Online
Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E38 automāts + S62 ?
Autors | Ziņojums |
Ekimons | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
22 Oct 2009, 15:26:55 Lauris rakstīja:
jā diezkas nav , bet nekas ar laiku manuāļi izzudīs un vienīgie , kas brauks ar manual būs Steels un martinezs - jo viņš brauks ar e30 , protams.
uuu ja, uuu ja
aizvakar beidzot dabūju izbraukt ar čoma manuālopeli, neaprakstāms kaifs! (lai arī cik pretīgs tas auto nebūtu...) | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
22 Oct 2009, 16:06:44 Ekimons rakstīja:
22 Oct 2009, 15:26:55 Lauris rakstīja:
jā diezkas nav , bet nekas ar laiku manuāļi izzudīs un vienīgie , kas brauks ar manual būs Steels un martinezs - jo viņš brauks ar e30 , protams.
uuu ja, uuu ja
aizvakar beidzot dabūju izbraukt ar čoma manuālopeli, neaprakstāms kaifs! (lai arī cik pretīgs tas auto nebūtu...)
joks. ) | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
22 Oct 2009, 15:41:22 A.R.S. rakstīja:
Man slapjais sapnis ir bijis E36 Compact ar M62 vai vēl labāk ar S62 .
Teksts no vienas lapas:
Physically, yes the S62 engine from an E39 M5 will fit in the E38 and E32 7 series. The S62 is a very close cousin to the M60/M62 installed in the E32 and E38 7 series.
However, it comes down to an electronics and wiring issue. Because of the extremely specialized DME (Digital Motor Electronics) computer and system implemented into the E39 M5, you would have a engine management and wiring nightmare on your hands, especially on the E32.
Keep in mind, the S62 engine is equipped with 8 individually activated throttle butterflies installed on each cylinder, while the M60/62 uses one. Furthermore, the S62 also uses a 'drive by wire' system for the accelerator pedal. The E38 7 series began using a single butterfly drive-by-wire system starting with the 1999 M.Y. M62TU engine.
To summarize, it would be a very expensive transplant; but if you wanted to attempt it I would recommend the following to make the mod a somewhat practical project:
A 1999-2001 E38 7-series, a DME from an E39 M5, a manual transmission from an E39 M5, access to a BMW DIS Plus or MODIC diagnostic/programming computer, an instrument cluster from an E39 M5, lots of wiring and access to the BMW TIS (Technical Information System) CD rom.
vai arii uzlikt vnk reguleejamo kompi un aizmirst par visu augstaakmineeto pishu ar ABS deveejiem, peedsensoriem spidometriem u.t.t. | Offline | | |
Rakstnieks | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
| Esmu pāris reizes aizdomājies par šādu projektu.
Būtu problēmas "saslēgt" S62 DMA bloku ar E38 dzimto EGS kontrolieri
Tāpēc vienkāršāk būtu būvēt uz manual
Viss pārējais ir daļējs Plug&Play variants.
S62 ir būvēts uz M62 bāzes, līdz ar to,visi stiprinājumi, u.c mezgli ir praktiski tādi paši.
Vienīgā lieta,kas nedaudz uztrauc ir S62 resīvera kaste. Iespējams,ka tilta sija būtu jālaiž pa pāris cm zemāk..
| Offline | | |
Rakstnieks | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
|
22 Oct 2009, 16:10:39 Bute rakstīja:
vai arii uzlikt vnk reguleejamo kompi
Neaizmirsti par M dzinēju vanosa specifiku
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
22 Oct 2009, 15:41:22 A.R.S. rakstīja:
Man slapjais sapnis ir bijis E36 Compact ar M62 vai vēl labāk ar S62 .
Teksts no vienas lapas:
Physically, yes the S62 engine from an E39 M5 will fit in the E38 and E32 7 series. The S62 is a very close cousin to the M60/M62 installed in the E32 and E38 7 series.
However, it comes down to an electronics and wiring issue. Because of the extremely specialized DME (Digital Motor Electronics) computer and system implemented into the E39 M5, you would have a engine management and wiring nightmare on your hands, especially on the E32.
Keep in mind, the S62 engine is equipped with 8 individually activated throttle butterflies installed on each cylinder, while the M60/62 uses one. Furthermore, the S62 also uses a 'drive by wire' system for the accelerator pedal. The E38 7 series began using a single butterfly drive-by-wire system starting with the 1999 M.Y. M62TU engine.
To summarize, it would be a very expensive transplant; but if you wanted to attempt it I would recommend the following to make the mod a somewhat practical project:
A 1999-2001 E38 7-series, a DME from an E39 M5, a manual transmission from an E39 M5, access to a BMW DIS Plus or MODIC diagnostic/programming computer, an instrument cluster from an E39 M5, lots of wiring and access to the BMW TIS (Technical Information System) CD rom.
Domājams, ka ko tādu darot vajag nošķiltu M5, lai var nolasīt visu to elektroniku, visus datčikus utt. Domājams, ka dēļ tā, ka E38/E39 ir vienas paaudzes auto, tur daudz kas būtu plug&play.
Tik vot interesanti kā visa tā elektronika darbotos ar automātisko kārbu | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
22 Oct 2009, 16:10:59 Rakstnieks rakstīja:
Būtu problēmas "saslēgt" S62 DMA bloku ar E38 dzimto EGS kontrolieri
Tāpēc vienkāršāk būtu būvēt uz manual
Skaidrs, tad projekts garām Ar manuāli galīgi garām būtu E38 | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
22 Oct 2009, 16:12:24 Rakstnieks rakstīja:
22 Oct 2009, 16:10:39 Bute rakstīja:
vai arii uzlikt vnk reguleejamo kompi
Neaizmirsti par M dzinēju vanosa specifiku
Neaizmirsti, ka vinju var arii kanceleet | Offline | | |
|
Rakstnieks | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
| Var gan jā | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
22 Oct 2009, 16:25:12 adolfs rakstīja:
kur probl? tach tas pacs motec 800 atbalsta 2+2 grozaamas sadelenes
bet kursh saregulees
Domā, te powerā spečuku trūkst!
Piekrītu, ka ar tām kārbām. Kaut kā jau dīvaini, ka der visam pa labi un kreisi. Drīzāk jau patiešām tas ETK katalogs melo. | Offline | | |
e28addicted | | Kopš: 19. Nov 2008
Ziņojumi: 1571
Braucu ar:
|
22 Oct 2009, 16:53:35 buncix rakstīja:
22 Oct 2009, 16:25:12 adolfs rakstīja:
kur probl? tach tas pacs motec 800 atbalsta 2+2 grozaamas sadelenes
bet kursh saregulees
Domā, te powerā spečuku trūkst!
Piekrītu, ka ar tām kārbām. Kaut kā jau dīvaini, ka der visam pa labi un kreisi. Drīzāk jau patiešām tas ETK katalogs melo.
tas realoem toč ir sūds
kad es meklēju no kādiem bmw der vadi manam e28 520i, viņš tur rādīja, ka no 316 e21, 318 e21, 525 e12, u.t.t. | Offline | | |
Mo | | Kopš: 25. Mar 2006
Ziņojumi: 57
Braucu ar:
| "E38 automāts + S62" noteikti būtu interesanti, bet m60/m62 + kompresors būtu daudz vienkāršāk, turklāt tādus jau sen ražo Dinan. Un ne velti. Standarta "vecā kārba" A5S560Z droši tur 560Nm. Tieši tādas kārbas nāca Aston Martin DB7 Vantage v12 6.0 ar 426 zs un 540Nm. m60/m62+SC+Lucas 28.8 Lb/hr inžektori+ diode gaisa mērītājā+K&N+fuel pump+čips(neobligāti, jo Dinan čipā ir stock aizdedzes+degvielas kartes tukšgaitai un pilnai gāzei)= 400Zs un ~550Nm. | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
22 Oct 2009, 16:57:46 e28addicted rakstīja:
22 Oct 2009, 16:53:35 buncix rakstīja:
22 Oct 2009, 16:25:12 adolfs rakstīja:
kur probl? tach tas pacs motec 800 atbalsta 2+2 grozaamas sadelenes
bet kursh saregulees
Domā, te powerā spečuku trūkst!
Piekrītu, ka ar tām kārbām. Kaut kā jau dīvaini, ka der visam pa labi un kreisi. Drīzāk jau patiešām tas ETK katalogs melo.
tas realoem toč ir sūds
kad es meklēju no kādiem bmw der vadi manam e28 520i, viņš tur rādīja, ka no 316 e21, 318 e21, 525 e12, u.t.t.
Tas gan ir slikti. Es šo iepsēju diezgan bieži izmantoju, kad meklēju savai žurkai detaļas. Varbūt ir kāda cita web lapa kur ir precīzāka informācija? | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Ir izbraukts ar Aston Martin DB7 Vantage v12 6.0
p.s Ja arī kādreiz parakstītos uz tādu M7 projektu, ne jau dēļ jaudas, bet tieši M auras. LAi ir tas M motors apakšā, lai ir M bremzes (drīzāk E46 M3), lai ir tas tahometrs ar dziestošajām iedaļām un emkas tonītis.
Bet kā jau teicu, viss tikai sapnis un teorija, jo nekas par ko tādu nebija dzirdēts. | Offline | | |
Rakstnieks | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
|
22 Oct 2009, 16:25:12 adolfs rakstīja:
kur probl? tach tas pacs motec 800 atbalsta 2+2 grozaamas sadelenes
bet kursh saregulees
Arī Hestec,Vems,ABIT, utt.. vadības bloki atbalsta grozāmās sadalenes, bet ne jau tur tā sāls.
| Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
22 Oct 2009, 17:01:35 edzulis rakstīja:
Ir izbraukts ar Aston Martin DB7 Vantage v12 6.0
p.s Ja arī kādreiz parakstītos uz tādu M7 projektu, ne jau dēļ jaudas, bet tieši M auras. LAi ir tas M motors apakšā, lai ir M bremzes (drīzāk E46 M3), lai ir tas tahometrs ar dziestošajām iedaļām un emkas tonītis.
Bet kā jau teicu, viss tikai sapnis un teorija, jo nekas par ko tādu nebija dzirdēts.
M bremzes ir saliidzinoshi liels suuds, ja runaajam par E39 | Offline | | |
|
Rakstnieks | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
| E39 ///M bremzes ir totāls crap.
| Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24374
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Es domāju, ka 750i ir labākas bremzes kā M5 un M3 kopā ņemot Vismaz E32 gadījumā tam bija četrcilindru priekšā, ja pareizi atminos, kamēr M5 E39 ir viencilindra peldošais | Offline | | |
defekc | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14450
Braucu ar: BMW
| ja zeme griezhas paaraak aatri
uzliime
te vel bish trakaak[ Šo ziņu laboja defekc, 22 Oct 2009, 17:50:17 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| uzlīme | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|