Online

Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Augstspiediena sūkņa maiņa 525tds

AutorsZiņojums
Jonix
19. Feb 2013, 23:28 #21

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

ja sūknim nomirst zemspiediena vai elektriskā daļa, degvielu uz sprauslām visticamāk nepados.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
LostTouch
20. Feb 2013, 12:23 #22

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


20 Feb 2013, 08:15:43 dzuris rakstīja:

19 Feb 2013, 22:56:55 uldens1 rakstīja:

19 Feb 2013, 22:33:31 dzuris rakstīja:
ja jau visi te tik gudri, sataisat pa labu konjaku..

jo es savu dzelzi nevienam neuzticu..
vecit,turpini neuzticeties un staiga kajam


nav vajadzibas staigat kajam, pacakaresos, bet atkodisu to fisku un noziedosu laiku..


Nu tad jau lai veicas!
Offline
berny757
20. Feb 2013, 13:32 #23

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Kad savam ex tds'am mainīju dzinēju, čalis kurš visu lika kopā sūkni uzlika pēc kautkādiem kontrolgrādiem (bez kompja).
Vis itkā gāja ok, ja neskaita to ka silts bija jāzāģē, bet tur cits stāsts...
Offline
uldens1
20. Feb 2013, 13:45 #24

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


20 Feb 2013, 13:32:53 berny757 rakstīja:
Kad savam ex tds'am mainīju dzinēju, čalis kurš visu lika kopā sūkni uzlika pēc kautkādiem kontrolgrādiem (bez kompja).
Vis itkā gāja ok, ja neskaita to ka silts bija jāzāģē, bet tur cits stāsts...
gradus jau var uzlikt ar mikrometru,bet ko darit ar dozu???
Offline
markelis
20. Feb 2013, 15:00 #25

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12856

Braucu ar: eFku

par labu kaonjaku,
neuzticu citam,
nauda ir,
nav laika,
noziedoshu laiku un sataisiishu

[ Šo ziņu laboja markelis, 20 Feb 2013, 15:01:01 ]

Offline
LostTouch
20. Feb 2013, 15:23 #26

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


20 Feb 2013, 13:45:47 uldens1 rakstīja:

20 Feb 2013, 13:32:53 berny757 rakstīja:
Kad savam ex tds'am mainīju dzinēju, čalis kurš visu lika kopā sūkni uzlika pēc kautkādiem kontrolgrādiem (bez kompja).
Vis itkā gāja ok, ja neskaita to ka silts bija jāzāģē, bet tur cits stāsts...
gradus jau var uzlikt ar mikrometru,bet ko darit ar dozu???


Nu tapec jau ari jazage silts ka doza dirsaa!
Offline
ryder_e28
20. Feb 2013, 15:26 #27

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6


20 Feb 2013, 08:13:00 dzuris rakstīja:

19 Feb 2013, 22:46:16 ryder_e28 rakstīja:
Un vispār šitie te "Neuzticu nevienam" manuprāt pārsvarā tulkojās kā - nav naudas remontam.


nabags klausies, man jau stav pilns remkomplekts prieks ta mesla, man vnk nav laika prieks vina..

Bez apvainojumiem, Bet man tikai interesē, kas ir pilns remkomplekts Sūknim tava skatījumā? Maisiņš ar visām blīvītēm?
Offline
Jonix
20. Feb 2013, 16:04 #28

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


20 Feb 2013, 15:23:25 LostTouch rakstīja:

20 Feb 2013, 13:45:47 uldens1 rakstīja:

20 Feb 2013, 13:32:53 berny757 rakstīja:
Kad savam ex tds'am mainīju dzinēju, čalis kurš visu lika kopā sūkni uzlika pēc kautkādiem kontrolgrādiem (bez kompja).
Vis itkā gāja ok, ja neskaita to ka silts bija jāzāģē, bet tur cits stāsts...
gradus jau var uzlikt ar mikrometru,bet ko darit ar dozu???


Nu tapec jau ari jazage silts ka doza dirsaa!
Otra iespēja ir plunžieris, to gan var pārbaudīt kaut vai ar 2L auksta ūdens.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
us
20. Feb 2013, 16:09 #29

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

To auksto ūdeni uzlejot uz sūkņa?
Offline
Jonix
20. Feb 2013, 16:23 #30

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Jā, tāda prasta metode.
Un atdzesējot sūkni degviela ir viskozāka.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Instigater
20. Feb 2013, 16:29 #31

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tāpēc jau padilušie tdsi daudz labāk strādā uz 100% bio.
Offline
berny757
20. Feb 2013, 16:30 #32

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


20 Feb 2013, 16:04:41 Jonix rakstīja:

20 Feb 2013, 15:23:25 LostTouch rakstīja:

20 Feb 2013, 13:45:47 uldens1 rakstīja:

20 Feb 2013, 13:32:53 berny757 rakstīja:
Kad savam ex tds'am mainīju dzinēju, čalis kurš visu lika kopā sūkni uzlika pēc kautkādiem kontrolgrādiem (bez kompja).
Vis itkā gāja ok, ja neskaita to ka silts bija jāzāģē, bet tur cits stāsts...
gradus jau var uzlikt ar mikrometru,bet ko darit ar dozu???


Nu tapec jau ari jazage silts ka doza dirsaa!
Otra iespēja ir plunžieris, to gan var pārbaudīt kaut vai ar 2L auksta ūdens.

plundžeri šķiet ka nebija pie vainas, jo nekāda ūdens gāšana nelīdzēja. Vienīgais kā varēja normāli pielaist bija atvienojot dzinēja temp mērītāju. Beigās pasūtīju no ebaya kaut kādu warm start releju un braucu bez bēdas
Offline
LostTouch
20. Feb 2013, 22:42 #33

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


20 Feb 2013, 21:17:26 dzuris rakstīja:

20 Feb 2013, 15:26:09 ryder_e28 rakstīja:

20 Feb 2013, 08:13:00 dzuris rakstīja:

19 Feb 2013, 22:46:16 ryder_e28 rakstīja:
Un vispār šitie te "Neuzticu nevienam" manuprāt pārsvarā tulkojās kā - nav naudas remontam.


nabags klausies, man jau stav pilns remkomplekts prieks ta mesla, man vnk nav laika prieks vina..

Bez apvainojumiem, Bet man tikai interesē, kas ir pilns remkomplekts Sūknim tava skatījumā? Maisiņš ar visām blīvītēm?

plunzeri, blives, kapara gradzeni, utt tik viena blivie nav kuru nacas uz omegas uzlikt, jo to komplektu del tas blives vien pasutija kad omega tika parvakta..


Un cik tev tas remkomplekts izmaksāja?
Offline
Kaross
22. Feb 2013, 14:46 #34

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

interesanti, kas ir domāts ar plunžeriem?
Plunžeris tur ir tikai viens un 35ls vērtā remkomplektā tas nevar iekļauties nekādīgi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
LostTouch
22. Feb 2013, 21:02 #35

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu

pirms 4 menesiem manam e34 mainija bilves un plumzesus! par plunzeriem samaksaju 140 Ls un tie nebija orginalie bet gan kinietis! a par blivem un to nomainu 50 ls!
Offline
LostTouch
22. Feb 2013, 21:03 #36

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu

takā es domaju gan ka tev tur ir tikai maisins ar blivitem!
Offline
Kaross
22. Feb 2013, 22:04 #37

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

140ls par ķīnieti atkal diezgan liels kosmoss, bet nu tas ir tuvāk patiesībai. mazāk par 100ls plunžeris + blīves nevar sanākt. Ja nu vienīgi no plastmasas tas plunžeris.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Feb 2013, 22:10:03 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
LostTouch
23. Feb 2013, 00:29 #38

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


22 Feb 2013, 22:04:45 Kaross rakstīja:
140ls par ķīnieti atkal diezgan liels kosmoss, bet nu tas ir tuvāk patiesībai. mazāk par 100ls plunžeris + blīves nevar sanākt. Ja nu vienīgi no plastmasas tas plunžeris.


140LS tas par plunžeriem + darbs!
Offline
LostTouch
23. Feb 2013, 07:47 #39

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


23 Feb 2013, 00:36:09 dzuris rakstīja:

22 Feb 2013, 22:04:45 Kaross rakstīja:
140ls par ķīnieti atkal diezgan liels kosmoss, bet nu tas ir tuvāk patiesībai. mazāk par 100ls plunžeris + blīves nevar sanākt. Ja nu vienīgi no plastmasas tas plunžeris.


tiesi ta, ka vins ari ir no plastmasas.. jus te tadu sausmigu kosmosu visi rakstat dabuju kontaktus sazimet kur tds sukni pa 60ls parlasa, parastos suknus vsp pa 30 ls..


pa 60 Ls to gan es gribu redzet!
Offline
-Edm-
23. Feb 2013, 08:01 #40

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18120

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


23 Feb 2013, 07:47:26 LostTouch rakstīja:

23 Feb 2013, 00:36:09 dzuris rakstīja:

22 Feb 2013, 22:04:45 Kaross rakstīja:
140ls par ķīnieti atkal diezgan liels kosmoss, bet nu tas ir tuvāk patiesībai. mazāk par 100ls plunžeris + blīves nevar sanākt. Ja nu vienīgi no plastmasas tas plunžeris.


tiesi ta, ka vins ari ir no plastmasas.. jus te tadu sausmigu kosmosu visi rakstat dabuju kontaktus sazimet kur tds sukni pa 60ls parlasa, parastos suknus vsp pa 30 ls..


pa 60 Ls to gan es gribu redzet!
ir vietas kur pat piemaksāā ka tik paknibināties ap TDSu piemēram pie draivera

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo