Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Digital
12. Feb 2021, 12:04 #9901

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:

12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors


Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!


Tas var ietekmēt auto jaudu?

Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.
Offline
sys9291
12. Feb 2021, 13:16 #9902

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Feb 2021, 12:04:28 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:

12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors


Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!


Tas var ietekmēt auto jaudu?

Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.

un jāmaina tas sensors AR LIELU STEIGU!!!!,
Offline
Elbarto
12. Feb 2021, 14:15 #9903

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 122

Braucu ar:


12 Feb 2021, 13:16:21 @sys9291 rakstīja:

12 Feb 2021, 12:04:28 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:

12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors


Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!


Tas var ietekmēt auto jaudu?

Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.

un jāmaina tas sensors AR LIELU STEIGU!!!!,


Bet, ja dpf griež ārā tad viņš vairāk nav vajadzīgs?
Offline
yanjux
12. Feb 2021, 14:32 #9904

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4870

Braucu ar: mīkstu jumtu


12 Feb 2021, 14:15:21 @Elbarto rakstīja:

12 Feb 2021, 13:16:21 @sys9291 rakstīja:

12 Feb 2021, 12:04:28 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:

12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors


Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!


Tas var ietekmēt auto jaudu?

Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.

un jāmaina tas sensors AR LIELU STEIGU!!!!,


Bet, ja dpf griež ārā tad viņš vairāk nav vajadzīgs?

Lai brauktu ar BMW smadzenes arī nav vajadzīgas.
Offline
Elbarto
12. Feb 2021, 14:33 #9905

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 122

Braucu ar:


12 Feb 2021, 14:32:02 @yanjux rakstīja:

12 Feb 2021, 14:15:21 @Elbarto rakstīja:

12 Feb 2021, 13:16:21 @sys9291 rakstīja:

12 Feb 2021, 12:04:28 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:

12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors


Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!


Tas var ietekmēt auto jaudu?

Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.

un jāmaina tas sensors AR LIELU STEIGU!!!!,


Bet, ja dpf griež ārā tad viņš vairāk nav vajadzīgs?

Lai brauktu ar BMW smadzenes arī nav vajadzīgas.


Jā, Tev jau labāk zināms.
Offline
Digital
12. Feb 2021, 14:35 #9906

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


12 Feb 2021, 14:15:21 @Elbarto rakstīja:

12 Feb 2021, 13:16:21 @sys9291 rakstīja:

12 Feb 2021, 12:04:28 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:

12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:

12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors


Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!


Tas var ietekmēt auto jaudu?

Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.

un jāmaina tas sensors AR LIELU STEIGU!!!!,


Bet, ja dpf griež ārā tad viņš vairāk nav vajadzīgs?

Devejs maksa ~ 50€, izgriezt DPF un sajat auto maksa 200€, nu ko izvelesies?
Offline
Elbarto
12. Feb 2021, 14:38 #9907

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 122

Braucu ar:

Un kur garantija ka tas dpf filtrs nav jau beigts? Respektīvi tad arī no tā sensora vairs nav jēgas...
Offline
Digital
12. Feb 2021, 14:51 #9908

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

Nu tad būs jānomaina DPF filtrs. Un to devēju nomainit derētu jebkurā gadījumā!
Kā vèl paskaidrot to ka auto ir jasaremonte, nevis jaapmputē detaļas?
Offline
who
16. Feb 2021, 13:42 #9909

Kopš: 18. May 2014

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 92

Braucu ar: e91

Jautājums, cik sarežģīti mājas apstākļos nomainīt dzemēja spilvenus N47 dzinējam un kādas firmas labāk likt?
Paldies, jau iepriekš
Offline
vadjiksBMW
16. Feb 2021, 16:00 #9910

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

nekam pārmēru sarežģītam nevajadzētu būt, piekļūt var būt nepārāk ērti, bet samainīt ir jāvar.
No ražojumiem lielākoties kas dzirdēts daudzi liek OEM, jo aftermarketi itkā esot ar kko slikti, vai netur, hz
Offline
Negantelis
16. Feb 2021, 17:15 #9911

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


16 Feb 2021, 13:42:00 @who rakstīja:
Jautājums, cik sarežģīti mājas apstākļos nomainīt dzemēja spilvenus N47 dzinējam un kādas firmas labāk likt?
Paldies, jau iepriekš


Mainīju N54, bet ar domkratu.Kādas 2h aizgāja.
Offline
VVRECK
16. Feb 2021, 18:32 #9912

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Ko sakat par SWAG produkciju?
Konkrēti par kartera ventilāciju, plastmasa liekas šaubīgas kvalitātes..
Offline
Lawls
16. Feb 2021, 20:05 #9913

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Kāds var apskaidrot, e90 lci parastajiem lukturiem kāds nāk pagrieziens? Nopirku lukturus, bez spūldzēm un izskatās, ka kaut kas trūkst
Offline
defekc
16. Feb 2021, 20:51 #9914

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW


12 Feb 2021, 11:25:55 @HaL rakstīja:

10 Feb 2021, 22:21:07 @yanjux rakstīja:

10 Feb 2021, 22:19:53 @Digital rakstīja:

10 Feb 2021, 16:18:55 @HaL rakstīja:

08 Feb 2021, 18:13:03 @defekc rakstīja:
šajos mīnusos N47N 184zs/manual negrib uzsilt vairāk par 60-70 (pēc OBC) grādiem pilsētas režīmā. truba no termostata uz radiatoru auksta, pa lielo loku nelaizh. termostats jauns OEM. tukšgaitā stāvot kaut stundu ar nogrieztu pečku uz 16, neuzkāpj vairāk par 60. ārpus pilsētas tikai pēc 40km brauciena sasniedz 85.

kas tam tarkšķim nepatīk? gribu siltumu

man tas pats M47 - lielais termostats jauns.
stāvot un turot nelielos apgriezienos uzkāpj līdz 70, bet tukšgaitā ātri atgriežas uz 55. Braucot zem 50.

Mazais termostats?

Nu visticamāk, tik maz nav jābūt arī aukstā laikā. Cik tur 10min to augšas termostatu nomainit.


ja tukšgaidā nokrīt līdz 55, tas ir lielais termostats.


Jau teicu, ka lielais mainīts, bet nu problem solved - mazais termostats. Temperatūra 85 grādi!


a man mazaa nemaz nav un lielo ieliku OEM. izmaiņu nekādu nebija. pa lielo loku neiet liidz 88c - truba ledus auksta, pec tam nostraadaa termostats.

ieliku kartonu lai mazaak veedinaas tas mopeeds

[ Šo ziņu laboja defekc, 16 Feb 2021, 20:52:20 ]

Offline
HiJaCKeR
16. Feb 2021, 21:11 #9915

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4504

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Feb 2021, 20:51:11 @defekc rakstīja:

12 Feb 2021, 11:25:55 @HaL rakstīja:

10 Feb 2021, 22:21:07 @yanjux rakstīja:

10 Feb 2021, 22:19:53 @Digital rakstīja:

10 Feb 2021, 16:18:55 @HaL rakstīja:

08 Feb 2021, 18:13:03 @defekc rakstīja:
šajos mīnusos N47N 184zs/manual negrib uzsilt vairāk par 60-70 (pēc OBC) grādiem pilsētas režīmā. truba no termostata uz radiatoru auksta, pa lielo loku nelaizh. termostats jauns OEM. tukšgaitā stāvot kaut stundu ar nogrieztu pečku uz 16, neuzkāpj vairāk par 60. ārpus pilsētas tikai pēc 40km brauciena sasniedz 85.

kas tam tarkšķim nepatīk? gribu siltumu

man tas pats M47 - lielais termostats jauns.
stāvot un turot nelielos apgriezienos uzkāpj līdz 70, bet tukšgaitā ātri atgriežas uz 55. Braucot zem 50.

Mazais termostats?

Nu visticamāk, tik maz nav jābūt arī aukstā laikā. Cik tur 10min to augšas termostatu nomainit.


ja tukšgaidā nokrīt līdz 55, tas ir lielais termostats.


Jau teicu, ka lielais mainīts, bet nu problem solved - mazais termostats. Temperatūra 85 grādi!


a man mazaa nemaz nav un lielo ieliku OEM. izmaiņu nekādu nebija. pa lielo loku neiet liidz 88c - truba ledus auksta, pec tam nostraadaa termostats.

ieliku kartonu lai mazaak veedinaas tas mopeeds

ir jau arī žalūzijas, tik laikam tās ir auto ar aukstu klimatu. varbūt var tādas uzstādīt. izskatās jau smuki.

apskatījos, ap 100 EUR jauns maksā, būtu man diselis, noteikti tādas uzliktu

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 16 Feb 2021, 21:30:41 ]

Offline
desadesa
16. Feb 2021, 23:22 #9916

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Tā ir ja brauc ar nabagu degvielu un 2.0
Offline
janeks7
16. Feb 2021, 23:28 #9917

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3381

Braucu ar:

Interesē E90/91 prefl priekšas kreisais lukturis parastais

Pm vai 28286377
Offline
Digital
16. Feb 2021, 23:28 #9918

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


16 Feb 2021, 21:11:36 @HiJaCKeR rakstīja:

16 Feb 2021, 20:51:11 @defekc rakstīja:

12 Feb 2021, 11:25:55 @HaL rakstīja:

10 Feb 2021, 22:21:07 @yanjux rakstīja:

10 Feb 2021, 22:19:53 @Digital rakstīja:

10 Feb 2021, 16:18:55 @HaL rakstīja:

08 Feb 2021, 18:13:03 @defekc rakstīja:
šajos mīnusos N47N 184zs/manual negrib uzsilt vairāk par 60-70 (pēc OBC) grādiem pilsētas režīmā. truba no termostata uz radiatoru auksta, pa lielo loku nelaizh. termostats jauns OEM. tukšgaitā stāvot kaut stundu ar nogrieztu pečku uz 16, neuzkāpj vairāk par 60. ārpus pilsētas tikai pēc 40km brauciena sasniedz 85.

kas tam tarkšķim nepatīk? gribu siltumu

man tas pats M47 - lielais termostats jauns.
stāvot un turot nelielos apgriezienos uzkāpj līdz 70, bet tukšgaitā ātri atgriežas uz 55. Braucot zem 50.

Mazais termostats?

Nu visticamāk, tik maz nav jābūt arī aukstā laikā. Cik tur 10min to augšas termostatu nomainit.


ja tukšgaidā nokrīt līdz 55, tas ir lielais termostats.


Jau teicu, ka lielais mainīts, bet nu problem solved - mazais termostats. Temperatūra 85 grādi!


a man mazaa nemaz nav un lielo ieliku OEM. izmaiņu nekādu nebija. pa lielo loku neiet liidz 88c - truba ledus auksta, pec tam nostraadaa termostats.

ieliku kartonu lai mazaak veedinaas tas mopeeds

ir jau arī žalūzijas, tik laikam tās ir auto ar aukstu klimatu. varbūt var tādas uzstādīt. izskatās jau smuki.

apskatījos, ap 100 EUR jauns maksā, būtu man diselis, noteikti tādas uzliktu


Žalūzijas by default nāk CO2 package, aka DPF.

Un vispār tev EGR darbojas tai lamatai, vai kārtējais EGR off kuram salst?
Offline
defekc
16. Feb 2021, 23:51 #9919

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW

viss vietaa, bet vai tas egrs darbojas korekti, es hvz ar dīzeļiem baigi neaizraujos, šitas man ir eksperiments.

pa lielam nost nesalstu, bet vairaak par JPG filtru uztraucos, lai regen notiek.
Offline
Bender
17. Feb 2021, 08:30 #9920

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91

Ja ar to N47 viss ir kārtībā, tad arī pie -20 dzinējs nekrīt zemāk par 85-88 grādiem.
Savam regulāri to slēpto menu paskatos, īpaši tagad, kad bija iespēja mīnusus ievērtēt.

Meklē kaiti.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo