Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 16

AutorsZiņojums
Driver
11. Oct 2009, 22:17 #81

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tad kad saksi jaukt ara motoru, ganjau redzesi kur problema un tad ari bus skaidrs ka noverst defektu.
Un vispirms nomeri ar manometru to spoedienu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Jur
11. Oct 2009, 22:23 #82

Kopš: 29. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 407SW


11 Oct 2009, 21:37:08 vanags89 rakstīja:
nu tad spečuki...

kurš zin kur Rīgā atjauno stūres stieni un kaadas ir izmaksas...

ps Esmu dzirdēji ka uz Jelgavas ielas tik nr nezinu...
°

"AUTO RITMS" Sia Links

[ Šo ziņu laboja Jur, 11 Oct 2009, 22:23:51 ]

Offline
Modrs
11. Oct 2009, 22:23 #83

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

par to pāļurku runājot. var arī nenoslēgt pludiņš karbiķī, mēdz arī gadīties, ka iepērkot paļurku "skatītājiem" patīk garāmejot parauztīt hēbeļus un gāzes ručku, kā rezultātā nostrādā paātrinātājsūknis un aizlej tev ciet podu(s)

a vispār, kas par paļurku, un kas tev nāk pa izpūtēju ārā...?
Offline
Rikardo333
11. Oct 2009, 22:30 #84

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


11 Oct 2009, 20:33:45 oshonkuls rakstīja:
Kas varētu būt par vainu, ka noslāpējot auto, dzeses ventilators šancē līdz tam brīdim kamēr mašīnas dzesēšanas šķidrums ir atdzesēts pilnībā? Kāds relejs izbeidzies Ventilators sāk arī strādāt jau tad kad mašīna ir tiko piedarbināta.

Mašīna - nav BMW bet gan Volgo 850

Man Omegai bija šitais pats prikols.Man bija nobeidzies tas dačiks,kas nāk radiatorā un padod signālu,kad ieslēgties ventilatoram.Nomainīju un viss o.k.
Pamēģini noņemt nost to štekeri no tā dačika un izzvani ar testeri cauri.
Offline
PowerBMW
11. Oct 2009, 22:31 #85

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

EEE kur varetu iepirkt radiātora gaisošanas skruvi M52 motoriem! moš der ar no citiem? pēdējā laikā pārkarsētie BMW saradušies
Offline
Modrs
11. Oct 2009, 22:33 #86

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


11 Oct 2009, 22:30:53 Rikardo333 rakstīja:

11 Oct 2009, 20:33:45 oshonkuls rakstīja:
Kas varētu būt par vainu, ka noslāpējot auto, dzeses ventilators šancē līdz tam brīdim kamēr mašīnas dzesēšanas šķidrums ir atdzesēts pilnībā? Kāds relejs izbeidzies Ventilators sāk arī strādāt jau tad kad mašīna ir tiko piedarbināta.

Mašīna - nav BMW bet gan Volgo 850

Man Omegai bija šitais pats prikols.Man bija nobeidzies tas dačiks,kas nāk radiatorā un padod signālu,kad ieslēgties ventilatoram.Nomainīju un viss o.k.
Pamēģini noņemt nost to štekeri no tā dačika un izzvani ar testeri cauri.

tur ir gudra sistēma un nav nekāds termoslēdzis
Offline
matiicins
11. Oct 2009, 22:33 #87

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


11 Oct 2009, 22:30:53 Rikardo333 rakstīja:

11 Oct 2009, 20:33:45 oshonkuls rakstīja:
Kas varētu būt par vainu, ka noslāpējot auto, dzeses ventilators šancē līdz tam brīdim kamēr mašīnas dzesēšanas šķidrums ir atdzesēts pilnībā? Kāds relejs izbeidzies Ventilators sāk arī strādāt jau tad kad mašīna ir tiko piedarbināta.

Mašīna - nav BMW bet gan Volgo 850

Man Omegai bija šitais pats prikols.Man bija nobeidzies tas dačiks,kas nāk radiatorā un padod signālu,kad ieslēgties ventilatoram.Nomainīju un viss o.k.
Pamēģini noņemt nost to štekeri no tā dačika un izzvani ar testeri cauri.
man omegai arī tā bija, tikai man pie vainas bija slapjais laiks. kad kontakta savienojums samirka, tad ieslēdzās ventilators un strādāja līdz ižžuva vai beidzās aķis
Offline
Driver
11. Oct 2009, 22:37 #88

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tam volvo ventjiku iesledz dme, bet ne vienmer tas tiek darits, ja ir problemas ar temp sensoru. Cik atceros ventjiks uzreiz iesldzas kopa ar aizdedzi, ja motora bija noteikta rakstura kludas un kompis iet avarijas rezima

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Rikardo333
11. Oct 2009, 22:40 #89

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


11 Oct 2009, 22:37:55 Driver rakstīja:
tam volvo ventjiku iesledz dme, bet ne vienmer tas tiek darits, ja ir problemas ar temp sensoru. Cik atceros ventjiks uzreiz iesldzas kopa ar aizdedzi, ja motora bija noteikta rakstura kludas un kompis iet avarijas rezima

Varbūt vieglāk ir no sākuma pārbaudīt dačiku,nevis meklēt kļudas ECU...
Offline
oshonkuls
11. Oct 2009, 22:58 #90

Kopš: 21. Oct 2007

Ziņojumi: 976

Braucu ar: Competition

Es domāju, ja vaina būtu datčikā tad arī neuzrādītu temperatūru, bet ar to viss ok.

Tad drīzāk varētu būt tā kā Driver saka, ka kompim ir iesista kāda kļūda, kura bendē tagad dzīvi, jo tā problēma sākās tad kad patrubaks sāka suloties un bačokā nebija līmenis tosolam.

A man pirms 2.5 gadiem, kad bija Omega B, dienu pirms pārdošanas nosprāga ventilatora relejs un vispār ventilators ārā neslēdzās
Offline
Rikardo333
11. Oct 2009, 23:06 #91

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


11 Oct 2009, 22:58:52 oshonkuls rakstīja:
Es domāju, ja vaina būtu datčikā tad arī neuzrādītu temperatūru, bet ar to viss ok.

Tad drīzāk varētu būt tā kā Driver saka, ka kompim ir iesista kāda kļūda, kura bendē tagad dzīvi, jo tā problēma sākās tad kad patrubaks sāka suloties un bačokā nebija līmenis tosolam.

A man pirms 2.5 gadiem, kad bija Omega B, dienu pirms pārdošanas nosprāga ventilatora relejs un vispār ventilators ārā neslēdzās

Tosola temp.ko uzrāda panelī ir cits dačiks.Tie dačiki,kas atrodas ieskrūvēti radiatorā,dod signālu par temp.radiatorā,atkarībā no kuras ieslēdzas vai izslēdzas ventilators.
Man Omegai ir divi dačiki radiatorā-viens uz 95 grādiem otrs uz 102.Man nobeidzās tas uz 102 un man abi elektriskie ventilatori uz FULL POWER gāja.Norāvu štekeri nost,un viss o.k.Pēc tam iepirku jaunu un vairs nekādu problēmu.
Offline
vanags89
12. Oct 2009, 08:16 #92

Kopš: 04. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 457

Braucu ar: W211/ E36


11 Oct 2009, 22:23:10 Jur rakstīja:

11 Oct 2009, 21:37:08 vanags89 rakstīja:
nu tad spečuki...

kurš zin kur Rīgā atjauno stūres stieni un kaadas ir izmaksas...

ps Esmu dzirdēji ka uz Jelgavas ielas tik nr nezinu...
°

"AUTO RITMS" Sia Links


paldies...
Offline
smukais
12. Oct 2009, 08:33 #93

Kopš: 08. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: 330d

HELP kas jaskataas???BMW 525tds griezot atsleegu negriez starteris,,iestumt var pieskilt nevar.........varbuut kontaktgrupa???vai kas cits???kads zin kontaktgrupas vadu numurejumu(kaa es varu parbaudiit ar testeri vai kontaktgrupa vesela...??)
Offline
Jur
12. Oct 2009, 09:33 #94

Kopš: 29. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 407SW


11 Oct 2009, 20:11:57 Jur rakstīja:
Filtra kastei nolauzu vienu stiprinājumu un šobrīd izveidojās sprauga kurai tur nav jābūt . Filtra elements ir it kā vietā un piespiests . Kā tur ir ar tiem filtriem , ja kaut kādi sīkie putekļi tiek tad ir baigā probza vai var lietot?

°
Šorīt vēl viens pārsteigums , Vakar nomainiju sveces un šorīt pēc pielaišanas ,piespiezot nedaudz gāzes pedāli slĀpst nost . Vairākkārt pielaižot un noslāpstot , tikai kad neaiztiku gāzes pedāli un kādas pāris minūtes padarbojās tuksgaitå ,tad vairs neslāpa.
Kāpēc tā varētu notikt ?
Offline
subaru
12. Oct 2009, 10:03 #95

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


11 Oct 2009, 03:06:02 Driver rakstīja:

11 Oct 2009, 02:41:15 noisex rakstīja:
Driver, perc nost un sac labot http://pixelfix.net/eng/

ebay nebiju vinjas atradis, bet cena jau ari vinjam laba + vel sutishana.
diezvai tas bus finansiali izdevigi, jo citur labo par 40ls, bet labot letak nebus velmes.
Laigan esmu parliecinats ka visdrizak neviens neliek jaunu lentu, bet gan baz viskautko zem tas gumijas, lai padaritu vinju itkaa biezaku.


k-kad lasiiju , ka latbemaa taisot tā, ka mainot to lentu ... tad jau itkaa vajadzeetu buut ok ? ne ?
Offline
slick
12. Oct 2009, 10:39 #96

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1571

Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q

maybe kaads zin, kur iespeejams uztaisiit spogulja stiklinju aareejo? nav original, tapeec jaataisa.
Offline
desa
12. Oct 2009, 10:41 #97

Kopš: 11. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 842

Braucu ar: rs13


12 Oct 2009, 10:39:07 slick rakstīja:
maybe kaads zin, kur iespeejams uztaisiit spogulja stiklinju aareejo? nav original, tapeec jaataisa.

braucot pa krustpils ielu virzienaa uz getlinjiem, peec katlakalna ielas krustojuma kreisajaa pusee ir taada kaa garaazha kurai bija durvis valjaa un rakstiits spogulju stikli, un pie durviim karaajaas vairaaki izgriezti paraugi
Offline
bembis316
12. Oct 2009, 10:46 #98

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring

Sveiki spečuki!

Aktualizējas jautājums par ģenerātoru. Vakar noņēmu siksnu, lai konstatētu, kas gaudo un viens no vaininiekiem ir rullītis. Bet ģenerators arī likās aizdomīgs - ar roku pakustinot ir vērojama diezgan paliela brīvkustība ģeneratora asij (tā kā gultnis varētu būt kirdik), kā arī ar roku viņu iegriežot ir jāpielieto diezgan paliels spēks (salīdzinoši stūres pastiprinātāja sūknis griežas ļoti viegli).
Jautājums, vai ir jēga un vai to pats kkā var labot (mainīt gultņus)?! Un cik liels čakars ir viņu noņemt?! Un kā šitiem ģeneratoriem mainās oglītes (savā laikā uz E30 M40B16 ģeņģim bija ļoti elementāri)?!

Auto E36 318TDS
Offline
Redliner
12. Oct 2009, 10:48 #99

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac

Nus spečuki apgaismojiet lūdzu mani ar ko savstarpēji atšķiras M52B25, M54B25 un M50B25 dzinēji. Tobiš vienam ir 170 ZS, bet pārējiem abiem 192 ZS. Galva, kompis ???
Offline
slick
12. Oct 2009, 10:49 #100

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1571

Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q


12 Oct 2009, 10:41:05 desa rakstīja:

12 Oct 2009, 10:39:07 slick rakstīja:
maybe kaads zin, kur iespeejams uztaisiit spogulja stiklinju aareejo? nav original, tapeec jaataisa.

braucot pa krustpils ielu virzienaa uz getlinjiem, peec katlakalna ielas krustojuma kreisajaa pusee ir taada kaa garaazha kurai bija durvis valjaa un rakstiits spogulju stikli, un pie durviim karaajaas vairaaki izgriezti paraugi

esi kko taisiijis tur?
jebkuraa gadiijumaa - paldies buus jaapiebrauc, jaapskataas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo