Online

Pašreiz BMWPower skatās 39 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Bamperis
27. Nov 2024, 12:04 #8561

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4814

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


27 Nov 2024, 11:59:06 @protams rakstīja:

27 Nov 2024, 10:37:58 @Bamperis rakstīja:

26 Nov 2024, 19:33:59 @protams rakstīja:

26 Nov 2024, 16:39:53 @Bamperis rakstīja:

26 Nov 2024, 15:58:04 @karlitto rakstīja:
var,
245/40ZR19 94Y front axle 8.5Jx19 ET33
275/35ZR19 96Y rear axle 9Jx19 ET44

ir bijis pašam, arī uz GT5 sērijas ir dažādi izmēri , arī X3 f sērijām...

Bet man ir square diski,jo OEM f11 Xdrive it kā tā nāk no zavoda.Sanāk,ka visi diski ir vienāda platuma. Tamdēļ domāju,vai aizmugurei varu uzlikt ko platāku,kvai 265 platumu

Kas pas square?
F11 351-ie visi vienāda platuma, tā jābūt.
Neizdomā divrietni

Nepļūti te ar daudz ,ir Xdraivs ar Style 351 - 8Jx18 ET30 x4 jau no rūpnicas,saukā par Square un ir style 351 no rūpnicas ar priekšu: 8Jx18 ET30 un aizmuguri:9Jx18 ET44 un saukā par Staggered.
Tas viss pohuj,mans jautajums bez offtopica ir par to, ko var max aizmugurē uzlikt,kam ir pirmais variants.

Jefiņ, kādos UK laukos tā ko tur saukā?!
Un 351 diski oem ir 19" nevis 18" un ET viņiem ir 33 un 44 sedanam, touringam visi 4 tikai J8.5 R19 ar ET 33...iemācies ratu kalkulatorus

Puis ,jefiņš tev ir tikai un vienīgi biksēs.
Jā,collas uzrakstīju nepareizi.Ko piepisies pie sīkumiem,es zinu ka ir vienādi un to arī pats uzrakstīju. Uzdevu vienkāršu jautajumu,vai var uzlikt ko plataku par 245 un viss. Visur saka,ka ieteicamais ir 245,nodomāju ka kādam ir ar to pieredze un āmen,tapēc arī jautāju.
Offline
SnowLatvia
27. Nov 2024, 17:48 #8562

Kopš: 16. Jun 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:

24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?


Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.



Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out.
Offline
SnowLatvia
27. Nov 2024, 17:49 #8563

Kopš: 16. Jun 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


24 Nov 2024, 12:20:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams labprāt atpirkšu Tavu veco motoru
Nu vai arī varu saremontēt, ja būs vēlēšanās


Varbūt vari man pm uzrakstīt kautko vairāk, par kādām cenām mēs runājam utt. Domāju jaunnedēļ sākt kustināt šo ''projektu''
Offline
SnowLatvia
27. Nov 2024, 17:51 #8564

Kopš: 16. Jun 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


26 Nov 2024, 16:42:23 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:

24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?


Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.

Zinu vienu, kuram pēc remonta kādus 150km nogāja Arī ieberzās uz palielu ciparu. Kopā bija kaut kas ap 13k, bet tur bez motora vēl bija laikam sadales kārba un kaut kas automātam un vēl visādi perifērijas prikoli, takā pliks motors uz kādiem 10-11tk pavilka


Nezinuv ai realistiski bet gribētos atrast labu bloku un galvu komplektā vienā gabalā lai varu tikai pārmest apkari. Nigribās uz pārdošanu iesmērēt kādam motoru kas beigsies pēc 5k km, kā man. Gribās tīru karmu bet negirub arī iztērēt 10k uz mašīnu, tad jau labāk notirgošu bez motora salonu, bundža ideāla utt. Netaisos pieņemt kautkādus neracionālus tēriņus uz kautko kas nav nekustams īpašums.
Offline
RSAWorkshop
27. Nov 2024, 18:00 #8565

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7375

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Nov 2024, 17:49:42 @SnowLatvia rakstīja:

24 Nov 2024, 12:20:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams labprāt atpirkšu Tavu veco motoru
Nu vai arī varu saremontēt, ja būs vēlēšanās


Varbūt vari man pm uzrakstīt kautko vairāk, par kādām cenām mēs runājam utt. Domāju jaunnedēļ sākt kustināt šo ''projektu''

Nekādi miljoni nebūs, jo tur kādi 5-7k būs pašizmaksa viņu sataisīt pareizi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
-Edm-
27. Nov 2024, 18:50 #8566

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

Nopirksu mpakas FL sturi,var but sujama.

-----------------
Offline
Aurius
27. Nov 2024, 22:14 #8567

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 191

Braucu ar:


27 Nov 2024, 17:48:42 @SnowLatvia rakstīja:

26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:

24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?


Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.



Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out.


Nu pirmkārt - akmens tava mehāika lauciņā ka nebija gana kompetents lai tevi no šī pasargātu, jā tas tev maksātu visam iziet cauri, bet ne tik cik tagad.
Bet ir tā kā ir un laiku atpakaļ nepagriezīsi! Jautajusm - ja tev ta mašīna patīk un kaifu ķer, sataisi un brauc pats, ja visu izdarīsi pareizi tā vairs nenotiks, kārba saplīs kaut kad, bet ne motors. Nopirksi citu masīnu, bus akal viss tas pats jādara ko esi jau darijis šim, jo nenopirksi jau jaunu!
Offline
Z4
28. Nov 2024, 19:38 #8568

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 390

Braucu ar: F10 n47

Šodien laicīgi pamanīju savam f10 n47 2012 gada , ka dpf filtrs ir saplaisājis un gabaliņš jau izdrupis un mazliet pakusis!
Lēmums tika pieņemts, ka jaunu pagaidām nelikšu, bet demontēšu dpf filtra daļu!( Zinu ,ka tagad visi ir palikuši pareizi, bet es šoreiz nebūšu tik pareizs)

Tāpēc tagad ir sekojoši jautājumi
1. Metināšu ciet ar tig pa oem šuvi, bet kādu piedevu izvēlēties? Nerūsējošā tērauda? Negribas, lai šuve rūsē.
2. Vai dpf filtra vietā ir vajdzīgs ar kaut ko pakot? Nebūs baigi skaļāk bez dpf? P.s. katalizators paliek savā vietā!
3. Vai varat ieteikt, kur labāk/adekvātāk visu korekti saprogrammēt?
4. Vai ir jēga pie viena mazliet pacelt jaudu? Auto ir ar manuālo kārbu- vai ar spararatu nebūs problēmas? ( pārsvarā ir garie gabali un braucu diezgan mierīgi, šad un tad sanāk dinamiskāk paātrināties, apdzīt utt)

P.s. vai ar kaut kas slikts notik, ja dpf filtrs ir fiziski izņemt ārā, bet nav pārprogrammēts vadības bloks?

[ Šo ziņu laboja Z4, 28 Nov 2024, 21:47:14 ]

Offline
Mixzzz
29. Nov 2024, 12:13 #8569

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2904

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


27 Nov 2024, 22:14:43 @Aurius rakstīja:

27 Nov 2024, 17:48:42 @SnowLatvia rakstīja:

26 Nov 2024, 16:16:24 @Negantelis rakstīja:

24 Nov 2024, 11:40:03 @SnowLatvia rakstīja:
Labdien draugi, f10 535d vakar beidzās šalles, eļļas filtrs pilns ar skaidu. Ko labāk darit? Restaurēt motoru vai pirkt no ss.lv vai rrr.lt jaunu bloku galvu komplekta, pārmest apkari un dzivot tālāk?


Pirms diviem gadiem izgāju šim cauri.Pērkot zināju ka motors jau reiz labots ar šo bēdu. Naivi cerēju ka būs sataisīts kā nākas, bet bija sataisīts ķep ļep. Pēc kādiem 20kkm sāka klabēt. Paņēmu citu lietotu motoru un liku visu izjaukt pārbaudīt,atjaunot pirms likt iekšā auto. Visas ķēdes,gredzeni,šāles,blīves utt. Sanāca virs 10k remonts. Esmu nobraucis pēc motora maiņas ap 80kkm. Pagaidām viss labi. Tagad ar šo jābrauc 10 gadi lai nebūtu lielos mīnusos.



Ja godīgi, drausmīgi, es notiekti nevēlos šādu scenāriju, domāju ielikšu motoru ar mazu nobraukumu un likšu pārdoties. Mašīna visā visumā ir gandrīz izcilā stāvoklī, salons ir gandrīz perfekts, viss cits jau izdarīts, jauna reika, bukses, atsperes, fakin viss un tagad motors??? fak this shit, im out.


Nu pirmkārt - akmens tava mehāika lauciņā ka nebija gana kompetents lai tevi no šī pasargātu, jā tas tev maksātu visam iziet cauri, bet ne tik cik tagad.
Bet ir tā kā ir un laiku atpakaļ nepagriezīsi! Jautajusm - ja tev ta mašīna patīk un kaifu ķer, sataisi un brauc pats, ja visu izdarīsi pareizi tā vairs nenotiks, kārba saplīs kaut kad, bet ne motors. Nopirksi citu masīnu, bus akal viss tas pats jādara ko esi jau darijis šim, jo nenopirksi jau jaunu!
Nopērk bmw ar B sērijas dzinēju un aizmirst par tādām lietām, kā šāles.
Offline
RSAWorkshop
29. Nov 2024, 13:01 #8570

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7375

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pagaidām, kamēr mazs nobraukums, pēc tam vēlāk gandrīz tie paši prieki kas N sērijai

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 29 Nov 2024, 13:01:37 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Tune-L
29. Nov 2024, 13:20 #8571

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20417

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
HiJaCKeR
29. Nov 2024, 14:16 #8572

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4739

Braucu ar: BMW E90 330i


29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!

reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 29 Nov 2024, 14:17:10 ]

Offline
sliir
29. Nov 2024, 14:53 #8573

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 857

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

N57 nemaz 400 nevar nobraukt, kādiem tur atgrieztiem 400k
Offline
Mikels
29. Nov 2024, 15:31 #8574

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5045

Braucu ar: cieņu

Nu nepērciet tos nelaimīgos N57/N47, tākā nebūtu dzinēju/modeļu no kuriem izvēlēties

Bet var jau iet uz veiksmi un ja nesaiet vecā Fkā veiksmīgi ieguldīt 5-8k
Offline
GReddy
29. Nov 2024, 16:39 #8575

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 265

Braucu ar: F01

N47 krietni mazāk novērojami ar motora defektiem. Iemesls?
Offline
SnowLatvia
29. Nov 2024, 17:01 #8576

Kopš: 16. Jun 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!


Pilnīgs bs, N47 N57 šaļu nodilumam ar ēļļas nobrauku nav pilnīgi nekādas koreļacijas

[ Šo ziņu laboja SnowLatvia, 29 Nov 2024, 17:07:09 ]

Offline
SnowLatvia
29. Nov 2024, 17:04 #8577

Kopš: 16. Jun 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


29 Nov 2024, 16:39:51 @GReddy rakstīja:
N47 krietni mazāk novērojami ar motora defektiem. Iemesls?


Īsāks bloks, lielāka noturība pret bloka plastisko deformāciju, aksiālo rotāciju un izlieci

[ Šo ziņu laboja SnowLatvia, 29 Nov 2024, 17:06:28 ]

Offline
Locis
29. Nov 2024, 20:01 #8578

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11390

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Nov 2024, 14:16:58 @HiJaCKeR rakstīja:

29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!

reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem.
visi vai kā?
Offline
Locis
29. Nov 2024, 20:04 #8579

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11390

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Nov 2024, 14:53:10 @sliir rakstīja:
N57 nemaz 400 nevar nobraukt, kādiem tur atgrieztiem 400k

Man ex ap 420k pie nakama īpašnieka šāles vēl smukas. Kāds ir nopircis to fku nu teiksim max 6 gadus vecu un tad var apgalvot ka tur viss slikti pie 400k ? Vai arī jau padsmit gadus vecu un bez nekādas pārskatāmas vēstures.
Offline
Aurius
29. Nov 2024, 20:51 #8580

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 191

Braucu ar:


29 Nov 2024, 14:16:58 @HiJaCKeR rakstīja:

29 Nov 2024, 13:20:50 @Tune-L rakstīja:
Vienkārši vajag mainīt eļļu laikus, nevis pist centus ar lieliem maiņas intervāliem!

reāli jau atnāk tas dīzelītis ar nogrieztiem no 400+ kkm uz klasiskiem 180kkm un 30 kkm eļļas maiņas intervāliem.


Tāpēc tak vajag parskatīt visas iespējamās iespējas pirms pirkšanas, ir tač visi tie DNA utt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo