Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
nagla
10. Jul 2012, 20:15 #4661

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

knok sensors????
Offline
Driver
10. Jul 2012, 20:16 #4662

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Jul 2012, 20:15:07 nagla rakstīja:
knok sensors????

kam un kur? ja par hunteru, tad palasi visus vinja postus un sakot ar pirmo

un par knockiem kljudas ir

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
nagla
10. Jul 2012, 20:20 #4663

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

tas man vienigais kas prata ienaca, kas varetu but saitits ar aizdedzes korekciju! tatad iespejams motoram kapi,vai kautkas klape pa motoru,sudigi spilveni tml.

[ Šo ziņu laboja nagla, 10 Jul 2012, 20:22:18 ]

Offline
JZ
10. Jul 2012, 20:50 #4664

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


10 Jul 2012, 17:00:19 acha rakstīja:

10 Jul 2012, 13:34:58 JZ rakstīja:
pirmām kārtām trīsreiz izlasam to, kas rakstīts šeit

un tad papildinam savu jautājumu ar info par to kurā žgutā vai štekerī ir atrodami šie vadi, lai nav jāšķirsta e30 un e36 ewd grāmatas, kur katrā ir ~100 lapas

runa iet par motoru pravodkām


ar tādu situācijas aprakstu pats vari rakņāties shēmās (linki apakšā)

būtu pateicis - ielikām m44 no 1997. gada e36 iekš 1989. gada e30, starteris griež/negriež, motors rūc/nerūc, strādā A, B, C, bet nestrādā X, Y, Z, palīdziet, un, ja reiz raksti krāsas vadiem, tad raksti kurā štekerī (arī bmw ir redzēts ka uz vienu pinu pienāk xx/yy, bet otrā pusē štekerim ir aa/bb), un vēl labāk, ja prot ciparus un var saskaitīt kurā pinā tas vads sēž, bet šitā, šķirstīt lapas un meklēt krāsas uz dullo ir dumji

e30 un e36 ewd
Offline
acha
10. Jul 2012, 21:07 #4665

Kopš: 10. Sep 2007

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo

viss iet tik neiet tahometrs, ekanomalaizers un terāda motora temperatūru!
Offline
Driver
10. Jul 2012, 21:09 #4666

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Jul 2012, 21:07:27 acha rakstīja:
viss iet tik neiet tahometrs, ekanomalaizers un terāda motora temperatūru!

tad, kas skaitas tas viss iet?
akb ladesanas un ellas spiediena kontrollampinjas? jeb tas aizmirsi un viss iet nozime - motors ruuc

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
acha
10. Jul 2012, 21:22 #4667

Kopš: 10. Sep 2007

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo

akb iet, eļļas spiediena neiet.
Offline
Driver
10. Jul 2012, 21:26 #4668

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

a kur problema palugt kadam, kas to ir darijis, lai par attiecigu samaksu saved kartiba
aa, nu ja - patik pasham visu

es saviem BMW savirzi pats nereguleju un bukses ari nepreseju, laigan abas darbibas ne tikai teoretiski zinu, bet esmu ari (skaitamas x) darijis pats...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
10. Jul 2012, 21:42 #4669

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

e36/e30 ir dažādi slēgumi temp devējam, e36 ir devējs ar 3 kontaktiem uz motora, 1ns aiziet pa tiešo uz DME, tad brūns/dzeltens un brūns/violets (pēc shēmas) nāk no paneļa uz atlikušajiem 2 vadiem tai termopretestībai, _var mēģināt_ brūns/dzeltens nozemot un tad brūns/violets palaist uz e30 salona pravodku (tas apaļais štekeris pie drošinātāju kastes, tur arī jābūt brūns/violets vadam), tik nav garantijas ka pretestības sakritīs un rādīs viņš pareizi, UN vajag pārliecināties ka tas brūns/dzeltens neaiziet nekur citur (pēc shēmas nevajadzētu)

par taho var izrādīties ķēpīgāk, man liekas ka e36 panelis to info jau saņem pa tiešo no DME, jo e30 m40 gadījumā tas signāls tiek ņemts no aizdedzes, japagūglē vai kāds to jau nav atrisinājis...

[ Šo ziņu laboja JZ, 10 Jul 2012, 21:43:37 ]

Offline
ghost
10. Jul 2012, 21:46 #4670

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


10 Jul 2012, 21:42:44 JZ rakstīja:
e36/e30 ir dažādi slēgumi temp devējam, e36 ir devējs ar 3 kontaktiem uz motora, 1ns aiziet pa tiešo uz DME, tad brūns/dzeltens un brūns/violets (pēc shēmas) nāk no paneļa uz atlikušajiem 2 vadiem tai termopretestībai, _var mēģināt_ brūns/dzeltens nozemot un tad brūns/violets palaist uz e30 salona pravodku (tas apaļais štekeris pie drošinātāju kastes, tur arī jābūt brūns/violets vadam), tik nav garantijas ka pretestības sakritīs un rādīs viņš pareizi, UN vajag pārliecināties ka tas brūns/dzeltens neaiziet nekur citur (pēc shēmas nevajadzētu)

par taho var izrādīties ķēpīgāk, man liekas ka e36 panelis to info jau saņem pa tiešo no DME, jo e30 m40 gadījumā tas signāls tiek ņemts no aizdedzes, japagūglē vai kāds to jau nav atrisinājis...

Nebuus taisniiba. Saakumam temperatuuras deveejam ir pavisam cita Ohm liikne, nezinu arii kur tur triis kontaktus var saziimeet, kaa arii tahometrs e30 straadaa ljoti labi no dme, un taa tas arii ir originaali
Offline
Driver
10. Jul 2012, 21:47 #4671

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

visi te gudri

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ghost
10. Jul 2012, 21:54 #4672

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


10 Jul 2012, 21:47:54 Driver rakstīja:
visi te gudri

Kaa tas buutu saprotams? Paskaidro ja kur kljuudos
Offline
Driver
10. Jul 2012, 21:57 #4673

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Jul 2012, 21:54:15 ghost rakstīja:

10 Jul 2012, 21:47:54 Driver rakstīja:
visi te gudri

Kaa tas buutu saprotams? Paskaidro ja kur kljuudos

nu visi visu zin, bet neviens taa ari nesaka vai zaljo vadu vienot ar peleko vai bruuno

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Laoshi
10. Jul 2012, 21:58 #4674

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


10 Jul 2012, 21:50:23 nikns rakstīja:
varbūt galīgi ne pa tēmu.. bet kā lai tiek vaļā no skudrām ?
izdzinu autiņu ārā uz pāris dienām mājas pagalmā uz zāles un šodien iekāpjot secināju, ka autiņā tusējās melnās skudras



1) Atstāj pie +30 saulē uz visu dienu;
2) Atstāj pie -30 ēnā uz visu dienu;
3) Piepūt auto ar dihlofosu + kāds no iepriekšējiem variantiem

Kkas no tā visa man palīdzēja
Offline
fubuz
10. Jul 2012, 21:59 #4675

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


10 Jul 2012, 21:50:23 nikns rakstīja:
varbūt galīgi ne pa tēmu.. bet kā lai tiek vaļā no skudrām ?
izdzinu autiņu ārā uz pāris dienām mājas pagalmā uz zāles un šodien iekāpjot secināju, ka autiņā tusējās melnās skudras



atrodi pūzni, vai vietu, pa kurieni lien iekšā/ārā tad nopērc kādu šķidrumu, kas atvaira skudras. appūt attiecīgo vietu. ja līdzeklis ir labs tad pēc pāris h vairs nebūs.
Offline
ghost
10. Jul 2012, 22:00 #4676

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

No prasiitajaam kraasaam jau tikai ellas spiediens buutu pa celjam, tahometrs, ekonometrs buus salaists skjeersaam kur citur. Man izskataas ka nebus labi iedziljinaaties probleemaa, ja nu veel saak kuupeet kas
Offline
Driver
10. Jul 2012, 22:02 #4677

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Jul 2012, 22:00:00 ghost rakstīja:
No prasiitajaam kraasaam jau tikai ellas spiediens buutu pa celjam, tahometrs, ekonometrs buus salaists skjeersaam kur citur. Man izskataas ka nebus labi iedziljinaaties probleemaa, ja nu veel saak kuupeet kas

es pat nemeginu iedzilinaties, jo visi tak zin, ka es ar interenetdiagnositku nenodarbojos un bez atlidzibas sveshas problemas praktiski nekad nerisinu

bet piepulot domashanu ganjau ari varetu sarakstit katrai krasai preti nozimi, pat neverot valja shemu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Laoshi
10. Jul 2012, 22:03 #4678

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Fubuz, tur pietiek uz nakti atstāt, kā skudras vnk sāk tusēt pa auto, viņas ēd drupačas, radiatorā sadzītos insektus un hvz ko vēl ne.
Offline
JZ
10. Jul 2012, 22:05 #4679

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


10 Jul 2012, 21:46:20 ghost rakstīja:

10 Jul 2012, 21:42:44 JZ rakstīja:
e36/e30 ir dažādi slēgumi temp devējam, e36 ir devējs ar 3 kontaktiem uz motora, 1ns aiziet pa tiešo uz DME, tad brūns/dzeltens un brūns/violets (pēc shēmas) nāk no paneļa uz atlikušajiem 2 vadiem tai termopretestībai, _var mēģināt_ brūns/dzeltens nozemot un tad brūns/violets palaist uz e30 salona pravodku (tas apaļais štekeris pie drošinātāju kastes, tur arī jābūt brūns/violets vadam), tik nav garantijas ka pretestības sakritīs un rādīs viņš pareizi, UN vajag pārliecināties ka tas brūns/dzeltens neaiziet nekur citur (pēc shēmas nevajadzētu)

par taho var izrādīties ķēpīgāk, man liekas ka e36 panelis to info jau saņem pa tiešo no DME, jo e30 m40 gadījumā tas signāls tiek ņemts no aizdedzes, japagūglē vai kāds to jau nav atrisinājis...

Nebuus taisniiba. Saakumam temperatuuras deveejam ir pavisam cita Ohm liikne, nezinu arii kur tur triis kontaktus var saziimeet, kaa arii tahometrs e30 straadaa ljoti labi no dme, un taa tas arii ir originaali


es saprotu ka tur ir šāds m44 temp devējs ?
Offline
ghost
10. Jul 2012, 22:08 #4680

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


10 Jul 2012, 22:05:03 JZ rakstīja:

10 Jul 2012, 21:46:20 ghost rakstīja:

10 Jul 2012, 21:42:44 JZ rakstīja:
e36/e30 ir dažādi slēgumi temp devējam, e36 ir devējs ar 3 kontaktiem uz motora, 1ns aiziet pa tiešo uz DME, tad brūns/dzeltens un brūns/violets (pēc shēmas) nāk no paneļa uz atlikušajiem 2 vadiem tai termopretestībai, _var mēģināt_ brūns/dzeltens nozemot un tad brūns/violets palaist uz e30 salona pravodku (tas apaļais štekeris pie drošinātāju kastes, tur arī jābūt brūns/violets vadam), tik nav garantijas ka pretestības sakritīs un rādīs viņš pareizi, UN vajag pārliecināties ka tas brūns/dzeltens neaiziet nekur citur (pēc shēmas nevajadzētu)

par taho var izrādīties ķēpīgāk, man liekas ka e36 panelis to info jau saņem pa tiešo no DME, jo e30 m40 gadījumā tas signāls tiek ņemts no aizdedzes, japagūglē vai kāds to jau nav atrisinājis...

Nebuus taisniiba. Saakumam temperatuuras deveejam ir pavisam cita Ohm liikne, nezinu arii kur tur triis kontaktus var saziimeet, kaa arii tahometrs e30 straadaa ljoti labi no dme, un taa tas arii ir originaali


es saprotu ka tur ir šāds m44 temp devējs ?

Siemens vadiibas deveejs. Buutiibaa divi deveeji integreeti vienaa - divas kaajinjas uz dme, divas uz paneli, bet e30 vajadziigs savs deveejs lai raadiitu pareizu temperatuuru, citaadi nekas labs nesanaaks
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo