Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Tahometra tarkšķēšana E36

AutorsZiņojums
daemon
29. Dec 2011, 21:08 #1

Kopš: 08. Jul 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar: BMW

Varbūt šāda tēma ir bijusi, bet meklētājs man neko neatrada...
Jautajums sekojoss, kad pielaižu mašīnu, apgriezieni pirmajā bridi uzlec, kad iet nost, zem 1k parādās tarkšķis panelī, kad mašīna taisās slāpt nost (pa maz gāzi iedodu uzsākot) tad arī tas tarkšķis parādās. Tā skaņa nāk tieši no paneļa ap tahometra rajonu. Un vēl papildus brīžam pat atslēdzas visam panelim dačiki, sadegas lampiņas un tad atkal ieslēdzas viss atpakaļ un rāda normāli. Šad tad tas tarkšķis ir ieslēdzot pagriezienus uz vienu vai otru pusi (pagriezieniem tas klikšķis arī kur pazudis. Klusums). Biju jau norāvis to paneli, bet tālāk par štekera atslēgšanu netiku jo nezinu kā tur viss jaucas nost. Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu un zin kā to atrisināt.
Skaņa šāda:
http://www.youtube.com/watch?v=EiOAdVn5Cv4&...=player_embedded

[ Šo ziņu laboja daemon, 29 Dec 2011, 21:10:23 ]

Offline
daemon
29. Dec 2011, 23:24 #2

Kopš: 08. Jul 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar: BMW


29 Dec 2011, 22:21:25 Sancix rakstīja:
Nezinu kapēc man tā liekas, bet tas takšķis ir no pagr. releja ....nu tjip ne ieslēgts, ne izslēgts...tā ka nekontakts...jāizjauc vien Tev viņš būs.


Kā to instrument paneli var izjaukt? Tās skrūves biju atskrūvējis, bet ārā nejaucās... vismaz bez spēka nē. Netikās plēst ar varu! Tur tomēr visi dačiki. Bail, ka kādu nesabojā.

P.S. Kur tas relejs īsti atrodas? Pašā instr. panelī vai kur citur?

[ Šo ziņu laboja daemon, 29 Dec 2011, 23:29:27 ]

Offline
1litrs
30. Dec 2011, 00:34 #3

Kopš: 03. Mar 2011

No: Kuldīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar:


29 Dec 2011, 21:08:34 daemon rakstīja:
Varbūt šāda tēma ir bijusi, bet meklētājs man neko neatrada...
Jautajums sekojoss, kad pielaižu mašīnu, apgriezieni pirmajā bridi uzlec, kad iet nost, zem 1k parādās tarkšķis panelī, kad mašīna taisās slāpt nost (pa maz gāzi iedodu uzsākot) tad arī tas tarkšķis parādās. Tā skaņa nāk tieši no paneļa ap tahometra rajonu. Un vēl papildus brīžam pat atslēdzas visam panelim dačiki, sadegas lampiņas un tad atkal ieslēdzas viss atpakaļ un rāda normāli. Šad tad tas tarkšķis ir ieslēdzot pagriezienus uz vienu vai otru pusi (pagriezieniem tas klikšķis arī kur pazudis. Klusums). Biju jau norāvis to paneli, bet tālāk par štekera atslēgšanu netiku jo nezinu kā tur viss jaucas nost. Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu un zin kā to atrisināt.
Skaņa šāda:
http://www.youtube.com/watch?v=EiOAdVn5Cv4&...=player_embedded


Ja es nebūtu aprecējis miljonāra meitu, tad es tavā vietā neko nepirktu un netaisītu, bet pagaidītu, kad kāds sūdiņš nobirs pa īstam, lai zini ko mainīt. Man liekas, ka tev tur nekas nopietns nav, varbūt, kāgs relejs, vai gādam vadiņam nav kontakts.
Offline
daemon
30. Dec 2011, 01:59 #4

Kopš: 08. Jul 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar: BMW

Cerams, ka nekas nopietns. Dikti negribās pirkt citu instr. paneli.

P.S. Beidzot saņēmos un netā atradu kā to paneli izjaukt. Pēc tā manuāļa liekas, ka nekas sarežģīts. Bet nu pirms tam noteikti vēl izčekošu visus relejus kas ap to rajonu.
...Bet papildus... cerams, ka šeit tomēr atradīsies kāds kas ar šo problēmu ir saskāries, novērsis un var ko pateikt.

[ Šo ziņu laboja daemon, 03 Jan 2012, 01:39:36 ]

Offline
daemon
11. Jan 2012, 18:24 #5

Kopš: 08. Jul 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar: BMW

Tātad problēma ar tarkšķēšanu ir atrasta.
Izjaucu un šitas verķis uz plates:

ir nahrenizējies.

Ir jautājums! Vai varu likt savam 318is paneli no 325 bmw? Spidometrs un tahometrs pēc cipariem ir tieši tāds pats! Vai nebūs tā ka rāda nepareizi?

[ Šo ziņu laboja daemon, 11 Jan 2012, 18:25:04 ]

Offline
mats
11. Jan 2012, 18:26 #6

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 895

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

pirms nehrenizēji,tu saprati kam viņš paredzēts ,savādāk rīt cepsi jaunu topiku.
Offline
daemon
11. Jan 2012, 18:53 #7

Kopš: 08. Jul 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar: BMW

Tas ir kaut kāds relejs.

http://www.ebay.com/itm/Relay-V23072-C1061-A303...h=item4aab67cd32

Šo es atradu kaut kādā vācu forumā:
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatforum/top...r_BMW_-_E36.html

Domāju, ka būs īstā problēma...

[ Šo ziņu laboja daemon, 11 Jan 2012, 18:56:19 ]

Offline
jurkinens
11. Jan 2012, 19:00 #8

Kopš: 05. Feb 2010

No: Ķegums

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Dresetu volvo

paliek jaudigaks?
Offline
daemon
11. Jan 2012, 19:01 #9

Kopš: 08. Jul 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar: BMW

Kas paliek jaudīgāks?
Offline
jurkinens
11. Jan 2012, 19:03 #10

Kopš: 05. Feb 2010

No: Ķegums

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Dresetu volvo

auto!
Offline
daemon
11. Jan 2012, 19:05 #11

Kopš: 08. Jul 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar: BMW

Nu domāju, ka jaudīgāks nepaliek.
Offline
Siipols
11. Jan 2012, 19:17 #12

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


29 Dec 2011, 21:08:34 daemon rakstīja:
Varbūt šāda tēma ir bijusi, bet meklētājs man neko neatrada...
Jautajums sekojoss, kad pielaižu mašīnu, apgriezieni pirmajā bridi uzlec, kad iet nost, zem 1k parādās tarkšķis panelī, kad mašīna taisās slāpt nost (pa maz gāzi iedodu uzsākot) tad arī tas tarkšķis parādās. Tā skaņa nāk tieši no paneļa ap tahometra rajonu. Un vēl papildus brīžam pat atslēdzas visam panelim dačiki, sadegas lampiņas un tad atkal ieslēdzas viss atpakaļ un rāda normāli. Šad tad tas tarkšķis ir ieslēdzot pagriezienus uz vienu vai otru pusi (pagriezieniem tas klikšķis arī kur pazudis. Klusums). Biju jau norāvis to paneli, bet tālāk par štekera atslēgšanu netiku jo nezinu kā tur viss jaucas nost. Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu un zin kā to atrisināt.
Skaņa šāda:
http://www.youtube.com/watch?v=EiOAdVn5Cv4&...=player_embedded

problēma ir nenormali gruta,!!! noperc citu raditaju paneli vietā,un veco nahrenissē.....


-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
daemon
11. Jan 2012, 22:15 #13

Kopš: 08. Jul 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar: BMW

Esmu jau nopircis. Visu itkā rāda tikai tahometrs ir tukšgaitā uz 500 rpm un degvielas patēriņ dačiks piedarbinot kā aiziet uz otru galu tā arī tur paliek.
Varbūt aķis jāatvieno lai kompis restartējas?

Tātad... Pēc ilgas čaka***anās un lodēšanas defekts atrasts un novērsts. Ja kādam vajag un ir interese...
Bildes ar beigto detaļu:



Detaļa ar trīs kājiņām. Detaļas kods: 13 C 337 -25
Tas nozīmē, ka relejs (ko pieminēju iepriekšējos postos un noturēju par vainīgu) kā tāds ir vesels vienkārši tā beigtā hui**a taisīja īso un relejs dēļ tā pļarkšķēja.

Papildus darbi:

No otras puses:

Bildē ir apvilkts tas ko vēl lodēju. Bet tur nu katram pašam jāskatās vai tas sarkanbrūnais krāsojums ir sasprēgājis vai nav.

Pa lielam tas arī viss. Pagāja puse dienas kamēr atradu vainu. Pārlodēju visu pēc kārtas kas atrodas apkārt tam relejam. Lodēju detaļu pēc detaļas un gāju uz mašīnu pārbaudīt. Bet bija to vērts. Beigās arī atradu vainīgo verķi. Detaļas lodēšanai dabūju no cita paneļa kuru paķēru šrotā.

P.S. Paneli jājauc ārā diezgan uzmanīgi. Jānorauj plastmasa kniedes un uzmanīgi jāatdala tā zilā plastmasa no mikrenes. Bez tām plastmasa kniedēm tā mikrene pie plastmasas turas vēl ar kājiņām kas atrodas pie visām trim kontaktligzdām (pirmajā bildē var redzēt). Atvainojos, ka visas detaļas nesarakstīju tā kā vajadzētu pēc nosaukumiem (vienkārši neesmu elektriķis). Bet doma gan jau, ka skaidra. :

[ Šo ziņu laboja daemon, 13 Jan 2012, 02:02:28 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo