Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: BMW E60/E61 - Audi A6 C6 (2007-2009)

AutorsZiņojums
232
24. Jan 2013, 12:33 #1

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Sveicināti,

Lūdzu palīdzēt ar plusiem/mīnusiem vienam auto attiecībā pret otru. Dotajā mirklī esmu pilnīgi pa vidu. Abi vienādi.

Skatos minētos auto +/- 2008 gads, benzīns.

Galvenā prioritāte būtu uzticamība un komforts.
Kādi viedokļi, personīgā uzturēšanas pieredze. Konkrēto auto slimības, biežāk sastopamās kaites u.tml.
Varbūt varat ietekt kādu konkrētu motoru, no kura izvairīties, vai, tieši pretēji - tas ir veiksmīgs.

Principā, jebkurš inside info būs noderīgs.
Paldies.
Offline
232
24. Jan 2013, 13:47 #2

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Par pilnpiedziņas/pakaļpiedziņas atšķirībām ir puslīdz saprotams, paldies.

Kādi citi komentāri, varbūt?
Offline
protams
24. Jan 2013, 13:55 #3

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5404

Braucu ar: null ziiben

5eram dizains smukāks vēl šodien

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
232
24. Jan 2013, 14:21 #4

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Varu gan piekrist, gan nepiekrist. Bet, paldies, dizains nekādi neietekmē izvēli.
Tāpat kā stereotipi, prestižs, karma...

Vairāk biju cerējis uz konstruktīviem komentāriem no personīgas pieredzes. Varbūt kādam ir bijusi tā laime būt īpašniekam gan vienam, gan otram auto.
Vājās vietas, kam pievērst uzmanību, uz ko pievērst uzmanību komplektācijā, u.tml.
Jebkas, ko cilvēks apskatot, pārbaudot un izbraucot pāris km ar auto nevar sajust, uzzināt, pamanīt.

Paldies.
Offline
Didzis
24. Jan 2013, 14:35 #5

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


24 Jan 2013, 14:21:33 232 rakstīja:
Varu gan piekrist, gan nepiekrist. Bet, paldies, dizains nekādi neietekmē izvēli.
Tāpat kā stereotipi, prestižs, karma...

Vairāk biju cerējis uz konstruktīviem komentāriem no personīgas pieredzes. Varbūt kādam ir bijusi tā laime būt īpašniekam gan vienam, gan otram auto.
Vājās vietas, kam pievērst uzmanību, uz ko pievērst uzmanību komplektācijā, u.tml.
Jebkas, ko cilvēks apskatot, pārbaudot un izbraucot pāris km ar auto nevar sajust, uzzināt, pamanīt.

Paldies.



Bez jēlībām šeit pa reizei uzrodas arī kāds prātīgs komentārs. Diemžēl pats nevarēšu neko ieteikt vai neieteikt, taču nedaudz pacietības un arī kāds sakarīgs komentārs būs.

Lai veicas

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
VMR
24. Jan 2013, 14:39 #6

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10287

Braucu ar: sporta variantu

Arī pamazām interesējos par A6. Esmu jautājis gan Audi centra večiem, gan Auto Union Rihardam - visi iesaka 3.0 dīzeli. Rihards teica, ka benzīnniekiem ķēdes mēdzot izstiepties un paliels čakars un izmaksas, lai nomainītu. Ar Allroadiem esot krietni labāk, kā bija - esot attapušies pumpējamajiem amīšiem putekļgumijas uzlikt

Ā, un pats galvenais - benzīnniekiem nevar tā vienkārši gāzi uzlikt!
Offline
Puxxx
24. Jan 2013, 14:41 #7

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

kāds budžets paredzēts auto iegādei? jo meklēt 2009 e60 ir neprāts - tad kāp iekšā f10 un miers!
audi, ja būs pilnpiedziņā un ar lielu motoru, tad remonts piekarei būs nedaudz dārgāks par līdzvērtīgu bmw! bmw iespējami elektro gļuki vairāk!


-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
Dzega
24. Jan 2013, 14:42 #8

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 693

Braucu ar: 333 & 3333

Pēc pieredzes Audi 3.2 fsi motori mēdz būt problemātiski. Divām no trīs mašīnām ar šo motoru, kuras bijušajas personīgajā vai apkārtējo valdījumā bija problēmas. Kā nākas nesrādāja visi cilndri un zuda jauda/pieauga degvielas patēriņš. Problēma sākās pie nobraukuma zem 100 tūkstošiem un to atrisināt nemācēja ne dīlercentrs Auto Rīga, ne dažādi citi servisi.

P.S. Auto bija pirkti jauni Rīgā, noslīkušu braļuku variants atkrīt.
Offline
Murphy
24. Jan 2013, 14:47 #9

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Teorētiski uzlikt var gāzi FSI motoram, bet tas maksā ievērojamu $$$ un ieguvums ir minimāls.

Audi 3.0d ir dažas lietas no kā jāuzmanās:
- ieplūdnieka swirļi, kurus nevar kā BMW izņemt ārā. Bet cik lasīju tad tagad ir pieejami pietiekoši lēti remontkomplekti.

- Pirmajiem gadiem stiepjās ķēdes. Lai nomainītu jāņem motors ārā. Detaļās ne tik daudz $$$ cik darbā aiziet.

- DPF, bet te arī ir risinājumi.

- mēdz brukt inžektori, augstspiediena sūkņi

- motors ja izbeidzas, nav remontējams. T.i. cilindru sienas ir ļoti plānas.

A6 Avantam jāuzmanās un pārplīsušām/aizsērējušām aizmugurējā loga mazgāšanas trubām. Apakšā esot MMI kompis, maksājot diezgan solīdu summu.

Pats arī patlaban esmu līdzīgu auto meklējumos.
Offline
artis83
24. Jan 2013, 14:48 #10

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

te par audjiku runaats:

http://www.drive.ru/talk/4f1490d209b602e026000006.html

manupraat uzticamiiba nav audi un bmw laucinjs, tur jau pie japaanjiem jaaiet:
Offline
artis83
24. Jan 2013, 14:55 #11

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

http://www.drive.ru/picks/50fe37fdb72142064a00002d.html

Offline
232
24. Jan 2013, 15:33 #12

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Paldies, jau kaut kas interesants!

Dīzeļi neinteresē principā. Ja kaut kas jūk, tad jārēķinās ar relatīvi lielākām klapatām, kā benzīnniekam. Benzīni tomēr ir vienkāršāki. Tā taču ir?
Tāpat, ar autiņu tiks diezgan maz braukāts, tapēc, uzskatu, ka labāk būtu benzīnnieks. Vai pareizi?

e60 skatoties iekš ss, šausmonīgi maz benzīnnieku pārdošanā. Vieni dīzeļi. Ir nojausma, kapēc tā?
Kā varat komentēt izvēli starp e60 benzīniem 3.0 un 2.5?

Un kas notiek ar X-drive? No tiem labāk pa gabalu?
Piemēram, šis:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/gbfcc.html
Vienīgais, ko es saprotu no aprīkojuma, ka šim ir mazā navigācija, vai kā viņu lai sauc. Mazais ekrāns. Kāda atšķirība starp mazo un lielo ekrānu? Tās jau nav tikai collas, tur ir arī kaut kādas funkcionālas atķširības, kā saprotu?
Tā, un šim, laikam, nav arī komfortsitze?
Bet ir keyless go? Poga, kā redzu, ir, bet arī atslēga ir slēdzenē.

Budžets līdz 11k. Max 12.
f10 kosmoss.
Offline
VMR
24. Jan 2013, 15:40 #13

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10287

Braucu ar: sporta variantu

!11-12 k EUR vai Ls? Ja eur, tad ņenužna tev 2008. gada mašina pa 11 eur, poverj mne naslovo
Offline
232
24. Jan 2013, 15:40 #14

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/blikm.html

Šis, piemēram, kā saprotu:
Komfortsitze.
Vecā AK ručka (kas man vēl par to būtuj āzin?)
Multimēdiju ekrāns, nevar saprast - lielais vai mazais?

Budžets latos.

[ Šo ziņu laboja 232, 24 Jan 2013, 15:40:25 ]

Offline
Martiii
24. Jan 2013, 16:11 #15

Kopš: 09. Jun 2003

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: F11


24 Jan 2013, 15:40:06 232 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/blikm.html

Šis, piemēram, kā saprotu:
Komfortsitze.
Vecā AK ručka (kas man vēl par to būtuj āzin?)
Multimēdiju ekrāns, nevar saprast - lielais vai mazais?

Budžets latos.

Tas nav facelifts,
līdz ar ko vecās lampas priekšā un aizmugurē. Labāk jau būtu ar jauno ručku, bet tā pat mēdz uzpledēt kārbas problēmas. Tam ir mazais ekrāns, līdz ar ko naf Profesionālās navigācijas
Offline
232
24. Jan 2013, 18:56 #16

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Ko nozīmē profesionālā navigācija?

Jaunā AK ručka - tur nāk arī uzlabota kārba, vai kāda funkcionalitāte?

Par ko vēl var spriest pēc jaunās AK ručkas, vai kādām citām vizuālām atšķirībām?
Offline
CP17
24. Jan 2013, 19:04 #17

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


24 Jan 2013, 18:56:55 232 rakstīja:
Ko nozīmē profesionālā navigācija?

Jaunā AK ručka - tur nāk arī uzlabota kārba, vai kāda funkcionalitāte?

Par ko vēl var spriest pēc jaunās AK ručkas, vai kādām citām vizuālām atšķirībām?

The LCI (Life Cycle Impulse) model was released in 2007. This LCI model included a facelift of the front and rear end of the vehicle. This update included a new front bumper, fog lights, headlights, tail lights and trunk. The interior was also slightly remodelled as well and included changes to door handles, position of power window buttons, updated iDrive with shortcut buttons(for late 200 models, sleeker gear change lever for the auto transmission. Besides these changes, the 5 Series gained new engines, transmission and an updated iDrive from the BMW X5.
Offline
CP17
24. Jan 2013, 19:10 #18

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


24 Jan 2013, 18:56:55 232 rakstīja:
Ko nozīmē profesionālā navigācija?

http://www.youtube.com/watch?v=6f8vZEwvh48
Offline
edzhaans
24. Jan 2013, 19:53 #19

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Te trūkst koments - "Par to naudu var nopirkt ahūni labu un piepakotu E39"
Offline
edzhaans
24. Jan 2013, 20:01 #20

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


24 Jan 2013, 19:58:35 BMW530 rakstīja:

24 Jan 2013, 19:53:50 edzhaans rakstīja:
Te trūkst koments - "Par to naudu var nopirkt ahūni labu un piepakotu E39"

Kāpēc e39?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/ankxx.html

530tais, kā es šito varēju neiedomāties
Benzīns, budžetā iekļaujas

Ja pa tēmu runājam iegriezies E60 topikos, tur bija rakstītas diezgan dauzas kaites: tehniskas, elektroniskas, uz kura gada tās tika novērstas, utt. Tikai pameklēt vajag

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 24 Jan 2013, 20:04:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo