Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
sergis15
21. Oct 2023, 12:07 #19201

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11921

Braucu ar: pikapu


21 Oct 2023, 11:54:30 @0xFFFF rakstīja:
Nu Serģis tik mauc lejā , bet normālā gadījumā tas prasa padaudz trenniņus (ja grib lēnām progresēt bez lieka riska) un, ja vislaik brauc savu spēju robežās, tad arī kritieni sanāk ļoti reti un nekā bailīga tur nav.
Šodien jau trenniņš uztīts


es iGdienā nedaru neko lieku, atstāju brīvo laiku tikai downhilam, sapratu, ka Cīve ir pārāk īsa, lai mītos, kad ir laika deficīts

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
0xFFFF
21. Oct 2023, 13:16 #19202

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 354

Braucu ar: e30 320i, f36 435i, rAudi s3

Tava nostāja par mīšanos jau sen skaidra
Downhillā ir tā opcija palaist bremzes vaļā un cerēt, ka saies, no tā arī ir radies priekštats, ka tas kautkas galīgi traks un daudzi mtb braucēji vispār pat necenšas uzlabot savu braukšanas tehniku (kas pa lielam ir roku, plecu un cores trennēšana)
Offline
sergis15
21. Oct 2023, 14:55 #19203

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11921

Braucu ar: pikapu


21 Oct 2023, 13:16:17 @0xFFFF rakstīja:
Tava nostāja par mīšanos jau sen skaidra
Downhillā ir tā opcija palaist bremzes vaļā un cerēt, ka saies, no tā arī ir radies priekštats, ka tas kautkas galīgi traks un daudzi mtb braucēji vispār pat necenšas uzlabot savu braukšanas tehniku (kas pa lielam ir roku, plecu un cores trennēšana)

Jup, negribu neko piesaukt, bet pa 3 gadiem nevienas bietes, ja paskatās šoseju un sebus, vivus un tt, džeki to vien dara kā šķīst

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Lala
21. Oct 2023, 15:33 #19204

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3168

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


21 Oct 2023, 14:55:17 @sergis15 rakstīja:

21 Oct 2023, 13:16:17 @0xFFFF rakstīja:
Tava nostāja par mīšanos jau sen skaidra
Downhillā ir tā opcija palaist bremzes vaļā un cerēt, ka saies, no tā arī ir radies priekštats, ka tas kautkas galīgi traks un daudzi mtb braucēji vispār pat necenšas uzlabot savu braukšanas tehniku (kas pa lielam ir roku, plecu un cores trennēšana)

Jup, negribu neko piesaukt, bet pa 3 gadiem nevienas bietes, ja paskatās šoseju un sebus, vivus un tt, džeki to vien dara kā šķīst



Tāpēc, ka vairums to džeku ir saminuši kilometrus, bet braukšanas tehnikas uzlabošanai un līdzsvara vingrinājumiem laiku nevelta. Brauc, kuru seriālu gribi, visur vairums nespēj ne raiti nobraukt no kalna, ne pa taku kalnā uzbraukt.
Offline
smudo
21. Oct 2023, 17:01 #19205

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Šodien nobraucu LČ CX sačus - tie man bija pirmie CX sači. Tie kas nezina - šos sačus brauc ar velo, kam ir drop bar stūre (aka "šosejas stūres" un max atļautais riepu platums 33mm un trasē speciāli tiek viedoti grūti pārvarami posmi (smilšu vannas, šķērsļi, trepes, ļoti lieli kāpumi un stāvi serpentīna nobraucieni). Open klasē lielākā daļa gan brauca ar MTB, jo CX Latvijā nav izplatīts. Negaidīju, ka sacensības tie būs tik aizraujošas un dinamiskas (līdzīgs formāts, kā MTB XCO sacensībām) - ļoti patika. Var izmantot gan prasmes, gan vajag watus, jo visu laiku ir uzrāvieni/sprinti. LV rīko tikai vienus sačus gadā un ja gribētu braukt vēl, būtu jādodas uz Igauniju, kur rudens - pavasara sezonā notiek CX seriāls.
Offline
sergis15
22. Oct 2023, 13:07 #19206

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11921

Braucu ar: pikapu

te vēl viena maza sekcija no melnās līnijas, nekas stāvs, vnk krātīklis.
tu trubā

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
subaru
23. Oct 2023, 08:30 #19207

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10145

Braucu ar: rokām uz stūres


21 Oct 2023, 15:33:19 @Lala rakstīja:

21 Oct 2023, 14:55:17 @sergis15 rakstīja:

21 Oct 2023, 13:16:17 @0xFFFF rakstīja:
Tava nostāja par mīšanos jau sen skaidra
Downhillā ir tā opcija palaist bremzes vaļā un cerēt, ka saies, no tā arī ir radies priekštats, ka tas kautkas galīgi traks un daudzi mtb braucēji vispār pat necenšas uzlabot savu braukšanas tehniku (kas pa lielam ir roku, plecu un cores trennēšana)

Jup, negribu neko piesaukt, bet pa 3 gadiem nevienas bietes, ja paskatās šoseju un sebus, vivus un tt, džeki to vien dara kā šķīst



Tāpēc, ka vairums to džeku ir saminuši kilometrus, bet braukšanas tehnikas uzlabošanai un līdzsvara vingrinājumiem laiku nevelta. Brauc, kuru seriālu gribi, visur vairums nespēj ne raiti nobraukt no kalna, ne pa taku kalnā uzbraukt.

Nu ne visiem ir tuvumā tāds apvidus, kur trenēties nobraukt no kalna un uzbraukt atpakaļ.
Protams, ja vakarā uzlec uz riteņa un jau esi pie pauguraina apvidus, tad jau tik treniņa vaina.
Bet, ja jāpaunojas un kaut kur jābrauc, tad nav tik īzī.
Offline
edzzzy
24. Oct 2023, 20:57 #19208

Kopš: 11. Nov 2009

Ziņojumi: 112

Braucu ar: 330ci


22 Oct 2023, 13:07:14 @sergis15 rakstīja:
te vēl viena maza sekcija no melnās līnijas, nekas stāvs, vnk krātīklis.
tu trubā


Un kā ar oranžo, vai mēģināji?

Par zaļo Tev ir taisnība, jebkurš varētu nobraukt, galvenais lai ir beņķis zemu un bremzes darbojas, zilā jau ir izaicinošāka (ar ātrumu pat līdz 43 km/h), bet ar savām spējām šogad tālāk nemēģināju, 8-10x nobrauc un ir jau atteice rokās un kājās.

Braucot augšā ar pacēlāju skatījos katru reizi uz to gap jump (tavā video) un domāju nez kā ir to pārvarēt, bet tā arī pa visu dienu nevienu neredzēju kurš tur brauca.

Katrā ziņā forša vieta kur pakāpeniski mācīties braukt uz leju. Nevis kā citur kur nemaz nav iesācēju līmeņu atbilstošas trases un jau vieglākā trase ir tāda ka domā vai vispār to vajag.

Ceru ka latvieši pavilksies vēl vairāk un būs biežāk sastopami ārzemju trasēs.
Offline
sergis15
24. Oct 2023, 23:04 #19209

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11921

Braucu ar: pikapu

tu droši vien runā par sarkano, oranžas šķiet ka tur nav.
zilo neesmu braucis, iesildās līdz pusei parasti sarkano un tad uz melno.
dh līnija tur otrā pusē, kur oa akmeņiem izliktiem jāpiebrauc, rondeļu pusē.

ja runā par sarkano, tad sarkanā ir es teiktu viena no labākajām Eiropā.
tur viss labi pārdomāts.
leģendas vēsta, ka to Dolni Morava bike park cepuši tie paši kas leogang airshots

domā to gap tur lejā, kocinieka dropu?
tur huiņa, tur jāpiedzēš pat ir, lai pļavā neaizlidotu.
melnās dh līnijas ir reti apmeklējamas jā
bet mēs parasti tur ar otro braucienu pēc ziemas sezonas rokas iekustinām
lai asinsrite vecā aiziet

[ Šo ziņu laboja sergis15, 24 Oct 2023, 23:37:45 ]



-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Belluuns
25. Oct 2023, 12:45 #19210

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9509

Braucu ar: quattro

Vasarā, ģimenes tripā pa Itāliju, iemaldijos Paganella bike park. Sen gribēju pamēģināt downhill. Nenormāli iepatikās, līdz tam nebiju braucis ar tādu felli. Biju pārsteigts par to, kā ričuks vadās un uzvedās, daudz ko piedod. Braukšu vēl noteikti.
Offline
sergis15
26. Oct 2023, 08:50 #19211

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11921

Braucu ar: pikapu


25 Oct 2023, 12:45:31 @Belluuns rakstīja:
Vasarā, ģimenes tripā pa Itāliju, iemaldijos Paganella bike park. Sen gribēju pamēģināt downhill. Nenormāli iepatikās, līdz tam nebiju braucis ar tādu felli. Biju pārsteigts par to, kā ričuks vadās un uzvedās, daudz ko piedod. Braukšu vēl noteikti.

viņš piedod daudz vairāk nekā sievietes

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
DeeCee
12. Nov 2023, 11:17 #19212

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9218

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

https://twitter.com/eeeeee1111234/status/1723465247552418026

Ludzū palīdzēt atrast manu nozagto prophete elektrisko divriteni Rīgas centrā uz Marijas ielas. Pašlaik viegli atpazīt, jo ir dzelteni rokturi un sarkans zvaniņš. Būšu pateicīgs par jebkādu informāciju.


Offline
Nello
12. Nov 2023, 23:07 #19213

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2460

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Var kāds lūdzu izskaidrot, atšķirību starp 3 zobratiem priekšā, un to vienu? , aizmugurē šķiet vesela belarusa gaņģene...

[ Šo ziņu laboja Nello, 12 Nov 2023, 23:08:15 ]

Offline
Arsm3ns
12. Nov 2023, 23:11 #19214

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


12 Nov 2023, 23:07:12 @Nello rakstīja:
Var kāds lūdzu izskaidrot, atšķirību starp 3 zobratiem priekšā, un to vienu? , aizmugurē šķiet vesela belarusa gaņģene...
3 zobrati priekšā dod profam starpgaņģus. Normālam pedalētājam pietiek ar belarusa aizmugures gaņģeni. Vēl labāk 8ātrumu planetārā rumba
Offline
bum_bumz
12. Nov 2023, 23:29 #19215

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6343

Braucu ar: E34


12 Nov 2023, 23:07:12 @Nello rakstīja:
Var kāds lūdzu izskaidrot, atšķirību starp 3 zobratiem priekšā, un to vienu? , aizmugurē šķiet vesela belarusa gaņģene...

Kadreiz priekšā lika 52 un aizmugurē 18-22, tagad ir otrādi - aizmugurē 52
Priekšā 1 izslēdz varbūtību, ka pārraus ķēdi (ir pieredze), mazajam 22 biezos dubļos liela iespēja ieraut chainsux (ir pieredze). Atkrīt arī slēgšanās un pats pārslēdzējs.
Viss šitais ir sportam un sporta velo. Ražotāji, protams, uzspiež nepavisam sportiskiem velo, jo peļņa acīmredzma - sistēma dārga un īslaicīgi kalpojoša. Tas pats kas autiņiem ķēžu maiņa
Ja tev vajag pilsētai, tūrismam, pērc attiecīgu velo un tas tevi neskars. Zelta vidusceļš ir priekšā 2, aizmugurē 8-10. Lētāk, ilgāk, pielietojamāk.
3 priekšā jau arī bija tāds mārketinga trends, kad to ieviesa. Vēl šodien, pērkot pilsētas velo no lētā gala, no tā nevar izbēgt. Bija jau efektīgi 21-24-27-30 ātrumi
Offline
juriz
13. Nov 2023, 07:06 #19216

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: būzu

Kādreiz tehniski bija vieglāk uzlikt priekšā 2 vai 3 un aizmugurē kādus 5-7, un iegūt pietiekoši daudz kombinācijas. Tad izdomāja, ka var tomēr arī šaurāku ķēdi uztaisīt un aizmugurē iespiest vairāk zobratus. Tad vēl izdomāja, ka var uztaisīt, ka ar vienu spiedienu var saslēgties pa kādiem 3 ātrumiem uzreiz uz leju. Tā ir vēl viena lieta, ko faktiski deva priekšā vairāki zobrati.
Offline
Nello
13. Nov 2023, 07:19 #19217

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2460

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


13 Nov 2023, 07:06:45 @juriz rakstīja:
Kādreiz tehniski bija vieglāk uzlikt priekšā 2 vai 3 un aizmugurē kādus 5-7, un iegūt pietiekoši daudz kombinācijas. Tad izdomāja, ka var tomēr arī šaurāku ķēdi uztaisīt un aizmugurē iespiest vairāk zobratus. Tad vēl izdomāja, ka var uztaisīt, ka ar vienu spiedienu var saslēgties pa kādiem 3 ātrumiem uzreiz uz leju. Tā ir vēl viena lieta, ko faktiski deva priekšā vairāki zobrati.

Man nav pretenziju pret priekšā tiem 3 zobratiem, un aizmugurē laikam 7-9, pa lielam neizmantoju aizmugurē 2 mazākos, jo jauda nepietiek... Drošivien, ka pie šī varianta arī turpmāk pieturēšos..
Offline
alnisg
13. Nov 2023, 08:24 #19218

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1477

Braucu ar:

Man priekšā pilnīgi pietiktu ar 2 zobratiem - lielāko un mazāko-, bet pieļauju, ka pie pārslēgšanās iespējamā ķēdes lēciena dēļ, vajag to trešo zobratu pa vidu. Tas mazais jau pavisam reti vajadzīgs, tur, stāvā kāpumā uzrāpties. Savukārt, man tā pieredze, pakaļā nomainot no 7 uz 8, ir tāda, ka 8 zobratu ķemme man dilst būtiski vienmērīgāk, nekā 7. Bet pieļauju, ka tas var būt individuāli, kā nu katrs slēgties pieradis.
Offline
oswald
13. Nov 2023, 08:40 #19219

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1734

Braucu ar: banderomobīli 4x4

nu un cenas protams...piem. 12sp kasete sākas no 60 EUR un ķēde no 20 EUR...tā tev nav 8sp kasete pa 15 eur Nez man lētākā OEM 12 sp ķēde izvilka kādas 3,5K km, uzliku augstākas sērijas, redzēs cik šī novilks un kad kasete nobeigsies. Ar to 1 zvaigzni priekšā ir ok ja mauc pa mežu utt...ja pa ceļiem prasās kādus 36 zobus priekšā..lai dilst vienmērīgāk kasete....
Besī ka bieži vien pat normālas komplektācijas velo to priekšas pārslēdzēju uzliek vislētāko iespējamo..
Offline
bum_bumz
13. Nov 2023, 10:01 #19220

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6343

Braucu ar: E34


13 Nov 2023, 08:40:38 @oswald rakstīja:

Besī ka bieži vien pat normālas komplektācijas velo to priekšas pārslēdzēju uzliek vislētāko iespējamo..

3 latu slēdzis un tirkšķa šifteris ir visdrošākais, labākais.
Ar permanenti pie rāmja skrūvejamiem ir bijušas problēmas, kuras īsti nevar atrisināt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo