Online

Pašreiz BMWPower skatās 43 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
didzinators
21. Sep 2020, 07:54 #1361

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu

1.6 dzinēji aprīkoti ar 7 robu DSG, kurām paredzēts novadīt uz asīm ne vairāk par 250nm, tāpēc čipot nav vēlams, jo kārbas taisītas bez rezerves
Offline
kkas
21. Sep 2020, 08:29 #1362

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9361

Braucu ar: Alfu


20 Sep 2020, 22:13:00 @cipargalva rakstīja:
VW centrā arī man teica, ka tagad VAG rekomendācija esot 200k dīzeļiem. Es gandrīz apkritu Pats kaut kā tomēr neriskēju un mainīju krietni ātrāk. Siksna varbūt arī iztur, bet ūdenssūknis un ruļļi gan mēdz neturēt. Ir pieredze jau ar garantijas gadījumu, un paši atzinās, ka tekoši sūkņi esot bieži.


nīstajiem volvo no padsmitā gada zobenei ir 180k km un manuālī par ūdens sūkni ir nevis replacement, bet check for play and leaks
Offline
Kaross
21. Sep 2020, 09:02 #1363

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Sep 2020, 07:54:42 @didzinators rakstīja:
1.6 dzinēji aprīkoti ar 7 robu DSG, kurām paredzēts novadīt uz asīm ne vairāk par 250nm, tāpēc čipot nav vēlams, jo kārbas taisītas bez rezerves


Kādā servisa manuāli izlasīji, ka taisītas bez rezerves?
Jebkurai kārbai ir norādīts maksimālais teorētiskais griezes moments. 7 pakāpju DSG tiek čipoti un nekādu problēmu nav. Gadiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
didzinators
21. Sep 2020, 09:24 #1364

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


21 Sep 2020, 09:02:15 @Kaross rakstīja:

21 Sep 2020, 07:54:42 @didzinators rakstīja:
1.6 dzinēji aprīkoti ar 7 robu DSG, kurām paredzēts novadīt uz asīm ne vairāk par 250nm, tāpēc čipot nav vēlams, jo kārbas taisītas bez rezerves


Kādā servisa manuāli izlasīji, ka taisītas bez rezerves?
Jebkurai kārbai ir norādīts maksimālais teorētiskais griezes moments. 7 pakāpju DSG tiek čipoti un nekādu problēmu nav. Gadiem.


Cik nm teorētiskie tad ir 7-dsg, kuru liek mazajiem dzinējiem?
Kārtējais čiperis gudrāks par rūpnīcu

Tāpat no Tavas puses neviena vārda, ka Siemens sprauslas šiem 1.6 mēdz atteikties samēra bieži un ātri

[ Šo ziņu laboja didzinators, 21 Sep 2020, 09:27:17 ]

Offline
uldens1
21. Sep 2020, 10:15 #1365

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16252

Braucu ar:


20 Sep 2020, 22:13:00 @cipargalva rakstīja:
VW centrā arī man teica, ka tagad VAG rekomendācija esot 200k dīzeļiem. Es gandrīz apkritu Pats kaut kā tomēr neriskēju un mainīju krietni ātrāk. Siksna varbūt arī iztur, bet ūdenssūknis un ruļļi gan mēdz neturēt. Ir pieredze jau ar garantijas gadījumu, un paši atzinās, ka tekoši sūkņi esot bieži.
kad mana zobeni tie sūkņi pilnīgi vienmēr ir ar jau noplūdi,var redzēt sarkanos nosēdumus no dzes šķidruma,un??Tas ir pilnīgi pie vienas vietas ja viņš tur drusku sulo,jauztraucas tad kad peļķes ir jau apakšā
Offline
Kaross
21. Sep 2020, 10:15 #1366

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nelēkā tagad no kārbām uz sprauslām. Kur ir rakstīts, ka tās kārbas ir taisītas bez rezerves? No pirksts izzīdi. Tā izskatās, ja sākās truli tīņa uzbraucieni.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RR04
21. Sep 2020, 10:23 #1367

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3785

Braucu ar: 41


21 Sep 2020, 10:15:56 @Kaross rakstīja:
Nelēkā tagad no kārbām uz sprauslām. Kur ir rakstīts, ka tās kārbas ir taisītas bez rezerves? No pirksts izzīdi. Tā izskatās, ja sākās truli tīņa uzbraucieni.

Būtu argumentēti pasniedzis atbildi, nevis kaspicha stilā devis pretī
Offline
Kaross
21. Sep 2020, 17:49 #1368

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nebija jautājuma. Bija tikai no pirksta izzīsti apgalvojumi. Jā, tāpat kā jebkurai citai kārbai ražotājs nosaka griezes momenta griestus teorētiskos. Tikai tas ir tālu no tā ko kārba var izturēt un ko rāda prakse. DQ200 ātrumkārbas ar pareizu kārbas software taisa pat līdz 400nm un brauc ilgtermiņā. Var palasīt ārzemju forumus un par to pārliecināties.
Pašam arī ir diezgan daudz, piemēru, kur cilvēki brauc pat 5 gadus un 150k+ km ar vienu auto bez jebkādām kārbas problēmām. Pats nobraucu tuvu 100 000km ar dīzeli, kuram griezes momenta griesti tika pārsniegti par 150nm jeb 25% no ražotāja noteiktā un tas auto brauc joprojām, jo zinu cilvēku kam viņu pārdevu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Sep 2020, 09:17:13 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
yanjux
21. Sep 2020, 23:11 #1369

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


21 Sep 2020, 17:49:35 @Kaross rakstīja:
Nebija jautājuma. Bija tikai no pirksta izzīsti apgalvojumi. Jā, tāpat kā jebkurai citai kārbai ražotājs nosaka griezes momenta grieztus teorētiskos. Tikai tas ir tālu no tā ko kārba var izturēt un ko rāda prakse. DQ200 ātrumkārbas ar pareizu kārbas software taisa pat līdz 400nm un brauc ilgtermiņā. Var palasīt ārzemju forumus un par to pārliecināties.
Pašam arī ir diezgan daudz, piemēru, kur cilvēki brauc pat 5 gadus un 150k+ km ar vienu auto bez jebkādām kārbas problēmām. Pats nobraucu tuvu 100 000km ar dīzeli, kuram griezes momenta griezti tika pārsniegti par 150nm jeb 25% no ražotāja noteiktā un tas auto brauc joprojām, jo zinu cilvēku kam viņu pārdevu.



Griezti
Izstaba
Aizskari

utt.

Lūdzu, saņemās.
Offline
QB81
19. Aug 2021, 00:16 #1370

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 119

Braucu ar:

Varbut kadam ir pieredze ar VW 240 zs 2.0 tdi versiju?Paradijas labs piedavajums uz 2018 nopakotu Alltrack ar 80tkm, gribu saprast vai tam dzinejam ir tipiskas slimibas un kaa sadzivo dsg ilgtermina ar tiem zs un 500Nm no rupnicas.
Offline
Bayliss
30. Aug 2021, 15:11 #1371

Kopš: 04. Jan 2009

Ziņojumi: 899

Braucu ar:

Sveiki.
Pirms kāda laika sajūga pedālis dažreiz atnāca tik 1/2 atpakaļ,dažreiz mīksts palika līdz grīdai.Samainīju bremžu šķidrumu(bija jau tumšs un biezs),atgaisoju un palika labāk,bet tik un tā ir reizes,kad atnāk atpakaļ 1/2 no gājiena.Samainīju sajūga galveno cilindru,atgaisoju,bet problēma palika.Varētu būt vaina darba cilindrā?Vai atspiešanas atsperē,kas pie pedāļa?
Offline
protams
17. Jan 2022, 18:23 #1372

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5663

Braucu ar: null ziiben

Labas. Sharan 13`2.0 tdi, DSG, kad P darbojas motors-ar papildus nedabisku burbuļ-burbuļ skaņu, ieliekot D vai R burbulis pāriet.
Nojausma kapēc tā, iemesli?
paldies

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Sancix
17. Jan 2022, 19:03 #1373

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6916

Braucu ar: to kas pa rokai

Spararats
Tikko uz passat b8 dsg nomainīju.

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
protams
17. Jan 2022, 19:06 #1374

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5663

Braucu ar: null ziiben


17 Jan 2022, 19:03:22 @Sancix rakstīja:
Spararats
Tikko uz passat b8 dsg nomainīju.

Kādas izmaksas un cik ilgi ar tādu burbuļ var braukt?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
jankka
17. Jan 2022, 23:21 #1375

Kopš: 27. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 86

Braucu ar: 143 zirgiem

Varbūt kāds var ieteikt labu servisu Rīgā, kur var nomainīt zobsiksnas komplektu? Audi A4 2.0tdi, 2013. Moller šobrīd "akcija" 470€. Bet īsti nevar saprast vai tas ir par pilnu komplektu, ruļļi/sūknis. Kā ar cipariem citur?
Offline
Esspatss
18. Jan 2022, 06:48 #1376

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 598

Braucu ar:

Pazvani ,pajautā ,lai mierīgs prāts.Parasti tur arī ietilpst tikai zobsiksnas komplekts un tā nomaiņa.
Sūknis,antifrīzs, agregātsiksnas ar pričendāliem utt.utj.,lai n gadus,kilometrus tur nebūtu jālien, ir jau cits pasākums.
Offline
MMMax
18. Jan 2022, 07:46 #1377

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


17 Jan 2022, 23:21:03 @jankka rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt labu servisu Rīgā, kur var nomainīt zobsiksnas komplektu? Audi A4 2.0tdi, 2013. Moller šobrīd "akcija" 470€. Bet īsti nevar saprast vai tas ir par pilnu komplektu, ruļļi/sūknis. Kā ar cipariem citur?


Auto union
Offline
robbielv
18. Jan 2022, 10:04 #1378

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni

Es brauktu uz dīleri, gan Audi gan VW bieži vien 5+ a/m ir forši piedāvājumi. Ka benefits tev uzliks OEM zobenes komplektu. Par sūkni ir jāprecizē, cik atceros kad mainīju savam VW, tad vajadzēja par to piemaksāt, atkal OEM sūknis, ja pareizi atceros bija kaut kādi 80 EUR. Ieteiktu piezvanīt uz to centru un uzjautāt kas ir komplektā izņemot siksnu un ruļļus. Bet cik atceros, kad pāris gadi atpakaļ mainīju, tad cenu starpība ar šķūna servisu B7 passatam bija ap 80 eur kur piedāvāja kkādu ne OEM komplektu no Inter Cars. Tātād izvēlējos par labu OEM ar visu servisa vēsturi un garantiju.

[ Šo ziņu laboja robbielv, 18 Jan 2022, 10:07:53 ]

Offline
Araajz
28. Jan 2022, 17:23 #1379

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28316

Braucu ar: E39

Q5 2008 gads 2.0 benzīns - viņi kaut ko brauc arī vai priekš tās masas ir nīkulis ar to 2L motoru?
Piemēram: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/q5/bpolnb.html

Ģimenē ir Q5 3.0L (2014. gan) - nu tur jautājumu nav, bet nu vēl vienu tik traku nevajag, aber nu fūri jau nu gan vajadzētu bez iespringuma nodzīt nav braukts nekad ar 2.0
Offline
smudo
28. Jan 2022, 17:32 #1380

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3649

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


28 Jan 2022, 17:23:18 @Araajz rakstīja:
Q5 2008 gads 2.0 benzīns - viņi kaut ko brauc arī vai priekš tās masas ir nīkulis ar to 2L motoru?
Piemēram: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/q5/bpolnb.html

Ģimenē ir Q5 3.0L (2014. gan) - nu tur jautājumu nav, bet nu vēl vienu tik traku nevajag, aber nu fūri jau nu gan vajadzētu bez iespringuma nodzīt nav braukts nekad ar 2.0


Esmu nedaudz braucis ar 2021 Macan ar 2,0l turbo dzinēju (ap 250zs) un PDK - nav raķete, bet fūri apdzīsi bez problēmām, bet lai būtu dinamika, protams, ka vajadzēs augstākus apgriezienus un tam līdzi nāks patēriņš.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo