Online
Pašreiz BMWPower skatās 39 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
Bamperis | 27. Nov 2024, 12:04 |
#8561
|
|  Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4814
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
|
27 Nov 2024, 11:59:06 @protams rakstīja:
27 Nov 2024, 10:37:58 @Bamperis rakstīja:
26 Nov 2024, 19:33:59 @protams rakstīja:
26 Nov 2024, 16:39:53 @Bamperis rakstīja:
26 Nov 2024, 15:58:04 @karlitto rakstīja:
var,
245/40ZR19 94Y front axle 8.5Jx19 ET33
275/35ZR19 96Y rear axle 9Jx19 ET44
ir bijis pašam, arī uz GT5 sērijas ir dažādi izmēri , arī X3 f sērijām...
Bet man ir square diski,jo OEM f11 Xdrive it kā tā nāk no zavoda.Sanāk,ka visi diski ir vienāda platuma. Tamdēļ domāju,vai aizmugurei varu uzlikt ko platāku,kvai 265 platumu 
Kas pas square?
F11 351-ie visi vienāda platuma, tā jābūt.
Neizdomā divrietni 
Nepļūti te ar daudz ,ir Xdraivs ar Style 351 - 8Jx18 ET30 x4 jau no rūpnicas,saukā par Square un ir style 351 no rūpnicas ar priekšu: 8Jx18 ET30 un aizmuguri:9Jx18 ET44 un saukā par Staggered.
Tas viss pohuj,mans jautajums bez offtopica ir par to, ko var max aizmugurē uzlikt,kam ir pirmais variants. 
Jefiņ, kādos UK laukos tā ko tur saukā?!
Un 351 diski oem ir 19" nevis 18" un ET viņiem ir 33 un 44 sedanam, touringam visi 4 tikai J8.5 R19 ar ET 33...iemācies ratu kalkulatorus 
Puis ,jefiņš tev ir tikai un vienīgi biksēs.
Jā,collas uzrakstīju nepareizi.Ko piepisies pie sīkumiem,es zinu ka ir vienādi un to arī pats uzrakstīju. Uzdevu vienkāršu jautajumu,vai var uzlikt ko plataku par 245 un viss. Visur saka,ka ieteicamais ir 245,nodomāju ka kādam ir ar to pieredze un āmen,tapēc arī jautāju. | Offline | | |
SnowLatvia | 27. Nov 2024, 17:48 |
#8562
|
|  Kopš: 16. Jun 2018
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:
24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?
Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.
Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out. | Offline | | |
SnowLatvia | 27. Nov 2024, 17:49 |
#8563
|
|  Kopš: 16. Jun 2018
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
24 Nov 2024, 12:20:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams labprāt atpirkšu Tavu veco motoru
Nu vai arī varu saremontēt, ja būs vēlēšanās
Varbūt vari man pm uzrakstīt kautko vairāk, par kādām cenām mēs runājam utt. Domāju jaunnedēļ sākt kustināt šo ''projektu'' | Offline | | |
SnowLatvia | 27. Nov 2024, 17:51 |
#8564
|
|  Kopš: 16. Jun 2018
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
26 Nov 2024, 16:42:23 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:
24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?
Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.
Zinu vienu, kuram pēc remonta kādus 150km nogāja Arī ieberzās uz palielu ciparu. Kopā bija kaut kas ap 13k, bet tur bez motora vēl bija laikam sadales kārba un kaut kas automātam un vēl visādi perifērijas prikoli, takā pliks motors uz kādiem 10-11tk pavilka
Nezinuv ai realistiski bet gribētos atrast labu bloku un galvu komplektā vienā gabalā lai varu tikai pārmest apkari. Nigribās uz pārdošanu iesmērēt kādam motoru kas beigsies pēc 5k km, kā man. Gribās tīru karmu bet negirub arī iztērēt 10k uz mašīnu, tad jau labāk notirgošu bez motora salonu, bundža ideāla utt. Netaisos pieņemt kautkādus neracionālus tēriņus uz kautko kas nav nekustams īpašums. | Offline | | |
RSAWorkshop  | 27. Nov 2024, 18:00 |
#8565
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7375
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
27 Nov 2024, 17:49:42 @SnowLatvia rakstīja:
24 Nov 2024, 12:20:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams labprāt atpirkšu Tavu veco motoru
Nu vai arī varu saremontēt, ja būs vēlēšanās
Varbūt vari man pm uzrakstīt kautko vairāk, par kādām cenām mēs runājam utt. Domāju jaunnedēļ sākt kustināt šo ''projektu''
Nekādi miljoni nebūs, jo tur kādi 5-7k būs pašizmaksa viņu sataisīt pareizi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
-Edm-  | 27. Nov 2024, 18:50 |
#8566
|
|  Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| Nopirksu mpakas FL sturi,var but sujama.
-----------------
| Offline | | |
Aurius | 27. Nov 2024, 22:14 |
#8567
|
| Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
|
27 Nov 2024, 17:48:42 @SnowLatvia rakstīja:
26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:
24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?
Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.
Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out.
Nu pirmkārt - akmens tava mehāika lauciņā ka nebija gana kompetents lai tevi no šī pasargātu, jā tas tev maksātu visam iziet cauri, bet ne tik cik tagad.
Bet ir tā kā ir un laiku atpakaļ nepagriezīsi! Jautajusm - ja tev ta mašīna patīk un kaifu ķer, sataisi un brauc pats, ja visu izdarīsi pareizi tā vairs nenotiks, kārba saplīs kaut kad, bet ne motors. Nopirksi citu masīnu, bus akal viss tas pats jādara ko esi jau darijis šim, jo nenopirksi jau jaunu! | Offline | | |
Z4 | 28. Nov 2024, 19:38 |
#8568
|
| Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 390
Braucu ar: F10 n47
| Šodien laicīgi pamanīju savam f10 n47 2012 gada , ka dpf filtrs ir saplaisājis un gabaliņš jau izdrupis un mazliet pakusis!
Lēmums tika pieņemts, ka jaunu pagaidām nelikšu, bet demontēšu dpf filtra daļu!( Zinu ,ka tagad visi ir palikuši pareizi, bet es šoreiz nebūšu tik pareizs)
Tāpēc tagad ir sekojoši jautājumi
1. Metināšu ciet ar tig pa oem šuvi, bet kādu piedevu izvēlēties? Nerūsējošā tērauda? Negribas, lai šuve rūsē.
2. Vai dpf filtra vietā ir vajdzīgs ar kaut ko pakot? Nebūs baigi skaļāk bez dpf? P.s. katalizators paliek savā vietā!
3. Vai varat ieteikt, kur labāk/adekvātāk visu korekti saprogrammēt?
4. Vai ir jēga pie viena mazliet pacelt jaudu? Auto ir ar manuālo kārbu- vai ar spararatu nebūs problēmas? ( pārsvarā ir garie gabali un braucu diezgan mierīgi, šad un tad sanāk dinamiskāk paātrināties, apdzīt utt)
P.s. vai ar kaut kas slikts notik, ja dpf filtrs ir fiziski izņemt ārā, bet nav pārprogrammēts vadības bloks?[ Šo ziņu laboja Z4, 28 Nov 2024, 21:47:14 ] | Offline | | |
|
Mixzzz | 29. Nov 2024, 12:13 |
#8569
|
|  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2904
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
27 Nov 2024, 22:14:43 @Aurius rakstīja:
27 Nov 2024, 17:48:42 @SnowLatvia rakstīja:
26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:
24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?
Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.
Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out.
Nu pirmkārt - akmens tava mehāika lauciņā ka nebija gana kompetents lai tevi no šī pasargātu, jā tas tev maksātu visam iziet cauri, bet ne tik cik tagad.
Bet ir tā kā ir un laiku atpakaļ nepagriezīsi! Jautajusm - ja tev ta mašīna patīk un kaifu ķer, sataisi un brauc pats, ja visu izdarīsi pareizi tā vairs nenotiks, kārba saplīs kaut kad, bet ne motors. Nopirksi citu masīnu, bus akal viss tas pats jādara ko esi jau darijis šim, jo nenopirksi jau jaunu!
Nopērk bmw ar B sērijas dzinēju un aizmirst par tādām lietām, kā šāles. | Offline | | |
RSAWorkshop  | 29. Nov 2024, 13:01 |
#8570
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7375
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Pagaidām, kamēr mazs nobraukums, pēc tam vēlāk gandrīz tie paši prieki kas N sērijai [ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 29 Nov 2024, 13:01:37 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Tune-L  | 29. Nov 2024, 13:20 |
#8571
|
|  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20417
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
HiJaCKeR | 29. Nov 2024, 14:16 |
#8572
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4739
Braucu ar: BMW E90 330i
|
29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!
reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem. [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 29 Nov 2024, 14:17:10 ] | Offline | | |
sliir | 29. Nov 2024, 14:53 |
#8573
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 857
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| N57 nemaz 400 nevar nobraukt, kādiem tur atgrieztiem 400k  | Offline | | |
Mikels | 29. Nov 2024, 15:31 |
#8574
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5045
Braucu ar: cieņu
| Nu nepērciet tos nelaimīgos N57/N47, tākā nebūtu dzinēju/modeļu no kuriem izvēlēties 
Bet var jau iet uz veiksmi un ja nesaiet vecā Fkā veiksmīgi ieguldīt 5-8k | Offline | | |
GReddy | 29. Nov 2024, 16:39 |
#8575
|
|  Kopš: 02. Jul 2007
Ziņojumi: 265
Braucu ar: F01
| N47 krietni mazāk novērojami ar motora defektiem. Iemesls?  | Offline | | |
SnowLatvia | 29. Nov 2024, 17:01 |
#8576
|
|  Kopš: 16. Jun 2018
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!
Pilnīgs bs, N47 N57 šaļu nodilumam ar ēļļas nobrauku nav pilnīgi nekādas koreļacijas[ Šo ziņu laboja SnowLatvia, 29 Nov 2024, 17:07:09 ] | Offline | | |
|
SnowLatvia | 29. Nov 2024, 17:04 |
#8577
|
|  Kopš: 16. Jun 2018
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
29 Nov 2024, 16:39:51 @GReddy rakstīja:
N47 krietni mazāk novērojami ar motora defektiem. Iemesls? 
Īsāks bloks, lielāka noturība pret bloka plastisko deformāciju, aksiālo rotāciju un izlieci[ Šo ziņu laboja SnowLatvia, 29 Nov 2024, 17:06:28 ] | Offline | | |
Locis | 29. Nov 2024, 20:01 |
#8578
|
|  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11390
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
29 Nov 2024, 14:16:58 @HiJaCKeR rakstīja:
29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!
reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem.
visi vai kā? | Offline | | |
Locis | 29. Nov 2024, 20:04 |
#8579
|
|  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11390
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
29 Nov 2024, 14:53:10 @sliir rakstīja:
N57 nemaz 400 nevar nobraukt, kādiem tur atgrieztiem 400k 
Man ex ap 420k pie nakama īpašnieka šāles vēl smukas. Kāds ir nopircis to fku nu teiksim max 6 gadus vecu un tad var apgalvot ka tur viss slikti pie 400k ? Vai arī jau padsmit gadus vecu un bez nekādas pārskatāmas vēstures. | Offline | | |
Aurius | 29. Nov 2024, 20:51 |
#8580
|
| Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
|
29 Nov 2024, 14:16:58 @HiJaCKeR rakstīja:
29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!
reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem.
Tāpēc tak vajag parskatīt visas iespējamās iespējas pirms pirkšanas, ir tač visi tie DNA utt
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|