Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
zzips
20. Aug 2014, 09:29 #21661

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


20 Aug 2014, 09:27:41 king03 rakstīja:

20 Aug 2014, 09:25:18 zzips rakstīja:
Degvielas sūknis.

vaitad vins būtu vainīgs pie tās rīstīšanās?


Ja tukšgaitā strādā normāli, tad ļoti iespējams :internetadiagnostika: Tam motoram lai rūktu normāli tikai gaisu un degvielu vajag, gaiss gan jau ir, tad atliek degviela

[ Šo ziņu laboja zzips, 20 Aug 2014, 09:30:22 ]



-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
king03
20. Aug 2014, 09:35 #21662

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


20 Aug 2014, 09:29:39 zzips rakstīja:

20 Aug 2014, 09:27:41 king03 rakstīja:

20 Aug 2014, 09:25:18 zzips rakstīja:
Degvielas sūknis.

vaitad vins būtu vainīgs pie tās rīstīšanās?


Ja tukšgaitā strādā normāli, tad ļoti iespējams :internetadiagnostika: Tam motoram lai rūktu normāli tikai gaisu un degvielu vajag, gaiss gan jau ir, tad atliek degviela

Tukšgaitā viņš tā kā pukšķus ik pa laikam uzsit, bet tā strādā vienmērīgi!
Offline
zzips
20. Aug 2014, 09:43 #21663

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Ja ir iespēja pamērīt degvielas spiedienu es sāktu ar to.

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
vaxe
20. Aug 2014, 21:23 #21664

Kopš: 10. Aug 2006

Ziņojumi: 112

Braucu ar:

Iesakiet +/- labāko BMW kļūdu nolasīšanas datoru, ko var iegādāties LV vai ar eBay starpniecību, protams, parastam ikdienas lietotājam piemērotu.
(BMW E92)
Offline
janzi
20. Aug 2014, 21:33 #21665

Kopš: 30. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1499

Braucu ar: D Power

Kas pa vainu varetu būt e46 klimata kontrolei, ja vispār nepūš gaisu uz kājām? Ne siltu ne aukstu! Viss parejais regulējas kā vajag!
Offline
koni4jo
20. Aug 2014, 21:53 #21666

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...

Ar ko varētu pielīmēt plastmasas sliekšņus?
Šobrīd ir izmantots melnais silikons, bet tas ir švaks pagaidu variants
Ir kaut kādas līmes vai kas tāds šādam mērķim?

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 20 Aug 2014, 21:53:46 ]

Offline
edzhaans
20. Aug 2014, 21:58 #21667

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

kniedes
Offline
ATB
20. Aug 2014, 22:07 #21668

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5188

Braucu ar: ♛ ♛

Kā tur īsti bija - ja tehniskajā ielika 3 tad pats vēl var aizbraukt līdz servisam tajā pašā dienā? Un vai par to, ka nestrādā stūres pastiprinājums liek 3 ?
Offline
koni4jo
20. Aug 2014, 22:10 #21669

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


20 Aug 2014, 22:07:40 ATB rakstīja:
Kā tur īsti bija - ja tehniskajā ielika 3 tad pats vēl var aizbraukt līdz servisam tajā pašā dienā? Un vai par to, ka nestrādā stūres pastiprinājums liek 3 ?


Nē nevar
Neliek 3
Offline
ATB
20. Aug 2014, 23:26 #21670

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5188

Braucu ar: ♛ ♛


20 Aug 2014, 22:10:15 koni4jo rakstīja:

20 Aug 2014, 22:07:40 ATB rakstīja:
Kā tur īsti bija - ja tehniskajā ielika 3 tad pats vēl var aizbraukt līdz servisam tajā pašā dienā? Un vai par to, ka nestrādā stūres pastiprinājums liek 3 ?



Nē nevar
Neliek 3


Kā ir ar priekšējo amortizatoru augšējo atbalstu? Ir caurums divkapeikas lielumā. 3 vai 2?

Vajag vnk dabūt 30 dienas priekš viena drota

[ Šo ziņu laboja ATB, 20 Aug 2014, 23:26:58 ]

Offline
koni4jo
21. Aug 2014, 00:25 #21671

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


20 Aug 2014, 23:26:38 ATB rakstīja:

20 Aug 2014, 22:10:15 koni4jo rakstīja:

20 Aug 2014, 22:07:40 ATB rakstīja:
Kā tur īsti bija - ja tehniskajā ielika 3 tad pats vēl var aizbraukt līdz servisam tajā pašā dienā? Un vai par to, ka nestrādā stūres pastiprinājums liek 3 ?



Nē nevar
Neliek 3


Kā ir ar priekšējo amortizatoru augšējo atbalstu? Ir caurums divkapeikas lielumā. 3 vai 2?

Vajag vnk dabūt 30 dienas priekš viena drota


Lai dabūtu melno skati vajag tikai, lai auto būtu četri riteņi, kuri nekrīt nost, nav šķidruma noplūdes no darba bremžu un degvielas sistēmas, vismaz boksā jāspēj iebraukt pašam, tālāk var arī stumt, viss.
Visi pārējie defekti, moš ar kādiem mega retiem izņēmumiem, ir 2.
Amortiņu atbalstus vairumā gadījumu neskatās vispār.
Offline
ATB
21. Aug 2014, 09:40 #21672

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5188

Braucu ar: ♛ ♛

Paldies.


Par sliekšņu līmēšanu runājot, varbūt var pamēģināt kaut kādu Bison divkomponentu līmi?
Offline
Edzhus
21. Aug 2014, 09:43 #21673

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3823

Braucu ar: 4x5

Kāds var pakomentēt stanadyne dīzeļa piedevu..? No pieredzes!
Offline
wanksta
21. Aug 2014, 11:35 #21674

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7244

Braucu ar: muti


20 Aug 2014, 21:53:21 koni4jo rakstīja:
Ar ko varētu pielīmēt plastmasas sliekšņus?


Uz logu līmes turās ļoti labi.
Offline
Alzirs
21. Aug 2014, 15:07 #21675

Kopš: 02. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 361

Braucu ar: E46 M43 :P

TA ielika 2 par kaut kādu gaisa pāruma koefiecenta neiekļaušanos. Cik saprotu tam vajadzetu būt saistītam ar cauru izpūtēju,bet ne TA ne arī es nevaru nekur atrast caurumu kur varetu pūst tā garam. Lapā lamdu rāda 2,25 stipri par daudz. CO 0,02 CH 750
Offline
Driver
21. Aug 2014, 15:30 #21676

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Aug 2014, 15:07:23 Alzirs rakstīja:
TA ielika 2 par kaut kādu gaisa pāruma koefiecenta neiekļaušanos. Cik saprotu tam vajadzetu būt saistītam ar cauru izpūtēju,bet ne TA ne arī es nevaru nekur atrast caurumu kur varetu pūst tā garam. Lapā lamdu rāda 2,25 stipri par daudz. CO 0,02 CH 750

"Caura" ieplude

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
VD177
21. Aug 2014, 16:05 #21677

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1337

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi


18 Aug 2014, 22:43:48 Driver rakstīja:

18 Aug 2014, 20:47:58 cipargalva rakstīja:

18 Aug 2014, 20:39:04 VD177 rakstīja:

18 Aug 2014, 20:17:45 Sancix rakstīja:
Brīvgaitas regulatoru samazgā, tas tur parasti ir "iestrēdzis", protams ja par pārējo dzinēja darbību nav sūdzību, vēl pačeko retinājuma caurules, iespējams kkur piesūc.


Ar ko viņu drīkst mazgāt? brake cleaneru?
Ko tu domā ar retinājuma caurulēm?


Viņš gribēja gudri nodēvēt vakuuma caurules.

Labam aizdzen to auto kadam, kas saprot biki vairak kaa samainit visu no otra auto.


Neredzu jēgu dzīt auto pie kāda meistara. Nav jau tās detaļas tik daudz, kas var būt pie vainas un kuras vajag samainīt vietām.
Ja visu samainīšu un problēmu neatradīšu, tad protams, ka būs jādzen pie kāda.

Bet runājot par to pašu tēmu, apgriezieni siltam motoram turas ap 1300rpm. Norauju štekeri no droseles - sāk lēkāt apgriezieni. Norauju štekeri no gmm - sāk lēkāt apgriezieni. Norauju štekeri no tukšgaitas regulatora - sāk lēkāt apgriezieni.
Norauju štekeri no zondes - nekas neizmainās...

Varētu būt, ka zondei kontakts nemaz nepienāk?
Kaut kam tak vajadzēja izmainīties motora darbībā?

[ Šo ziņu laboja VD177, 21 Aug 2014, 16:06:00 ]

Offline
Driver
21. Aug 2014, 16:23 #21678

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Aug 2014, 16:05:03 VD177 rakstīja:

18 Aug 2014, 22:43:48 Driver rakstīja:

18 Aug 2014, 20:47:58 cipargalva rakstīja:

18 Aug 2014, 20:39:04 VD177 rakstīja:

18 Aug 2014, 20:17:45 Sancix rakstīja:
Brīvgaitas regulatoru samazgā, tas tur parasti ir "iestrēdzis", protams ja par pārējo dzinēja darbību nav sūdzību, vēl pačeko retinājuma caurules, iespējams kkur piesūc.


Ar ko viņu drīkst mazgāt? brake cleaneru?
Ko tu domā ar retinājuma caurulēm?


Viņš gribēja gudri nodēvēt vakuuma caurules.

Labam aizdzen to auto kadam, kas saprot biki vairak kaa samainit visu no otra auto.


Neredzu jēgu dzīt auto pie kāda meistara. Nav jau tās detaļas tik daudz, kas var būt pie vainas un kuras vajag samainīt vietām.
Ja visu samainīšu un problēmu neatradīšu, tad protams, ka būs jādzen pie kāda.

Bet runājot par to pašu tēmu, apgriezieni siltam motoram turas ap 1300rpm. Norauju štekeri no droseles - sāk lēkāt apgriezieni. Norauju štekeri no gmm - sāk lēkāt apgriezieni. Norauju štekeri no tukšgaitas regulatora - sāk lēkāt apgriezieni.
Norauju štekeri no zondes - nekas neizmainās...

Varētu būt, ka zondei kontakts nemaz nepienāk?
Kaut kam tak vajadzēja izmainīties motora darbībā?



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rencho
21. Aug 2014, 16:27 #21679

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1386

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II

Autiņam salonā no priekšas stoikām atlīmējies apšuvums(audums). Ar kādu līmi iesakiet pielīmēt to atpakaļ, lai līme caur to plāno audumu neizspiestos un nesarauto to čokurā?
Offline
SoWhat
21. Aug 2014, 20:53 #21680

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

klau, vai uz manējā standartkomplektācijas E39 525D var uzlikt lielo 90L bāku un autonomo pečku?

Izskatās, ka drīz nāksies braukāt pa Eiropu un kādu laiku padzīvot mašīnā, a naktī pavēss.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo