Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts

AutorsZiņojums
Locis
16. May 2023, 13:43 #441

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Vai tad minēts,ka tas priekš 8hp viss?
Offline
AV89
16. May 2023, 14:59 #442

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1776

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Kur robotu labāk remontēt? Kļūda P0810, cik saprotu standarts viņiem..
Offline
cipargalva
16. May 2023, 16:03 #443

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6488

Braucu ar: quattro

Nu tak piezvani uz Vittrans vai Ritonu.
Offline
depo
16. May 2023, 20:43 #444

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


16 May 2023, 13:24:10 @sliir rakstīja:
jo karbinieki paši lieto Manoll dexron III(gadiem pārbaudīts)


Dextron 3 iekš ZF 8HP - tas ir kolhozs. Viens no miljons potenciālajiem iemesliem kapēc nepirkt premium auto kas pabijis praktiskā Latvieša (bomāra) lietošanā....


+10000%

Ja nav naudas oriģinālaijai ZF eļļai, tad brauciet ar opeļiem un Ford Fiesta vai etalonu. Te pirkt mašīnu pat "es riktīgi sekoju līdz, esmu daudz ieguldījis" = lejam 8HP Mannol eļļu un piekarē likt MOOG.
Offline
RSAWorkshop
16. May 2023, 20:50 #445

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Var jau liet ko grib un izstiepties vai sarauties, bet tā pilnā eļļas maiņa tāpat visu eļļu neapmainīs. Nomainīs tikai to kas ir siltummainī, karterī, hidrotransformatorā un sūknī, mehatronikā apmainīsies tikai tik cik kanāli būs vaļā. Tas kas paliek iekšā trumuļos ar visām frikcijas atliekām, mehatronika aizvērtajos kanālos, tas tur arī paliks. No turienes var dabūt ārā tikai atverot un izmazgājot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
16. May 2023, 20:56 #446

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11546

Braucu ar:


16 May 2023, 20:50:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Var jau liet ko grib un izstiepties vai sarauties, bet tā pilnā eļļas maiņa tāpat visu eļļu neapmainīs. Nomainīs tikai to kas ir siltummainī, karterī, hidrotransformatorā un sūknī, mehatronikā apmainīsies tikai tik cik kanāli būs vaļā. Tas kas paliek iekšā trumuļos ar visām frikcijas atliekām, mehatronika aizvērtajos kanālos, tas tur arī paliks. No turienes var dabūt ārā tikai atverot un izmazgājot


nuu, un cik tad mehatronika kanālos, trumuļos un vnk pa stūriem salasīsies? 100ml, 200? uz 6l (vai cik nu tur sanāk) jaunas eļļas tas taču nav nekas
Offline
Locis
16. May 2023, 21:09 #447

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


16 May 2023, 20:43:31 @depo rakstīja:

16 May 2023, 13:24:10 @sliir rakstīja:
jo karbinieki paši lieto Manoll dexron III(gadiem pārbaudīts)


Dextron 3 iekš ZF 8HP - tas ir kolhozs. Viens no miljons potenciālajiem iemesliem kapēc nepirkt premium auto kas pabijis praktiskā Latvieša (bomāra) lietošanā....


+10000%

Ja nav naudas oriģinālaijai ZF eļļai, tad brauciet ar opeļiem un Ford Fiesta vai etalonu. Te pirkt mašīnu pat "es riktīgi sekoju līdz, esmu daudz ieguldījis" = lejam 8HP Mannol eļļu un piekarē likt MOOG.

Man nav problēmu kaut vai katru mēnesi pirkt oriģinālo zf eļļu un mainīt ,bet leju motul atbilstošu specifikācijai,pa 240 k nevienai 8hp nav slikta slēgšanas vai tml. Tu visu ko pērc , perc tikai no atļaušanas viedokļa vai izvērtē arī vajadzību?
Offline
sliir
16. May 2023, 22:56 #448

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 679

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Man nav problēmu kaut vai katru mēnesi pirkt oriģinālo zf eļļu un mainīt ,bet leju motul atbilstošu specifikācijai,pa 240 k nevienai 8hp nav slikta slēgšanas vai tml. Tu visu ko pērc , perc tikai no atļaušanas viedokļa vai izvērtē arī vajadzību?


Ja ir atbilstošā specifikācija tad viss ir pareizi. Nav jau jābūt ar ZF logo pudelei. Pilnīgi iespējams ka ZF LifeGuard ir tas pats Motul vai kāds cits brands tikai ar ZF uzlīmi. Jo ZF taču nav nekāda eļļas kompānija.

Dextron III cik skatījos neatbilst nevienas šajā gadsimtā Eiropā ražotas vieglo auto kārbas specifikācijām. Vai tas nozīmē ka šādu šķidrumu lietojot uzreiz būs katastrofa? Nezinu. Bet vai ir vērts eksperimentēt pašam ar savu auto pārdesmit eiro dēļ?
Offline
sliir
16. May 2023, 23:06 #449

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 679

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

nuu, un cik tad mehatronika kanālos, trumuļos un vnk pa stūriem salasīsies? 100ml, 200? uz 6l (vai cik nu tur sanāk) jaunas eļļas tas taču nav nekas


Jā, un laikam ejot jaunajai eļļai vajadzētu izmazgāt tos kanālus ja kaut kur ir koncentrētāk vecā netīrā eļļa nogulsnējusies.

Tikko vienai MB nākotnes klasikai ar 722.6 5G-Tronic nomainiju eļļu (aptuveni 50% no visa šķidruma un filtru). Vecais šķidrums pilnīgi melns, iespējams ka nebija mainīts nekad. Uzlabojums tāds ka auto gaitā pat pazīt nevar.

Ja tic tām leģendām ka ielaistām kārbām nevajag mainīt jo "tad slīdēs" tad būtu jābrauc ar to nabagu raustoties līdz pilnībā nekustās.
Offline
Locis
16. May 2023, 23:21 #450

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


16 May 2023, 22:56:51 @sliir rakstīja:
Man nav problēmu kaut vai katru mēnesi pirkt oriģinālo zf eļļu un mainīt ,bet leju motul atbilstošu specifikācijai,pa 240 k nevienai 8hp nav slikta slēgšanas vai tml. Tu visu ko pērc , perc tikai no atļaušanas viedokļa vai izvērtē arī vajadzību?


Ja ir atbilstošā specifikācija tad viss ir pareizi. Nav jau jābūt ar ZF logo pudelei. Pilnīgi iespējams ka ZF LifeGuard ir tas pats Motul vai kāds cits brands tikai ar ZF uzlīmi. Jo ZF taču nav nekāda eļļas kompānija.

Dextron III cik skatījos neatbilst nevienas šajā gadsimtā Eiropā ražotas vieglo auto kārbas specifikācijām. Vai tas nozīmē ka šādu šķidrumu lietojot uzreiz būs katastrofa? Nezinu. Bet vai ir vērts eksperimentēt pašam ar savu auto pārdesmit eiro dēļ?

Vienīgi sadales kārbā manejais mehs teica ,ka nav jēga liet neko citu kā tikai OEM BMW ,jo citas eļļas nestrādā kā vajag,tas no pieredzes viņam.
Protams galvenais ,pirkt atbilstošu un kurai pats uzticas ,lai mierīgs prāts.

Nezinu,kā manejais BMW mehs maina eļļu bet F15 8 ātrumu kārbā 9l uz maiņu vajadzēja. Cik saprotu ,ka ar noņemtu kārbu ,pie ķēdes maiņas ,labi var dabūt ara veco eļļu.

Bija viens Ford pikaps,nopirku ar 160k,pie dīlera izdrukas dabūju ar apkopes,pie 150k eļļa bija mainīta. Pāris gadus pabraucu,nepatika ka strādā kārba ,īsi pirms pārdošanas jeb ap 220k nomainiju eļļu ar filtru kārba -reali daudz labāk slēdzas un tas auto tā ka vieglāk gāja. Nezinu,varbūt offroad darbibas ,puspiekabju ,traktoru vilksanas to eļļu tik ātri piebeidza vai līmenis bija par mazu,bet katrā ziņā pēc maiņas bija daudz labāk.

[ Šo ziņu laboja Locis, 16 May 2023, 23:27:14 ]

Offline
Asch
17. May 2023, 13:58 #451

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

A kurs Motul ella ir atbilstosa ZF 8hp specifikacijai?
Cik atceros no laikiem, kad bija e53 ar 6hp karbu, tad tur principa uz pirkstiem vareja saskait, ko vareja tiesam pec specifikacijas liet. Tur ta tema bija apsukata neskaitamas reizes un galu gala bija ta, ka vai nu lej OEM BMW, vai ZF Lifeguard,6 vai Shell ellu. OEM, ZF Lifeguard6 kanninas bija tapati Shell ella.
Offline
Locis
17. May 2023, 14:05 #452

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Es parasti ņēmu šo-https://www.motul.com/lv/lv/products/atf-vi

Izvēlos ejot ražotāja katalogā,pēc modeļa atrodu kādu eļļu ražotājs no savām rekomendē. Ir arī tā ka kādam auto mezglam neko nepiedāvā-acīmredzot,ja nav specifikācija vēlamā,tad neko nepiedāvā.

oil selector-
https://www.motul.com/lv/lv/lubricants

Ja skatās pēc oem kataloga GA8HP70Z , tad specikācija ir BMW ATF3+,kas šai eļļai ir.

[ Šo ziņu laboja Locis, 17 May 2023, 14:12:10 ]

Offline
Mizx
17. May 2023, 17:05 #453

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


17 May 2023, 14:05:11 @Locis rakstīja:
Es parasti ņēmu šo-https://www.motul.com/lv/lv/products/atf-vi

Izvēlos ejot ražotāja katalogā,pēc modeļa atrodu kādu eļļu ražotājs no savām rekomendē. Ir arī tā ka kādam auto mezglam neko nepiedāvā-acīmredzot,ja nav specifikācija vēlamā,tad neko nepiedāvā.

oil selector-
https://www.motul.com/lv/lv/lubricants

Ja skatās pēc oem kataloga GA8HP70Z , tad specikācija ir BMW ATF3+,kas šai eļļai ir.
Ar šo pieeju uzmanīgi! Esmu saskāries ar situāciju, kad Mercedes piegādātāji sākotnēji bijuši 3 no kuriem viens ir Bosch, laiks gājis, šie kaut ko pamainījuši un tagad Bosch uzskata, ka viņu piedāvājums ir derīgs, bet MB Bosch piedāvāto neatdzīst par saderīgu. Tā ka labāk, ja ir pieejami OEM katalogi, kuros apstiprina alternatīvas, MB eļļu gadījumā to visu var izpētīt. Jo papīrs pacieš visu, bet auto ražotājam var būt cits viedoklis.
Offline
Locis
17. May 2023, 18:10 #454

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Vispār ir tādi OEM katalogi ,kur dod alternatīvas ? Pārsvara jau izmet kaut kādus izmērus ,OEM kodus ,un ,kā šajā gadījumā ,BMW OEM katalogā ir minēta eļļas specifikācija. Vai nepietiek ar to ka eļļai ir nepieciešamais specifikācija?
Dzinējiem arī ,piem,vw skatos vajag 504/507 specifikāciju ,meklēju eļļu ar 504/507 un ņemu.
Offline
Asch
17. May 2023, 18:40 #455

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Japiekrit, ka jauzmanas ar izveli. Tam Motul vispar samauktas specenes no dazadiem tipirm. Ja viena saraksta raksta, ka var izmantot gan Lifegiard 6 un 8 jau liekas savdabigi.
Cik saprotu, tad 8hp karbam ir ZF specifikacija TE-ML 11, pec kuras vislabak tad ari sekot ellas variantiem. Es gan necakaretos to eiro starpibas del un nemtu ZF lifeguard 8
Offline
Locis
17. May 2023, 18:51 #456

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Realoem rāda ka vajag BMW ATF 3+ specifikāciju. Kādos katalogos jūs skataties?
Offline
Mixzzz
17. May 2023, 19:04 #457

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 17 May 2023, 19:06:24 ]

Offline
Asch
17. May 2023, 19:19 #458

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


17 May 2023, 18:51:54 @Locis rakstīja:
Realoem rāda ka vajag BMW ATF 3+ specifikāciju. Kādos katalogos jūs skataties?

Es parasti veru vala ZF manualus un vados pec tiem. Ir neta brivi pieejams.
Offline
Mizx
17. May 2023, 21:45 #459

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


17 May 2023, 18:10:35 @Locis rakstīja:
Vispār ir tādi OEM katalogi ,kur dod alternatīvas ? Pārsvara jau izmet kaut kādus izmērus ,OEM kodus ,un ,kā šajā gadījumā ,BMW OEM katalogā ir minēta eļļas specifikācija. Vai nepietiek ar to ka eļļai ir nepieciešamais specifikācija?
Dzinējiem arī ,piem,vw skatos vajag 504/507 specifikāciju ,meklēju eļļu ar 504/507 un ņemu.
Mercedes-Benz gadījumā te var parakāties lai uzzinātu, kādas kādu ražotāju eļļas tiek atzītas par atbilstošām Pamata doma ir tāda, ka lai ražotājs drīkstētu norādīt atbilstību kādai specifikācijai, tā ir jānotestē t.i. jāpierāda. Un jāpierāda ražotājam, nevis kaimiņu servisa "ekspertam", kurs pateiks, ka der.
Offline
Mizx
17. May 2023, 21:53 #460

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Man savulaik servisā pamatoja, kāpēc nav vērts iespringt uz pilno maiņu parastas maiņas gadījumā t.i. kad kārbai netaisa lielus remontus. Pirmkārt, nevari būt drošs, ka nākamos 60k km kārba nobrauks bez problēmām, kaut kas nesāks tecēt, vai netiks sabojāts. Par ietaupīto naudu nākamo eļļas maiņu vienkārši taisi kaut 2x laicīgāk. Galvenais nomainīt visus maināmos elementus, piemēram, magnēts izķers metāla skaidas, ja tādas būs un pasargās kārbu. No otras puses ja tur daudz visādu sū, tad varēsi laicīgi domāt par remontu, nevis palikt uz ceļa un tad problēmas pēc pilnas programmas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo