Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Kurš apkopē un uzturēšanā ir dārgāks - E38 vai E39

AutorsZiņojums
Puuchuks
22. Mar 2005, 11:28 #41

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

2 Marex - tavs? cik?
Offline
BADMANS
22. Mar 2005, 11:28 #42

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower

SOrry par offtopiku !
Kur pārbaudīt VIN kodu???
Offline
Melvins
22. Mar 2005, 11:29 #43

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-03-22 11:14, diesel rakstīja:
... paļubomu gruts uzdevums - ir nozime auto visparejam stavoklim vienam e 39 man gada sanak apm.600 Ls, citam 8 men. laika 80ls, tapat braukshanas stilam ir nozime.



te es Tev pilnībā piekrītu .
...patiesībā jau ir tā - ja Tu vienā gadā ekspluatācijas izdevumos ieliec ap 600Ls, tad parasti rēķinies, ka divos nākamajos gados šis cipars būs vismaz uz pusi mazāks (protams!, ja auto jau default’ā nejūk ārā un nesadalās reizinātājos).

ps: bet es parasti ar vienu auto braucu 4-5 gadus to nemainot .
Offline
Artis_D
22. Mar 2005, 11:33 #44

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

e36 ritošajā pa 10 mēn. - ~180Ls, pagaidām viss ļoti labi 30tkm

[ This message was edited by: outlaw on 2005-03-22 11:37 ]
Offline
Puuchuks
22. Mar 2005, 11:35 #45

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

savam 535 esmu nepilnu 15 meeneshu laikaa tiiri piekaree ieguldiijis ~350 ls (daljas+darbs) un konkreeti: bremzhu kluchi, plaukts/lodbalsts, pr. amorti, stabilizatora atsaite, kaukaadas atsperes bremzeem. nobraukums ~21kkm
Offline
Melvins
22. Mar 2005, 11:50 #46

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

liels Paldies par info .
ps: prieks par atsaucīgiem BMWPower apmeklētājiem.

hmmm... pārāk daudz esmu saklausījies negatīvus komentārus par tām alumīnija piekarēm.
realitātē izskatās - ka nav tik traki .
Offline
Fii
22. Mar 2005, 11:54 #47

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

Nu man kaut kaa neliekas normaali gadaa piekaree ieguldiit no 500-1000LVL, bet visi BMW lietotaaji to uzskata par normu

BMW e30 piekaree jau 2 gados esmu ieguldiijis tuvu pie 500LVL. Kad auto nopirku, tas bija normaalaa staavoklii.

Ar Supru nobraukaaju vairaak kaa 3 gadus, piekaree nomainot 4 bukses un 2 lodbalstus. Vel gan arii uzliku KONI amjus, bet tie veel neprasiija nomainju. Tas viss kopaa pat neizmaksaaja 500LVL.

Gadaa nobraucu apmeeram 30K km.
Offline
Puuchuks
22. Mar 2005, 11:57 #48

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2005-03-22 11:50, Melvins rakstīja:
hmmm... pārāk daudz esmu saklausījies negatīvus komentārus par tām alumīnija piekarēm.
realitātē izskatās - ka nav tik traki .

Melvin, V8 ir teerauda (laikam ? ) piekare, stingraaka kaa R6
Offline
SpOrcMeN
22. Mar 2005, 12:03 #49

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33927

Braucu ar: banderautomobili

nefiga ari v8 ir aluminija tikai laikam gumija stipraka, huj zin nu bet birzt jau viss. Tapec jau ir izdevigi pirkt mashinu ar piem 3 gadu garantiju, tad tik mochii cepuri kuldams. BMw diemzhel shadu steli nepiekopj kapec tapec ka grib vel papildus varities uz detaljam un tapec ari taisa tos jaunakos autinju ari trauslakus lai vairak jaremontee )))))))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Permalat
08. Apr 2005, 15:48 #50

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Dažas pārdomas par tēmu:
1.ar apkopes izmaksām vajadzētu saprast: eļļas, citu šķidrumu maiņas un garantijas laikā paredzēto darbu apjoms. Pārējais ir REMONTDARBI, kuri nav apkopes.
2.remontdarbu apjoms ir/būs atšķirīgs no auto nobraukuma, iepriekšējiem saimniekiem u.c. faktoriem. Iegūt kādu objektīvu statistiku būs neiespējami.
3.šie ir atšķirīgu klašu/filosofiju auto.
4.mana pārliecība - auto ir jāpērk tāds, lai varētu to uzturēt tehniski labā kārtībā. Lai atliek naudiņas gan sākuma (pēciegādes) apkopei/nepieciešamajiem remontiem, gan uzturēšanas izdevumiem. Un nav gluži normāli, ja E38 ir jāskaita/jārēķina naudas benzīnam. Tad jāpērk E36 ar M40 motoru.
5.Ne E38, ne E39 nav tās klases auto, kur apkopes(p.1) izmaksām vajadzētu spēlēt kādu lomu.
Offline
Andris
08. Apr 2005, 15:54 #51

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Par 5.punktu piekrītu Permalatam, bet dzīvē daudziem ir savādāk!
Offline
Permalat
08. Apr 2005, 16:27 #52

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-04-08 15:54, Johoho rakstīja:
Par 5.punktu piekrītu Permalatam, bet dzīvē daudziem ir savādāk!

Varbūt runāju pārgudri, bet ir kaut kāda vērtību skala. Katram cilvekam. Ja auto (jaunāka modeļa) iegāde ir prioritāte Nr1, tad tā sanāk.. Nepretendēju uz absolūti pareizo viedokli.
Ja man jāizvēlas starp E39 un makaronu ēšanu un E34, par kuru nav pat īpaši jāuztraucas, izvēlos pēdējo.
Stulbākais, ka tā ekonomējot, cieš drošība. Jo, labām riepām, kaut kādiem ABS sensoriem un SRS spilveniem naudiņas jau vairs nepietiek...
Offline
Edzins
08. Apr 2005, 17:32 #53

Kopš: 25. Jun 2004

Ziņojumi: 408

Braucu ar: X5

Nu pat ieliku savam e36 180ls,tas ir pa gadu nobraukts,man liekas ka tas ir tiri normali.A tika nomainiti prieksa amisi,nu vopsem visa ritosa savesta kartiba
Offline
Wicked
08. Apr 2005, 17:36 #54

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

E30 325i 3nedēļas 500Ls bez braukšanas

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Hesus
08. Apr 2005, 17:48 #55

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

e36 325 2 mēnešos 2800Ls

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
karlisII
08. Apr 2005, 17:49 #56

Kopš: 05. Jul 2002

Ziņojumi: 2175

Braucu ar:


2005-04-08 17:48, Hesus rakstīja:
e36 325 2 mēnešos 2800Ls

kādā makārā ?
Offline
IlmR
08. Apr 2005, 17:51 #57

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 62

Braucu ar: BOBIKU

Nu pizdets ko e30 hadenee var salikt par 500 Ls ? Apzeltitus amortiņus )))))))
Tur vienkarsi nav tik daudz detaļu )
Offline
Artis_D
08. Apr 2005, 21:57 #58

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW


2005-04-08 17:48, Hesus rakstīja:
e36 325 2 mēnešos 2800Ls


ar visu iegādi??
Offline
RT
09. Apr 2005, 15:20 #59

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:


2005-04-08 16:27, Permalat rakstīja:

2005-04-08 15:54, Johoho rakstīja:
Par 5.punktu piekrītu Permalatam, bet dzīvē daudziem ir savādāk!

Varbūt runāju pārgudri, bet ir kaut kāda vērtību skala. Katram cilvekam. Ja auto (jaunāka modeļa) iegāde ir prioritāte Nr1, tad tā sanāk.. Nepretendēju uz absolūti pareizo viedokli.
Ja man jāizvēlas starp E39 un makaronu ēšanu un E34, par kuru nav pat īpaši jāuztraucas, izvēlos pēdējo.
Stulbākais, ka tā ekonomējot, cieš drošība. Jo, labām riepām, kaut kādiem ABS sensoriem un SRS spilveniem naudiņas jau vairs nepietiek...



Nevar nepiekrist, bet šodien normāls E39 vai E38 maksā kā jauns Peogeot ap 10000 EUR. Un ar to tad viss izteikts, tāpēc jau ir pilna Rīga ar E39 un E38, un ne jau viņi visi maksā 15000 LS. To ko Permalat saka ir taisnība protams bet to var vairāk attiecināt uz E60 un X5 utt. īpašniekiem. E 39 un 38 jau var dabūt pa demokrātiskām cen
am, un tāpēc arī cilvēkiem interesē uzturēšana un patīkami ir arī tas ka tu brauc ar auto kurš maksā 8 Eur, bet tik pat labi var maksāt arī 16, vienkārši izkatās dārgāks kā maksā. Protams tas ir smieklīgi, bet domāju ka tas ar ir viens no iemesliem kāpēc pilna Rīga ar E39, un protams pāri visam tas ka pats pa sevi auto ir ļoti patīkams u nlabāks kā jaunā Astra. [ This message was edited by: RT on 2005-04-09 15:24 ]
Offline
ak
09. Apr 2005, 17:32 #60

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR

Gam jau ka neuztvēri domu līdz galam. ne e38 ne e39 nebūs tik lēti uzturēšanā kā jauns auto pa tiem pašiem 10-12k eur. Interesēties par uzturēšanas un remontu izmanksām ir normāli, bet gaidīt brīnumus nav vērts -- abas nebūs lētas.

Agris

P.S. Man 728 uz 60k km un 18 mēnešiem varētu būt kopā servisos samaksāts ap 2500k lvl ieskaitot 2 riepu komplektus. bet tas laikam jau dēļ tā ka nobraukums šobrīd ir ap 230k km


Nevar nepiekrist, bet šodien normāls E39 vai E38 maksā kā jauns Peogeot ap 10000 EUR. Un ar to tad viss izteikts, tāpēc jau ir pilna Rīga ar E39 un E38, un ne jau viņi visi maksā 15000 LS. To ko Permalat saka ir taisnība protams bet to var vairāk attiecināt uz E60 un X5 utt. īpašniekiem. E 39 un 38 jau var dabūt pa demokrātiskām cen
am, un tāpēc arī cilvēkiem interesē uzturēšana un patīkami ir arī tas ka tu brauc ar auto kurš maksā 8 Eur, bet tik pat labi var maksāt arī 16, vienkārši izkatās dārgāks kā maksā. Protams tas ir smieklīgi, bet domāju ka tas ar ir viens no iemesliem kāpēc pilna Rīga ar E39, un protams pāri visam tas ka pats pa sevi auto ir ļoti patīkams u nlabāks kā jaunā Astra.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo