Tēma: Par un ap 3. sēriju F30
| Autors | Ziņojums |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4481
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| www.realoem.com ievadi VIN un apskaties.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
| Bamperis | |  Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4833
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
| Paldies. Jā,same shit kā f11  | Offline | | |
freimo  | |  Kopš: 26. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2409
Braucu ar: F31 M-Sport
| Kā F31 strādā option 4NE - Blow by heater  | Offline | | |
| miklucis | |  Kopš: 12. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1025
Braucu ar: 330; (. )( .)
| Tas ir elektriski apsildāms elements (sildītājs), kas atrodas blow-by (kartera ventilācijas) caurulē vai tieši ventilācijas vārstā (PCV – Positive Crankcase Ventilation).
Kad dzinēja vadības bloks (DME) nosaka zemu temperatūru (parasti zem +5 °C) un darbojas dzinējs, tas ieslēdz elektrisko sildītāju blow-by līnijā.
Sildītājs uzsilda gaisa un eļļas tvaiku maisījumu, kas nāk no kartera, novēršot kondensāta sasalšanu.
Kad dzinējs ir uzsilis, sildītājs tiek izslēgts automātiski.
<mi>[ Šo ziņu laboja miklucis, 25 Oct 2025, 22:40:03 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo