgas jaudas sajūgs necik netur, spēj tik mainīt, bet automāts jaudu sagremo nejūtot


Ar tomātu jau arī jāuzmanās. Nedrīkst (pat ja sanāk) šūpot, jo robā ieslēgšnās ilgst kādu 1/2 sekundi - sekundi. Tā vietā jāuzbrauc līdz augšējam punktam vienā galā un jānofiksējas ar bremzi, jāsamaina reģistrs, jānogaida tā sekunde un atkal otrā galā tas pats. Tātad biki zaudējam laiku. Citādi neko.

Nu un otrs - kaitīga ir augsta temperatūra. Sevišķi ar minerālo eļļu. Ir forši, ja to var kontrolēt.

Trešais - mehānika ar ūdeni eļļā kalpo ilgāk par tomātu. Jāparūpējas, lai ventilācijas atvere ir virs ūdens.
Offline
Archy96
11. Jun 2013, 14:31 #38

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


11 Jun 2013, 14:07:14 baltais rakstīja:

10 Jun 2013, 18:35:19 Archy96 rakstīja:
Pilnpiedziņas sistēma darbojās sekojoši - pamatā tā ir priekšpiedziņas mašīna, , kurai pakaļējais tiltam pilda vairāk palīgfunkciju, nav ne bloķis, ne pazeminātie, no kārbas uz pakaļējo reduktoru aiziet kardāns, kurš iet cauri viskozajam sajūgam, kurš atrodās tajā pašā reduktora korpusā, braucot pa asfaltu, pamatā velk priekša, uz aizmugurējiem ratiem tiek novadīta minimāla jauda, bet kolīdz priekša izspolē, tā automātiski iedarbojas eļļas sūknis, kurš ar hidrocilindru saspiež viskozā sajūga diskus, tādējādi pieslēdzot pakaļējo tiltu - ziemā var driftēt mierīgi, pa grunteni gan īpaši nepadriftēsi

Realitātē ir tā, ka šī te pilnpiedziņas sistēma darbojās pat diezgan labi, pat labāk nekā no tās varētu gaidīt, protams, jāatcerās, ka tas nav trofijreidu kaujas aparāts un nevajag cerēt ar to šķērsot kūdras purvus utt.

Tāpatās šis te viskozais sajūgs ir arī šī vāģa vārīgā vieta, jo frikcijas diski agri vai vēlu nodeg, tad tilts vairs īsti klāt neslēdzās, sāk gļukot utt. Par jaunu aizmirsti uzreizi - kosmoss, sev šrotā lietotu dabūju komplektā ar visu reduktoru pa 60ls, nomaini un mauc tālāk

Kopš kura laika viskozajam sajūgam tiek sapsiesti diski viens pret otru?
Tu domāji vienkārši hidrauliski vadāmu daudzdisku sajūgu? Ar viskozo sajūgu tur nav nekāds sakars.

Ideja tāpat ir skaidra.
Offline
mareens
11. Jun 2013, 15:25 #39

Kopš: 15. Feb 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Braukāju jau 3 gadus ar Jeep Grand Cherokee ZJ (pirmā paaudze).
Aparāts ir ļoti izturīgs un vienkāršs pēc uzbūves. Rezerves daļas pārsvarā iespējams dabūt visas LV uz vietas, sliktākajā gadījumā uz pasūtījuma jāgaida līdz 2 ned. Daļas, ja salīdzina ar līdzīgiem 4x4, tad jeepam ir pa lēto. Daudz info var izlasīt www.jeepclub.lv forumā.
Offline
zaljsh
11. Jun 2013, 15:58 #40

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1271

Braucu ar: auto

Pie auto apskates, kā var notestēt tagad vasarā, vai kādam no manis iepriekšminētajiem parketniekiem, darbojas 4x4 sistēma? It īpaši tiem kam ir part time 4x4? Piemēram Honda CRV?

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo