Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 525 tds kvēlsveču maiņa

AutorsZiņojums
Jokeris
26. Nov 2007, 21:53 #21

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g


2007-11-26 21:47, Puce rakstīja:
tā zapte rodas no tā, ka dēļ EURO normu sasniegšanas pie maziem apgriezieniem izplūdes gāzes no izplūdes kolektora tiek ievadītas atpakaļ ieplūdē, lai vēlreiz sadeg. tā kā ieplūdē trāpa arī eļļa no turbīnas un tā jau ieplūdē vienmēr ir kāds eļļas druskumiņš, tad viss tas smāķis savārās kopā un aizaudzē ieplūdes kolektoru.

ceru, ka saprati domu.


Doma ta skaidra kā es pats šai darbadienas novakarā bet jautājiens ja es atvienoju tad puikas texniskajā apskatē mani no sākuma ievilkstadun vis beidzot ne???
Offline
Ivo__
26. Nov 2007, 21:56 #22

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: Auto

ja normāli,nevis sēņojot,brauc,un griež motoru,tad nekas tur ciet neaugs
Offline
Laurens
26. Nov 2007, 22:00 #23

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


2007-11-26 21:31, Puce rakstīja:
Kolektoru vajadzēja riktīgi izmazgāt. ieplūdes daļu galvā arī. Bet EGR vajag atvienot vispār. Jo no tā rodas tas aizkakājums. Un pie reizes motors nedaudz labāk griezīsies.

Klau, kads izskatas tas EGR? Kapec vispar vinsh ir, ja reiz atvienoshana tavuprat neko ljaunu nenodara? Man ari riebjas tas melnais kaks, kas maajo gaisa sisteemaa. Njemot veeraa, ka, spriezhot peec paziimeem, maneejam gredzeni nav tie spozhaakie, sisteema aizkakaajas arvien vairaak. Cik saprotu, vienkaarshas gaazu novadtrubas M51 nav, visu regulee elektroniska recirkulaacijas sisteema. Ko veel bez iepluudes kolektora un bumbuljiem ap to vajadzeetu paarbaudiit/iztiiriit? Un kaa var zinaat, vai recirkulaacija vispaar straadaa un nav aizgaajusi ciet?
Offline
Puce
26. Nov 2007, 22:27 #24

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Detaļa (truba) Nr.7 savieno izplūdes kolektoru ar ieplūdes kolektoru. Tas pie ieplūdes kolektora, kur ienāk tā truba ir tas vārsts. Laikam pareizi atvienot var to vakuma trubiņu, kas pie tā pienāk atvieno un gumijas trubiņu aiztaisi ar kādu skrūvi ciet.

http://www.elcats.ru/bmw/image.asp?imid=A5900015


J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
BMW 315 e21 ’82[ This message was edited by: Puce on 2007-11-26 22:28 ]

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
roliks
26. Nov 2007, 22:30 #25

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2770

Braucu ar: neizgrieztu dpf

lai ta smuki butu, tai gumijas slaucina var ielikt ~3mm skroti. nebus ka zigulim vai fordam trubas ar samoreziem aizbaztas.
Offline
Jokeris
26. Nov 2007, 22:47 #26

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g


2007-11-26 22:27, Puce rakstīja:
Detaļa (truba) Nr.7 savieno izplūdes kolektoru ar ieplūdes kolektoru. Tas pie ieplūdes kolektora, kur ienāk tā truba ir tas vārsts. Laikam pareizi atvienot var to vakuma trubiņu, kas pie tā pienāk atvieno un gumijas trubiņu aiztaisi ar kādu skrūvi ciet.

http://www.elcats.ru/bmw/image.asp?imid=A5900015


J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
BMW 315 e21 ’82

<font size=1>[ This message was edited by: Puce on 2007-11-26 22:28 ]</font>


uz atgāzēm tas neiespaidos ta varēs iziet?
Offline
Puce
26. Nov 2007, 22:57 #27

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

viss būs labi. vispār, ja sāk kaut kad palikt švakāk ar dīzeļ dūmu problēmu, tad ielj iBiodīzeli. un kādu laiciņu pabrauc, lai iziet cauri sistēmai. atgāzes būs kā jaunam auto.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Atvars
27. Nov 2007, 00:18 #28

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Sho pashu proceduuru dariiju pirms nedeeljas Tikai bez amuura gam ) Tosola bacokam 2 uzgrizhnji uz 10 un attiet Zuziit .
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo