Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
18. May 2023, 20:50 #501

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Man pirmā eļļas maiņa sanāca pie 228tk, arī gaudo atpakaļgaita, bet uz sitiena nebija laika jaukt ārā un sūtīt detaļas. nu jau 30tk nobraukti, domāju, ka pie kādiem 300tk būs jāsataisa gaudošana. Bet tā pie 230tk eļļa gaiši brūna, skaidas arī minimāli pie magnēta

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Locis
18. May 2023, 20:54 #502

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


18 May 2023, 19:49:05 @RSAWorkshop rakstīja:


Trade name BMW part number Container size
ATF-3+ 83 22 2 289 720 1 litre
The lifetime fluids ATF-3 and ATF-3+ can be mixed with each other.

Tad kā īsti ir ? Sailun riepas ir zbis ,bet motul vai kāda cita ražotāja ar labām atsauksmēm eļļa ar atf3+ 8hp kārbā ir gateris ?

[ Šo ziņu laboja Locis, 18 May 2023, 20:54:45 ]

Offline
RSAWorkshop
18. May 2023, 21:05 #503

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 May 2023, 20:54:09 @Locis rakstīja:

18 May 2023, 19:49:05 @RSAWorkshop rakstīja:


Trade name BMW part number Container size
ATF-3+ 83 22 2 289 720 1 litre
The lifetime fluids ATF-3 and ATF-3+ can be mixed with each other.

Tad kā īsti ir ? Sailun riepas ir zbis ,bet motul vai kāda cita ražotāja ar labām atsauksmēm eļļa ar atf3+ 8hp kārbā ir gateris ?

Nav pirkta BMW pudelē, bet būtu jābūt zaļai tāpat kā ZF Lifeguard 8, ATF3 gan jau ir dzeltena, bet var jaukt kopā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mizx
18. May 2023, 21:10 #504

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


18 May 2023, 20:13:28 @RSAWorkshop rakstīja:
M6 DKG

Checking oil level:
Call up Service functions (Drive) in BMW diagnosis system
Carry out oil level check in accordance with instructions
Important!
On the twin-clutch gearbox a run-in check fluid change is not required at 2000 km.

Use only the approved transmission oil.

Failure to comply with this instruction will result in serious damage to the twin-clutch gearbox.

Topping up transmission oil after a repair:

Stand vehicle on a level surface and secure against rolling off.

Open fluid adjusting screw (1). If fluid emerges, close screw again immediately

If no fluid emerges, top up until fluid emerges and close fluid adjusting screw (1) again

Note: If fluid has been replenished here, a further refill must be carried out during the actual fluid adjustment

Connect diagnosis system and start service functions (drive).
Start engine (drive position N or P)
Record transmission temperature using the diagnosis system
(Drive position P)
Permissible starting temperature ≤ 32 °C
Idle speed: maintain at approx. 2000 rpm for 1 minute.
Open fluid adjusting screw (1)
Fill until oil emerges

Max. transmission oil temperature 40 °C

Insert screw
Fun fact: MB klubā bija viena biedra strīds ar Recro par patvaļīgām manipulācijām (bija nesaskaņojot ar auto īpašnieku nolēmuši remonta laikā pie viena likvidēt kārbas eļļas radiatoru). Argumenti bija dažādi un īpatnēji tādai rīcībai, bet ilgi spiežot vai viņi vispār zina un var parādīt kādai ir jābūt kārbas eļļas darba temperatūrai, ka atļaujas mainīt konstrukciju un varbūt viss ir slikti ne tikai kārbu slogojot, bet pat ikdienā braucot, beigās atzinās, ka šādas informācijas vismaz par MB kārbām viņiem nav... Un sauc sevi par automātisko kārbu remonta rūpnīcu... Re, pat bmwpowerā ir vairāk informācijas!
Offline
sliir
18. May 2023, 21:47 #505

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 679

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Man liekas ka gandrīz visiem vieglajiem auto virs 2000 gada kārbas eļļas radiators ir integrēts dzinēja radiatorā. Likvidēt būtu vienkārši atslēgt, kas būtu crazy - pie lielas ilgstošas slodzes pārkarstu eļļa, sāktu putot, gāzties pa pārplūdes caurumu ārā, pats šķidrums degradēties utt utml.

Alternatīva ir taisīt atsevišķu eļļas radiatoru. Tur ir savi plusi un mīnusi - pluss tas ka nav riska, ka integrētais radiators sadomā čurāt antifrīzu kārbā. Mīnuss tāds ka aizņem vietu un eļļa uzsilst līdz optimālai temperatūrai lēni (integrētais radiators no sākuma eļļu faktiski silda, nevis dzesē).

Integrētā radiatora gadījumā visu regulē dzinēja termostats un kārbas siltummainim nav jābūt lielam jo tas peldās dzinēja dzesēšanas ūdenī, kas apmaina siltumu daudz efektīvāk kā gaiss.
Offline
OA83
18. May 2023, 22:02 #506

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


18 May 2023, 21:47:25 @sliir rakstīja:
Man liekas ka gandrīz visiem vieglajiem auto virs 2000 gada kārbas eļļas radiators ir integrēts dzinēja radiatorā. Likvidēt būtu vienkārši atslēgt, kas būtu crazy - pie lielas ilgstošas slodzes pārkarstu eļļa, sāktu putot, gāzties pa pārplūdes caurumu ārā, pats šķidrums degradēties utt utml.

Alternatīva ir taisīt atsevišķu eļļas radiatoru. Tur ir savi plusi un mīnusi - pluss tas ka nav riska, ka integrētais radiators sadomā čurāt antifrīzu kārbā. Mīnuss tāds ka aizņem vietu un eļļa uzsilst līdz optimālai temperatūrai lēni (integrētais radiators no sākuma eļļu faktiski silda, nevis dzesē).

Integrētā radiatora gadījumā visu regulē dzinēja termostats un kārbas siltummainim nav jābūt lielam jo tas peldās dzinēja dzesēšanas ūdenī, kas apmaina siltumu daudz efektīvāk kā gaiss.

Skatos dažs labs te normāli cērt egli par kārbām
Offline
RSAWorkshop
18. May 2023, 22:05 #507

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 May 2023, 21:47:25 @sliir rakstīja:
Man liekas ka gandrīz visiem vieglajiem auto virs 2000 gada kārbas eļļas radiators ir integrēts dzinēja radiatorā. Likvidēt būtu vienkārši atslēgt, kas būtu crazy - pie lielas ilgstošas slodzes pārkarstu eļļa, sāktu putot, gāzties pa pārplūdes caurumu ārā, pats šķidrums degradēties utt utml.

Alternatīva ir taisīt atsevišķu eļļas radiatoru. Tur ir savi plusi un mīnusi - pluss tas ka nav riska, ka integrētais radiators sadomā čurāt antifrīzu kārbā. Mīnuss tāds ka aizņem vietu un eļļa uzsilst līdz optimālai temperatūrai lēni (integrētais radiators no sākuma eļļu faktiski silda, nevis dzesē).

Integrētā radiatora gadījumā visu regulē dzinēja termostats un kārbas siltummainim nav jābūt lielam jo tas peldās dzinēja dzesēšanas ūdenī, kas apmaina siltumu daudz efektīvāk kā gaiss.

BMW parasti vairs nav radiatorā, vai nu pie radiatora pienāk atsevišķs neliels siltummainis vai ir atsevišķs eļļas radiators, vai arī pie eļļas filtra korpusa ir iebūvēts kārbas siltummainis. Principā jā, viņš ir domāts lai sākumā pasildītu un pēc tam uzturētu optimālu temperatūru


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
cipargalva
18. May 2023, 22:39 #508

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6488

Braucu ar: quattro


18 May 2023, 19:51:30 @Samsasi rakstīja:
pag nu mēs tak noskaidrojām, ka bmw ir lifetime.... par dsg varētu kāds iemest, lai varam talak diskutēt



Change the gearbox oil, replace the oil
filter

Special tools and workshop equipment required
♦ Adapter -VAS 6262A-
♦ Adapter -VAS 6262/6-
♦ Catch pan - VAS 6208-

– Remove engine cover
– Remove air filter
– Remove battery and battery tray
– Raise vehicle.
– Remove the sound dampening system
– Position the catch pan under the gearbox.
– Lower the vehicle.
– Unscrew oil filter housing from gearbox.
Before removing, the oil filter housing must be slightly inclined, so that the oil can flow back into the gearbox.
Note
Replace O-ring -2-
– Remove filter -3-
– Moisten O-ring -2- with gear oil.
– Moisten the O-ring in the intake collar of the new oil filter with gear oil.
– Insert new oil filter with the intake collar downwards and tighten the filter housing to tightening torque

– Install air filter
– Install the battery tray and battery

Change gear oil, check oil level
– Raise vehicle.
– Remove protection plate -A- at the bottom of the gearbox; if applicable.
• The catch pan is under the gearbox.

– Unscrew the inspection plug close to the pendulum support.
– Remove overflow tube.
Approx. 5.0 ltr of oil flows out. Furthermore, the catch pan remains under the gearbox.
– Screw in overflow tube and tighten to tightening torque

For topping up, use adapter for oil filling , e.g. - VAS 6262A- or -VAS 6262- .
Shake oil bottle before opening.
Before screwing the adapter for oil filling - VAS 6262A- onto the oil bottle, measure the length of the ventilation tube, the dimension -a-, and lengthen off the tube if necessary to the dimension -a-: Lengthen off 210 mm.
– Screw in adapter for oil filling - VAS 6262/2- -A- by hand into the hole of the check screw.
When changing the bottle the shut-off valve can be closed or the adapter for oil filling - VAS 6262- or - VAS 6262A- can be held
higher than the gearbox.
– Pour in 5.5 litres of gear oil for the double clutch gearbox using adapter for oil filling .
– Read off gearbox oil temperature at Vehicle diagnostic tester.
– Start engine.
– Press brake pedal and push the selector lever for approx. 3 seconds into all positions. Then push again the selector lever into position »P«.
Do not switch off the engine!

For a gearbox oil temperature of 35°C up to 45°C:
– Separate the quick coupling at the adapter for oil filling when the engine is running.
– Drain off excess oil from the gearbox.

As soon as the oil has been drained off (begins to drip), unscrew adapter for oil filling and screw in a new check screw.
Tightening torque: 45 Nm
– Switch off engine.
Thus, the gear oil and oil filter change is completed.
The oil level in the gearbox is correct.
– Install the noise insulation.
Offline
sliir
18. May 2023, 23:17 #509

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 679

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Skatos dažs labs te normāli cērt egli par kārbām


Paldies bet nē. Reāli cērt ērgli tie, kas ar viņām diendienā krāmējas, bet tiem laikam darba ir tik daudz ka nav laika ienākt powerā kaut ko te uzrakstīt
Offline
Asch
19. May 2023, 08:26 #510

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Ellas siltumainim ir savs termostats, lidz ar to sakuma ir mazais loks, lai uzsiltu atrak un tad talak jau laiz pa lielo, caur radiatora konturu.
Offline
Samsasi
19. May 2023, 18:23 #511

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3642

Braucu ar:

Nu jā, tur tā nekonkrēti uzrakstits, acimredzot dsg var noliet visu ellu, ne?
Offline
Kanjo
19. May 2023, 18:28 #512

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 242

Braucu ar:


18 May 2023, 21:47:25 @sliir rakstīja:

Alternatīva ir taisīt atsevišķu eļļas radiatoru. Tur ir savi plusi un mīnusi - pluss tas ka nav riska, ka integrētais radiators sadomā čurāt antifrīzu kārbā. Mīnuss tāds ka aizņem vietu un eļļa uzsilst līdz optimālai temperatūrai lēni (integrētais radiators no sākuma eļļu faktiski silda, nevis dzesē).



Vēl ir variants atsāt gan integrēto gan pieslēgt atsevišķu radiatoru virknē. Ir lasīts par tādu kombināciju kārbām līdz ~2006.gadam. Vecākām Aisin kārbām itkā esot labāk papildus dzese, bet nu gudrāki cilvēki var palabot.
Offline
Chris
02. Aug 2023, 08:57 #513

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

GA8HP-70Z, nevienmērīgi notiek pārslēgšanas (sajūga slīdēšanas rezultātā?) starp 2-3 3-4 4-5 ātrumu. Simptomi parādījās diezgan spontāni, pirms 500km vēl viss bija gludi un skaisti.

Kļūdas pieslēdzoties neuzrāda.
Noskrējiens nedaudz virs 180k.
Kādas idejas? Labāk remonts, vai meklēt donora kārbu, cerot, ka tā būs funkcionēs bez gļukiem?


Offline
RSAWorkshop
02. Aug 2023, 09:07 #514

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kā gribi, iesākumā gan vajadzētu paskatīties kas tur notiek

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Chris
09. Aug 2023, 12:00 #515

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8


02 Aug 2023, 08:57:15 @Chris rakstīja:
GA8HP-70Z, nevienmērīgi notiek pārslēgšanas (sajūga slīdēšanas rezultātā?) starp 2-3 3-4 4-5 ātrumu. Simptomi parādījās diezgan spontāni, pirms 500km vēl viss bija gludi un skaisti.

Kļūdas pieslēdzoties neuzrāda.
Noskrējiens nedaudz virs 180k.
Kādas idejas? Labāk remonts, vai meklēt donora kārbu, cerot, ka tā būs funkcionēs bez gļukiem?





Kāds ir remontējis 8HP? Iesakiet kādu servisu? Cena "kapitālam" remontam saprotu, ka ~2+k EUR?

Paldies!
Offline
RSAWorkshop
09. Aug 2023, 12:16 #516

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ir kādas pārdesmit atremontētas. Par4 defektiem un izmaksām var spriest kad defektē, no zila gaida varu pateikt, ka dārgāk par 4500eur nebūs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Tune-L
09. Aug 2023, 12:18 #517

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20259

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


09 Aug 2023, 12:00:09 @Chris rakstīja:

02 Aug 2023, 08:57:15 @Chris rakstīja:
GA8HP-70Z, nevienmērīgi notiek pārslēgšanas (sajūga slīdēšanas rezultātā?) starp 2-3 3-4 4-5 ātrumu. Simptomi parādījās diezgan spontāni, pirms 500km vēl viss bija gludi un skaisti.

Kļūdas pieslēdzoties neuzrāda.
Noskrējiens nedaudz virs 180k.
Kādas idejas? Labāk remonts, vai meklēt donora kārbu, cerot, ka tā būs funkcionēs bez gļukiem?





Kāds ir remontējis 8HP? Iesakiet kādu servisu? Cena "kapitālam" remontam saprotu, ka ~2+k EUR?

Paldies!


Vittrans.eu ir ok kantoris, bet pilns remonts makās ap 2200 EUR.
Taisīt nepilnu un pa kaktiem nav jēgas, jo agri vai vēlu taisīsi tomēr pilnu remontu.


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Chris
10. Aug 2023, 08:09 #518

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8


09 Aug 2023, 12:18:38 @Tune-L rakstīja:

09 Aug 2023, 12:00:09 @Chris rakstīja:

02 Aug 2023, 08:57:15 @Chris rakstīja:
GA8HP-70Z, nevienmērīgi notiek pārslēgšanas (sajūga slīdēšanas rezultātā?) starp 2-3 3-4 4-5 ātrumu. Simptomi parādījās diezgan spontāni, pirms 500km vēl viss bija gludi un skaisti.

Kļūdas pieslēdzoties neuzrāda.
Noskrējiens nedaudz virs 180k.
Kādas idejas? Labāk remonts, vai meklēt donora kārbu, cerot, ka tā būs funkcionēs bez gļukiem?





Kāds ir remontējis 8HP? Iesakiet kādu servisu? Cena "kapitālam" remontam saprotu, ka ~2+k EUR?

Paldies!


Vittrans.eu ir ok kantoris, bet pilns remonts makās ap 2200 EUR.
Taisīt nepilnu un pa kaktiem nav jēgas, jo agri vai vēlu taisīsi tomēr pilnu remontu.



ok, paldies! Vēl skatos, ka ir kaut kāds zparts.lv uz Deglava ielas, kas tieši specializējas ZF kārbās. Būs jaizbrauc gan tur, gan tur, tad jau manīs pēc attieksmes. Cerams
Offline
depo
10. Aug 2023, 08:15 #519

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Vladimirs Rumbulā, skaitās aiz Vitrans labākais kārbu guru Latvijā. Taisa arī reduktorus.


FB

[ Šo ziņu laboja depo, 10 Aug 2023, 08:18:23 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo